FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
SALVATI ROSIA MONTANA
Text postat de ecsintescu virtual
Habar nu aveam despre Rosia Montana. Va jur ca nu! Stiam despre aurul dacilor si despre romani si despre austro-ungari si despre turci si despre rusi si despre americani. Stiam ca ne “caznesc” , dar am auzit si despre Decebal, Avram Iancu, Stefan cel Mare, Nicolae Ceausescu si, culmea, Crin Antonescu. Pareau ca apara patria si aurul miilor de ani ai acestei binecuvantate natiuni, natiunea romana.
Acum doi ani am fost antamat de un personaj interesant. M-am vazut cu el la Mc Donalds-ul din fata de la Kaufland-ul din Floreasca. Imi ofera 10 000 de euro pe luna pentru a promova pe new media argumente pro-exploatare Rosia Montana. Reprezenta celebra Corporatie. ERAU 10 000. Si am zis “ups”
Am analizat oferta timp de cateva ore. Si i-am spus: “ Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta. Am declinat-o. Nu mi-as fi putut privi fiul in ochi, familia si tara. Am si eu sensibilitatile mele, ce vreti. Apoi am fost foarte atent la fenomen si cel putin pe zona meseriei mele, pe new media, nu am vazut nimic.
Pana ieri!
GUVERNUL PONTA condamna poporul roman la cianura. Asta dupa ce ii fura aurul. Sova, omul de casa al lui Ponta, minusculul care e atat de mic incat nu gaseste contractul cu Bechtel, fiind pe o etajera de sus, de 160 cm inaltime, a negociat cu Gold Corporation. Iata ca poporul a iesit in strada! Mai si mai, si mai multi decat atunci cand l-a varat in functie pe Ponta! Ce nu a facut Basescu face plagiatorul, usca i-sa-r dreapta cu care a semnat acordul de exploatare. Si spune Crinuta, “ deciziile nu se iau in strada”.

Si nicio televiziune nu a dat protestul de pe 1. Noroc cu noi, suntem o forta. Plagiati-ne !
PONTA, CRINUTA, sa va bucurati de aur pe piept ca si de vinul de ingropaciune!

P.S Am fost acolo! Pentru Romania! HAIDETI SI VOI!


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cat despre mitinguri, proteste si alea, alea raman la convingerile mele de acum aproape doi ani:

Protestati, dar faceti-o pasnic, fara batai cu jandarmii, spargeriu de vitrine si fara sa dati foc la bunul public ca tot voi veti plati pana la urma.

PS: Curand o sa imi expun si parerea mea despre Rosia Montana. Pentru ka konteaza.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-03 23:43:54
         
 
  @ peia: Nu stiu. Probabil ca esti insignifiant, de aia nu te pot vedea. Macar urla mai tare sa te pot auzi. Sau tropaie...
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-03 23:40:56
         
 
  dacă ai orbul găinilor, tratează-te, răsfugilă.
dacă vezi numai ceea ce-ți convine, degeaba te mai duci la doftor - ești irecuperabil.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 21:54:50
         
 
  ce comicărie!
ăia, pe hot news, au un fel de reportaj scris și unul filmat. și difuzat de către faimoasa televiziune de căsuță poștală "nasu". și se contrazic ca proștii: ăia din articolul scris, cică erau 3000 de participanți, iar un fel de reporteraș pîrît, care plimba un microfon prin "mulțimea" aia, mai densă ca dinții mamarii, cică peste 5.000! ai zi să mori tu, reporteraș? și voi hotniuzicilor?
regie de doi bani: bîlbîilă cu microfonu, care se plimba printre participanți ca bicicleta pe autostradă - mai mult de vreo trei sute de zbuciumați băsiști nici că erau. se tot străduiau ăia cu acmera să filmeze la aglomerație, da' dijaba: se vedea printre ciocîrdei ca prin ostrețe. ăsta, reportilă, tălălăia alandala, oprind, cînd pe unul, cînd pe altul, chipurile așa, din întîmplare și îi întreba ce și cum cu roșia aia (roșia? e cea mai a dreacu plantă!), sugerîndu-le răspunsurile. și toată butaforia făcută doar cu scopul evident de a-i da apă la moară lu băs. că-n fapt, îi doarefix în cardiogramă de roșia montană.
caraghioslîc de amatori, făcuți la normă. nici măcar să se prefacă nu știu.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 20:48:25
         
 
  "mai ales cînd dai de mine" (ioan peia)

Pai tocmai: ca nu prea dau de tine! Esti sublim, dar lipsesti cu desavarsire.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-03 20:46:51
         
 
  răsfugilă,
efortul tău supranatural de a le dovedi celor în slujba cărora te afli că ești un bun combatant este hilar.
eu zic să nu te mai strofoci, mai ales cînd dai de mine, că dacă te văd ăia cum te tăvălesc prin praf, de sar fulgii de pe tine, îți reduc din tain.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 20:37:50
         
 
  Peishor, baiatu' lu' tata, te credeam baiat destept.
Nu ne colonizeaza nici dreaq. Astia de ne-au condus, ne conduc si ne vor conduce tara (spre locul de verdeata plin) nu se inchina decat banului. Intamplator, e concesionata de unii, dar nu conteaza ca Rosia Montana o vor rusii, americanii, ungurii sau patagonezii. I se va da cui da spaga mai mare ca vorba aia, tre' sa manance si gura politicienilor romani. Azi la putere, maine in opozitie, poimaine iar la putere... si tot asa!
Chiar daca Rosia Montana ar cumpara-o niste romani verzi de aici din tara cum ar fi clanul Cioaba, politicienii tot ar lua spaga si s-ar certa intre ei pentru o bucata cat mai mare. In avantajul lor si in dezavantajul poporului.



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-03 18:54:51
         
 
  cînd pakionțu susținea  
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 10:32:17
         
 
  pdap,
scopul ăstora, care se dau loviți ACUM, de atare cehstiune, deși, pînă mai ieri, cînd pakionțu susține, sus și tare, acest lucru, tăceau chitic, scopul lor, zic, e altul.
ipocrizie măruntă, de mincinoși ordinari!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 10:31:53
         
 
  mai debarcăm, pe dracu!
au dat laba, prin spate, cu pakionțu, susținuți de licurici.
o adevărată menajerie de pușlamale!
suntem colonizați definitiv.
și, în curînd, făcuți varză, sparți în bucăți.
tiokeși-m-aș și n-am cui.
trăiască cine-a murit!
hai, să ne deveselim!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 09:10:09
         
 
  Nu, nu! De taică-său și maică-sa nu am scăpat. Coabitează bine mersi în deal. Spuneam, probabil nu ați fost atent, "în raport cu proiectul ticălos Roșia Montana" În rest așazisul guvern Boc, nu se poate compara cu guvernul Ponta. Însă tocmai de asta guvernul Ponta este periculos: are susținere și sunt inteligenți. Ori, cănd un guvern care are susținere și mai este și inteligent, dacă ia o direcție greșită este mult mai greu de îndreptat, dacă nu imposibil! Cred că singura soluție va fi debarcarea coabitării și scăpăm și de răul răurilor!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-09-03 08:09:08
         
 
  "Da, actualii guvernanți, pentru Roșia Montana, sunt mult mai periculoși decât ceilalți!"
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Sa inteleg ca am scapat de dracul (guvernul Boc) si am dat taica-sau (guvernul Ponta)?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-09-03 07:54:42
         
 
  "Si nicio televiziune nu a dat protestul de pe 1" Digi 24 și B1 au transmis în direct pe 1 septembrie. Mi-am pus întrebarea: oare de ce? Însă nu mai contează. Atâta timp cât au transmis!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-09-03 07:28:54
         
 
  http://www.riseproject.ro/articol/documentele-confidentiale-ale-afacerii-rosia-montana/

Domnule Cioacă,

Da, actualii guvernanți, pentru Roșia Montana, sunt mult mai periculoși decât ceilalți! Și știți de ce? Pentru că au susținere 70% în Parlament! Iar efectul perves, de aparență democratică, mult mai greu de contracarat. Însă eu sper într-o mobilizare și conștientizare a cât mai multor cretățni, manifestații de amploare, inclusiv ale diasporei și, nu avem de ales: ori renunță la acest imens jaf, în primul rând al patrimoniului istoric, și apoi ecologic, și abia pe planul al III-lea, economic, ori cade coabitarea care a devenit mai toxică decât cianura. Eu nu-mi schimb principiile. Indiferent de persoane. Mă uitam aseară la Antena 3! O încercare de manipulare ca la carte. Probabil au pus de o nouă "coabitare" Antena 3 - RMGC! Cu o zi înainte, deși și eu le-am tot scris, s-au făcut că nu văd manifestațiile din Piața Universității și au boicotat evenimentul. Așa își vor distruge credibilitatea și ratingul!

Am ieșit în Piață, am participat la Marșul Aurului, am fost la Cotroceni și m-am întâlnit cu un consilier prezidențial, care habar nu avea despre Roșia Montana și excepționalul patrimoniu istoric de acolo, mă lupt pe internet cu susținătorii proiectului ticăloșit și, evident, voi susține orice acțiune în contra acestui mare jaf național care ar însemna TRIUMFUL CORUPȚIEI ȘI TICĂLOȘIEI.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-09-03 07:23:03
         
 
  Stimate domnule Ecsintescu,
Acum un an si ceva domnul profesor Cristescu facea un apel pentru a salva ROSIA MONTANA de intentiile criminale ale guvernului Boc si ale Tradatotorului Basescu. Si noi am salvat-o. Acum dumneavoastra faceti un apel sa salvam aceiasi ROSIA MONTANA de intentiile si mai criminale ale fostului presedinte interimar Crin Antonesci si ale actualului mare om de stinta Victoras Ponta. Puteti sa ne spuneti si noua cam de cate ori mai avem de salvat ROSIA MONTANA?!

p.s.
Daca domnul profesor ne va spune ca ROSIA MONTANA trebuie salvata si de actualii guvernati noi europeeicii cinstiti vom lua parte la lupta cea dreapta. Altfel nu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-09-03 04:48:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE