FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ajută-mă!
Text postat de Maria Instead
Unde ești Tu?
De ce mă lași?!
Căci eu mă zbat
Și calc pe lângă pași.

Am nevoie de un semn
Să-mi dai un sfat,
Un mic îndemn...
Căci disperat,
Pe Tine te-am chemat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ca sa intelegi pana si dumneata chestia cu domnule sau doam,na, iti arat ca la chiori: desi ar fitrebuit sa afli pana azi, in engleza "instead" inseamna "in loc de", inlocuitor, erzatz, cum era pe vremea impuscatului nechezolul. Asadar, oricat ar fi de chioamba sau de stramba, o femeie ramane femeie. Dupa logica, un inlocuitor de femeie nu poate insemna decat celalalt sex. Sau o capra, ceva... Asa ca, dupa ce erai ridicol, ai mai devenit un pic. Mai mult. Nu-ti mai masura arogantza cu mine, dom Cioaca, tine-te de cioace cu cine te-ai mai tinut, eu nu te agreez si chiar am explicat odata de ce. Ce e asa de greu de priceput?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-10-11 12:19:55
         
 
  Nu ti-as fi raspuns daca nu te-ai compromite constasnt in paginile Europeei prin comentarii dorite sau nu, pe toate textele posibile. Ai entuziasmul cam lung, mai da-l la scurtat si nu te mai "halifonfa", sa nu-ti crape, dracului, ceva! Un binevoitor.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-10-11 12:07:53
         
 
  Tare te mai plictisesti, pensionar american ce esti! Asta arata ca nu intelegi nimic din ce citesti, dar tot te plictisesti: eu nu i-am dat sfaturi lui Goethe, nici n-as fi putut, daca i-am dat cuiva sfaturi, acelea au fost date cuiva care a pretins fara drept azi ca ar scrie ca Goethe! Daca te-ai apuca (urata expresie!) mata de a copia ceva din Eminescu si l-ai posta sub numele matale, ti-as da acelasi sfat. Lasa-te! Naivitatea unor asemenea farse stupide este uriasa. Crede-ma! Nici prin gand nu mi-ar putea trece ca un om sanatos la cap ar putea sa se "dea" autorul Luceafarului, semnandu-l, de exemplu. Iar acest lucru e valabil si pentru Goethe, Villon, Poe, sau care dracu ar mai fi. Intelegi, sau faci pe prostul in continuare?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-10-11 12:03:56
         
 
  Stimate domnule Kosta Viana,
Sfatul pe care i-l dati domnisoarei/doamnei Maria Instead i l-ati dat si marelui Goethe: sa se lase de scris. Noroc ca neamtul nu a inteles romaneste. Fiindca daca intelegea, va urma sfatul si atunci adevarata Literatura Germana nu ar mai fi inceput cu el ci cu urmasii lui. Cat sunteti de patimas se vede dupa cum va adresati autoarei: "Doamna sau domnule Maria". Cu toate ca fragezimea poeziei indica extrem de clar ca este vorba despre o domnisoara sau domnisor.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-10-10 15:46:43
         
 
  Aia cu "calcatul pe langa pasi" e tare, insa, n-am auzit o descriere mai plastica a starii de betie (nu de beatitudine, care e alta caciula, nota mea!) In loc de asemenea aberatii, daca doriti sa invocati fiinta divina, mai bine spuneti o rugaciune adevarata, va asigur ca aceea contine mult mai multa poezie pe metrul patrat de... coala tiparita.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-10-10 09:22:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Doamna sau domnule Maria (deoarece "instead", nu de alta!) de ce nu va lasati? Niciun narav nu este pe veci inradacinat, unii se lasa de fumat, am auzit (dar n-am vazut!)ca s-ar fi lasat chiar altii de baut, dumneavoastra de ce nu va apucati de un hobby cinstit? Asta cu poietriile, nu stiu cum sa va explic mai bine ca sa nu va ofensati, nu va prinde, sincer va spun, mai sincer de-atat nu sunt nici cu nevasta. Bla-bla-ul de mai sus ar putea continua asa pana la apusul soarelui, ba, chiar si un pic din noapte, parerea mea! Kostanie, uluitor de sincera dihanie.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-10-10 09:18:59
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE