FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
contrapunct la esenta...
Text postat de anca morariu
Univers paralel unilateral dezvoltat intr-o mare a gandului nebun naruit de societate,cladit de multime,dezbinat de apropiati, consolidate de straini….aforism imbatator de miresme convexe ….suflu fara ritm….aparteneta a ceva…….a ceva nedefinit de timp si spatiu…….a ceva , nu a cuiva…….apartenta poate doar a ta……ciclu concav de trairi coerent dezvoltate din nimicnicia lucrurilor si faptelor……..contrapunct la esenta….pasiune meschina ………..vers subminal………..trairi paralele………intensitati abstracte….. starvuri putrezite de vreme…………copii fara case……..case fara stapan……….curti fara caini………labirint launtric………….camere goale si reci…..pasiuni moarte park prea devreme………idealuri neatinse……..vise fara stapan………somn launtric………
Ciudat pariu cu viata………..meschinarie uniforma de trairi ……..galantare goale………vieti sucite si rasucite de timp……….urlete constant neauzite……….contrapunct la esenta………déjà vu a altei vieti………miraj macabru a trecutului in trezent……..urme si rani adanci lasate in carne vie…….trairi apoteotice a nimicului congruent cu vidul……….sintagme prezente si posibil viitoare………..tel in dezvoltare……….cresteri si descresteri atipic dezvoltate de stari si fapte, de concret si imparalel percepute de nimic………nimic prezent in tot……..tot prezent in nimic…………..contrapunct la esenta.
Moarte si viata……..viata in moarte….renastere din cenusa……..rod din nimic…………nimic din tot………inabusite trairi……..sugrumata viata……….destin incatusat……….sunet mut lovit de zidul plangerii…..constanta covarsitoare de trairi plasmuite din nimic si unilateral dezvoltate in tot………..tot aparent destramat si sfasiat de lupi fara colti…………meschinarie draconica……….tarusi infipti park in ciuda in fata usii,blocand accesul spre iesire……..stupid scenariu…….usi ferecate……..geamuri batute in cuie ……….camere goale si reci……..intuneric………..respiratii in ceafa……….nimicul inspira si expira in ceafa grea consumata de ganduri, ganduri ale unei existente tranzitorii spre ceva concret…………loviri consecutive cu fata de tocul usi pe kre cu incapatanare vrei sa o treci………..totul e searbad in jur……..vis plasmuit dintr-un cosmar real………….realitate marcata de nimicuri ………..contrapunct la esenta.
Nevoie constanta de comunicare,cu toti,cu toate ,cu nimeni………cu nimic………..intrebari fara raspuns……….paralele in infinit……..finit de trairi si stari convexe si concave congruente cu ceva….nedefinit de nimic………vid abstract…………miraj concis…………urlete adunate in balon…………furtuna controlata de stari iluzoriu construite…..aparteneta la nimic……….rebeliune in emotii……….fapte involburete in nimic……..nimic prezent in tot……….gauri negre absorbite de un viitor incert si o existenta derizorie………prezent urmarit de trecut…………drumuri fara sfarsit…….negatia negarii…….mitul lui sisif transpus in derularea controlata a nimicului………nopti fara vise………zile de cosmar……….interfata perfecta…………miros mocnit de hoit dulceag ……….lumina redusa la un intuneric manipulat de conditii desarte………iluzii crescande…….deziluzii motorii……….stat amplificat de reactii in lant……delict emotional………iritare nervoasa…………nevoi cognitive……….timp si spatiu concret………..incertitudini rudimentare……….cautare perpetua………univers inchis in lumi paralele………emotii inabusite in abis………..trairi limitate de ganduri……..ganduri induse si transpuse in existenta transcendenta…………particularitatea cazului nedefinit ……..eroziunea materiei subminale ……….declick emotional…….transpunere faptica a gandurilor…………plasmuirea nimicului………..nimic prezent in tot………nevoi………dorinte………..fapte…………vorbe……..trairi si ganduri………sentimente in nonsens cu nimicul…….si in consens cu viata………..introspectie tacuta si tacita in prezent………prezent erodat de emotii si trairi…………contrapunct la esenta.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE