FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Opriti viata---vreau sa cobor 2
Text postat de ecsintescu virtual
Si mai este ceva. Si trebuie sa spun. Ca un letopiset porno, o delatiune de fatalau, o chestie literara. Pur si simplu o poezie in versuri doua, despre ea si viata. Pielea mea era observatoare ca un omid de matase.

Asadar. O plaje goala. O plaje care face nudism. Se afla in fata barului El Comandante. Genul acela de bar facut din nuiele si chestii de unica folosinta. Se pun pe foc in prima noapte de rece. Am aparut brusc. Cred ca Taxiul cu numarul Ct APA 3456 ar stii mai multe. Chestia de taxat stie clar. 150. In fine. Am coborat. Greu. Ea, la fel si eu. Plaja n-o chema. Vorbise in clepsidra pana atunci.

O betiva. In fine. Cobor. Era deja in fata boxelor. Si dansa. Eu beau. Imi place sa beau. Imi place sa beau mai ales cu marea-n fata. S-o privesc si sa-i spun Tu! Vezi luate-ar dracu ca am curajul sa te privesc si uneori sa te-(n) not. Adevarul este ca sunt ca varza. Beat tandari. Nu vad nimic in fata ochilori.

Perversiune bahica, ochii intorsi in cap. Danseaza. Aud pasii. Candva am sa-I aud calcand nisipul. Dansand si batand siliciul cu picioarele ca si c and isi alimenta vulva cu nitriti si nutrienti. Si alte gadgeturi. Fac precizarea ca este procuror pe langa Parchetul Constanta. Frumoasa, ariana, ochii verzi ca topazul, privind spre Marea Neagra atunci cand a coborat pe usa din stanga a Taxiului. Ochii usor tembeli, ca si cand Marea era un avocat pus din oficiu de insasi tampenia asta de bucata de plaja.
Era beata. Si a dansat. Si-a dat amaratele de sandale jos si a facut-o. Un dans cretin, de femeie care isi apara schema sociala, nascuta parca acolo in ochii larg deschisi ai plajei. Si a dansat. Si a baut. Si am baut. Votca. Si multa. Si ochii se schimbau. Negrii si dracu sa le mai stie culoarea. Poate doar Marea, fiind cea mai treaza, dintre noi, eu, ea, ochii ei, muzica si ceilalti, poate ea, Marea, sa spuna cu exactitate ce si cum. Cert este ca erau negri. Si scoteau sunete ca niste delfini. In fine. Se intampla cand era la Constanta si cand imi cautam un amarat de certificate fiscal.

“Cine esti ma, nu tu deschizi mii de borcane si de sticlute din frigider, cine p. esti tu sa arunci la ghena borcane, astepti sa dorm ca sa le bei si pe-astea trei, chiar nu vezi ca trezesti lumea cu borcanele tale aruncate la ghena? Asa ai fost tu educat? Sunt foarte satula de aceasta mocirla, vreau sa o intreb pe maica-ta, asa te-a crescut sa arunci borcane la ora 3 noaptea.”

Nu e asa ca e naspa. Acum am vazut si “ochi verzi ca topazul” …ce tampenie artistica. Erau verzi si atat. Pentru adevarul literar : borcanele contineau chestii de iarna, gogosarii spre exemplu, se decojeau in mana. Pielita sau skin. Watewer.

Asa. Era beata si eram beat. A dansat in dementa marii. A cazut. Mi-am inchis telefonul. Am vrut s-o iau in brate. Asa cavaleresc. M-a intrebat daca putem face sex salbatic. Si mi-am amintit. Adevarata dragoste se tine la borcan. As fi vrut sa fie o clepsidra mereu intoarsa, ca un gadget all inclusive. Si marea a facut valuri. Privind pe plaje ca o cretina voyorista. Si a vazut.

M-am trezit. Era un fel de dimineata. Lumea isi muta ultravioletele. Ploua. Facusem un fel de ingeri pe nisipul ud. Chestia ia idioata cand dai din maini. Sunt convins ca am facut-o ca sa nu ma inec. Preputul plin de nisip. Si ea, cu cracii cretini asezati, primitori de nisipul ud, ca intr-o clepsidra cu stop pe piept.

Avea niste sfarcuri scuamo-celulare. Sa-mi bag!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE