FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
SOLICIT MODIFICAREA NIVELULUI
Text postat de adrian mihai
stimate domnule profesor corbu!

cu tot respectul și în ciuda deplasării mele pe contrasens, vă solicit, public, la modul cel mai serios cu putință, nu creșterea nivelului meu de la 20 la cât o fi, ci, din contră, reducerea lui, sine die, la 10.

argumentez prezenta solicitare prin cenzurarea repetată, cu obstinație, a comm-urilor mele de către o mână nevăzută (dar bănuită!).

în atare situație, a reîncarnării lui dulea, nu văd la ce mi-ar mai folosi actualul nivel 20, care -fie vorba între noi!- e, oricum, pe la genunchiul broaștei.

prin urmare, decât așa, mai bine lipsă!

rămân încrezător sentimentul dvs de empatie și în rezolvarea rapidă a solicitării mele, mulțumindu-vă cu anticipație pentru implicarea dvs nemijlocită și, desigur, eficientă!

onoare muncii și jos specula!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ai ghicit, hadriane, maică. faptul că nu ești "atât de convins" de "valoarea mea literară", faptul că nu-mi dai ceea ce merit în orașul ăsta de gugumani - în care, firește, eu sunt ha dintâi - nu mă lasă noaptea să dorm...

răule.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-08 17:11:52
         
 
  iar tu, babo, se vede că n-ai noroc pe lume! avuseși o ocazie nesperată să taci și o pierduși și p-aia.

acu, ce să zic, pe undeva te înțeleg, faptul că nu sunt atât de convins de valoarea ta literară, recunoscându-te, să zicem, "primul dintre egali" (asta ca să n-o dau pe latinească și să mă acuzi de cotrobăială prin goagăl, că ești în stare!), face să se verse fierea din tine și să-ți curgă pe barbă mai dihai ca boroghina peste buza putinii în ușa cazanului...

asta ca să rămân în sfera bahică de care fugi (cel puțin declarativ) precum "ucigă-l toaca" de fumul cădelniței!


 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-09-08 16:39:31
         
 
  probabil că în urma unor calcule atât de elaborate și, cerrrtamente corecte, respectivul dascăl-trascăl a fost proomvat redactor, dle sorescu.

pe europeea, ovcorz...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-09-08 16:23:50
         
 
  Astfel încât pot spune că mi-am însușit-o...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-08 15:55:20
         
 
  Regula era pe cât de simplă, pe atât de eficientă:

La examen ne dădea trei subiecte mari și late, fiecare notate cu 10 puncte. Dacă la un subiect făceai de 4, nu avea importanță că la celelalte obțineai punctaj maxim.
Finalul tot 4 era.
Demonstrație perfectă, am simțit-o pe pielea mea!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-08 15:54:20
         
 
  însușit  
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-08 15:42:46
         
 
  panza, onorabile, straduinta de a ma gratula cu o porecla noua, te-ar fi ridicat, poate, in ochii "jupanului". dar asa, reluand zicerile maestrului, cum aristotel preceptele retoricii lui platon (mama, ce va complimentez...), nu cred sa ai vreo sansa.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-08 15:34:39
         
 
  dacă ai fost un elev silitor și ți-ai însuți metoda, trebuie să ne spui și cum.
altfel, nu te credem.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-08 15:25:35
         
 
  Eu, bunăoară, am avut un profesor care susținea și demonstra că 24 împărțit la 3 fac 4. Fără putință de tăgadă.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-08 15:19:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  duleo-răduleo!

uite că, în ciuda a ce-ți trece ție prin circumvoluțiuni (rizurile alea imperceptibile care te îndeamnă să scrii prostii...), solicit, în continuare, reducerea nivelului la 10.

asta pentru căci, în matematica strâmbă cu leme și dileme aplicate în stil editorialo-dulăian, văd că 20=10!

așa că, de dragul matematicii, rog, încă o dată, pe sultan, să reteze fix juma din actualul nivel.

care, oricum, nu face nici cât o ceapă degerată în condițiile date...

pricepuși?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-09-08 14:34:31
         
 
  "magistrul tau, in calitate de purtator de scut si alte accesorii, la toate rafuielile online ale domniei sale cu morile de vant si infaptuirea actului de justitie universala," (răDulea)

ce să vezi, răDuleo, la orice m-aș fi putut aștepta, numai la comparația asta palstică a prea-prețioase tale persoane echilibrate cu un dispozitiv acționat de vînturi, nu mă așteptam!!...
ai dese momente de sinceritate de acest soi?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-08 13:05:14
         
 
  din curiozitate, am dat un click pe profilul adrian mihai, user name ratatouille [sic], raport comentarii/texte aprox 10/1, textele, in marea lor majoritate, epigrame, pamflete, etc, iar comentariile, in marea lor majoritate, lovituri-ecou, mai mult sau mai putin versificate, sub centura.


mai nene mihai, distinse sancho panza, avand in vedere natura ta prietenoasa, precum si evidenta ta apetenta ta colocviala, parerea mea e ca nivelul 20, atata vreme cat iti permite sa participi alaturi de magistrul tau, in calitate de purtator de scut si alte accesorii, la toate rafuielile online ale domniei sale cu morile de vant si infaptuirea actului de justitie universala, ti se potriveste.
adevarat, frustrarea nivelului 10, conform teoriei d-nei Stefan, poate te-ar stimula sa oferi plebei productiuni ceva mai serioase, dar eu unul nu impartasesc intrutotul punctul de vedere al distinsei doamne, asa ca, sfatul meu e sa nu dai din mana vrabia pe cioara de pe gard.

ce te faci, totusi, daca-n marea-i bunatate, d-l Cristescu iti va indeplini dorinta?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-08 13:01:08
         
 
  ”Dar ce contează nivelul dat de niște... fără nivel. (...)
Postat de catre Somesanu Silviu la data de 2013-09-08 00:33:35”.
Dumneavoastră vă ocupați de nivelări, domnule Someșanu? Iaca, nu știam!...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-08 11:39:11
         
 
  da' nu observ niciun fel de amendament, de comentariu axio-auto-critic la întîmplarea evocată de către mine.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-08 11:26:49
         
 
  păi, de, în contrapondere cu sfînta unitate cristică
(trei în unu', și ăla suit pe cruce!!), potrivit principiului fizic acțiune-reacțiune, trebuia să apară.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-08 11:25:45
         
 
  Bag seama că se pune de un fel de sfânta doime europeică. Aștept să văd evoluția.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-09-08 11:23:15
         
 
  praftică, praftică...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-08 11:04:14
         
 
  iată un exemplu de punere în parftică a sacrosanctului principiu „eco-axio-valoric”:
după ce, hop, și eu, cu trilul meu! marili talentis nobelitis – inegalabila revelație europeic㠖 vine cu o tîmpenie, cică versificată, în care vorbea de nu’ș ce „ vertebrate” (semn că el e pe invers!), șucărit foarte că l-am tras de mînecuță, cu observația c㠄se referă, probabil, la propriu-i nivel de acces și reprezentare”, vine și sare la jugulară, numindu-m㠄borfetă”! mai mult, îl secondează, cu entuziasm, răDulea.
am semnalat povestea, așteptînd reacția „axiologic㔠a vreunui editor. care nu a
apărut de nicări, tăcea chitic, ca peștele-n ibric. da’, să vezi cultură, că, după hăt vreme, se scoală din morți lăzărică și nu sancționează specimenul, ci fix pe mine, care, sătul de așteptare, tocmai îi returnasem drăgălășenia în aceeași termeni lu nobelitis. să fi fost imparțialul editor vreo mînuță cremenală, din off, sau chiar mr. cristescu, potrivit cunoscutei butade: „cei patru evangheliști erau trei, luca și matei!” ?
deci, despre ce vorbim?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-08 11:00:10
         
 
  ps: observi, cred, cum o-ntoarce, ca la ploiești, onorabilul domn. cică tu ai acuzat, deci tu trebuie să dovedești atare cenzură. (ioan peia)

perfect adevărat, dle ioan peia! eu am semnalat, atât și nimic mai mult! dar văd că devin, ușor-ușor, dujjjmanul boborului.

anticameră la vizir n-am făcut nici pe vremea lui ceașcă și nici după răscoala decemvristă. din contră, îl rog, răspicat, pe sultan, să mă ducă acolo unde-mi e locul, adecătelea la 10.

dar văz că tace cu supppptînțeles tematic. tăcuta de gheorghe mutu...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-09-08 10:39:14
         
 
  prin urmare,
fără să faci anticameră la vizir, care-ți amintește că ești un simplu ghiaur în pașalîcu-i; fără să te căciulești în dosul draperiei, jucînd teatru de păpuși; fără să fii tras de urechi, părintește; fără să ți se țină un spici didactic în cancelarie, nu merge.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-08 10:27:45
         
 
  iată ce spune mr. cristescu în noul și fulminantul editorial al domniei sale, după ce face o întreagă teorie a liberei exprimări și a "axiologiei valorice" (văd că e fascinat de axe, spițe și takeți!):

„Problema (userilor considerați rebeli de către domnia sa axiologico-etic㠖 n.m.) e soluționată prin măsura de a reduce nivelul unui (...urmare a...) nerespectării regulamentului.”

că cică asta ar fi – să nu mori de rîs?!!... „filtru comportamental”.
păi, și cînd ne prindea ceaușescu pe străzi și ne tundea, tot cu un „filtru comportamental” o făcea, că așa credea el că trebuie respectat regulamentul socialist. așa i se ardica lui, dintre neuroni, „axiologia” aia comportamentală. acu, mr. cristescu încearcă să ne convingă că asta nu-i cenzură, e „filtru”! adică mărioara și-a schimbat pălărioara și participă acum, fără probleme de conștință, la concursul de „miss-libertate-de-exprimare”!
rezon!

ps: observi, cred, cum o-ntoarce, ca la ploiești, onorabilul domn. cică tu ai acuzat, deci tu trebuie să dovedești atare cenzură. altfel spus, dacă mărioara e violată-n șură, pe-ntuneric, de către unul pe care nu a putut să-l vadă la față,(vezi editorul din spatele perdelei) trebuie să dovedească faptul că era virgină, să prezinte rămășițele percutate ale violului și, finalmente semnalmentele individului. altfel, strigă degeaba!!
tipic oricărei puteri dictatoriale.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-08 10:26:05
         
 
  "argumentez prezenta solicitare prin cenzurarea repetată, cu obstinație, a comm-urilor mele de către o mână nevăzută (dar bănuită!).

Distinse domn, unul dintre noi, cred eu, nu realizează cine acuză! Ei bine, cine acuză, dovedește acuzația. Cum bine spuneți, nu acuzatul își dovedește nevinovăția. Iar acuzatul, în cazul de față, este o "mână nevăzută (dar bănuită!)" care, potrivit percepției dumneavoastră, vă cenzurează repetat și cu obstinație comentariile.

Ce vă solicit este exact în spiritul a ce spuneți dumneavoastră: dovediți că tiranul de editor sau poate tiranii de editori (mai știi? o fi vreun complot, ceva împotriva dumneavoastră) fac ceea ce spuneți să fac.

Până atunci, prezumția de nevinovăție primează.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-09-08 10:07:27
         
 
  domnule someșanu, sunteți sigur că eu m-am plâns cum că am un nivel prea mic? din contră, domnule, mă simt oarecum stânjenit că nivelul 20 pe care îl am, acum, e prea mare față de valoare textelor mele. așa că, pentru a pune lucrurile în ordine, am cerut DIMINUAREA nivelului de la 20 la 10.

iar pentru asta, conform regulamentului, nu trebuie trimis email la "[email protected]", cred că e ajuns și o postare ca aceasta, suficient de publică.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-09-08 09:55:13
         
 
  stimate domnule profesor corbu!

consider că exemplele pe care le solicitați ar trebui date nu de mine, ci de ștergătorul de serviciu. nu de alta, însă ajungem să vorbim una și să fumăm alta!

eu trebuie să îmi dovedesc nevinovăția? sau dulăul (augmentativ de la dulea!) ar trebui să probeze faptul că m-am abătut de la reglementul evropeic?

nu considerați că, astfel, la o scară mai mică, se încalcă un principiu al dreptului (sau al democrației, luați-o cum doriți...), anume acela că se pornește de la prezumția de nevinovăție?

ps1. pdap, țin să vă spun că nu păstrez arhive paralele, cu acele comm-uri șterse de burețarii de serviciu. asta mi-ar mai lipsi...

ps2. am vorbit serios în legătură cu diminuarea nivelului meu la 10 (sau, special, chiar la 5, 1 sau 0, ce vă costă să mergeți și mai devale?), așa că vă rog, fiți bărbat, puneți mâna pe hanger și harști! no mercy!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-09-08 09:48:45
         
 
  Solicitarea de ridicare de nivel se face trimițând-o la adresa "[email protected]" însoțită de coordonatele solicitantului pentru a putea fi contactat, telefonic, direct.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-09-08 07:20:34
         
 
  "Dar ce contează nivelul dat de niște..." De ce v-ați oprit distinse, Somesanu Silviu? Cum, probabil, știți eu gestionez nivelurile de acces. Acum mulți ani, lăsasem parolele cuiva care gestiona aceste niveluri. Din păcate, experiența de atunci mi-a fost relevantă și suficientă.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-09-08 06:19:05
         
 
  "cenzurarea repetată" Măi să fie! Cenzurare pe Europeea. Și, în plus, repetată! Puteți să-mi dați niște exemple? Chiar aici. Și rog editorii să nu le invalideze, chiar dacă, probabil, încalcă regulamentul. Pentru că reprezintă un studiu de caz. Iar, după ce ne lămurim, evident, dacă încalcă regulamentul, le vom invalida.

Domnule Mihai, dumneavoastră respectați regulamentul?

Jos persecutorii și exploatatorii gândirii adrianmihaiste!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-09-08 06:15:58
         
 
  Dar ce contează nivelul dat de niște... fără nivel.Eu am 10 și nu mă plâng.  
Postat de catre Somesanu Silviu la data de 2013-09-08 00:33:35
         
 
  de pseudoaminatul ăla cu sînge bleomangri vorbeam.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-07 20:52:52
         
 
  Sustin cu toata taria ca finul Adrian Mihai are un nivel cel putin de o suta. Si nu vorbesc prostii, fiindca l-am simtit de nenumarate ori chiar pe pielea mea, ceeace m-a facut sa ma simt, in calitate de nas, foarte mandru! Niciodata nu m-am simtit ofensat de Adrian Mihai si regret ca este supus cenzurii.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-09-07 20:50:32
         
 
  Propun ridicarea nivelului lui adrian mihai la 200.
Sustin aceasta modificare de nivel prin fidelitatea, talentul, responsabilitatea si toleranta de care a dat dovada in atatia ani de user Europeea.
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2013-09-07 20:41:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE