FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Frate
Text postat de gheorghe Sarbu
Nota: Gheorghe Sarbu, savant roman, a mai descoperit 2(doua) produse naturale ; e vorba despre Er8h - ejaculare precoce si erectie, mai bun decat suifan si viagra la un loc, si TsG – virilitate si prostata, mult mai eficient decat prostenal si prostamol luate impreuna. Si aceste produse, ca si LpC (panaceul Corina) nu au contraindicatii si nici termen de prescriptie.
--


Frate

Frate reporter, frate redactor, frate realizator de show, frate ministru, frate director directie sanitara, frate primar, frate prefect, frate presedinte de consiliu judetean, frate deputat, frate senator, frate coleg de breasla, frate consilier, frate prim-ministru, frate sef de stat, frate, tu care te-ai vindecat de hipogonadism, de cancer, de torticolis, de ciocuri pe coloana, de herpes genital, de penis mic, de leucemie, de gonartroza, de disfunctie erectila, de hematom pe creier, de fistula coccigiana, de prostata, de diabet tip II, de sinuzita, cu LpC, cu Er8h, cu TsG, de ce nu spui si fratelui tau, aflat in aceeasi suferinta majora, cum ai facut de acum esti ok ca barbat ? De ce nu scrii pe Facebook, cum scrii curent despre ce-ti trece si nu-ti trece prin cap? De ce, in loc sa ma suni si sa-mi multumesti, ma injuri ? De ce ma dusmanesti ? Ma dusmanesti pentru ca nu mi-am dormit noptile, pentru ca mi-am cheltui bruma de bani agonisita ca sa te vindec pe tine, ca sa vindec membrii familiei tale ? Strig de multe gramezi de ani ca e bine ca: LpC, Er8h, TsG - intr-un cuvant ca sistemul de terapii oxiopatia sa fie integrate/ integrat in sistemul sanitar romanesc, astfel incat bolnavul sa cumpere aceste medicamente de la farmacia din blocul in care locuieste. Eu strig, eu aud … De ce, frate, aceasta lipsa de reactie ? AAA, te multumesti ca tie iti merge bine, frate ? In locul tau nu m-as culca pe aceasta suficienta … Oricand se poate imbolnavi sotia, copilul, mama, tata, si atunci ce te faci ? Gheorghe Sarbu n-o sa mai fie, sa dai fuguta la el ! La asta nu te gandesti, frate ? Eu zic sa te gandesti, si mai zic, in loc sa ma injuri, in loc sa ma dusmanesti, in loc sa nu vorbesti si sa scrii despre cum te-ai vindecat de ejaculare precoce si erectie slaba, sa te lecuiesti singur de invidie, prin gandire pozitiva si fapte benefice cetatii. Dusmania este ca parfumul de hazna : se imprastie, polueaza caracterul pe termen curent, si de poimaine … Adevarul nu polueaza, nu distruge mediul ratiunii colective, si astfel, logica, frate, ramane logica si nu servetel de sters nasul. Eu, la cat de tabacit sunt de geoalele primite de-alungul vietii, fii sigur ca nu ma mai impresioneaza nimic din tot ce este omenesc, pe fiul tau insa il prinde … Atat frate, nimic altceva, sa nu ma mai injuri, sa nu ma mai dusmanesti ; dupa cum stii, eu nu am facut, nu fac si nici nu iti voi face rau, frate, ci pe tine insuti sa te injuri, ci pe tine insuti sa te dusmanesti, ca nu esti in stare sa faci ceea ce fac eu : bine mie, bine tie, frate !
--

Pasaj dintr-un e-mail primit la memoriul prin care am solicitat renta viagera si trimis tuturor posturilor tv, radio, ziare, reviste, etc.:

« ...gandesc ca persoanele speciale ar trebui intr-un stat de drept sa fie "tratate " special.

Unica ta fericire ar trebui sa fie faptul ca strainatatea te cere acolo si ar trebui sa nu mai stai pe ganduri.
In secolul 21 inca mai asteptam la un prefect sa beleasca ochii la valorile care traiesc in anonimat in timp ce pizdramatele calaresc televiziunile si media. »

Nu dau numele si prenumele semnatarului ca sa nu-i fac rau.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE