FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Intrebare
Text postat de ecsintescu virtual
Poate cineva sa-mi spuna de ce ultimele texte au fost interzise?

Multumesc!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ei na, King asta nu era atat de bou, las-o dracu.Era un tip inteligent si care a facut si un forum cu numele lui. Gina Goia, pls help.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-07 23:37:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ecsi, vezi aici

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_texte_autor=588
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-07 21:27:15
         
 
  Serios? King, ?? parea mult mai asezat si mai cu verbul la el, daca e Caragea ii spun ca se dedubleaza atat de bine in clona incat ar trebui sa-si schimbe buletinul.

Si inca ceva! Gina Goia? EA cu ce a gresit?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-07 20:11:34
         
 
  nain! profesorii au luat bani grei! chiar daca scoala de stat e gratuita, inca ( notre respect Funeriu) profesorii de stat sunt particulari! De ce ar conta sistemul romanesc de invatatura?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-07 20:08:59
         
 
  Într-o situație, oarecum similară, un pesonaj de-al lui Karinthy Frigyes, Wasserkopf, a mers la școală și și-a cerut taxele școlare înapoi. Întrucât cu ceea ce învățase el în școală nu putea face față vieții. Acuma, problema se pune, ce să ceri școlii când învățământul pare să fi fost gratuit!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-08-07 19:15:26
         
 
  era o clona a lui ionut caragea  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-07 19:05:24
         
 
  cred ca la primul pe text pe Europeea, unul din seria Viata la 40 de grade, un coleg, King nu mai stiu cum, mi-a spus acelasi lucru. Diferenta face ca domnul profesor a declarat clar ca textul nu este interzis de precepte eco. Asadar, il rog pe Traian sa spuna ce si cum. Am recitit textul si mi se pare ok gramatical.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-07 18:50:24
         
 
  ecsi, eu zic asa, a ne scana textele dpdv gramatical inainte de postare e ca si cum ne-am barbieri inainte de-o partida de sex (gest plicticos, dar de mare eficacitate). a pune diacritice e ca epilarea inghinala, ca veni vorba, dar efectele sunt pe masura :) ce naiba te costa?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-07 18:41:46
         
 
  Traian, site-ul asta a fost atat de hulit si de facut praf incat rezistenta lui pare demiurgica. Eu cred ca este un site de autor, iar autorul este Ion Corbu. Domnia sa stie ce si cum. La fel ca si partidele de lider, nu se va preda. restul e gramatica si corectura. bon voaiaj.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-07 18:21:16
         
 
  Aveți perfectă dreptate, aș fi putut lăsa un mesaj, dacă site-ul mi-ar fi permis. Din păcate, mai are nevoie de multe îmbunătățiri.
Am o oarecare reținere față de cei care publică un text fără să îl citească. Dacă dumneavoastră, autorul, nu îl citiți, de ce ar trebui să o facă alții? De-aceea am spus că ar fi ok din partea mea după ce vă corectați textul, pentru că ar însemna că l-ați citit măcar o dată.
Ca să vă asigur de buna mea credință, vă dau câteva exemple:
- o plaje (recunosc, îmi pierd cumpătul și iau decizii exagerate în fața unor cuvinte precum "țigare" sau "plaje", la singular)
- ar știi
- ochi negrii
- îi numește ea (pe sticluțe, etichete, bibelouri, nu contează, toate sunt la feminin)

Nu mă dau în vînt nici după englezismele "watewer" (EWER???) sau voyorista.
Mai sunt câteva typo-uri și propoziții fără cap și coadă, vă las plăcerea să le descoperiți.
 
Postat de catre bhW95 jdbhAU757 la data de 2013-08-05 22:24:33
         
 
  Multumesc pentru raspuns. Insa: fiind atelier literar si nu Monitorul Oficial partea I, ma gandesc ca editorii arata in subsolul textului eventualele greseli, typo si alte blabauri diacritice. Zic si eu. Si ca idee: Este ok din partea dumneavoastra din punct de vedere stilistic, ideatic, metafizic sau clitoridian, vorba astrologului Gelu? Multumesc!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-05 20:54:17
         
 
  Din cauza numeroaselor greșeli de tastare și a erorilor gramaticale.
Corectați-le și totul va fi ok din partea mea.
 
Postat de catre bhW95 jdbhAU757 la data de 2013-08-05 19:23:06
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE