FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Absorbit
Text postat de Maria Instead
Să te omor?
E ca și cum te-aș ține în palme
Eu, un Dumnezeu de împrumut.
Să te strivesc?
Aș putea să te las să zbori...
Te vei zdrobi la prima adiere de vânt?

Mi-aș tăia mâinile
Să scap de povara corpului tău (mic)
Dar sufletul îmi tremură de dezgust.
Ai pătruns în trupul meu ca un parazit.
Te-aș scoate rupând bucăți din mine
Dar va rămâne oare ceva după?
Dacă tu... ești eu?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Credeam că poezia e o formă de a exprima frământări, indiferent de care sunt acestea. Cât despre fiziologie, am întalnit-o mult mai abundent la poeți cu care nici nu îndraznesc să mă compar.
Și ca să răspund și domnului Rechesan, am presupus că dacă paraziții nu se infiltrează, ei doar pătund și eclozează, toate metaforele trebuie să fie corecte și din punct de vedere biologic.
Ultimul volum de poezie pe care l-am citit a fost “Commedia dell' Arte” a lui Emil Brumaru și de câteva zile am început „Florile răului”.
 
Postat de catre Maria Instead la data de 2013-10-01 23:06:38
         
 
  si de data aceasta, tot fiziologie explicita mi se pare. Dupa unele detalii din text pare sa fie o dilema materna, ca sa ma exprim elegant. in ce masura asemenea framantari isi au locul in poezie, ramane de discutat. Sau nu.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-24 11:23:06
         
 
  snobilici,lasă metaforele mele că-s prea grele pt tărtăcuţa ta, spune ceva despre text, o recenzie, ceva, acolo...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-23 07:29:41
         
 
  mai nou iti denumesti prostia metafora
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2013-09-22 00:00:50
         
 
  er. după atenția un ?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-21 19:14:52
         
 
  fără nicio ironie, duduie, mariah(cu Haș de la hidropozie sau de la House, un serial pe care-l urmăresc cu atenție să văd legătura între inefabil și maladiv)care e ultimul poet asupra căruia v-ați îndreptat atenția_ după aceea o să-mi fac vreme să vă dau și cîteva îndrumări...de amator, firește!

PS. nu știu cine v-a predat biologia într-a șasea, dar la capitolul metafore stați lamentabil.aia cu pancreasul de diabetic era o ironie, metaforic strecurată. firește că știe orice școler că pancreasul secretă insulină, iar diabetul semnifică insuficiența pancreatică.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-21 19:14:21
         
 
  Nu prea văd legătura dintre ce spuneți și modesta mea poezie. Și dacă totuși considerați că au vreo conexiune, ca să fim siguri că nu s-a mai strecurat nicio greseală, vă rog să reveniți la manualul de clasa a 6-a de biologie pentru a vedea rolul pancreasului, care nici pe departe nu este de a absorbi glucoza (cu atât mai puțin când vorbim de un diabetic) ci printre altele, de a secreta doi hormoni care reglează nivelul glucozei din sânge.
Apreciez faptul că vă pierdeți timpul citind ceea ce scriu, dar aș fi de-a dreptul recunoscătoare dacă printre critici, răutăți și vorbe de duh ați strecura și câte o îndrumare.
 
Postat de catre Maria Instead la data de 2013-09-21 16:03:36
         
 
  mirific! verb tînăr, vibrație juvenilă abil controlată, expresivitate cu caru, solide cunoștințe de chimie, fizică (absorbția eului liric ca soluția de glucoză în pancreasul diabeticului), aeronautică (”aș putea să te las să zbori...te vei zdrobi, ca un mig aș adăuga, la prima adiere de vînt”), biologie (cu specificarea că paraziții nu se infiltrează, ei doar pătund și eclozează), ce ar mia lipsi, oare? fane cu asteroidu aș, chichirezu, că dacă nema putirința, la ce chichirez gîlceava?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-21 13:44:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE