FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pe altar
Text postat de Maria Instead
Singură.
Ca o păpușă într-o cutie.
Aștept tăcută
Un fel de izbăvire
Condensată într-o clipă.
Mă închin ție,
Oferindu-ți tot.
Tot ce am sau aș fi putut avea.
Mă rup bucăți
Și ți le dau…
Pe rând, pe fiecare.
Ești liber să le păstezi
Sau se le asezi așa cum vrei…
Să mă creezi,
Să mă recreezi,
Ca pe-o bucată de lut proaspăt
Modelându-mă,
Să prind viață iar
În mâinile tale.
M-am dăruit ție…
primește-mă!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  na, că greșii orificiul de instroducere a comului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-20 12:34:02
         
 
  măriuca,
da' tu cîți anișori porți în cosiță de te dedai la astfel de meditațiuni salivoide?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-20 12:33:17
         
 
  măriuca,
da' tu cîți anișori porți în cosiță de te dedai la astfel de meditațiuni salivoide?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-20 12:32:50
         
 
  Ca tot veni vorba, daca e sa discutam despre femei, de toata isprava mi se pare parerea vecinului meu, Sandu Preparandu, soferul, despre care mi se pare ca am mai povestit aci. Stiti ce mi-a zis el? "Vecine, asculta-ma pe mine, ca sunt om umblat, nevasta ideala e aia slaba. De ce? Pai, in caz de inec, cea grasa ar putea pluti!". Nu e destept vecinu?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-20 12:25:35
         
 
  Femeia casnica, rabdatoare, care asteapta cuminte in cutie este idealul oricarui barbat, fie el si misogin, va asigur! Mult mai la pretz insa sunt cele mute, pentru ele la agentiile matrimoniale se fac adevarate cozi, credeti-ma! Nu va dezasamblati, insa, nu garantez ca reasezarea va mai da rezultatele scontate, mai ales ca toti chirurgii buni s-au cam grabit sa paraseasca Romania. Daruiti-va intreaga, "dumnealui" o sa va dreaga, asta e sigur!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-20 12:20:59
         
 
  Nu exista misogini adevarati ci doar barbati care n-au baut destul, nu stiu de unde ati scos aceasta acuzatie, cinstit va zic, nu e "la misto", sa moara capra vecinului care va minte, na, ca m-am jurat! In plus, sinceritatea cu care va daruiti, fie si in versuri, ne arata ca n-avem de ce ne teme, noi, cei de pe aci. Ba, unii ar trebui sa se bucure, avand in vedere ce fel de barbati sunt. Treaba cu lutul e adevarata numai in cazul "Adam", Eva fiind si ea plamadita, e drept, dar din altceva. Ramane valabil si "framantata", e mai poetic, parerea mea.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-20 12:17:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  cioacă papă-ți pensia și lasă-ne!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-19 19:12:57
         
 
  Stimate domnule Rechesan,
In primul rand tin sa va reamintesc ca domnisoara sau doamna Maria Instead nu s-a adresat la toata lumea ci numai domnilor. In al doilea rand vreau sa va intreb: v-a acuzat cineva de productie excesiva de testosteron?! Sa va includeti in categoria domnilor numai pentru faptul ca glandele dumneavoastra refuza sa produca testosteron, nu este un motiv serios.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-09-19 18:47:35
         
 
  Nevoia de a avea dreptate, de a manifesta misoginismul, de a fi cocoșul dintr-o conversație, de a avea ultimul cuvând, sunt toate dovezi. In fond nu e nevoie să vă simțiți lezat, testosteronul nu e decât dovada că sunteți bărbat.
Și mă scuzați, dar nu am reușit să disting sfaturile pe care ați vrut să le strecurați în ceea ce ați comentat.
 
Postat de catre Maria Instead la data de 2013-09-19 17:45:11
         
 
  scuzați, oleacă!ați citi vreun rînd mustind de testosteron din textele mele, ale lui peia sau ale paladinului protector de oftaturi lirice și domnițe atașate, fănel radu asteroidescu? texte, mă rog, mai mult sau mai puțin literare nu comentarii la bîză...păi, atunci, despre ce vorbim, la ce să ne obosim?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-19 17:26:06
         
 
  Domnilor, mie nu-mi rămâne decât să vă mulțumesc pentru faptul că v-ați rupt din prețiosul timp pentru a-mi înnobila poezia cu prezența comentariilor dumneavoastră. Nu îmi voi nega hormonii feminini nascători de sentimente lacrimogene, cum nici dumneavoastră nu vă puteți nega testosteronul care baltește în fiecare din rândurile scrise.
Eu probabil nu mă voi opri din a-mi exprima “muierismele” în poezii naive și voi aprecia fiecare imbold pe care mințile dumneavoastră profunde se vor obosi să mi-l acorde.
 
Postat de catre Maria Instead la data de 2013-09-19 13:12:11
         
 
  duduie indeed, instead, ș.a., nu-l luați în seamă pe colegul ștefănescu(aka asteroidu)așa e el, darnic cu reprezentatele sexului frumos, mai ales după ce linge...pardon, degustă un heineken la breakfest.dacă vă invită la o cafeluță, o face pe neve, fără teamă, rugați-l să vă povestească de una, ludmila!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-19 11:01:49
         
 
  1. a se preciza cine e norocosul.
2. indiferent cine-ar fi, parcă pe neve nu se acceptă așa, orice dar, fie el și împachetat liric.
3. poezica e naivă și banală.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-19 10:45:46
         
 
  de obicei privirea mea e foarte rece, dar mi-a plăcut alegoria cu păpușa închisă în cutie, de fapt mi-a plăcut tot, e foarte feminină, foarte maternă poezia asta. nu-l luați în seamă pe colegul recheșan, domniță, e un tip cu instincte canibalice. steluță.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-19 10:40:49
         
 
  prin prisma sensibilității feminine, evident lăcrimoase, aflată sub influența schimbărilor de anotimp și a celor hormonale, ambele poezici sunt o reușită...europeică, un exemplu de școală ecoliterară, așa cum îi place d-lui Cristescu,să spună păstorul destinelor lirice pe-această pășune bleu sanatoriu.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-09-19 10:33:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE