FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
intrebare cu implicatii europeeice
Text postat de Dumitru Cioaca
"Ioane, iau cazul tatalui tau; vrea si cu alungire si ingrosare penis? Vrea si cu erectie? Trebuie sa veniti la Ploiesti pentru a va explica timpii de tratament. Programare: tel.: 0728 768 888."
(poetul si medicul Gheorghe Sarbu adresandu-se tovarasului general Ioan Peia)

Stimate domnule doctor Sarbu,
Aveti cumva si un tratament pentru reducerea organelor de reproducere si a apetitului sexual? Toti poetii europeeici sufera de o supraproductie de hormoni sexulai, de unde si atmosfera extrem de agresiva si incarcata de pe site. Poetesele au fugit care incotro, iar diasporezii nu mai au curajul sa intre pe site decat dupa ce-si protejeaza partea trupeasca destinata asezarii pe scaune cu centuri de castitate. Domnul profesor Cristescu face si dumnealui ce poate, dar se pare ca metoda chirurgicala aplicata de domnia sa nu da rezultatele dorite. Nici nu apuca sa reduca bine un nivel, ca a si aparut altul la fel de vanos si nabadaios. Daca aveti cumva niste prafuri sau hapuri anti-Viagra ele ar fi de mare folos in efortul de restabilire a unei activitati amoroase mai normale pe acest site.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  păi, e și dom Sarbu doftor, cum sunt eu general.
se vede treaba că mesiu cioacă a rămas cuplat pe ideea de ierarhii și ordine care trebuiesc, musai, executate.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-20 20:36:53
         
 
  taie bre un "e", din titlu, la europeeic, că, oricum, e inutil și nici nu sugerează cam ce-ai dori matale să.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-20 20:35:22
         
 
  Nu sunt doctor, am doar micuta capacitate … Am rugat colegii, colegele, sa mi se adreseze direct: Gheorghe … Multumesc,  
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2013-08-20 19:31:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ce va spuneam, nici nu am intrat bine pe site ca generalul a si inceput sa-mi arate bastonul lui de maresal!

p.s.1
Multumesc de atentionare, am corectat.

p.s.2
Bineinteles ca mai fufesc, dar nu generali ci numai generalese!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-20 19:04:36
         
 
  "Poetesele au fufit care incotro," (cioacă)

poetesele, ca poetesele, de, fufesc și el pe unde pot, da' matale mai fufești, mai fufești?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-20 18:47:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE