FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
de toamnă(tot cântec)
Text postat de Camelia Constantin
e dimineață-aproape
te-ai trezit
bat ceasurile azi
în alte sfere
suntem aici
și împrejur tăcere
iar stele
două
parcă-au ațipit

aprinde luna
ultimul chibrit
și inima
luminile-s aproape
aceiași nuferi
și aceleași clape
și cântecul de maluri
adumbrit

în verdele
aproape desfrunzit
solstițiile-mbracă
adierea
printre mirări
ne respirăm durerea
de a ne ști
de-a nu fi auzit
cum liniștea
o lamă de cuțit
tăia în două visul
și căderea


https://www.youtube.com/watch?v=2yMt0DP4GOY
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  vrei tu cioacă să se vad㠔erecția” dar canci organ la matale!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-28 15:29:43
         
 
  "bre, cioacă, un proverb african spune așa:” educația e ca erecția, dacă o ai se vede!” tu, limbutule, degeaba vrei, dacă nu se vede nimic!"
(domnul cronicar Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule Rechesan
In ce cronica chinezeasca ziceti ca ati dat de proverbul asta african?! Taranii romani care au facut proverbele noastre in proportie de suta la suta habar nu aveau ce e ala cuvantul erectie cu toate ca il practicau cu entuziasm. Din fragmentul asta de cronica personala dat de dumneavoastra reiese ca tarnii africani erau mult mai educati decat taranii romani, din moment ce foloseau un teremen atat de medical precum erectia. De unde reiese ca plugarii africani puneau mana pe sapa numai dupa ce terminau facultatea de medicina.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-09-28 09:34:36
         
 
  Hai, lasati poezia pentru un weekend, si hai sa urman indemnul domnului Corbu cu privire la exploatarea toxica de la Rosia Montana. Uniti, salvam...  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-09-28 04:29:06
         
 
  Domnule Cioacă, pe Agonia l-au băgat și pe Minulescu în atelier, în urmă cu vreo patru ani. :)  
Postat de catre Ioan Gelu Crisan la data de 2013-09-27 22:33:56
         
 
  bre, cioacă, un proverb african spune așa:” educația e ca erecția, dacă o ai se vede!” tu, limbutule, degeaba vrei, dacă nu se vede nimic!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-27 21:57:56
         
 
  Stimate domnule Rechesan,
Am auzit ca aia de la "Agonia", sau mai bine zis autoritatile agonice, atunci cand reusesc sa puna labele pe cate-un cronicar rebel, nu numai ca nu-l lasa sa puna piciorusele prin "Atelier"-ul lor, dar il mai si azvarl direct la canal. Fiindca aia, domnule, sunt mai rai cu rebeliunea chiar de cat a fost Antonescu cu Legiunea. Asa ca sa nu-mi mai veniti mie cu "text a cărei autoare în alte spații" ca nu tine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-09-27 17:59:51
         
 
  Acest text, domnule Vianu, scris în urmă cu 2-3 ani, a avut inițial o altă formă, un alt titlu, și anume:

Te-ai trezit?

E dimineață-aproape...te-ai trezit?
Bat ceasurile azi în alte sfere,
Suntem aici și împrejur tăcere,
Iar stele, două, parcă-au ațipit.

Aprinde luna ultimul chibrit.
Și inima. Luminile-s aproape,
Aceiași nuferi și aceleași clape
Și cântecul de maluri adumbrit.

În verdele aproape desfrunzit
Solstițiile-mbracă adierea,
Printre mirări ne respirăm durerea
De a ne ști, de-a nu fi auzit
Cum liniștea, o lamă de cuțit,
Tăia în două visul. Și căderea.

Nimic autumnal, deci. Poate doar acel ,,verde aproape desfrunzit’’care îți îndreaptă gândul către o toamnă foarte târzie, apropiată însă solstițiului de iarnă. Greșeala pe care am făcut-o și pe care mi-o asum a fost aceea a înlocuirii titlului și atașării unui videoclip cu imagini de toamnă, deși piesa formației Secret Garden- ,,Appassionata’’, în alte variante- video, audio, ar fi fost mult mai potrivită. Sau poate ar fi fost mult mai bine fără ea. Cu toată statornicia de care sunt în stare, recunosc, mai am din când în când reveniri dintre-acestea asupra postărilor mai vechi, punându-le într-o lumină mai bună sau dimpotrivă.

Domnule Sorescu- în general, nu mă prea las ;)
( ,,fraierit㒒, cu atât mai puțin).
Cât despre distanțe...cine și cum le poate măsura?
Sincer, prefer ,,zâmbetul de toamn㒒 al doamnei Amelia Cojocaru și consider că poezia mea a ajuns- departe sau aproape, nu știu- dar exact acolo unde trebuia.

Domnule Ștefănescu, păi, după atâtea ziceri, ce-aș mai putea spune? Vă ofer, spre audiție, ultima mea ,,slăbiciune’’ în materie muzicală- Powder Room Collapse- Rebekka Bakken- pentru vot, susținere și un week-end destins.

http://www.youtube.com/watch?v=nMIHpP447YY
 
Postat de catre Camelia Constantin la data de 2013-09-27 16:37:22
         
 
  nu, florentine, fondul "polemicii" e altul, nu hîrjoneala dintre fane r. și a.mihai. sub pretextul încurajării unei poete(un eufemism inofensiv, de altfel)e vorba de ruinarea scalei valorice(mult hulite de proprietarul acestui stabiliment, tot mai puțin preocupat de aspectele literare)."evidențierea" unui text a cărei autoare în alte spații(nu-mi place să fac comparații, dar e util să observi tendințe și concepții diverse) e găzduită în atelier(adică în bolgia cenaclului virtual agonic)e elocventă pt decăderea europeică.voită sau nu.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-27 08:25:38
         
 
  Adrian Mihai, exagerezi! E momentul să spui STOP, nu cred că țelul vieții tale este să-l șicanezi pe Radu Ștefănescu.
Ți-o spun cu bună credință. Gândește-te că ai mânca aceeași ciorbă zi de zi. Dimineață, la prânz și seara!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-27 01:45:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  zi-i lui gheorghiță, te rezolvă mintenaș.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 22:38:34


ascultați-o pe baba rada, stimabililor, are autoritatea și prestanța lui ghiță ciobanul din reclama imbecilă a unei companii de telefonie mobilă...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-09-27 00:27:18
         
 
  Ale lui Ecsintescu nu se pun! Sunt niște goluri.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-26 23:25:09
         
 
  "ștergeți, dracului, stelele alea d-acolo"

zi-i lui gheorghiță, te rezolvă mintenaș.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 22:38:34
         
 
  "S ne este foarte drag
S e-n soare și e-n steag
Strugure, scufie, sapă,
Toate vor cu S să-nceapă!".

S de la Sorescu, nu?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-26 21:56:33
         
 
  ștergeți, dracului, stelele alea d-acolo, că și așa nu suntem de nicio doftă, vă mai umpleți și de un quintal de respect cu aprecierile voastre ridicole! de cine credeți că faceți caterincă, în afară de voi înșivă?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-26 21:30:52
         
 
  și un cântecel

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 21:24:35
         
 
  băi peia, mare guguf, azi am citit în abecedarul lui fiu-meu o poezică tare "Ana are ață-n ac". ți-o dedic.

mai am una, ceva mai angajată, cu struguri, sape, cazmale, fix cazu tău:

S ne este foarte drag
S e-n soare și e-n steag
Strugure, scufie, sapă,
Toate vor cu S să-nceapă!

la urmă desenează legume.


 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 21:16:37
         
 
  "ce să zică, răDuleo? măi, măi, ar fi cazul să-l întîlnesc pe nenea ăsta, la o bodeguță de lux, ca să bem un matrafux, că prea mă flebețează cu așa dîrdori, poate iese ceva!
așa că, răDuleo, o pupătură-n boschete pe la fete e ca țuica dîn burete!"
(generalul Ioan Peia adresandu-se poetului Radu Stefanescu


Mult stimate si iubite tovarase general Ioan Peia,
Daca armele dumneavoastra au iesit de mult la pensie, asa cum reiese din comentariile dumneavoastre adverse placerilor lumesti, de ce va mai bagati prin subsolurile poeteselor tinere?
Numai de dragul de a fi calcat in piciore de navala vitejilor cu sangele dat in clocot?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-09-26 20:45:31
         
 
  păi, măi soresculatule, este evident că nu poți să-ți permiți a avea atîta minte, fincăci ți-ar trebui volum și densitate în tărtăcuță. și de unde?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-26 19:59:41
         
 
  bine, măi poeței, puneți-vă poezica la botoneră și făliți-vă cu gusturile voastre rafinate.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-26 19:55:38
         
 
  ce să zică, răDuleo? măi, măi, ar fi cazul să-l întîlnesc pe nenea ăsta, la o bodeguță de lux, ca să bem un matrafux, că prea mă flebețează cu așa dîrdori, poate iese ceva!
așa că, răDuleo, o pupătură-n boschete pe la fete e ca țuica dîn burete!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-26 19:54:34
         
 
  ce-o zice doamna Camelia...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 18:53:01
         
 
  fane, fane, ouă seci, căzuși cloșcă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-26 18:36:07
         
 
  "te disprețuim" - elocvent pentru tine, gigilă, tu nici măcar să disprețuiești nu ești în stare de unul singur. cocoșel viteaz, sfatul meu - cumpără-ți nădragi de tablă...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 18:29:26
         
 
  er. ce timid, ca un garid scos la aer, erai  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-26 17:49:34
         
 
  te bagi în samă ca aptera în dosu iepei, fănele! nimeni nu te înjură la vreo adresă, nici peia, nici a.mihai, sau eu, diujmanu tău de cruce(remembăr neogenu fane, ce tiid erai, mai ceva ca virgina la deflorat și poeta la lansare). te disprețuim prea mult ca să ne obosim să funciuălim adresa aia de frustrat!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-26 17:48:50
         
 
  pe această cale reamintesc detractorilor mei că mă pot înjura la adresa [email protected], adresa veche nu mai e valabilă  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 15:52:16
         
 
  deși mie, sincer, îmi place și asta

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 15:23:26
         
 
  uite, domnule Gigilă, mai încearcă

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 15:16:59
         
 
  Da, domnule Rechesan, așa e, în mod mecanic am trecut pe bară youtubul (sic) după primele 5-6 secunde și am citit poezia pe fond muzical, superb fond, și chiar mi s-a parut frumos ce vedeam. Probabil tot așa cum, în copilărie, mă obișnuisem ca la meciurile mari să-l dau la minimum pe Pumnea pe TV, ca să ascult cpmentariul de la radio în timp ce mă delectam cu fazele sportului cela de hăndrălăi, mâncând vulgare arahide. Iar Ghițulescu, așa dinamovist cum era el, făcea, adesea, recital.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-26 15:10:52
         
 
  dap, e irespirabil de frumos, iar cînd vezi kitsch-iureala aia de pe youtube cu arțari boiți în carmin și coșu ăla de gunoi din sîrmă galvanizată, te cuprinde așa o emoție...curat cădere-n sentiment dacă poci a mai zice ceva!aș pune și io o stea să fie cu nr par!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-26 14:58:55
         
 
  Domnișoară Amelie, ați cam pus punctul pe i.
Dincolo de neajunsurile pe care d-nul Kosta a căutat să le releve, este în acest text ceva care place. Am recitit textul de câteva ori, iar acel ceva s-a păstrat. Spusa potolită - poate - tonul, nu știu exact ce anume. Dar atinge.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-26 14:49:00
         
 
  Am vazut mereu poezia ca pe o poveste. De viață, fireste, o poveste-frântură sau o poveste-intrebare, ceva ce-ncepe si nu mereu se sfârșește. E trăire oricum, albă sau cântată, nedumerire cu sprancene ridicate sau cu grimase, e sfârșeală, e dor de ceva amintit sau e mesaj incrancenat bun de plantat pe baricade Demodată în felul ăsta blând de zicere? Ca un vals, poate, da.

din partea mea un zâmbet de toamnă,



 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-26 14:26:28
         
 
  pe de alta parte, unei doamne nu-i poti oferi chiar... orice! Daca e sa-l citez pe Behemoth, celebrul diavol-motan din "Maestrul si Margareta" de Bulgakov, nu-i poti oferi votca unei doamne! Doar spirt curat! Parafrazand, unei doamne poti cel mult sa-i oferi... incurajari, nu? S-auzim de dop (la sticle) si de Veronica Micle.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-26 13:45:58
         
 
  Poezia, in schimb, are muzicalitate, un "fir" ideatic destul de limpede, metafore un piculetz, (cat sa produca extaz unor cititori care parca anticipau vorba grea si lapidara a maestrului Peia) dar sufera de slaba documentare... astronomica. Ei, si, veti spune, ce te bagi tu ma, ce, esti astronom?(era sa zic mecanic...) Nu sunt astronom, ashea ie, dar nici prea usor de dus cu vorbele. Iar despre sexul frumos am parerile mele bine documentate, de ce sa fiu fariseu? Rar am vazut poetese talentoase cu adevarat, dar nici asa, sa le negi pe toate in bloc nu e productiv. As zice ca e cazul de lighean cu apa rece in care sa ne bagam (urata expresie!) picioarele cu totii, poate ni se racoreste si fruntea, un pic. Si-apoi, om vorbi.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-26 13:37:41
         
 
  Peia, a mă pune la mintea ta, ar însemna să am tot atâta minte, ceea ce nu este măgulitor. Așadar, te las în plata Domnului, că nu am niciun chef de frecușurile astea ale tale de trei parale. Pa și pusi!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-26 13:13:32
         
 
  pentru cine n-a bagat inca de seama, voi face un pic de etimologie, cu speranta ca nu mi-o luati drept infatuare, ci doar ca justificare a ceea ce am semnalat. Denum,irea celor doua fenomene astronimice poate fi explicata dupa cum urmeaza: solstitiu vine de la impreunarea a doua cuvinte, cum altele decat... latinesti! Sol-solis, substantiv masculin, care desemneaza un soare si sto-stare-steti-status verb, tot latinesc, indicand actiunea de "a sta", de a fi stabil, fix etc. Echinoctiu (cu varianta mai vetusta echinox) este de asemenea un mixt intre "aequus", egal si nox-noctis, noapte adica.
Celor tentati a face glume proaste le precizez ca equus e alta caciula, insemnand calul, horse in engleza. Asadar, cum zicea si latinul, Setta canina..., adeca din coada de caine, sita de matase nu se face. Exista insa setta equina, adica o sita de cernut din fire de coada de cal, singurul material potrivit disponibil in epoca. Asadar, inca o dovada ca pe strazi ar trebui sa avem cai in loc de caini. Kostanie, nesuferita dihanie.
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-26 12:58:26
         
 
  auzi, bre agricultură, estetu lu pește prăjit, nu mă-nveți tu pe mine ce să-mi placă, să admir, și să răsplătesc cu un vot, și ce nu. ai tu habar de lirica feminină? ciuciu, vax albina. când ai dăruit tu ultima oară unei femei măcar o legătură de leuștean? aud? femeia e un univers aparte, nea caisă. zici că judecățile mele nu fac două parale? nu mă-nnebuni, soro! am judecat eu ceva? am dat un vot, uscatule, am dăruit o floare unei dame, ce blasfemie am comis? și altceva, faraoane, nu-mi interzici tu mie să folosesc orice apelativ am chef, că-i din update-urile tale sau nu, că doar nu le-ai înregistrat la osim. culmea e că infracțiunea nu te deranjează când o comite zi de zi, pupilu-ți, komisarul, că deh, te gâdilă la oo.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 12:53:51
         
 
  Evident, cele de mai jos nu obliga, in niciun caz, nici pe unii si nici pe ceilalti sa-si adreseze injurii de genul celor proferate de unul
care-si zice singur "de nobilis", el stie singur pentru care motiv. Pentru motive de comportament in public nu, in niciun caz. Parerea mea. Deoarece actul delatiunii imi repugna, asta din principiu, din constructie, ma vad silit sa-i las pe altii sa anunte forurile(?) responsabile de ecologia site-ului (literar si nu prea) Europeea. S-auzim de chestii fine, poetese, balerine.
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-26 12:41:00
         
 
  poezica e schioapa de logica, macar cand vorbeste de solstitii... toamna! Daca doriti, va explic ce-si-cum, dar pentru orice om cat de cat instruit e clar ca lumina... toamnei! Asa cum se stie, solstitiile sunt doua si se manifesta prin durate inegale ale zilei si noptii, vara se inregistreaza cea mai lunga zi, respectiv iarna cea mai lunga noapte. Toamna si priomavara au loc echinoctiile, care inseamna durate egale pentru zi si noapte. Asadar, din doua una: fie solstitiile sunt asa de puternice incat influenta lor se manifesta de patru ori pe an, fie eu sunt idiot si n-am invatat ce trebuie, cand trebuia. In ambele situatii, poeta n-are nicio vina, de vina-i numai primavara, vorba cantecului. Evident, nicio vina nu au comentatorii carora le place doar pentru ca altora nu le place. Nu-i misto?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-26 12:33:30
         
 
  și, răDuleo, ai cam început să împrumuți din updeiturile-mi, pe care le inventariași cu scrupulozitate de scrupulos scrupulatoriu, ceea ce spune multe despre sursele tale de inspi. vezi că "gigilă" e brand io.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-26 12:06:35
         
 
  "Ai trecut pe lângă texte valoroase ca o găină. Cotcodăcind de zor.
Așa că nu te mai da atâta cocoș! Nu este cazul." (soresculatu)

da, știu. ale tale!
și dacă se auzea un fel de cotcodăcit, semăna, pînă la coincidență, cu clopoțelul tău.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-26 12:02:05
         
 
  soresculatule,
pentru că ești cam nelămurit în privința lu cioacă de pe aici - adecă tipul cu elodia - aseară, avocata lui a pomenit de un anume coleg, care o asistă, sorescu. eu nu vin și zic, hop! iote ce face soreculatu! ci mă uimesc un pic de coincidență de nume. lămuritu-te-ai?
pdap, glumițele tale infantile sunt bune de povestit ălora cu handicap mintal, care, și ăia, vor rîde, probabil, dacă-i gîdili in seim taim.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-26 11:59:13
         
 
  "am votat si eu adineauri, maestre peia, am o slabiciune la doamna" (răDulea spătaru, frate cu hangaru)

"am scris "slăbiciune" adică "faiblesse", adică feblețe. te-ai prins? desenez? n-am voie să am slăbiciuni la sexul slab?" (ibidem)


ai votat să ce, parpaleo? să ne convingi că le ai cu poezia? că ești imparțial? că te lasă catarama cînd îți intră-n vizor păsărele zburătăcitoare? păi, in diz keiz, toate judecățile tale nu fac doo parale găurite de un glonț, răDuleo!
ba poți s-o pupi ți-n tufă pe gagica, da' să nu mai faci pe priceputu, ci pe libidonosu roade osu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-26 11:55:36
         
 
  oricum, revenind la text și pretext, mi se pare simptomatic, dacă nu de a dreptul maladiv că aplauzele unui nobilici se unesc cu aprecierile lui fane r., dar asta e viața, marile spirite se reunesc în gusturi, cîrciumi și la femei.permiteți să vă pastișez?s-auzim de lucruri bune, fripturi din fleici nu ciovzîrte de fripturiști, bere, alune!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-26 11:12:25
         
 
  și eu mă regăsec, mea pulpa-n ciorăpei de dantele...ce poți face cînd cineva te-mproașcă cu dejecții verbale? ai cam 2 variante. ori îi întorci spatele, ori te adaptezi și-i răspunzi pe limba lui. în prima variantă economisești timp, energie, dar e probabil ca rafalele neeco să continue.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-26 10:57:10
         
 
  Cam aveți dreptate, domnule Kosta! Eu mă regăsesc în cele spuse de dvs.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-26 10:53:48
         
 
  ce e mai grav pt sanitatea ta, telectual-literară, că aialaltă mă lasă indiferent, e că ori te-ai ramolit, ori apreciezi, așa de gică-contra o producție leșinată, cum e textul de mai sus, careia acum 2-3 ani îi dedicai o parodie-n stil fănel-condei de frăsinel, cam așa:

e cam tîrziu pipițo
te-ai trezit?
sau îți bat claxoane-n emisfere
că io-s gigea aproape-un mit
îmi trec un deșt prin părul ud
aștept semnale de la stele
c-așa-i fasonu-n holivud

aprind bricheta că n-am iască
și pe astre îs chitit
îmi cere luna un chibrit
îi dau și ei o mărășească...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-26 10:48:43
         
 
  e. șekspirolog  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-26 10:39:59
         
 
  fănele, de tratat oi trata doar mitomania lu unu rădulescu, șeksirolog pîrît, însă numai prin mijoace terapeutice, ecoliterare, că de-aia socializez inutil cu matale!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-26 10:39:40
         
 
  Gigilă, tratează-ți amnezia, și spovedește-te, fiule, căci sufletul tău nu va fi mântuit! Chirică, Tomozei, tot aia, oricum, m-ai acuzat de ambii, mi-ai aruncat în cap o găleată de mizerii, ce mai contează.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 10:21:52
         
 
  era Neculai Chirică, fănele...în rest, minți, usualy, e a doua natura la tine!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-26 10:13:05
         
 
  Urat. Monstruos. Detestabiul. Nu versurile de mai sus, ci adresarile de mai jos. Intre "iubitori" de cuvant scris, si nu liste de cumparaturi in piatza.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-26 10:08:46
         
 
  Peișoară, cască mai bine ochii înainte de a vorbi! Și mai desfundă-ți canalele.
Până una alta, singurul cu pretenții de mare cunoscător ești tu.
Și, deocamdată, toate hapurile pe care ți le-am întins, le-ai înghițit. Ai trecut pe lângă texte valoroase ca o găină. Cotcodăcind de zor.
Așa că nu te mai da atâta cocoș! Nu este cazul.

 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-26 09:26:22
         
 
  typo - cum stă  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 09:26:09
         
 
  nea Sorilă, hai să te lămurească nentu Rădilă cumă treaba cu Gigilă. una la mână, minte cu nerușinare, l-am sunat fix de 3 ori, fiindcă s-a lăudat că are versiunea Tomozei, și l-am rugat să posteze de fiecare dată sub textele mele versiunea maestrului, ca să-mi dau seama cum stau față de o referință de marcă. a treia oară Gigilă a bâlbâit o scuză penibilă și mi-a închis telefonul în nas, probabil era o zi când uitase să-și ia calmantele, drept pentru care l-am lăsat în durerea lui. e drept, pe vremea aia, adică acum vreo 5 ani, aveam cam tot atâta minte cît ai tu acuma, și credeam că Gigilă e un tip cu procesorul în regulă. pe scurt, e o delațiune a la Gigilă, mai degrabă decît o minciună ordinară, cel puțin la nivel de intenție.

iar matale, nea Ionilă, agricultorule, pune-ți bicicletele alea pe nas și mai citește o dată, am scris "slăbiciune" adică "faiblesse", adică feblețe. te-ai prins? desenez? n-am voie să am slăbiciuni la sexul slab?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 09:25:37
         
 
  se poate nimeri  
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-26 08:10:47
         
 
  faptul că se paote nimerei pe aici, fie și din pură întîmplare, cineva care mai știe, cît de cît, cum arată poezia și dă cu ochii de un tranca-fleanca-mere-acre, pseudonumit nobelitis, să zicem că n-ar fi mare rușine - ăsta apare din senin, ca lăcustele, își lasă pecetea inconfundabilă a burții și dispare la fel. dar faptul că mai sunt și inși care petind că, cică, ar cam ști oareșcum ce-nseamnă a scrie și, totuși, se prostituează în grup cu nobelitis, apăi asta e chiar de toată bafta.
răDuleo, să nu te mai văd că faci mofturi la cine știe ce versuri care-ți par ție nonconforme cu prelucrările tale prin așchiere, că-ți rup capul. și tu, sorilă, te-ai făcut de tot maroul, cu pretențiile tale de cunoscător. mai bine v-ați lua de mînă amîndoi și v-ați duce la recoltat barabule!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-26 08:10:00
         
 
  er. din cînd în cînd  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-26 07:59:54
         
 
  florentine, cum îți spuneam acu ceva vreme, europeea e un spațiu viciat(vezi situația de mai sus)canci reacții critice la obiect, se practică mușcatul de dos(vezi fănel ce dădu-n gît un colonel, face pauză p zi, mîine va publica altă pîră, la adresa mea, că îi stau în gît, de ce, naiba mai știe, acu 2-3ani mă suna săptămînal să mă-ntrebe una alta...)aplaudatul în gol(vezi rîgîielile matinale ale lui nobilici un agarici lipsit de jenă și imaginație, amușină prin subsol, n-are curaj să posteze ceva, fiindcă e nula la pătrat)dacă ai parale și amici IT-ști,fă-ți un sait în care să te miști liber, din cînd aș intra și eu acolo să te readuc cu picioarele pe pămînt.în rest, mă știi, nu mă interesează ce și cît ai băut cu o seară înainte, dacă nu scrii fleacuri, chiar dacă-s rău îs bine intenționat, hai că te+am salutat m-așteaptă cioacă la consultații!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-26 07:59:07
         
 
  sal, fănele, ți-a trecut bîzdîcu'? las' că tu nu ești delator, ești doar colportor, unu sincer, conf.legii lui Murphy:"Secretul succesului este sinceritatea. O data ce poti sa te prefaci ai reusit".
totuși nu e niciun editor treaz să-l urecheze pe nobilică? să-i dea un distonocalm, barem?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-26 07:43:02
         
 
  Florentin, e mai bine asa cum e, emistihul ala se lipeste-n alta parte, precum mai jos


in verdele aproape desfrunzit
solstițiile-mbracă adierea
printre mirări ne respirăm durerea
de a ne ști, de-a nu fi auzit

am votat si eu adineauri, maestre peia, am o slabiciune la doamna
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-26 07:36:33
         
 
  Ce-ați zice dacă, în loc de "ne respirăm durerea
de a ne ști" ar fi "ne risipim durerea
de-a ne ști"?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-26 01:53:42
         
 
  Tu esti frate cu dracul, nu cu "noi".
"Noi" suntem cei care detecteaza tampitii, iar tu esti unul dintre ei, membru (flasc) in trupa de boschetari ai saitului(nu intreba care sunt, se stiu, apar unul cate unul).

Camelia Constantin este poeta, mai mult decat "tampitii", mai mult decat fratii tai, boschetarii. Are mai mult suflet decat aveti "voi" neuroni in creierele vostre putrezite de mortaciuni sclerozate.

Deci, stelele dau bine pe cerul poeziei Cameliei Constantin, intaresc o poeta dusa dincolo de limitele suferintei umane si o incurajeaza spre publicarea textelor sale pe care le-am citit rar, dar bucuros, placut impresionat.

N-am argumentat critic textul, ci am motivat ca, mie ca cititor, imi place ce ne aduce C.C. din cand in cand in suflet, poezie de calitate.
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2013-09-26 01:43:43
         
 
  Domnișoară... sau doamnă! Nu vă lăsați fraierită! În afară de ceea ce v-am citat din textul dvs, nimic nu merită atenția. Abundă de locuri comune, de nimicuri mărunte și cuminți.
Mai e mult până departe.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-26 01:28:33
         
 
  Văleu, fraților, ați înnebunit? A dat în voi damblaua? Eu am căutat să-i arăt Peișoarei că, în acest text, e ceva care poate merita atenția. În niciun caz un vot.
Înțeleg - și știu - că Peișoara este zănatecă...
Dar voi sunteți tâmpiți?!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-26 01:12:53
         
 
  Eu am "resuscitat" cele doua stele " atipite".  
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2013-09-26 01:00:25
         
 
  Peișoară, vorbești în dodii! N-ai putea spune mai simplu ce ai de spus? Că-ți sunt cam răsfrânte cuvintele. Cam întrerupte.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-26 00:45:38
         
 
  hazlie situațiune! cioacă de peste gîrlă vs. cioacă de pe aici!!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-26 00:02:47
         
 
  iar tu, sorilă, cam la două clete și o aruncătură de băț de cioacă.
în seara asta, avocata lu cioacă a pomenit de unul, sorescu, anume fiind colegul ei. dacă e să judec dupe unele afirmații făcute pe aici, începi să devii suspect de identitate. sau e piură coinsidans?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-26 00:01:39
         
 
  cioacă, după gusturile tale, sigur tu ești cel mai mare epigramist din vestul răzorului de praz, unde eset plasat ceaunul, pe pirostriile din fața cortului.
mai exact: tu și poezia, chinezul și supa de cîine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-25 23:58:54
         
 
  Să zicem, pentru asta:
"aprinde luna
ultimul chibrit".
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-25 23:41:22
         
 
  Stimate tovarse general,
Nu eu am dat cu votul, cu toate ca textul de mai sus isi merita votul si ar mai merita si o stea. De ce? Pentru curgerea lui extrem de fireasca, pentru imaginile frumoase lipsite de orice fanfaronada, pentru sentimentele inglobate in el care sunt simtite si nu inventate. Dupa parerea mea, daca nici un astfel de text nu poate misca cordul impietrit al unui general, atunci nimic nu-l o mai poate misca.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-09-25 23:04:20
         
 
  of!
cel(cea) care dedu cu votu-n text, poa' să-și susțină gestul?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-25 22:20:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE