FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Este posibil
Text postat de gheorghe Sarbu
Bun, Ioan Peia a venit cu o idee ; pe marginea acestei idei s-au emis puncte de vedere ; s-a ajuns la vreo fapta pe coloana binelui? Cum e bine sa arate cetatea de maine, de pilda? Sau alta fapta acceptabila pentru toti … Pe de alta parte, nu am postat suma de 565 Ron, pensie pe care o are Kuki, inginer si cercetator, si suma de 606 Ron, pensia subsemnatului, din dorinta de a ne plange de mila. Se stie ca, ce exista astazi: bunuri materiale, fiinte, natura, exista datorita pensionarilor, total nejustificat de umiliti; oare sa nu existe solutie ca acestia, pensionarii, sa-si duca batranetea decent? Da, vin la voi, colegi si colege de breasla, de specific regional, de stirpe, sa ne dovedim aptitudinile si in ceea ce priveste cetatea cu problemele ei. Corect. Justificat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc pentru comentariile avizate si la obiect.
--

Pseudojurnaliștii fac de râs și murdăresc toată această breaslă

Într-o postare pe blogul persoanal, jurnalista Sorina Matei vorbește despre meseria de jurnalist și, mai ales, despre pseudojurnaliști.

Într-o categorisire a jurnaliștilor, moderatoarea de la RTV identifică trei feluri de oameni de presă: ”jurnaliștii de teren, jurnaliștii habarniști și pseudojurnaliștii.”

Cea mai periculoasă categorie e cea a pseudojurnaliștilor. Pentru că ei fac de râs și murdăresc toată această breaslă. Unii, pe baza analizelor prin care-l spală pe politicianul x sau y, câștigă contracte importante, alții, tot grație analizelor, și-au făcut averi uriașe, câțiva sunt spăgari de profesie, alții șantajiști de meserie, unii își oferă gratis serviciile doar ca să fie băgați în seamă,” scrie Sorina Matei.

”Pseudojurnaliști fără o oră de teren se implică sau susțin privatizări în numele unor oameni de afaceri, alții trăiesc de pe urma politicienilor sau afaceriștilor, alții - extrem de periculoși- susțin mereu și mereu retorica infractorilor ce le sunt prieteni, câțiva dintre ei sunt chiar parte a unor grupări infracționale. Unii au ales să facă politică din rândurile presei, alții s-au mutat până la urmă cu arme și bagaje în politică, unii s-au întors din politică și dau lecții penibile, mulți, prea mulți sunt trompete pe state de plată, alții, în mod halucinant, au trecut efectiv de la prostituția de lux, de nivel înalt sau de bordură, la analiza de tot râsul,” adaugă moderatoarea emisiunii ”România în 60 de minute”.
--

Fenomenul cuprinde toate breslele, de la breasla cizmarilor pana la breasla clasei de mijloc. La repunerea pe rol a breslei clasei de mjloc, se munceste umar langa umar, de 23 de ani si mai bine …
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2013-08-21 12:36:49
         
 
  Rog public sa mi (vorbitorii români ar fi adăugat aici un se) sterga comentariile imberbe, infantile si absolut cretine vis a vis de Florentin.
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-20 14:07:29

Ion Peia, atat poti? Vezi ca iti vine regele in Bucuresti.
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-20 16:01:15

Presupui că cel de la ora 16 e mai puțin cretin? Poți și altceva? Sau este o chestie congenitală? O bobiță... jucăușă.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-08-20 16:49:26
         
 
  s-a notat update-ul, îl operez diseară  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-20 16:10:47
         
 
  Ion Peia, atat poti? Vezi ca iti vine regele in Bucuresti!

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-20 16:01:15
         
 
  singura problemă majoră care se pune în acest caz, ca și în multe altele, este dacă există un imbecil mai mare decît prăpăditul ăsta de mercenar, veșnic turmentat, care a prestat cu fleanca la toți stăpînii zilei, uneori și la doi în același timp, oponenți prin interese: cînd îl înjura pe unul, îl tapeta pe altul, și invers. un cameleon de smîrc, mînjit cu toate drojdiile sociale, căci așa cum sunt broaște care se nasc, prin nu știu ce mutații genetice, cu gura la extrema cealaltă - orăcăie, adică, cu rectul - așa și ăsta.
nici nu mai are rost să spun că e un mincinos ordinar, acesta fiind deja, de mult, un truism banalizat pînă la ignorare totală.
cum de i se îngăduie acestui pui de spîrc (update!) să-și facă mendrele pe aici, sub motiv că are talent - la ce? poate la mîncat cu polonicul! - numai jupîn dumitrache cristescu poate să știe, care a investi în el 4,6 sau 7 milioane, pt ca, acum, să trebuiască a-i plăti rezidența la căminul de veseli.
acceptarea tacită a acestor exemplare de deșeu biologic, care-și tăvălesc șoriciul îmbîcsit pe podele, este o insultă la adresa ideii de bun simț. cine crede că în scăfîrlia acestui individ a mai rămas vreo sămînță de judecată, fără a fi atinsă de demență, acela să-l ia și să se spele cu el pe cap.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-08-20 15:11:18
         
 
  Ion Peia nu poate avea idei altfel decat putine sau fixe. Sincer nu-mi dau seama daca vrei un text ideologic marx-engelsist sau o cerseala. Eu zic ca, ideologic, Ponta si Antonescu sunt singurii vinovati. Au promis marirea pensiilor. Si au uitat ideea in Miami.Bani, ca si cersiti, eu am incasat de la domnul conferentiar universitar doctor (sic) Ion Corbu vreo 7 milioane, suma uriasa pentru mine, la vremea aceea. Mai stiu ca si Elena Munteanu, d-zeu s-o ierte, a luat si ea, bolnava fiind, cateva sute de euro. Acum, daca te place domnul conferentiar universitar doctor sau te loveste boala, doamne fereste, habar n-am ce sa-ti zic. Dar poate ca te ajuta Ion Peia. Care, fiind comerciant din tata-n fiu, (rromi din Giurgiu) nu si-a platit darile la stat, pentru ca nu a avut in viata lui casa de marcaj, si nici acum, poate sa indura sa-ti plateasca ceea ce Antonescu si Ponta a luat de la noi, astilalti, care isi platesc darile.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-20 13:46:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE