FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Eroica (V 2.0)
Text postat de adrian mihai
motto
“orișicine-aici, în lavră,
e, în fond, o mică javrㅔ


unul este aferici,
alții – ați ghicit! – burici,
nu puțini sunt fraierici
și - în fine! – pulifrici.

vreo câțiva sunt lălăiți,
încă trei sunt trasfugiți,
cu renume de năimiți
și au moacă de bandiți.

o zecime sunt guriști,
avem și pupincuriști,
o grămadă sunt plopiști
iar o parte securiști.

poți vedea și olărei
dar și cioplitori, șerșei,
travestiți în sclllluptorei
cu statutul de băsei.

nu-i uităm pe transfugilă
susținut de f. sorilă,
ce se ceartă cu gigilă
aprobați de ciripilă

ori crăpceanul ambetat,
popândăul turmentat,
un păduche reșapat
mirosind a borș vărsat.

altul – simplu! – ascultac,
lăudat de-un ciumpalac
sau de un aurolac
ca un sac cu parpalac.

mai avem ceva plișcoci,
tăntălăi parc-ar fi boci,
agramați ca niște cioci
sau ca bardul zis pușcoci.


pentru că nu-s politruc
și nici mare bașbuzuc,
să nu-mi ziceți rapandulă,
că semnez mai simplu: BULĂ



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  n-ați remarcat unda de simpatie care străbate, ca un fir roșu, mottoul, domnu Kosta!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-26 20:28:03
         
 
  nu m-as fi amestecat io (chiar, cine sunt io, sa ma amestec!) in toata aceasta asemanare daca nu m-ar fi ofilit foarte tare insinuarea din motto. Io nu ma simt canin, ca nici molarii nu-i mai am pe toti, dar parca prea ne faci pe toti laolalta javre, si nu-i mumos, bre, bubico, sa moara capra de la tren (din cauza, nota mea!) daca te mint, na, iete ca ma si jurai! Pai, nu? Pai, da!  
Postat de catre sters sters la data de 2013-08-26 17:00:01
         
 
  Acuma, dreptu-i drept, ce-i al lui, e-al lui, domnul adrian mihai pare un pic mai rezervat cand injura. Mai perdeluit, mai cu fereala. Dom peia, mai impetuos, mai cu vana, mai razboinic. adevarul e totdeauna la mijloc si poate ramane in continuare nedezvaluit, ce-mi pasa mie?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-08-26 16:27:55
         
 
  Eu nu stiu de-astea, io stiu doar atata: la lexic, semanati ca doua picaturi de petrol intr-un pahar cu slibovita. La stil, de asemenea. 'eti fi fo' colegi de banca in scoala elementara, in liceu si poate colegi de amfiteatru pe la electronica, ce stiu io? Da' de semanat semanati tare. Asa de tare incat mi-a venit (urata expresie!) ideea sa va intreb daca nu cumva, fara sa stiti, veti fi fiind frati dupe tata. Unul, curios din fire, vecin de-al meu de cartier, de n-ar mai fi fost, a imbatat-o pe maica-sa cu tuica si coana mare, intr-un moment de ratacire, a recunoscut tot-tot! Asa ca, cine stie! Scuze de insinuare, dar merita sa spulberati misterul sau sa-l adanciti, dupe cum va vine la indemana. Zic si io...  
Postat de catre sters sters la data de 2013-08-26 16:25:03
         
 
  mai neluta, n-o mai da dupa cires, iubirea e un lucru demn de respect, luati-va, parerea mea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-26 15:44:25
         
 
  ciripilă,
cumva te-a părăsit iubitul?
văd că nu prea i se mai aude acioaia pe aici. a avansat în grad și s-a însoțit cu unul mai înstelat? ăsta să fie motivul pentru care ai început să-ți etalezi suferințele liricoide pe aici și să vezi cupluri homo peste tot?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-26 15:26:15
         
 
  crezi că ai descoperit america, babo, dar nu-i așa!

mai devale, dacă-ți arunci felinarele alea zbanghii (Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-25 17:56:21), o să vezi că, pe lângă peia și babarada, în ecuație mai apare și un "search".

20! vrei să tai din el? ok, succesuri!

eu n-am făcut decât ceea ce ți-a fost lene să faci...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-26 15:05:48
         
 
  mai nea mihai, lasa vrajeala, de la mine luasi ideea, de la peia stilu', textu' si conceptu'. in afara de straduinta penibila a versificatiei si-o hiperdoza nativa de tupeu rural, ce-ai al tau in maneaua asta, poetule? ce nivel ziceai ca ai in europeea, pe care-o gratulezi cu motto-ul de mai sus?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-26 14:16:47
         
 
  și nu mai râde așa, că ți se vede mămăliga-ntre dinți!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-26 14:06:51
         
 
  hop și baba!

ne luăm, babo, cum să nu ne luăm, însă de tine! ce zici, te țin nojițele? poți răspunde acum, cât încă mai ești coerentă, cât de câtuși...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-26 14:05:24
         
 
  mai nea nelule si nene mihai, mai baieti, pai daca tot v-ati descoperit atatea filiatii folcloric-nevrotice comune, atatea proximitati de meleag natal si-atata fibra revolutionara irosita-n anii grei ai solitidinii si alienarii, daca tot v-ati regasit, daca tot va iubiti nespus, de ce nu va luati, soro?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-26 13:52:17
         
 
  da, ioane, ai mei sunt teleormăneni get-beget (zona de nord a județului). evident, n-am de ce mă feri de originea mea, căz doar n-am furat și nici cu parul n-am dat.

eu te înțeleg perfect, deoarece chinurile îndurate de bunicul meu (declarat chiabur și arestat, deh, dujjjjman de clasă) au condus la decesul bunicii, "chiaburoaica", așa cum o gratulau to'arășii.

a murit, draga de ea, așa cum se zice pe la noi, de inimă-rea...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-26 13:15:39
         
 
  și ne tragem din aceeași vatră folclorică, să zic așa. adică o spunem p-a dreaptă, nu ne sfiim. nu știm ce-i prefăcătoria, lașitatea, fariseismul.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-26 12:23:13
         
 
  știu, dle kosta, cum să nu știu? ioan peia și je suntem două persoane complet diferite. ioan e în giurgiu iar eu în bucurești.  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-26 11:00:47
         
 
  daca n-ar fi rimele dictate de necesitate, nu intotdeauna potrivite cu continutul, as fi aplaudat. asa, imi lasa totusi impresia unei razbunari, ca o lista de "nomina odiosa", o lista a rusinii, pe care nu-mi place s-o citesc, chiar daca in oarecare proportie e justa. Restul e rautate pura, de ce sa n-o spun...  
Postat de catre sters sters la data de 2013-08-26 09:42:50
         
 
  fara virgula de dupa "insa", am gandit "sa stiti insa, pot dormi" dar am scris aiurea.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-08-26 09:39:53
         
 
  Cine este Radu Stefanescu? De ce ma trimiteti unde nu cunosc? Daca tot zambiti a rade tre' ca stiti dvs cate ceva! Sa stiti insa, ca pot sa dorm cu aceasta nedumerire, deci, s-o lasam moarta, cum a si fost de la inceput, ce s-o mai dam de zid? Am zis si io, n-am dat cu parul, nu?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-08-26 09:38:03
         
 
  dle kosta, v-aș răspunde eu, dar nu știu! :)))

dar, cu siguranță, știe radu ștefănescu, așa că aveți de unde lua lumină...

spor!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-26 09:30:32
         
 
  adica "simplissim", cu "p" de la... ce vreti voi.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-08-26 09:14:51
         
 
  Ah, va inteleg nedumerirea. De unde adica surdul si muta? Simlissim! Din folclor! Ia luati de-aci:
Foaie verde (ca valuta)
se-ntalni surdu' cu muta
si ea surda si el mut
s-au placut cum s-au vazut!
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-08-26 09:13:42
         
 
  Propun cititorilor mai avizati decat mine si cu mai mult simt de observatie si cu mai mult simt al umorului, o problema de perspicacitate ... stilistica: dupa glas (voce) atitudine si vocabular adriam mihai seamana si la raguseala si la sex cu Ioan Peia. Sa fie oare cu putintza? Rabda cerul? Rabda universul holografic? Cele "n" dimensiuni ale spatiului nu se incurca intre ele ca picioarele mutei cu ale surdului? Astept provincia.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-08-26 09:11:40
         
 
  ioan peia, izvorul nesecat ești tu, asta e clar! munca de salahor a făcut-o baba rada, fie-i amintirea vejjjnic vie!...

tre' să recunosc că, fără activitatea ei de culegătoare de folklor, nu m-aș fi încumetat.

dar așa, ea s-a umerit și mi le-a servit pe o pagină iar funcția SEARCH a browserului de internet a făcut restul, găsind rimele...

aștept și varianta nouă, V 3.0, oai not?

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-25 17:56:21
         
 
  a.d,
dacă e numai atît, e puțin.
dacă e esențialul, e destul.
dacă mai continui, ar fi interesant. că ai de unde, slavă domnului. l-aș putea numi: "dicționar de faună darwinistă".

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-25 16:18:46
         
 
  Scuze de... coprocultură.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-25 14:05:46
         
 
  Vot curat la secătură!
P. S. "nu-i uităm pe transfugilă
susținut de f. sorilă,"

Ortografica cum fură?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-08-25 14:01:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE