FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pe cine platim
Text postat de gheorghe Sarbu
Bună ziua,

Cu privire la mesajul dv. de mai jos, adresat domnului primar al municipiului Ploiesti va aducem la cunostinta urmatoarele:
Municipalitatea are în vedere situația pensionarilor ploieșteni și este direct interesată de creșterea calității vieții la nivelul comunității locale. Vă precizăm însă că nu s-au identificat în bugetul local resursele financiare necesare pentru acordarea pensiei municipale. Se impune ca anul acesta din bugetul local să se asigure plata obligațiilor stabilite de instanțele de judecată în urma proceselor cu diverși constructori cărora nu li s-au efectuat la timp plățile, conform contractelor derulate în anii anteriori pe diferite proiecte investiționale, cum ar fi construcția stadionului „Ilie Oană”.

În această ordine de idei, vă informăm că autoritățile locale am încercat să ofere persoanelor de vârsta a treia mai multe spații, pentru a-și petrece timpul liber în mod agreabil. Astfel, s-au deschis deja două Cluburi ale Pensionarilor în cartierul Mihai Bravu, respectiv în cartierul Vest. În continuare se încearcă găsirea altor imobile destinate unor astfel de cluburi iar totodată vă asigurăm că vom menține și în 2013 facilitățile de care pensionarii au beneficiat și până acum.



Cu stimă,

Ileana Petrescu
Serviciul Relatii Publice
Primaria Municipiului Ploiesti



J Înainte de a tipări acest document, gândiți-vă la mediul înconjurător. Printați acest e-mail doar dacă este cu adevărat necesar.




--------------------------------------------------------------------------------

From: Serviciul Relatii Publice
Sent: Monday, July 15, 2013 2:23 PM
To: PETRESCU ELENA FLORICA
Subject: FW: Renta viagera






From: gheorghe Sarbu [mailto:[email protected]]
Sent: Sunday, July 14, 2013 9:19 PM
To: Serviciul Relatii Publice
Cc: [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]
Subject: Renta viagera



Spre stiinta: Premier Victor Ponta, Ministru al Culturii si Cultelor Daniel-Constantin Barbu, Prefect Gabriel-Marius Sersea, Presedinte Consiliul Judeatean MIrcea Cosma



Domnule Primar,

Ploiesti, 13.07.2013



subsemnatul Gheorghe Sarbu din Ploiesti, str.Cosminele, nr. 17, bl 181B, sc. D, ap. 62, sector Vest, cod 100256;

vin in intimpinarea initiativei Domniei Voastre de a-mi acorda renta viagera, pentru ca practic de peste 5 decenii urmatoarele sporturi ale mintii: poezie, stiinta, filosofie si pictura, cu precizarea: sporturile mintii sunt mult mai greu de practicat decat celelalte sporturi; datorita naturii lor, aceste genuri de sport se practica fara antrenor, fara sala de sport, fara sustinere publicitara, fara deplasari la campionate mondiale, etc., intr-un cuvant, fara cheltuieli suportate de buget; asadar, solicit ca renta viagera pe care o veti stabili pentru mine sa depaseasca suma de 10.726 Ron, renta viagera acordata Nadiei Comaneci cu resedinta in USA.

Banii proprii pe care i-am investit in formarea mea, in desavarsirea mea ca om de litere, ca om de stiinte, cunoscut si apreciat de cele mai prestigioase universitati depasesc cu mult sumele ce-mi vor fi alocate cu titlu de renta viagera.

Si cartile publicate: Bla, bla, bla si Cardinalul alb, sigur vor contribui in mod decisiv asupra formarii si desavarsirii multor pleiade de oameni de litere, respectiv, de oameni de stiinte.

Practic, Domnia Voastra sunteti Primar datorita dascalilor care v-au invatat abecedarul si tabla inmultirii, respectiv, datorita poetilor, prozatorilor, dramaturgilor, compozitorilor, filosofilor, oamenilor de stiinte, si nu datorita vreunei gimnaste, canoist, boxeur sau fotbalist.

Sa trecem pe rol tabla de valori …

De asemenea, sunt de acord a face spoturi publicitare pentru Primaria Muncipiului Ploiesti si nu numai, de a accepta cheia orasului Ploiesti, cat si de a primi functia onorifica de consilier.

Convins ca si Domnia Voastra impartasiti punctul meu de vedere, al Domniei Voastre cu stima, cu respect si inalta consideratiune,

Gheorghe Sarbu



Website: http://www.sarbu.ro

Fax internet: 0244 586 848

Mobil : 0728 768 888



















Catre,

Domnul Primar al Primariei Municipiului Ploiesti



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimate domnule Sarbu,
Sa ne intoarcem la subiectul ridicat de dumneavoastra. Scrisoarea trimisa de dumneavoastra primarului este extrem de decenta si si foarte bine argumentata. In Romania exista multi pensionari care ar merita o pensie viagera de marimea celei care i s-a dat Nadiei Comanici.
Si scrisoarea e raspuns pe care v-a adresat-o doamna Ileana Petrescu m-a impresionat prin sinceritatea ei care ar putea fi rezumata la: primaria este foarte preocupata de soarta pensionarilor, insa, in afara de sfaturi unde sa-si petreaca timpul liber, nu prea le poate oferi nimic fiindca nu are parale. Pe lista de prioritati a pensionarilor ploiesteni probabil ca unde isi petrec ei timpul liber se afla pe ultimul loc. Si de aici comicul situatiei, sau cum spunea marele Cosbuc: "Cu ce-si bate pasa capul!"

p.s.
Imi cer scuze pentru devierea de la subiect. Si sa stititi ca nici tovarasul comisar Latunski nu are nimic cu dumneavoastra. Dar fiind indragostit lulea de mine, ataca toate personele pe care eu le stimez. E gelos foc!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-10 15:35:11
         
 
  Sunt edificat ... Multumesc ...
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2013-08-10 10:30:36
         
 
  Cam aceeași legătură pe care o are jalba domniei-voastre către primărie. Sau contați pe faptul că sînteți din același județ cu nenea Iancu?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-08-10 10:16:24
         
 
  Ce legatura au « Transnistria, cerberi, comisari, generali, cronicari si gramatici », ca si « bust în piață, nume de strada, Ninocica » cu subiectul ridicat de subsemnatul?

 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2013-08-10 09:58:36
         
 
  Stimate tovarase comisar Latunski,
Vedeti cum cautati dumneavoastra tot timpul revolutia?! Nu este subsol in care sa ma var, fara ca dumneavoastra sa nu fiti, top-top! dupa mine. Cat despre stilcirea Limbii Romane sa nu va faceti nici o problema. Nu sunt eu atat de fortos ca sa stilcesc o limba atat de veche cum este Limba Romana. Mai ales ca ea este pazita si de atati cerberi, comisari, generali, cronicari si gramatici.
Cu salutari tovarasesti:
Traiasca Limba Sovietica!

p.s.
Sa stiti ca Genuneanu mi-a spus ca doreste sa va ia un interviu. M-a rugat sa pun o vorba buna pe langa dumneavoastra. E foarte interesat sa afle lucruri noi despre Marea Revolutie Socialista din Transnistria. Si despre rolul covarsitor pe care l-a jucat secretara dumneavoastra Ninocica in victoria acesstei revolutii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-10 07:44:29
         
 
  Aveți dreptate domnule Cioacă, decît să fiți stradă și să calce toți pe renumele domniei-voastre, mai bine bust în piață la discreția zburătoarelor, care vă vor încorona cu laurus nobilis. Pentru prodigioasa activitate pe Europeea și pentru contribuția inestimabilă la stîlcirea limbii române.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-08-10 07:06:05
         
 
  Stimate domnule Gheorghe Sarbu,
Sa stiti ca eu am citit cu mare atentie si raspunsul pe care vi l-a dat fatuca Ileana Petrescu. Din raspunsul ei reiese clar ca principala grije a pensionarilor ploiesteni este ca nu au unde sa-si petreaca timpul liber. De asta si cele doua cluburi infintate pentru seniorii de varsta a treia. Tot din raspunsul ei reiese ca aspiratiile pensionarilor ploiestei nu se li se pune nici un fel de limita, ele putand ajunge chiar pana la cer, asa cum s-a intamplat cu aspiratiile lui Ilie Oana, fostul antrenor al fratilor Dridea, care din antrenor decent a ajuns chiar nume de stadion. Ce vreti mai mult?

p.s.
Eu chiar daca as merita m-as opune categoric sa ajung nume de strada. Cum adica, sa calce toata lumea pe mine? Dar nu numai asta, cand imi aduc aminte la ce fac anumiti betivi chiar pe strazi care poarta numele celor mai mari personalitati, dupa ce ma ia cu ameteala, de scarba, ii multumesc bunului Dumnezeu ca m-a facut o persoana obsura care nu merita sa fie nume de strada.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-09 20:59:45
         
 
  De comentat este raspunsul ce am primit; cat despre scrisoare, a fost aprig comentată …  
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2013-08-09 19:14:44
         
 
  "Convins ca si Domnia Voastra impartasiti punctul meu de vedere, al Domniei Voastre cu stima, cu respect si inalta consideratiune,

Gheorghe Sarbu"
(paragraful de incheiere al unei scrissori trimise de domnu Gheorge Sarbu primarului municipiule Ploiesti)

Stimate domnule Sarbu,
Sa titi ca eu citesc cu interes tot ce afisati pe acest site, inclusiv comentariile. Vazand camentariul de mai jos, in care dumneavoastra va intrebati de ce nu comenteaza nimeni scrisoarea dumneavoastra de apreciere si stima adresate domnului primar, mi-am zis, hai sa o comentez eu. Pai asa se incheie o scrisoare adresata unui primar de care, banuiesc eu, dumneavoastra sunteti nemultumit? De obicei primarii, care sunt extrem de ocupati, cand primesc scrisor citesc la inceput sfarsitul scrisorilor, si daca aceste sfarsituri arata respect si consideratie, pun scrisorea deoparte fara sa mai citeasca restul, gandind ca autorul srisorii este un om fericit care a vrut numai sa-si arate admiratia lui.
Ori datoria unui primar este sa se ocupe de problemele nefericitilor, nu ale feritilor.
Cu totul astfel ar fi procedat primarul daca va incheiati scrisorea cu: "Pastele si Dumnezeul mamei tale de hot!"
Dupa o astfel de incheiere, laconica si la obiect,
primarul ar fi citit cu multa atentie toata scrisoarea dumneavoastra, dupa care ar fi exclamat:
-Astuia trebuie sa-i dau ceva fiindca alfel nenorocitul este in stare sa ma omoare!
De asemenea nu sunt de acord cu concluzia dumneavoastra ca primarul a ajuns primar datorita invatatorilor care l-au invatat sa scrie si sa citeasca. Ca si eu si dumneavoastra am avut invatatori care ne-au invatat sa scriem si sa citim, si totusi nu am ajuns primari. Politicienii au avut norocul sa dea de cu totul alta specie de dascali decat ai nostri. Ganditi-va numai dascalul de psihologie al lui Relu Fenechiu, care l-a invatat pe viitorul mare ministru cum pot fi convins transformatoarele vechi ca ele valoreaza cat unele noi. Si Fenechiu, nevrand sa-si faca de rusine profesorul, le-a convins.
Cu toata stima
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-09 18:43:30
         
 
  ??? ... !!! ...  
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2013-08-09 13:18:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE