FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Întrebare
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Astăzi la ora 12, maidanezii au omorît un copil de patru ani. A mai fost omorît un japonez cu ani în urmă. Între timp, a fost omorîtă și o femeie în vîrstă de o haită de cîini.

În discuțiile televizate, o apărătoare a bieților cîini comunitari, a spus decisiv celor ce susțineau că, nu cîinii comunitari, nu toți cîinii vagabonzi sau (eufemistic) fără stăpîn, ci acela care l-a omorît pe japonez și a fost identificat ar trebui (conform legii) omorît, așa:

- Ce, dacă un japonez omoară un român, trebuie să-i omorîm pe toți japonezii?

Mare noroc au japonezii!

Și totuși, ce facem cu cîinii? Ăia răspîndiți în zonele publice, care conviețuiesc prietenos cu oamenii. Și, uneori, îi mai ucid.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  renunț să mai răspund, căci văd că-s și editori băsiști pe-aici, mă cenzurează ori de cîte ori le jiccnesc idolul băs.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-07 09:42:56
         
 
  Acuma alta abureala de presa: cica primarul Oprescu era intr-o croaziera in momentul in care Ionut era sfasiat de caini, iar EVZ daruieste masa cu zece sute daca cineva poate sa vina cu mai multe amanunte.

Pai putea primarele sa fie si in pat calare pe situatie sau chiar la lansarea Antologiei Europeea ca acel copil tot ar fi murit! Dar, ma rog, de ce sa nu ii se mai bata USL-ului un cui in cosciug!!!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 22:32:25
         
 
  Acuma alta abureala de presa: cica primarul Oprescu era intr-o croaziera in momentul in care Ionut era sfasiat de caini, iar EVZ daruieste masa cu zece sute daca cineva poate sa c=vina cu mai multe amanunte.

Pai putea primarele sa fie si in pat calare pe situatie la lansarea Antologiei Europeea ca acel copil tot ar fi murit! Dar, ma rog, de ce sa nu ii se mai bata USL-ului un cui in cosciug!!!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 22:31:47
         
 
  Peio, acuma pe bune vorbind...
Daca cineva constata ca Basescu e uns cu toate alifiile, cade intotdeauna in picioare si le da clasa unor mucosi intr-ale policticii precum Ponta & Crin se cheama ca e basist?

Dar daca eu timisorean fiind recunosc ca Steaua e cea mai buna echipa din tara, inseamna ca sunt stelist?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 21:54:04
         
 
  îți deduși în petic, la final, cu toate că executași o adevărată simfonie a prefăcătoriei!
deci, încă papi din poala lu băs!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-06 20:30:54
         
 
  Asa ca, peishor, tata, daca nici acum nu ai inteles nimic inseamna ca tara te are exact cum vrea ea: votant perfect.

Repet, dupa care o sa iti fac si un desen. Putin imi pasa de USL, de PDL, de Basescu, Ponta sau Crin. Toti sunt niste pacalici in ochii mei.

Ce-i drept, marinarul le da clasa. Face exact ce vrea el cu Bolek & Lolek de USL.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 20:14:22
         
 
  N-am fost de acord cu protestele de strada nici acum doi ani si raman consecvent. NU sunt de cord nici cu:

Image and video hosting by TinyPic

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 20:11:13
         
 
  iar mie puțin îmi pasă de USL!
ca să vezi!
văd, în schimb, că, de-o vreme, te cam fofilezi pe lîngă!... poate vrei să-ți schimbi stăpînul? ăștia, de pînă acum, ți-au redus stipendiile? sau ți le-au anulat de-abinelea?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-06 19:56:01
         
 
  ... sau, ma rog, tin cu cei care CRED EU ca au dreptate.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 19:55:20
         
 
  1. Personal sunt PENTRU referendum. Adica pentru ce vrea USL.

2. Si tot personal sunt IMPOTRIVA eutanasierii tuturor cainilor fara stapan. Adica tot cum vrea USL.

3. Iar in privinta Rosiei Montane sunt PENTRU exploatare aurului de acolo.

Cei pe care tara nu ii are de prosti pot asadar observa ca tin cu dreptatea si ca nu fac partizanat politic. Daca USL are dreptate, jos palaria!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 19:44:49
         
 
  "eu spun simplu: ești idiot, monșer! ce s-o mai scald?" (ioan peia)

Pe de trei!


 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 19:38:18
         
 
  ops, ops, ops! consilierii pedeliști din primărie se opun referendumului. normal, ei sunt obișniți cu antireferendumuri. nasol, nomadule! taman cînd îi apărai!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-06 19:37:54
         
 
  cum eu nu am comportament de vulpe de ocol, eu nu sugerez, prin vorbe, cică meșteșugite, aduse dupe cireș, iote, te fac prost, da' cu supptilitate. și nimeni nu-mi poate face niciun reproș. eu spun simplu: ești idiot, monșer! ce s-o mai scald?
(atenție, editor vigilent! comul este perfect "legal", precum, cu inocență înduioșătoare, s-a exprimat nomadul!)

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-06 19:30:24
         
 
  Commul e perfect legal, peishor! De aceea a si fost aprobat. In schimb ala al tau in care scuipai venin vad ca ti-a fost sters.
Apropo, cand o sa intri si tu in legalitate?

PS: Si repet, eu nici macar nu am sugerat ca ai fi prost. Dar daca tu te simti...



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 19:10:45
         
 
  măi ăsta, măi editoru lu pește, vrei să-ți bag în ochi comul nomadului, ca să te prinzi și tu de ce spune?

iote:

"Asa e cand tara te vrea prost!", cu bătaie clară, insul fiind în dialog cu mine, nu cu fantoma lu barbă albastră!

dacă eu îți spun ție, editorule, acum, cînd mă aflu în dialog inteligent cu tine, că "tara te vrea prost!", tu, inteligentule, ce înțelegi din asta?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-06 18:44:14
         
 
  Peishor, eu nu te-am facut niciodata prost, dar daca tu zici...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 18:19:08
         
 
  Asa e cand tara te vrea prost!

Dusmanii sunt mereu in alta parte, nu in guvern, primarii, parlament, presidentie...

Tot raul din Romania i se datoreaza in primul rand lui Olariu, apoi in ordine descrescatoare: evreilor, francmasonilor, biciclistilor, filatelistilor si epigramistilor...

Brava si un galapagos verde!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 18:03:48
         
 
  "peia, filipica anti bardot am auzit-o motamo (sic) la radio, azi, la realitatea" (răDulea)

ca să vezi, răduleo! unii n-o prea înghit pe gagica aia, care are așa de mare iubire pentru cîini! mult prea mare. suspect de mare! se pare că doar tu o iubești pe cocoana. platonic, desigur. și, ca să folosesc o metaforă tare: cîinește!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-06 17:54:45
         
 
  Peishor, Radu are dreptate cand spune ca faci parte din segmentul de populatie de care borfasii au nevoie pentru a fi alesi tot la patru ani ca sa poata fura in continuare.

Asa ca fii fericit!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 17:36:16
         
 
  "ci ți se pune în palmă"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-06 17:26:27
         
 
  "Da. Pot fi si ONG-uri anti-romanesti. Ca majoritatea lor..." (slugărilă răsfugilă)

înseamnă că de-aia le-au băgat banii ăia acolo! noroc că ție, care ești tot antiromân, nu ți se vîră verzișorul tot acolo, cu și se pune în palmă, gospodărește.

iar bardoata ar fi putut să-și țină banii ăia în propriu-i fund. dacă mai are. ca să poată cu ce să-și crească javrele importate de pe aici. repet: era mai simplu.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-06 17:25:44
         
 
 

Aproape trei sferturi dintre bucureșteni ar vota la referendum pentru eutanasierea câinilor fără stăpâni, iar 54 la sută cred că aceasta este singura variantă pentru rezolvarea problemei, rezultă dintr-un sondaj de opinie, realizat joi de Institutul Român pentru Evaluare și Strategie (IRES).
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-06 17:10:55
         
 
  "Pai ROMANESTI sunt, pot fi ONG-urile? Alea au tara??" (fAmelia Cojocaru)

Da. Pot fi si ONG-uri anti-romanesti. Ca majoritatea lor...



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 17:06:15
         
 
  Oracolul din Carpați: Si sa terminam cu dusmanul, adevaratul dusman al natiei. In timp ce ovreiasul "se rade" in barba de fraieri, scoate aurul si-mpute locul.

Site-ul se îmbogățește cu opinii de rrrrromâni ultra-verzi.

Din astea mai tocați pentru tocăniță. Sînt picanterii crescute pe maidanele canine.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-06 16:56:44
         
 
  Pentru posterior o fi fost celebra BB la timpul sau, de-aia v-o fi ramas chipul ei asociat cu fundul (ca subiect al discutiei), mr, dar expresia "ONG-uri romanesti" este de-un infantilism pe care nu l-am mai aflat demult. Pai ROMANESTI sunt, pot fi ONG-urile? Alea au tara??

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-06 16:44:50
         
 
  mitingul canin a fost amânat din cauza meciului cu Ungaria. peia, filipica anti bardot am auzit-o motamo (sic) la radio, azi, la realitatea, ești segmentul de piață ideal. d-na Cojocaru, o să vă susțin peste 1-2 ore.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-06 16:38:05
         
 
  Erata: Peishor...  
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 16:18:50
         
 
  Pishor, bardoata aia deja le-a bagat bani multi in fund ONG-urilor romanesti pentru a rezolva problema cainilor fara stapan. Dar e ca si cum ai turna apa intr-o galeata fara fund.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-06 16:17:21
         
 
  Coneliu Traian Atanasiu, domnule, n-o mai dati cotita, ca hamaie rau! Am spus destul de clar ce am avut de spus, cine are urechi de auzit, aude!

Nu v-ati aratat niciodata induiosat si nici exasperat de altele, in civismul dvs de carton va pricepeti de minune, insa, sa deturnati atentia unde trebuie. Exprimari, apoi, comentarii care sa acopere ce trebuie, sa discutam discutii. Si sa terminam cu dusmanul, adevaratul dusman al natiei. In timp ce ovreiasul "se rade" in barba de fraieri, scoate aurul si-mpute locul.

Fondul, domnule, FONDUL e ala pe care l-am mentionat pe scurt mai jos. Restul, replicuta...atac din neputinta, muscatura fara colti (extrasi demult, din prudenta).
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-06 16:11:33
         
 
  dom'le, a apărut iar bardoata aia, din cuibușorul ei parizian, să ne condamne că-i omorăm copilașii, vai!
da' nu ar putea doamna să vină, să-și adune progeniturile de pe străzi și să le ducă la ea acasă? să le culce-n pat cu ea, dacă se poate? iacă ce ușor s-ar rezolva problema!...
ce ușor e să-ți dai cu părerile-n stînga și-n dreapta, de pe margine! ăștia, civilizații ăștia, care ne cred coborîți din copaci, n-ar putea să-și vadă de lătrăturile lor și să ne cam lase?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-06 15:36:00
         
 
  Accidentul le-a venit ca o mănușă (...) multora și profită.

Păi da, cîinii sînt comunitari, deci tragedia e accident. Banal. În firea lucrurilor.

Cîți veți adopta? Căței (așa vorbesc oengiștii), nu?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-06 15:14:17
         
 
  Doamna Cojocaru, peste tot doar triscări, nu-i așa?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-06 14:59:02
         
 
  pe tiokieș și pe orbanu, să îi pupe-n fund babanu, dar încet, ca să nu-i doară, că le-a dat apă la moară!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-06 14:20:24
         
 
  Diversiunea este la locul ei. Daca nu ar fi existat, s-ar fi inventat una cu siguranta.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2013-09-06 14:19:57
         
 
  răsfugilă,
1. nu am avut, nu am și nu voi avea, în veci, idoli.
asta ai tu, se vede cale de-o poștă. foncție de interese și parale.
2. și, totuși, iar te-ntreb: ce treabă ai tu cu țara asta? cine te plătești să faci gargară insipidă din colțul tău de rai boit? nu vezi cît ești de previzibil? cum se dă ordin de front să executați o misie, cum apăreți toți, de la mucea la flaimucea, cu aceeași poezie învățată pe de rost. și, deși știți că nu vă ia nimeni în seamă, îi dați întruna cu melița, căz doar din asta mîncați. ce mîncați, e altă povseste.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-06 14:17:41
         
 
  Este, deja, ilar! In Romania anului 2013, toate televiziunile se ocupă doar de maidanezi, de Roșia Montană nu se mai suflă o vorbuliță.
Proiectul de lege este indamisibil, o bătaie de joc a dreptului, Constituției, bunului simț. NIMENI nu discuta proiectul de lege, oameni pe care nu ii intereseaza soarta tarii asteia, cozile de topor, promoveaza doar tragedia si cer ca intreaga sete revansarda a romanilor, incalecati de evreime, sa se indrepte impotriva cainilor.

Exproprierile sunt făcute de Gold iar nu de statul român, nu de poliția română, de firme private de securitate ale companiei canadiene controlate de evrei.

Există lege vis a vis de eutanasiere, nu are niciun sens referendumul!

Toate sunt vrăjeli să distragă atenția de la Roșia Montană (dar și să îl atace pe Oprescu, probabil candidat la președinție). Liberalii deja îi cer demisia lui Oprescu.

Accidentul le-a venit ca o mănușă (...) multora și profită.

S-au băgat și ungurii, care cer drept de amestec în Transilvania, că statul român e criminal și distruge mediul, afectează proprietățile ungurilor etc. etc. Tokes e la Bruxelles azi că să ceară, cu Orban, dreptul de amestec în România (mai exact în Transilvania).

Până la urmă... dacă te comporți ca o slugă asta și pățești. Unul țipă la tine să faci ceva, altul te urechează că de ce faci. Toți își permit să te bruftuluiască...Iar cozile de topor latra pe alta limba, mai abitir decat cainii!!!



 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-06 14:03:32
         
 
  Oprescu interzice mitingul anti-maidanezi

Mitingul care trebuia sa aiba loc, vineri seara, de la ora 19.00, in Piata Romana din Bucuresti a fost amanat. Protestatarii se vor aduna duminica, de la ora 11.00, in Parcul Izvor.

Organizatorii au anuntat ca protestul fata de problema cainilor maidanezi si de solidaritate fata de familia care si-a pierdut un copil ucis de caini nu a primit aprobarile necesare de la primarie pentru locul si ora stabilite.

Protest in Piata Romana din Bucuresti fata de problema cainilor maidanezi

"Desprecopii.com, cea mai mare comunitate online a parintilor romani, impreuna cu Asociatia Pro Civilizatie, anunta ca intrucat mitingul programat pentru astazi in Piata Romana nu a primit aprobare din partea Primariei Capitalei pentru locatia si ora la care era facuta cererea. Manifestul nostru public se va amana pentru cel organizat de Nadine in Parcul Izvor - Duminica, 08.09.2013, intre orele 11-14", se arata intr-un comunicat remis Ziare.com.

Acest protest, la care si-au anuntat prezenta peste 2.000 de oameni, are ca scop determinarea autoritatilor locale sa rezolve problema cainilor maidanezi. Valul de nemultumiri din partea bucurestenilor vine dupa ce un copil de numai patru ani a fost ucis de o haita de caini fara stapan in zona unui parc din Capitala.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-06 13:34:32
         
 
  Image and video hosting by TinyPic  
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-05 22:04:28
         
 
  Si tot lui peishor: demonstreaza-mi contrariul. Adicatelea ca USL a cerut eutanasierea cainilor si s-a opus PDL.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-05 21:50:12
         
 
  Peishor, ca de obicei acuzi oamenii fara dovezi ba ca dezinformeaza, ba ca sunt basisti, ba ca sunt securisti, ba ca sunt tradatori de tara, mergand pe principiul ca nu ti se intampla nimic. Si intr-un fel ai dreptate: esti prea mic si neajutorat ca sa imi pun mintea cu tine. Esti la fel de iresponsabil ca idolul tau Ponta. Dar macar ala e vesel.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-05 21:49:27
         
 
  CTP despre Oprescu: lăcrimatul la tv este la fel (de obscen) ca urinatul pe ecran!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-05 21:35:17
         
 
  ești prost informat, răsfugilă.
adică, mai iezact, dezinformezi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-05 21:26:00
         
 
  Acum cativa ani PDL a inaintat un proiect de lege pentru eutanasierea cainilor fara stapani. Acestui proiect i s-a opus insa USL, care, pe 21 decembrie 2011 a semnat cu ONG-ul lui Marinescu un protocol valabil pana in 2020 prin care se interzice eutanasierea.
Asa ca deocamdata cainii pot fi doar luati de pe strazi si dusi in adaposturi.

Restul e discutii...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-05 21:15:22
         
 
  O bunică: copiii sînt viitorul țării, nu cîinii!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-05 19:06:27
         
 
  "cand ati ajuns la tantari, am citit de cateva ori. Nu-mi aduc aminte de un macel al acestora asumat de o colectivitate." (a.c,)

iote că la noi se petrecu așa ceva. oraș la dunăre, bașca subsolurile blocurilor unde-i patria țînțarilor, e imposibil să mai stai pe-afară, mai ales către seară, cînd ai vrea să mai iei o gură de aer crepuscular. ei, pentru că municipalii se făceau că parale nema pt așa ceva, comunitatea, în ansamblul ei, a exercitat presiuni, pe toate căile, pentru a-i extirpa pe vampiri. și a trebuit s-o facă, nu au avut încotro alde domnii consilieri. au scîrmat prin fundul pungii și au găsit fondurile necesare. deci, iată cum ne-am "asumat colectiv" atare măcel!! și nici că am simțit careva cum ne scufundăm în falia fără fund a conștiinței vinovate!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-05 13:42:29
         
 
  Domnule Atanasiu, adesea perversitatea cu care ne place sa privim pe gaura cheii la o potentiala crima colectiva e patologica si explica subiectul pe care l-ati postat.

Doamna Cojocaru, stilul dv. a devenit puțin prea zglobiu. Cred că vă prinde mai mult tocănița, cînd vă părăsiți vocația și bancul de lucru, nu reușiți mai mult decît un ghiveci potlogăresc.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-05 13:22:42
         
 
  Doamna Amelia Cojocaru, de ce nu faceti un efort de imaginatie? Cand spuneti "sete de sange", la ce fel de sange va referiti? Oare aparatorii javrelor, aparatori care se dau de ceasul mortii numai sa vada strazile pline de caini, sunt setosi de sange de copil? Nu vedeti chiar deloc ridicolul situatiei in care va aflati cu aceste afirmatii? Ma considerati "inrait" numai pentru ca as dori, oh, Doamne, cum as dori, ca nimeni sa nu mai moara muscat de caini? Ce fel de pasiune aveti fatza de tzara, in momentul in care o doriti plina de haite pe strazi? Cat de bine mai cunoasteti realitatile din Romania? Ce va autorizeaza sa ne considerati revansarzi? Nu va inteleg. Desigur, poate e vina mea. Si nici nu este obligatoriu sa fiti inteleasa, poate aveti abisuri insondabile de gandire, pentru care noi, incrancenatii, nu avem... dracu mai stie ce nu avem. S-auzim de cat mai putini copii morti pe strazi sau prin parcuri. Si de cat mai putine javre, fie si umane, pe strazi.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-05 13:13:12
         
 
  atunci să-ți trăiască, și vezi-ți de treabă.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-05 12:59:54
         
 
  Am copii si nepoti, inteligentule, si mi-e groaza de clipa cand as putea sa simt ce a simtit mama acelui baietel cand a aflat. Ce aluzii? Nu era aluzie la tine, era aluzie la membrii asociatiilor de protectia cainilor, care papa bani buni de la stat ca sa faca... pe dracu sa-i ia! Crezi ca esti asa de prezent in constiinta mea? Te inseli. Stai pe locul tau si nu te agita, te-am uitat, chiar daca nu te iert. M-ai mai vazut comentandu-ti afirmatiile? Io crez ca nu. Daca oi fi facut-o, a fo din eroare. Nu te cunosc. Nici nu vreau sa mai stiu de tine.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-05 12:58:08
         
 
  și reciproc, Kosta. străduiește-te să eviți aluziile la mine. dacă nu poți am să te ajut. ce ziceai de băiatul meu? ai copii, inteligentule?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-05 12:46:27
         
 
  Domnilor, eu ma retrag din discutie. Prea sunteti previzibili si prea inraiti ca sa existe loc de discutii. Setea de sange, revansarda, e mai puternica decat pasiunile comune: tara (aici dati dreptul diverse opinii, deveniti toleranti), credinta sau educatia.

Domnule Peia, ne vedem mai tarziu, pe baricada aia a noastra.

Cu simpatie,

Amelie
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-05 12:45:50
         
 
  de altfel, cu toată părerea de rău, d-le Atanasiu, eu cred că eficiența practică a acestui topic e nulă. fiecare va rămâne la părerea lui, asta-i clar. singurul efect vizibil al acestui demers e plata unor polițe mai vechi între combatanți, fie la temă, fie pe teme mai mult sau mai puțin conexe, trecând prin ateism și agnosticism, roșia montană și gazele de șist, și culminând inevitabil cu jos băsescu, în buna datină a lui jos iliescu, urmată de o bere rece, pentru alungarea necuratului.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-05 12:44:53
         
 
  E ridicol sa folosesti "benzi" in loc de "cozi", siruri, randuri etc. Denota plecarea definitiva din tara si, de asemenea, din limba romana.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-05 12:44:08
         
 
  R.St.
Nu te mai include nimic din ceea ce imi apartine, de multa vreme, cam de cand m-ai improscat cu gazele rezultate din digestia lui Rechesan. In rest, nimic nu te impiedica sa-ti imaginezi ca dulcele tau baiat ar fi putut gasi drept fezabila ideea de a se plimba taman... nu, e prea cumplit, te rog, iarta-ma! Asta ziceam, cand vorbeam de ipocrizie: e usor sa comanzi 25 de cravase pe spinarea altuia. Restul e tacere, pe care ti-o recomand cu caldura in ceea ce priveste adresarea catre mine, oricum ar fi ea.
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-05 12:42:46
         
 
  De asemenea, pentru o clipa am incercat sa simt deznadejdea, groaza, ura, tot amalgamul de sentimente din sufletul parintilor copilului ucis de caini. n-am reusit, dovada ca inca nu am luat-o razna. As face, daca as avea vreun dram de putere in lumea asta, in asa fel ca toti aparatorii cainilor "din mila" sau din interes sa se intalneasca fata in fata cu victimele, cu rudele celor ucisi de caini. Bat pariu pe cat vreti ca "banda" cea mai vocala ar fi cea a aparatorilor de javre. Cine se prinde?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-05 12:37:45
         
 
  voturi anti-eutanasie par a fi 2 (eu și d-na Cojocaru), restul pro. eu zic că ar fi cazul să ne oprim, în caz contrar pasiunile declanșate prevăd că vor provoca eutanasieri de nivel. d-le Kosta Vianu, pentru armonia relației noastre, atâta cât a mai rămas, sper că sentința "Ipocrizia unora intrece pana si cele mai aberante imaginatii" nu mă include.

Veti vedea benzi de femei cu capul indreptat inainte...

benzi rulante
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-05 12:31:35
         
 
  Taman vazui pe la TV un reportaj din americi, cu un oras invadat de tantari. Fara mila, primarul ordonase pulverizarea de substante chimice ucigase. Ipocrizie, numele tau e mila. Asa cum v-am mai spus, mila fara iubire e ipocrizie curata. Iar cand te pisca un purice, o capusa, un tantzar, nu stai sa-l ocrotesti, il strivesti fara mila. Cam asa e si cu jigodiile ucigase de oameni. Din pacate fenomenul e complicat de banii dati de primarii diversilor asociatii de escroci care papa banutzul si dau drumul din nou la javre pe strazi, ca sa nu-si "piarza obectu' muncii". Mi-e o sila de ma doare. O clipa mi-am imaginat, cu frisoane de spaima, ca nepotica mea din capitala o fi fost victima. Ce-ar fi sa faceti, mental, acest exercitiu, dragi aparatori ai javrelor de tot felul?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-05 12:30:00
         
 
  "N-am înțeles imaginea la care ați recurs:

Veti vedea benzi de femei cu capul indreptat inainte..."

Domnule Atanasiu, adesea perversitatea cu care ne place sa privim pe gaura cheii la o potentiala crima colectiva e patologica si explica subiectul pe care l-ati postat. Dar va explic daca va face placere. Era un tablou, un ceva vizual pe care nu cred ca-l pot uita vreodata. Cateva cozi paralele la care se asezasera femei de-a lungul unor dungi trasate de conducerea spitalului. Eram acolo pentru o ecografie. Am incercat sa intreb pe cineva cat e ceasul, trecuse demult ora programarii mele si m-au intampinat acele priviri despre care vorbeam. Daca vreti alte amanunte, vi le voi oferi ulterior.



"Cîți copii aveți?"
Tot curiozitate, domnule? Nu e frumos, zau.

"cei care se dovedesc utili și sînt, în acest fel, prietenii omului nu-i va ucide nimeni".

asa, asa, utilitarismul asta de care vorbeam. Va veni timpul ala in care ne vor spune ca nu are rost sa tii in viata un batran de 90 de ani, bolnav, costurile sunt prea mari. E mai bine sa-l eutanasiem, scapa si de dureri astfel. Iar copiii din Africa mor de foame...

Va inselati, din pacate, din nou, eram la subiect, cu punct si cu virgule, numai ca dvs I-ati pierdut coordonatele, asa cum priveati pe sub usa





 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-05 12:28:26
         
 
  " subiectul teoriei mele era, insa, altul - macelul colectiv"

a, cred c-am înțeles: era vorba de număr, de amploarea fenomenului. prin urmare dacă erau doi, trei dulăi acolea, nu ar fi contat așa de tare. ei, și folosind aceeași logică, dacă ar fi fost sfșiați, nu un copil, doi, ci vreo cîteva mii, eventual zeci de mii, atunci, luînd act de "măcelul colectiv", ar fi început să ni se cam "falieze" conștiința. pe partea aialaltă a ei, a nevăzută. și între cele două "falii" am fi fost nevoiți să optăm, bandajîndu-ne mustrările de juma de conștiință: ori copiii, ori cînii!


"Nu ma raportez la "tarile civilizate" atunci cand argumentez ceva."

de ce nu? poate că ar fi fost interesant de aflat cum dea-u reușit ei să-și liniștească frămîntatele conștiințe fie în atare cazuri, fie în cazurile ceva mai "ample" - vezi războaiele provocate de către "civilizația" lor. asta ca să ne reorientăm și noi decaloagele complexate de sălbatici necivilizați!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-05 12:25:12
         
 
  Confuzia este intre doua substantive homoforme la singular: banda-benzi, care numeste forma aplatizata si lunga dintr-un material, textil, metalic, hartie, celuloid etc. si Banda-bande - care numeste grupari (de oameni, in special) de indivizi coagulati in scopuri nu tocmai oneste, ba chiar deloc oneste: banda de hoti, banda de criminali, banda de spargatori, de unde si alt substantiv care denumeste pe membrul in banda: bandit! In niciunul din cazuri nu e potrivita utilizarea in comentariul de mai jos. Kostanie, dictionar de buzunar.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-05 12:17:27
         
 
  Faceti ce faceti si deviati de la subiect! Care este unul de un tragism sfasietor: din nepasare, mila sau prostie a oamenilor, a murit un copil muscat de un caine, in plin centrul capitalei Romaniei! Mai de mult a murit un actor muscat de o capusa, in chinuri cumplite. As vrea sa-i vad pe ocrotitorii vietatilor plini de purici, capusi sau alte insecte, jenandu-se sa le omoare de mila. Lasandu-se pe ei insisi devorati. Ipocrizia unora intrece pana si cele mai aberante imaginatii. Fratilor, lasati-i pe caini sa traiasca si sa se inmulteasca pe strazi! Sunt si ei fiinte, nu? Au dreptul la viatza! cu dreptul oamenilor la viatza e alta caciula! Frumoooos!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-05 12:11:33
         
 
  "ce mai falii se produseră în conștiința umană cînd aruncarăm două super/bombe ucigașe în capul a sute de mii de nevinovați, cînd zvîrlirăm bombardele în capul sîrbilor, ca să-i disciplinăm, cînd îl gîtuirăm pe saddam pentru vini imaginare, cînd proiectăm un nou joc de-a rezbelu prin alte părți. e așa, o falie de nu-i mai percepi marginile!"

perfect de acord cu dvs, stiti lucrul acesta. dar nu are nicio legatura cu ce am spus eu.

"oare cîți cîini umblă brambura pe la madam merkel sau pe la mr. barossu pe trotuare? cîți pe peluza ferchezuită a lui obama? cîți prin grădinița suavă a lui bardot?"

Nu ma raportez la "tarile civilizate" atunci cand argumentez ceva. Vorba doamnei Stefan, nu ma incearca frustrarile. Daca ar fi asa, iar frustrarea ar fi creativa (zic, divagand), oare ungurii dupa Trianon n-ar fi trebuit sa creeze ceva de-o imensitate care sa ne covarseasca?

'cînd scapă cîte-un leu de la zoo, e alertă generală. și, în cazuri limită, este împușcat. își face cineva probleme acute de conștiință pentru asta?"

iarasi de acord. subiectul teoriei mele era, insa, altul - macelul colectiv

cand ati ajuns la tantari, am citit de cateva ori. Nu-mi aduc aminte de un macel al acestora asumat de o colectivitate. Apoi...stiti dvs, sangele care curge din ei cand ii plicesti pe perete individual este tocmai sangele nostru.

i'll be back, cum zice americanu




 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-05 12:09:05
         
 
  N-am înțeles imaginea la care ați recurs:

Veti vedea benzi de femei cu capul indreptat inainte...

Sînteți amabilă să ne-o faceți înțeleasă?

usurinta cu care puteti condamna la moarte o intreaga specie

Aș vrea să vă readuc la subiect. Nu-i vorba de o specie întreagă. Cîinii de vînătoare, cîinii de pază, cîinii care conduc orbii, cîinii polițiști, cîinii de companie și alte categorii pe care nu mi le-aduc aminte, cei care se dovedesc utili și sînt, în acest fel, prietenii omului nu-i va ucide nimeni.

Cîinii vagabonzi (și nu comunitari), sălbăticiți, care mușcă oamenii și-i ucid, n-au ce căuta în comunitatea oamenilor - adică pe străzi, în parcuri, în orașe și localități, trebuie, conform legii, dacă nu vor fi adoptați, să fie eutanasiați. Specia nu va avea de suferit din acest motiv. Din contra, toți cîinii vor avea un stăpîn care să le poarte de grijă și să răspundă de ei. Un stăpîn responsabil, nu un iubitor bezmetic care se mulțumește să coboare din bloc și să adune o haită în jurul lui oferindu-le resturile din gospodărie. Un iubitor care nu va recunoaște în vecii vecilor că aceste gesturi sînt dăunătoare pentru cei care trec pe lîngă haita care-i e fidelă și e gata să-i muște pe intruși, apărîndu-l pe binefăcător. Haita pe care cu siguranță n-o stăpînește.

Copiii mei rad

Cîți copii aveți?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-05 11:57:55
         
 
  "Nu mi s-a intamplat aici, sau in alte parti, sa ma latre vreodata, de muscat nu mai vorbesc." (a.c.)

ce să facem? nu toți avem aptitudini de dresor. și mai puțini putem avea nebunia de a ne vîrî capul în gura leului din grădina personală, care, cică, poate fi îmblînzit de nu'ș ce influențe paranormale. nu toți avem dezinhibiții de nivelul celor care-și vîră, impasibili, mîna prin grilaj ca să hrănească sălbăticiunile. finalmente, nu toți avem talentele hoților care reușesc să adoarmă vigilența și celui mai fioros păzitor canin de curte. majoritatea suntem ființe mediocre din acest punct de vedere, avem reacții bruște de surprindere și apărare cînd ne aflăm în prejma unor vietăți imprevizibile ca reacție instinctivă. deja trăitori în spații ceva mai sigure, nu în junglă, parcă nu am prea avea chef să ne exersăm calitațile de îmblînzitori ai potențialilor agresori cu colți, care nu-și au locul pe străzi. cînd scapă cîte-un leu de la zoo, e alertă generală. și, în cazuri limită, este împușcat. își face cineva probleme acute de conștiință pentru asta?
atunci, prezența a nu mai puțin de 60.000 de dulăi, brambura, printre picioarele noastre, să nu constituie un motiv de alertă? e garantat că sunt blînzi ca niște mielușei? uite că nu. și-atunci?


" Atunci cand, vizualizand virtual macelul, semnezi PENTRU, undeva, in constiinta-ti umana, s-a produs o falie."(a.c.)

ce mai falii se produseră în conștiința umană cînd aruncarăm două super/bombe ucigașe în capul a sute de mii de nevinovați, cînd zvîrlirăm bombardele în capul sîrbilor, ca să-i disciplinăm, cînd îl gîtuirăm pe saddam pentru vini imaginare, cînd proiectăm un nou joc de-a rezbelu prin alte părți. e așa, o falie de nu-i mai percepi marginile! oare cîți cîini umblă brambura pe la madam merkel sau pe la mr. barossu pe trotuare? cîți pe peluza ferchezuită a lui obama? cîți prin grădinița suavă a lui bardot?
poate că ar trebui să-i aruncăm în „faliile” alea pe ucigații de muște și țînțari, de furnici, de bacterii și viruși. parol!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-05 11:35:41
         
 
  Domnilor, vad ca v-ati expus, pe rand, relatia cu jivinele strazii, si un fel de explicatie la atitutinea dvs fata de ele. De-aia va spun si eu ca... Niciodata nu m-a latrat vreun catel. Circul mult pe jos sau cu transportul public, ador tramvaiele. Stau in Bucuresti, intr-un cartier destul de locuit de rasa canina, pe care o gasesti peste tot, cam pe unde nu te astepti. Si da, va spun sincer, niciun catel nu m-a latrat vreodata ci au venit la mine bucurosi, mereu, habar nu am de ce, nu ii hranesc, vorbesc uneori cu ei cand nu-s prea dusa pe ganduri, si asta se intampla rar. Alerg cand plec tarziu de acasa la scoala, ceea ce am auzit ca-i supara, ba chiar marai la ei daca-mi ies in cale cand ma grabesc. Nu mi s-a intamplat aici, sau in alte parti, sa ma latre vreodata, de muscat nu mai vorbesc. Copiii mei rad de asta si-mi cer uneori demonstratii; atunci cand vad ei insisi vreun dulau ce li se pare teribil de agresiv, ma trimit la inaintare

Asta ca sa vorbesc in termeni personali.

In rest, vai de cei care cer sange! Oricare le-ar fi justificarile. Vanatoarea (nu macelul) dadea mereu animalului o sansa de scapare de care acesta profita ades. Sacrifici din necesitate, individual sau pastrezi un ritual, asa, ca la corida. Atunci cand, vizualizand virtual macelul, semnezi PENTRU, undeva, in constiinta-ti umana, s-a produs o falie. Nu, nu puneti ca motivatie un chip de copil, intotdeauna marile maceluri au avut la baza o explicatie eterica. Iar setea dvs de sange, usurinta cu care puteti condamna la moarte o intreaga specie, e setea unui neam aflat in disolutie, ce-si ucide, asa cum spuneam deunazi, chiar proprii prunci. Mergeti la o clinica de obstetrica, oricare vreti dvs, in zilele de luni. Veti vedea benzi de femei cu capul indreptat inainte...

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-05 10:21:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  papagal, ce poți să zici?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 21:12:34
         
 
  "las-o!
că nu păcălești decît fraierii" zise pacaliciul.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-04 20:57:46
         
 
  las-o!
că nu păcălești decît fraierii.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 20:16:17
         
 
  Si nici macar nu era o gluma, peishor!
Ci un adevar dureros. Oricine poate rezolva problema cainilor fara stapani de la noi din tara, mai putin romanii. Care si-au dovedit incapacitatea de nenumarate ori pana acum.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-04 19:57:11
         
 
  Nu. Aici sunt prea multi chinezi ca sa mai fie loc de caini...

PS: Poza copilului am postat-o chiar eu mai jos.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-04 19:55:19
         
 
  răsfugilă,
asta-i o glumă idioată de chibiț lălîu, care stă pe margine și hăhăie ca băsiștii idioți.
a fost sfîșiat un copil, băi bulă cu căciulă!
pe la tine, prin patagonia, tot așa se-ntîmplă?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 18:25:53
         
 
  Să vă fac și eu o destăinuire:
Am trei câini pe stradă, cu care mă aflu într-un permanent război. Pe unul am reușit să-l țintesc cu pietroiul în coaste, altuia i-am tras un șut în fund, iar celui de al treilea i-am prins un cârlig de rufe de nas, în timp ce dormea.
Până acum nu a reușit niciunul să mă muște. De câte ori trec pe acolo cu mașina deschid tacticos geamul și încep să mârâi la ei.
Proprietarilor, în schimb, le-aș sparge liniștit capul.
Spun asta ca să vă distrez.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-04 18:02:00
         
 
  Solutia e simpla: sa aducem in Romania cat mai multi chinezi.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-04 17:10:57
         
 
  Trebuie să fac și eu o mărturisire. În ultimii 6 ani m-au mușcat 4 cîini. Bineînțeles, toți din spate. Toți maidanezi. Doi mi-au sfîșiat doar pantalonii. Alți doi au apucat și carne. Unul pulpă, altul, undeva în spatele genunchiului, în zona poplitee, pe unde trec vasele de sînge și nervii. Am avut noroc, am fost doar compostat, nu sfîșiat. Pentru cei carnivori am făcut și vaccinul de rigoare, pentru amatorii de textile, nu.

Nu am fost afectat psihic. Mă deplasez la fel de lejer. Unii ar zice: cu capu-n nori. Totuși resimt un atentat la dreptul meu de a circula fără să mă gîndesc la prietenul canin care poate sări oricînd, de sub orice mașină. Și cred că nu e momentul să instituim legea junglei și pe asfaltul orașelor. Ne-ajunge acest site.

Cît privește nuanțele, cred că ele au cam fost epuizate din moment ce s-a ajuns la situațiile în care babele habotnice atacă hingherii în exercițiul funcțiunii și oengistele isterice declară ritos că bieții căței îi mușcă doar pe cei care nu-i iubesc (mai limpede: pe oamenii care nu iubesc cățeii). Dacă misia m-ar obliga, poate aș umbla și eu cu pîine-n buzunare, dar am ieșit de mult la pensie.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-04 15:09:19
         
 
  mda.
e cert că nu ai fost la o bibliotecă sătească, spre a-ți completa vastele cunoștințe etalate aici. și, tot atît de evident, nu ai apelat nici la net, ca țăranii, de! tu ești un bucureștean sadea, care și-a lăsat condurii argeșeni la barieră și te-ai repezit fix în pîntecele bibliotecii universitare, unde, răsfoind tomul lui Lanzaruls, care jumulea găini dupe magazie, în scopuri științifice, a descoperit, brusc, ceea ce se mai spusese de către unuii fizicieni, calificați de către colegii lor ca fiind cam fanteziști, și anume că subiectul crează realitatea (vezi Fritjof Capra). doar că Lanzarius ăsta a plusat consolator: suntem nemuritori!
pîrț!
deci, să înțeleg că tu ești biocentric, adică indestructibil. ăi fi, că prea ai alură de tutankamon! urmează să-ți comanzi piramida!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 13:53:01
         
 
  măi nea nelule, după Lanza și alții, legile și structura realității lumii nu pot fi explicate decât prin biocentrism. după mine, structura și evoluția ta cuantică nu nu pot fi explicate prin biocentrism, o ipoteză ar fi universurile [perfect] paralele.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-04 12:31:14
         
 
  " m-a mușcat odată unul, dar nu mi-am făcut injecții," (răDulea)

tu nu. cîinele!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 12:20:28
         
 
  d-le Atanasiu, deși nu-i locul și nici momentul confesiunilor, am să vă spun care e relația mea cu câinii. în copilărie am stat la curte, ai mei aveau un câine (uriaș și bun îmi părea, din moment ce mă purta în spate, și nu se enerva când îl trăgeam de coamă - mai am o poză din vremea). mai târziu, la bloc, firul s-a rupt, nu puteam ține câine într-un apartament de 2 camere. am mai avut experiențe cu câinii, dar ai altora. unii mă iubeau, alții nu mă puteau suferi, mai ales ăia mici, pechinezi sau de genu, pe care nu-i sufeream nici eu, probabil, simțeau. azi, în meseria mea, sunt nevoit să intru în tot felul de ferme părăsite, silozuri, maidane, sau să merg pe câmp în locuri relativ izolate, uneori noaptea, de unde mă latră tot felul de dulăi, ai gospodarilor, sau nu. aș minți să spun că nu mi-e frică, mai ales acolo unde nu-i văd. uneori fluier, și atunci ei ies din boscheți sau tufe unde se ascund, evaluez situația, și dacă e haită, mă întorc la mașină, de unde iau pâine sau biscuiți și le dau, după care mă lasă-n pace. m-a mușcat odată unul, dar nu mi-am făcut injecții, am revenit după 9 zile, și era ok. câinii paznici de la blocul meu, mă știu. la alte blocuri, îi ocolesc cât pot, dacă nu se poate, le vorbesc cumva, și mă lasă să intru. mă descurc. în ce privește virtualul, mă mușcă, dar m-am obișnuit, după cum ați observat...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-04 12:11:23
         
 
  eștia  
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 12:05:21
         
 
  nu l-a mușcat niciun cîine!
au și potăile ăștia instinct, se știe. simțeau c-or să turbeze!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 12:04:37
         
 
  paradoxuri canine, gogule!

mă cuprinde, brusc, mînia,
și, cu-n par baban, în mîini,
aș da iama-n România
că parcă-i sat fără cîini?!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 12:01:53
         
 
  Domnule Rădulescu, de cîte ori ați fost mușcat de un cîine în cartierul dv.? (Nu unul virtual de pe vreun site.)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-04 11:44:51
         
 
  te pomeni că tu te-ai instruit, pe teme creștine, la harvard, neamule! ți-au dat și diplomă?
oricum, de pe net sau biblioteca sătească, nu'ș de ce, dar parcă aș poseda ceva mai multe decît creștineștile tale cunoștințe.
te duci și la liturghie?
ți-a dat popa și anafură?
te-ai și confesat supt pulpana lui?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 11:42:48
         
 
  d-le Atanasiu, dacă ați fi pus un "cred că" înainte de afirmația de mai jos, sau ați fi schimbat "evident" cu "probabil", nu s-ar fi rezolvat, evident, nimic. dar mi-ați fi dovedit, încă o dată, cel puțin, că sunteți un om al nuanțelor.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-04 11:32:49
         
 
  hămăi sau nu, oricum, e mai demn decât să cotcodăcești pe teme creștine, bazat pe articole gen "știința pentru toți", luate de pe net, sau de la biblioteca sătească, măi nea nelule. știința ta nu poate explica nici măcar ce-i gândul. mă rog, fenomen izolat, accidental, oricum.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-04 11:29:41
         
 
  Cred că cel mai bun comentariu e acela fără cuvinte, poza copilului.

Cîinii vagabonzi trebuie, evident, eutanasiați. Sau, odată cu sterilizarea, să li se scoată și dinții. Ca să împăcăm și capra, și varza.

Asta pentru că n-avem nici bani, nici dorință instituționalizată, nici timp să facem altcumva. Țările civilizate au procedat la fel înainte să le apuce mila de bietele animale.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-04 11:28:30
         
 
  Corectă observația ta cu câinii citatini, dar nu exhaustivă.
Pe de altă parte, sunt situații în care trebuie să faci ceva cu sângele, dacă există riscul de a-ți bubui instalația.
Veți râde, poate, dar eu sunt excesiv de sensibilos.
Realizez însă că sunt situații în care rațiunea trebuie să învingă inima și mă bucur, în cazul de față, că nu sunt nici administrator, nici edil.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-04 11:13:24
         
 
  de ce-aș cîrîi eu și n-ai hămăi tu, răDuleo?
că, atunci cînd te plictisești singur cu tine însule, asta faci. deși luna nu se vede, ziua, tot timpul!
și ce-ți pasă ție cum mă adresez eu altora? ți-e teamă că-ți răpesc amantele?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 11:12:48
         
 
  Florentine, americanii au altfel de sânge-n instalație, America nu s-a născut cu buchete de flori date șefilor de trib, ca să-și ia valea, și să te lase pe tine să-ți faci autostrăzi. în rest, e chestie de 2 parametri, la care poporul din care cu onoare fac parte, stă prost spre catastrofal: educație și simț civic. consecințele erei comuniste nu dispar peste noapte. câinii citadini sunt urmașii dulăilor din casele demolate. iar cei rurali sunt transfugiți.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-04 11:05:18
         
 
  ni-l asumăm = ni le asumăm  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-04 11:03:38
         
 
  comisiune = comisioane; iar m-a fraierit telefonul.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-04 11:02:52
         
 
  A se vedea, relativ la americani, ce efecte secundare a generat falimentul Detroit-ului și ce măsuri au luat autoritățile. Evident, relativ la câini!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-04 11:01:04
         
 
  ioane, cum mirosiși că-i rost de cârcoteală anticreștină, hop, începuși să cârâi. mai mult decât atât, nu știu cum se face că "sorilă" deveni brusc "sorescule". dar să trecem. pentru simpla ta informare de cetățean și bun prieten al meu, și eu sunt împotriva sacrificării mielului, în sufletul meu de securist. dar borș de miel mănânc, că așa m-a învățat mama. mă rog, dacă tu ești, cum te știu, o natură mai sensibiloasă, te poți opri la leuștean.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-04 10:59:30
         
 
  Nu știu cum or fi făcut nemții, Radule, dar americanii, o culme a respectului față de lumea animală, procedează fix la fel: Îi eutanasiază pe cei nerevendicați. Și nu-i poți suspecta, în această privință, de comisiune.
Sunt lucruri pe care, oricât de rău sună, trebuie să ni-l asumăm.
Pe de altă parte, trebuie avut în vedere un plan mult mai bine articulat: Spre exemplu, iventarierea și sterilizarea câinilor din mediul rural, de către și prin doctorii veterinari.
De fapt, foarte mulți câini sunt aduși de țărani, că, buni creștini fiind, nu vor să-i omoare când se nasc, dar nici să-i aibă pe cap.
Situația a ajuns să scape de sub control, există localități din mediul rural în care s-au constituit în adevărate haite, atacând oameni și dobitoace.
Într-o comună din Argeș, spre exemplu, au atacat și devorat un porc, o grămadă de oi, pe găini nu le mai punem la socoteală.
Oameni mușcați, la ordinea zilei. Și nu toți cei omorâți ajung în presă.
Sună apocaliptic, dar te asigur că este adevărul gol-goluț
Și, vorba lui Creangă, "Milă mi-e de tine, dar de mine mi se rupe inima!".
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-04 10:58:50
         
 
  mi-ai luat-o un pic înainte, sorescule.
tocmai asta vream să spun: oare vacile, porcii, oile, mieii etc, umblă brambura pe străzi? nu. sunt ținute în adăposturi și sacrificate. culmea: porcii și mieii, în numele mitului creștin, oh, al IUBIRII cristice de aproapele. un ied, un miel - imagini ale ingenuității absolute - sunt înjunghiați fără niciun fel de reticență și vîrîți în oalele credincioșilor! Păi, cum vine asta? Unde-i caritatea predicatorilor?
Sunt convins că dacă și cîinii ar fi fost comestibili, nici picior de ei nu ai fi văzut pe străzi. ar fi fost, colo, îngrijiți, îngrășați, ferchezuiți și serviți pe grătar! că nu-s prea departe de carnea de miel! s-au văzut cazuri!...
se aude că în China sunt trufandale. nu știu dacă e așa, dar să presupunem că ar fi. cîte ONGuri protestează pentru că se întîmplă asta? dar cîte ONGuri protestează în contra sacrificării vacilor, porcilor, mieilor, găinilor, bibilicilor, potîrnichilor, guguștiucilor și altor vietăți nevinovate, care sfîrîie pe grătarele drept-credincioșilor? Niciunul.
păi?
nu e cam multă ipocrizie pe zonă?
și interese dosnice?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-04 10:50:04
         
 
  Florentin, când o să fiu primar de sector, sau prefect, ministru, etc, o să-ți dau un răspuns avizat dpdv tehnic. până atunci, zic doar că, la noi, nu numai soluția asta nu a funcționat, ci și multe altele, care, la cei pe care-i înjurăm, nu știu cum dreaq se face, funcționează. de exemplu la nemți, unde am văzut cu ochii mei. la noi autostrăzile costă de 10 ori mai mult ca la alții. problema e în natura noastră umană. noi, decât omul, iubim mai mult comisionul, și chiar mai mult oengeul decât Dumnezeul. în schimb, la noi sunt codri verzi de brad. în ce privește exemplu tău cu galinaceea, ți-aș atrage respectuos atenția că câinele (pardon) nu-i lăsat, prin datină, pentru tocăniță. și nici găina pentru paza locuinței, prietenie, vânătoare, sau, la limită, sex. deși, din dragoste de natură, la o adică, am putea încerca.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-04 10:41:45
         
 
  Astfel de măsuri s-au dovedit ineficiente, Radule! Chiar câinele cu pricina te contrazice. A fost preluat de o Asociație și luat în grijă, sub semnătură, de un bun samaritean, carele acum spune cu seninătate: Pardon, a fost un accident!
Da, că tot a venit vorba,, propun și eu să mâncăm găinile fără să le mai tăiem și, bine'nțeles, să rămână tot vii. Ca niște buni creștini!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-09-04 10:03:29
         
 
  d-le Atanasiu, acum răspunzând serios la întrebarea dvs, sunt pentru mutarea în adăposturi canine și sterilizare, chiar dacă e o soluție lentă, costisitoare, și nici asta 100% umană. bani se pot găsi de la alte proiecte urbane gen panseluțe, borduri, palmieri, ceasuri de aur, gondole, pasajul de la piața presei libere - care e o mare tâmpenie, etc. soluțiile astea radicale îmi amintesc, desigur la altă scară, de "problema evreiască" și camerele de gazare. la urma urmei, suntem un popor creștin. suntem?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-04 09:52:56
         
 
 

Image and video hosting by TinyPic
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-03 19:49:44
         
 
  "de ce sânii femeii nu.s mai mari decât palma de om? și de ce-s rotunzi? ce te făceai dacă erau, să zicem, cubici. eu unul am reflectat și n-am ajuns la niciun rezultat."
(poetul Radu Stefanescu adresandu-se poetului Ioan Peia)

Daca sanii femeii ar fi cubici mainile masculilor ar arata ca niste ladite in care sa se poata incadra perfect aceste minunate forme geometrice. Cum s-ar fi ajuns la asa ceva? Simmplu! Prin selectie naturala!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-09-03 18:50:26
         
 
  Puteți vota aici:




Ce credeți că ar trebui făcut cu câinii fără stăpân din Capitală?

voturi

Mutați în adăposturi canine

19%
1069

Eutanasiați

66%
3766

Ar trebui să fie lăsați în pace

2%
117

Dați în grija unor stăpâni, în urma unor campanii de adopție

12%
699

Nu mă interesează

0%
17



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-03 17:15:40
         
 
  dacă aveau cele rotunde pătrate, e de presupus că aveam și eu cele ale mele la fel de pătrate! deci, iote compatibilitate! anatomo-fiziologia pare uimitoare, aproape mistică, privită sumar, de departe. încearcă să asimilezi măcar partea mai accesibilă și ai să vezi că lucrurile nu mai țin de domeniul mitului și miraculosului. e ca și cum am rămâne cu gura căscată la bizareriile lui dynamo ăla, care scobaoră pe ziduri, merge pe apă, dispare instant și nu'ș ce alte paranghelii mai face. explicate, se desumflă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 16:47:38
         
 
  nici vorbă de așa o teologie aplicată.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 16:43:13
         
 
  "El a lasat omului libertatea alegerii."(k.v.)

încă din pîntece, probabil! anume, cei ce se nasc idioți, au ales ei așa să fie, iar ăia geniali, frumoși și devreme-acasă, tot voința fu determinantă. e ridicol!
dar și mai interesant e că se poate, cu atîta ușurință, vorbi despre lucruri niciodată dovedite. totu-i presupunere, predică, perorație goală, pure speculații, culmea!... limitatea și alea la spațiul așa-zis creștin, iar prin, hăt, zonele budiste, piei-roșiste, inuiste și alte piste, nici vorbă de astfel de așa o teologie aplicată.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 16:42:16
         
 
  nu prea m-aș băga în dialogurile astea maniheiste și pline de invective - mai mult sau mai puțin rostite, dar ioane, reflectează măcar la următoarea chestiune: de ce sânii femeii nu.s mai mari decât palma de om? și de ce-s rotunzi? ce te făceai dacă erau, să zicem, cubici. eu unul am reflectat și n-am ajuns la niciun rezultat.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-09-03 16:24:43
         
 
  Rastalmaciti, domnule Peia, este singurul lucru care pare sa va faca placere! Am spus ca daca ar fi vrut, ar fi construit o lume "intr-o aripa", dar aceea n-ar fi fost o lume viabila. Iar Dumnezeu nu poate sa creeze ceva imperfect. Dualitatea lumii nu pare sa fie o conditie impusa divinitatii, ci una pe care divinitatea a impus-o lumii. El are planul, proiectul, instrumentul. El a lasat omului libertatea alegerii. Ce vreti mai plin de iubire decat asta? El nu ne constrange catre nimic si catre nicaieri. Oamenii, insa, da. Fie ei si preoti. Dar nu mai puneti, va rog, semnul egal intre habotnicie si credinta. Extremele, fie ele oriunde, nu-s placute Lui. El iubeste echilibrul, si tocmai de aici dualitatea, egalitatea de sanse si de optiuni. Daca Dumnezeu ar fi fost intolerant, pe dumneavoastra cei necredinciosi v-ar fi pierdut primii. El insa va iubeste si va asteapta sa descoperiti Adevarul. Fie si in ultima clipa.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-03 16:17:07
         
 
  "am ajuns pasionati mai ales de partea intunecata a existentei, pe care El n-ar fi vrut s-o alegem."(kosta vianu)

aoleu! păi, ce ne mai facem cu unul din atributele esențaile ale domnului: atotputernicia? a vrut și n-a putut?
exact ca-n paradaoxul ăla arhicunoscut: dacă e a-tot-puetrnic, poate să facă și ceea ce nu poate să facă? iote că nu!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 15:53:26
         
 
  dar ce m-am mai distrat, găsind, printre altele, pe un fel de sait creștin-ortodox, explicația funcționării celulei!!...
va zică, de la ardere pe rug a lui giordano, care degeaba încerca să le explice popilor că pămîntul e rotund, pînă la descoperirea mecanismului de funcționare a celulei (nu, nu un popă a făcut asta!), nu au trecut decît vreo patru secole, și sfințiile lor au acceptat pînă și ideea că știința poate explica chiar apariția vieții.
eeei, da' stați că nu-i asta totul: de fapt, ce au descoperit savanții (acum, liberi să nu se mai teamă de rugul minților inepte)? că asta e MÂNA DOMNULUI, care a lăsat, pînă la urmă, să se afle ce minunăție de mecanism reproductiv a meșterit El pe pămînt! ioi! mă-ntreb, însă, cum vor accepta aceeșin popi că omul devine, chiar el, creator!! ce explicații vor da, cum vor mai justifica "blasfemia"?!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 15:49:27
         
 
  asadar, cunoasterea umana este ciondusa abil de inspiratia divina, caci altfel nimic nu ne-ar opri sa distrugem ceea ce El a creat. Mai ales ca avem toate atributele Lui, asa cum bine a zis: sa facem om dupa chipul si asemanarea noastra. Ulterior, patimile, pasiunile excesive, ne-au deturnat de la starea de gratie, am fost adica alungati din "raiul" primordial al acelei stari si am ajuns pasionati mai ales de partea intunecata a existentei, pe care El n-ar fi vrut s-o alegem. Numai iubirea tine universul laolalta si cine nu vede asta e orb sau doar neinspirat.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-03 15:45:35
         
 
  In anul trei de facultate un profesor de istoria filosofiei mi-a adresat o intrebare suplimentara la un bilet de examen, pare-mi-se cu subiectul: General si particular in cunoastere. Intrebarea era despre limitele cunoasterii umane, despre ceea ce Blaga numea "cenzura transcendentala", si suna cam asa: "in univers, undeva departe, intr-un loc unde niciun instrument nu poate ajunge, exista Ceva. Sustineti, mi-a zis el, ca nu exista limite ale cunoasterii. Atunci, cum cunoasteti acel Ceva?". La data aceea eram un fel de ateu, mai precis un fel de neinteresat de aspectul credintei in Dumnezeu. I-am raspuns: cu ajutorul imaginatiei! Simplul fapt ca dumneavoastra ati imaginat acel "Ceva" il face sa existe!. Nu mai stiu ce nota am luat atunci la examen, dar profesorul a fost multumit de raspuns. Eu, mai tarziu, nu, si astfel am ajuns sa ma preocup de existenta Cauzei Primordiale a lucrurilor, adica a Creatorului. Astfel ca, azi as da alt raspuns: ceea ce Dumnezeu ne lasa sa aflam, vom afla! Ceea ce El a invelat, astfel va ramane, pana cand El va hotari altfel. Am zis.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-03 15:40:57
         
 
  cred că au greșit un pic explicația domnii de pe net. iar eu, știind deja lucurile astea, nu am verifcat cu atenție.
astfel că fraza corectă esta așa:
"Ribozomii sunt corpusculi generati de nuclee, responsabili cu producerea proteinelor care transporta materia organica necesara tuturor formelor de viata."
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 15:34:48
         
 
  generati de nucleoni  
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 15:29:39
         
 
  Doamna Amelia,
Incrancenarea dumneavoastra nu are obiect. Creatorul a faurit un pattern, un model genetic al vietii, o samanta primordiala, pe care a aruncat-o in univers, zicand: sa facem om dupa chipul si asemanarea noastra etc. Cei care iau aceste zise la modul literal, adica cuvant cu cuvant, sunt de doua feluri: oamenii de stiinta atei, care isi bat joc de adevarul creatiei si fundamentalistii credintei, care ar vrea sa vada un batran modeland din lut omul si animalele si plantele si dandu-si seama mai apoi ca trebuia sa faca si o femeie. Biblia este plina de adevar, un adevar revelat primilor oameni, care nu erau nici ingineri si nici biologi. Doamne-doamne, in marea Sa bunatate S-a milostivit mai apoi si le-a dat, tuturor, cheia intelegerii. Iarasi, pentru fiecare dupa puterea lui de intelegere. Dar atributul creatiei, harul divin e prezent in fiecare om. A, daca Dumnezeu ar fi voit sa faca o lume lipsita de rau, ar fi facut-o! Dar El si-a dat seama ca ar fi fost cam "intr-o aripa" o astfel de lume si nu a riscat. Asa ca a facut ceea ce avem azi. Cu simpatie, KV
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-03 15:27:44
         
 
  îți vor face  
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 15:27:08
         
 
  amelia cojocaru, domniță de la tocăniță,

1. cred că explicația mea a fost incompletă sau poate că e nevoie un plus de date lămuritoare. drept care le-am căutat, le-am găsit. știu că istoria nu are nicio legătură cu genetica, dar poate că explicațiile de mai jos îți va face o idee despre CUM POATE CREA ȘI OMUL VIAȚĂ, prin descoperirea mecanismului microscopic care, în prezent, reușeșete acest lucru de unul singur.

"Cercetatorii Colegiului Medical Harvard din SUA isi revendica performanta de a fi ajuns cu un pas mai aproape de crearea vietii artificiale, in urma obtinerii unui ribozom. Aceasta componenta citoplasmatica fundamentala este considerata de biologi “fabrica organica a celulelor”.
Ribozomii sunt corpusculi generati de nucleori, responsabili cu producerea proteinelor care transporta materia organica necesara tuturor formelor de viata. ARN-ul sau acidul ribonucleic transmite instructiunile genetice din ADN (acidul dezoxiribonucleic) catre ribozomul unei celule, care produce apoi o proteina specifica. Orice organism viu, de la bacterie la om, foloseste un ribozom; indiferent de complexitatea bio-genetica a organismului sau de simplitatea sa, ribozomul sau este aproape identic cu acela al oricarui alt organism."

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 15:26:37
         
 
  http://www.b1.ro/stiri/eveniment/medic-legist-copilul-omorat-de-maidanez-arata-ca-o-prada-tot-corpul-era-plin-de-plagi-mu-cate-i-era-scalpat-64542.html

Astfel, Salem Abdo a precizat într-o declarație de presă că toată suprafașa coporală a copilului era plină cu plăgi mușcate, cu mărimi cuprinse între jumătate de cm și 5-6 cm.

„Toată suprafața corporală era plină cu plăgi mușcate, de la jumătate de cm până la 5-6 cm. inclusiv în zona cervicală. Au acționat exact prin instinctul lor primar de animale care ucid ca să mănânce. Pur și simplu arăta ca o pradă. Este scalpat”, a precizat medicul legist.

El a precizat că decesul băiatului a survenit foarte repede din cauza hemoragiei masive, a durerii și a spaimei.

„Foarte repede a survenit decesul, pe fondul hemoragiei externe masive și rapide și pe fondul durerii, al spaimei. Este al treilea caz pe care îl fac eu cu persoane omorâte de câini. Celelate două persoane erau adulte. Plus ce au făcut colegii mei. Eu vreau să trag un semnal de alarmă, trebuie găsită o soluție. Nu putem umbla pe străzi cu 60.000 de câini”, a mai spus medicul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-03 15:20:22
         
 
  Chiar așa...

script type="text/javascript" src="http://www.b1.ro/embed.js?id=33993"/script
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-03 15:16:09
         
 
  :))))))

Domnule Atanasiu, sunteti, ca deobicei, pe lângă
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-03 14:41:29
         
 
  Domnule Peia, vă macină tare Creația asta dar, așa cum am spus în mai multă rânduri, prefer un ateu de bună credință și idealist de omieșiuna de ori, unui spiritualist decent.

Fiți Domnia Voastră corect: unde am spus eu în comentariul citat altceva decat ar spune orisice om cu O mare sau cu o mic? Vorbim de Natura, domnule Peia, vorbim de omul conceput, apărut sau cum vreti sa-i spuneti. Dvs sau domnul Kosta sau eu l-am facut sa respire sau I-a impins inima sa bata? Natura a facut asta, genetica sau Creatorul sau altcineva dar NU NOI!

Iar daca aveti chef si timp sa-mi intoarceti frazele, si tot din suparare, va anunt cu maaaare respect ca plec sa creez o tocaniță pentru maine. De post.



 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-03 14:39:45
         
 
  Doamna Cojocaru, încep să vă înțeleg. Gîndirea dv. își bate joc de premisele de la care pornește.

Aveți deci copii (nu se înțelege dacă născuți de dv.) și sînteți de acord să-i sacrificați pentru viața veșnică a rasei canine? Și asta doar pentru că omul n-a produs încă niciun miligram de clororofilă?

Nu mă mai îndoiesc că savurați, din moment ce recurgeți la ea, logica de mucava a textelor corbusiene.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-03 14:32:28
         
 
  " Nu puteți explica dvs de ce mânuța are cinci degețele și ochii de ce i se deschid astfel, nu-i faceți părul să crească și nici dinții în alveole nu-i puneți dvs." (a.m.)

ba da, domniță! există o explicație absolut logică. trebuie doar să abandonați lecturile smerite, al căror conținut diafan, din comoditate mintală, pun totul pe seama unui omnipotent creator universal, și să încercați a înțelege - e greu, desigur, dar nu imposibil - cum devine de se-ntîmplă cu ADN-ul, cu genomul uman, cu, finalmente, făbricuța de produs celule tipice (ca la cele cinci degețele, par.ex;), și anume: ribozomul, corpuscului lui Pallade. al cărui mecanism tocmai a fost descifrat. și care va fi produs în epubretă în cca. un an. ce să vezi! unde fuse CREATORUL ascuns!! fix într-o retortă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 13:50:15
         
 
  "Să nu se mire, deci, cei care, ajunși bătrâni, vor fi duși la azil de propriile familii." (a.c.)

care va să zică, între cîini și oameni nu există nicio deosebire! dacă bătrînii ajung la azil, e pentru că am tăbărît, cu toții, ca niște barbari, să persecutăm bietele patrupede. atitudine condamnabilă, căci, printr-un ciudat ricoșeu moral, transferăm ura de cîini, către ura de oamenii bătrîni. de-aia au și luat ființă azilurile. de cînd se știu ele. cauză și efect - vînătoare de cîini, egal vînătoare de oameni. teribil algoritm etic! dar transferul copilului în azilul din rai, nu se înscrie deloc în atît de argumentata și creștina teorie?

"noi, ca neam, că suntem sortiți dispariției, să nu ne mire nici asta." (a.c.)

a, deci, prin extensie logică, la scară istorică, am ajuns să conexăm destinul național de destinul patrupedelor vagabonde și ucigașe. încă un pas, și putem considera că suntem un neam de suflete de cîini care extermină cîinii!! interesantă judecată! interesant poaradox!
sunteți, cumva, activistă în ONGurile alea grijulii cu lătrătorii, doamna?

"Câinele latră, respiră și are încredere în Om, mușcă dacă intri pe teritoriul său și simte pericolul" (a.c.)

păi, neneorocirea e că "teritoriul" ăla s-a extins cam peste tot!! prin urmare, ar trebui să nu mai circulăm, dracului, pe străzi, că agresăm instinctul de proprietate al lătrătorilor! prin urmare, s-o tundem din România, pe undeva, prin una din țările alea, prin care, dacă ieși cu potaia-n stradă și potaia simte nevoia să se ușureze melancolic pe pavaj, iar stăpînul nu are fărășel la îndemînă, să "debaraseze" cîrnatul canin, o cam iau în freză iubitorii de animale, cu zgardă! ca să mai fie vreunul liber pe străzi, o, e inimaginabil! da. dar noi suntem creștini, de-a fir a păr. cînd mor copii, sfîșiați de colții javrelor, suntem cutremurați de racțiile firești ale celor ce spun că așa ceva e de neadmis.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 13:42:54
         
 
  ? Domnule Vianu, comentariul dvs nu răspunde în niciun caz celui scris de mine, dar să încercăm:

nu dați viață dvs la absolut nimic, domnule dragă! Nu faceți dvs inima să bată! Nu programați dvs respirația, nici nu-i dați vreun suflet celui mic. Nu-i dați caracteristici genetice, nici măcar ursitoare nu-i sunteți spre a-i fixa destinul. Nu puteți explica dvs de ce mânuța are cinci degețele și ochii de ce i se deschid astfel, nu-i faceți părul să crească și nici dinții în alveole nu-i puneți dvs.

Nu mai insist, vă las să discutați

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-03 13:22:32
         
 
  Dom,' Peia, una-i mila, alta-i iubirea, crede-ma pe cuvant! Hai sa imaginam urmatoarea scena, de o simplitate prosteasca: vine cineva la matale, sa zicem, o femeie, si spune: Peia, mi-e mila de tine! Aceeasi femeie vine si spune, de pilda: Peia, te iubesc! Daca amandoua declaratiile pot fi considerate sincere, pe care o alegeti?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-03 13:07:03
         
 
  N-aveti dreptate, doamna Amelia! Eu, asa batran si prost cum ma crede pe mine lumea, mai pot inca sa creez, cu o doamna binevoitoare si eligibila, viatza adevarata, sa moara care va minte, na, ca m-am jurat! Nu este o oferta, cum poate si-ar imagina unii, ci purul adevar! E-adevarat, in ce ma priveste, lucrul nu va fi posibil la infinit (semn ca unele doamne care ar dori, ar trebui sa se grabeasca) dar nici asa sa negi chestia cu "chipul si asemanarea", ca iar nu e bine! Dumnezeu, bunul, ne-a dat si acest drept, capacitate, posibilitate, pentru a ne dovedi ca Biblia nu minte si ca toate atributele divinitatii sunt la locul lor si la om, inclusiv acela de a da viata. Pe ce lume traim? A, mi se face mie vanataie ca nu pot crea copaci si animale vii! Pot crea fiinte omenesti, ba chiar am si creat cateva, asa ca toata chestia a ajuns sa fie aproape banala. Scofala nu e sa faci fiinte omenesti, adevarata arta este sa le poti iubi. Cu adevarat, nu doar asa, de mila!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-03 13:02:45
         
 
  Va radicalizati, amandoi, si nu e bine. Mila fara dragoste e egala cu fix in pix! Geaba ti-e mila, daca in acelasi timp ti-e si un pic de sila. Mila e un sentiment tare ciudat. Daca tii intr-adevar la ceva sau cineva care sufera, care e dezavantajat, care se afla in impas, mila este exact scuza pentru a trece mai departe. Fara sa te implici. Ti-e mila, e adevarat, biata fiinta sufera iar tie iti inspira ... numai mila. Si atat! Dragostea sau mai degraba iubirea de aproapele este sentimentul corect. Acela care duce, care impinge la actiune. Incolo, va recomand lectura textului meu "Corinne sau despre miel(pardon, despre mila)" in care era vorba despre miel. Despre sentimentul pe care il avem fata de bietul animal sacrificat. Merita.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-03 12:51:55
         
 
  Nu cred să fi folosit termenul de milă, aici.

Aici, domnilor, in spatiul ista carpato-danubiano-pontic, uităm prea des că noi nu putem crea fiinte vii, nu putem face nici copaci, nici câini, nici lauri, nici chiar curcubee și nici copii fără ca Cineva, acolo, să ia în pumni țărâna. Sau, domnule Peia, fără să îndrăznim să le vizualizăm perfecțiunea anatomică la care nu am contribuit cu nimic, îi trecem pe lista neagră. Să nu se mire, deci, cei care, ajunși bătrâni, vor fi duși la azil de propriile familii. Ei înșiși au trait după principiul ista: ce devine nefolositor și ne încurcă, trebuie sacrificat! Iar noi, ca neam, că suntem sortiți dispariției, să nu ne mire nici asta.
Suntem un popor creștin, zică-se, dar ne luăm prea des în mâini dreptul să le smulgem viețile atunci când se întretaie cu planurile noastre sau devin obraznici. Pe copii îi omorâm înainte să vadă lumina zilei și aflăm justificări conștiinței noastre rapid. Inima care, este dovedit științific, începe să bată la 6 săptămâni de viața intrauterină, nu ne bate, apoi, în creierul nostru matur toată viața după ce, cu acordul nostru, a fost făcută bucățele. Câinele latră, respiră și are încredere în Om, mușcă dacă intri pe teritoriul său și simte pericolul conform datului său genetic. Copacul, floarea, frunza...Sunt vii și își petrec ciclurile de viață fără ca noi să înțelegem cum s-a ajuns la atâta simplă perfecțiune.

Consider că, atunci când vei putea tu crea din nimic o șuviță de clorofilă atunci să te gândești să tai capul altuia și să faci dreptate. Iar când nu vei greși, pedepsește-l tu!

Iar faptul că...

P.S. Da, domnule Atanasiu, am câțiva copii.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-03 12:43:08
         
 
  nu mila e de vină, domnu Kosta.
mila e, poate, cel mai definitoriu sentiment omenesc. mila aduce om lîngă om, cu forța atracției universale. bineînțeles, atunci cînd nu e mimată, cînd nu se străduiește, ipocrit, să joace teatrul ieftin al carității.
în cazul ăsta, e vorba, mai degrabă, de un mod mizerabil de a-ți ascunde interesele materiale.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 10:01:30
         
 
  In China (care-si permite, ca are de unde, vorba ceea) chiar si delapidatorii mai seriosi sunt ucisi. Nu sa mergem chiar pana acolo, dar, fratilor, nici dupa ce mor copii pe strada nu intelegem ca fenomenul trebuie oprit? De ce iubeste ghiortzanul cainele din parcare? De ce-l hraneste? Pentru ca ii apara Dacia ruginita in care nu s-a mai urcat de 20 de ani, ca nu-i ajung banii si de benzina, iar bani s-o repare, nici atata! Mila, fratilor, e un sentiment tare dubios, pe bune va zic!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-03 09:24:49
         
 
  Cainele nu are ce cauta pe strazi, asta e clar! Dar hotii? Dar criminalii? Dar violatorii? Pe ei de ce-i cazam cu grija in locuri unde devin si mai specializati in "meseriile" lor? Suntem o natie tarte ciudata, noi romanii! Avem mila de caini, dar niciun fel de grija de copiii bolnavi, pe care-i trimitem sa cerseasca bani de operatii la televizor, ca romanul este milos, cum am zis. Un gigantic aparat ministerial are grija (sanchi!) de sanatatea noastra, care e admirabila si sublima, putem zice, dar lipseste cu desavarsire! Matroanele ONG-urilor pentru caini si pisici sar cu ghearele si cu dintii sa apere animalele, dar nu le auzi guritza cand moare un om. Asta pentru ca exista "un ce profit" din orice operatiune de ocrotire, iar daca le-am lua obiectul muncii... af fi cam nasol, nu? Ce e de facut? pai, un razboi, fratilor! Iar la razboi... ca la razboi! Altfel, ne vor alerga hingherii pe noi, cei care nu muscam si nici piciorul nu-l ridicam. Vorba vine!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-03 09:18:58
         
 
  văd că maidanezii de export, intens lătrători, sunt protejați în continuare de către misterioase mîini editoare.
hai, că pentru maidanezii loco s-au găsit tot fel de asociații familiale. ca să-i apere. trebuie să trăiască și asociațiile astea din ceva. e un fel se salar canis. să trăiască, dacă nu au pe conștiință viețile copiilor masticați de către colții protejaților lor lătrători.
dar ce fel de asociații îi protejează și pe maidanezii de export, nu pricepem. nu e lucru curat.
bă, se vede cale de-o poștă. vorba aia tanteliană: "din văzduh"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-03 07:17:19
         
 
  eu aș zice să nu nelimităm la pasiunea angelică de a crește cîini pe străzi. e puțin și doar vag palpitant. păi, să creștem crocodili, tigri, hipopotami și, de ce nu? să apelăm la un genetician să ne conceapă în eprubetă și cîteva zeci de exemplare veritabil di specia tyranozaurus rex! ne maii umplem și noi viața: mai un triller cu copii curioși, mestecați de măselele monștrilor cei drăgălași, mai niște parastase întru veșnica pomenire a celor plecați la îngeri, via intestinus!
pe bune. votăm?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-02 23:25:48
         
 
  Doamna Cojocaru, aveți copii?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-02 23:08:42
         
 
  Ce este, domnule Peia? Pai este o constatare. Candva, demult, lupta alor nostri contra alor lor a inceput atunci cand primarul general al Capitalei (comandantul suprem, deci) a pus problema. Cainele vagabond trebuie sa se civilizeze sau sa dispara. Asa, ca romanasii de care nu mai au loc rasele superioare. Nu avem cum sa ne prezentam acolo, sus, cu cainii legati de coada noastra. A fost, daca va amintiti dvs, primul pret platit de ai nostri frati. Cainele comunitar, dupa "n" exemple ucigase, a devenit... avangarda Romaniei europene. Nu intamplator domnul Atanasiu sau domnul Florian pun, perfect problema. :)


 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-02 22:06:22
         
 
  Eu cred ca de vina este Basescu.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-09-02 21:03:49
         
 
  Paula Iacob: cîinele n-a avut nicio vină, japonezul a făcut un infarct și a căzut peste cîine... și cîinele, de frică, l-a mușcat (mortal).

Delir avocățesc.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-09-02 20:26:21
         
 
  și asta ce e?
un mod subtil de face mișto de cei care cer, totuși, ca animalele să fie cazate unde le e locul? sau, de ce nu, eliminate, dacă nu există mijloace de a le împuțina?
un sprijin logistic pentru atît de grijulii iubitori de animale ucigașe?
că nu am reușit să ne luminăm...!
oricum nu pare un semnal de alarmă serios, la șirul de incidente tragice, petrecute în stradă, cu maidanezi în rolul rpincipal.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-02 18:25:03
         
 
  In 2008 raspundeam tot pe europeea unui apel semnat de un coleg ,altul:

In legătură cu groaznicul incident de la Constanța, aș vrea sa punctez câteva chestiuni e-sen-ti-a-le care, din păcate, de foarte multe ori scapă atenției observatorilor vieții noastre publice.

In primul rând cine este făptașul oribilei crime? Indiciile conduc către un membru al subspeciei canis lupus familiaris, un mamifer carnivor din familia canidelor, parte a încrengăturii Chordata. Așadar, avem de-a face cu un atac mârsav săvârșit de către un alien asupra unui pui de homo sapiens sapiens. Când definim astfel termenii ecuației, întregul eșafodaj al faptelor începe să capete un contur nou și o noua dimensiune. Da, prieteni, ați ghicit, lupta pentru supravietuirea speciilor a inregistrat un nou episod. Departe de ochii noștri se duce un razboi aprig! Ei sunt printre noi. Cum bine remarca un mare ganditor american, bufnitele nu sunt ceea ce par a fi. Dar sa nu ne grabim cu concluziile. Să cautam punctele cheie din sinergia faptelor. Astfel:

- simbioza homo sapiens sapiens-canis lupus familiaris, veche de mii de ani, s-a rupt o dată cu părasirea de catre primul a lanțului trofic și ruperea lui de natură. Depravarea omului a condus la depravarea canidelor.

- canis lupus familiaris este supus de câteva sute de ani unui dificil proces de adaptare la mediul artificial urban, creat de om.

- statutul privilegiat din trecut al lui canis lupus familiaris s-a transformat azi intr-o relație ambiguă. Omul nu mai vânează! Vașnicul patruped al contelui de Lagardere, care venea mai ieri cu 3 vulpițe în bot și primea de la stăpân fleica aburindă, se târăște azi prin metropolă cu coada bleagă și cu burta trasă a pagubă, într-o umilitoare ipostază.

- îndelungatul proces evolutiv va conduce la apariția conștiintei de sine a lui canis... ; un blănos roșcat va fi suficient sa le deschida ochii celorlalti asupra dialecticii propriei specii

- din acel moment, homo sapiens va avea o mare problemă

- semnele deja există

- soluția: solidaritatea umană, conștientizarea apartenenței noastre la homo sapiens sapiens, unirea tuturor oamenilor in fața agresorului

- stiu ca mulți vor rade, vor spune ca bietele canide sunt slabe. Argumentul meu: există numeroase documente elaborate la nivelul cel mai înalt care vorbesc tocmai de globalizarea amenințărilor asimetrice.

- adaptarea canidelor la mediul ostil le-ar putea face rezistente la atacuri conventionale; ar putea contraataca prin arme biologice letale ( o forma modificata de toxocara, paraziti noi etc.)

- măsuri: constientizarea oamenilor; societațile iubitorilor de animale trebuie strict supravegheate ca o coloană a V-a ce sunt..

- să nu mai căutam extratereștri pentru a ne defini propria identitate de oameni, superioară oricarui particularism etno-lingvistic; să nu mai apelam la Bin Laden; pericolul chiar există, este langa noi: canis lupus familiaris (si, vai, ce impropriu a devenit familiaris!)

- noi, oamenii, nu observăm semnalele care ni se transmit: spre exemplu, cu ocazia adunării șefilor speciei noastre de la București, câtă insolență si provocare din partea speciei rivale canide... Ia sa ne amintim, cine au fost adevarații anarhiști, cine a iesit nud in calea coloanelor oficiale daca nu un insolent canis lupus...

- știu ca apelul meu va duce la acuze de specism, dar, vai, de ce nu inteleg cei care-i apara, ecologistii, ca rasa galbena va domina lumea?

"Vrem liniște-n țară, și pace în lume
Dar chiar de-ar cădea vreun blestem,
Carpații și Frații, sari-vor ca unul
Urmând Comandantul (..) Suprem".


 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2013-09-02 17:27:52
         
 
  sigur ăla care a mușcat mortal copilul nu era un maidanez cu nume ceva mai exotic?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-09-02 15:36:11
         
 
  Eu am o vorba: oamenii in casa, animalele in curte! Asadar, unde curte nu este, n-are ce cauta animalul! Zonele urbane sunt zone artificiale, cartierele de case reprezinta altceva decat cartierele de blocuri. Odinioara toate acestea se aflau la locul lor. Noi trecem prin criza tranzitiei societatii umane de la rural la urban, habar nu avem sa organizam orasele ca zone urbane autentice, avem hibrizi in acest sens. Bucurestiul este un fel de bidonville autentic, mahalaua a cucerit centrul, diferenta dintre cartierele marginase se va desfiinta, democratic, vom avea acelasi fel de oras pretutindeni. Nu e minunat?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-02 15:18:54
         
 
  Cainele ca si pisica este un animal oportunist. Ma rog, cainele intr-o masura mai mica, dar cert este ca statul roman ar trebui dat in judecata, deoarece un nebun paranoic a demolat in nestire case fara sa aiba grija de cainii care pazeau gospodariile respective si nici dupa ani buni de la respectiva eroare nimeni nu a fost in stare sa rezolve problema. Cainii ajunsi pe strazi se aduna pe langa cate un grup de gospodarii (blocuri) pe care incearca sa le apere in schimbul hranei, adica exact asa cum faceau inainte. Un caine traieste cam 15 ani. aAadar acum avem cam a doua generatie de la revolutie, prea putin ca din gena ancestrala a cainilor sa fi disparut instinctul de paznic. Proprietarii de masini hranesc in nestire cainii din parcarea blocului, fara sa le pese daca acestia vor deveni agresivi cu trecatorii prin zona. Mai este de notat ca, in zonele fara locuitori, cainii se agrega in haite, pe modelul haitei ancestrale de lupi, din care se trag ca specie. Ce cauta cainii liberi pe strazi? De ce Statul Roman, primariile, comitetele cetatenesti, daca exista, nu iau masuri? Pai, pentru un caine adapostit se cheltuie mai mult decat pentru un asistat social. Cum sa dea primariile din mana o vaca asa de grasa? Totul tine de civilizatie, domnule CTA! La razboi, cand specia ti-e amenintata, tragi. Ucizi. Noi ne prefacem ca iubim animalele. Miorlaitele muieri de la asociatiile de protectia animalelor adopta caini din adaposturi si ii elibereaza din nou pe strazi. Camioane pline cu caini sunt descarcate prin paduri si prin locuri pustii, in comunele de deal. Cine e responsabil de toate astea? Demolatorul national si urmasii lui intru carmuirea bietei Romanii, biata sa nu fie! Si noi, cei ce ne prefacem ca iubim animalele.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-09-02 15:12:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE