FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Opriti viata---vreau sa cobor
Text postat de ecsintescu virtual
Ma enerveaza faptul ca ma furisez. Nu este fair si nici macar barbateste. Pur si simplu o fac. O fac pentru ca sa trebuie. Imi zic ca trebuie imi fierecare dimineata. Mai bine spus cand ma trezesc, sau si mai bine spus cand fac ochi, cand fac ochi cu adevarat.

Asadar am ramas la furisare. Da. O fac. Incerc sa-mi repozitonez tractul existential. O fac pentru ca-mi place sa beau. Si nu beau pahare. Beau sticlute. Candva beam sticle. Asta era demult. Adunate sunt navete de sticle. Adunate si ele sunt rasteluri. Mai multe din ele fac vagoane. Vagoanele inseamna tone de alcool. Lichidul care ma propulseaza in locomotiva. Locomotiva vietii mele. Si ma furisez. O sinapsa imi spune ca “Trenul fara Nas” al lui Iris imi acorda dreptul Acarului Paun.

Am zeci de sticlute mici. Goale. 50 de ml. Cu etichete la fel de mici si frumoase ca niste bibelouri mici, Red, Finlandia, Jack, Absolut, oua de gandaci, asa cum ii numeste ea. Gandaci de bucatarie care vin si vin si nu mai pleaca. Pana cand le dai in bot cu otrava K916 sau K 915. O otrava. Sticlutele sunt mari. Ascund in ele idei, trairi si capitole.

Ele sunt ca si glasul rotilor de tren. Alearga. Si ele impreuna cu mine. Si le iubesc, O Doamne, sunt atat de mici, ca impartasania Ta. Si le caut si le ascund. Ca nimeni sa nu vada sangele dat pegrei si vulgului, alora care vad in vin sangele lui Hristos absolvit de colesterol. Punct. Maria Magdalena bea votca. Altfel orgasmul ei ar fi pierdut trenul. Trenul regasit la Crucea Sfantului Andrei.


Ma enerveaza asta. Rechizitoriu ca Si Beau, Si fumez. Ca o mocanita. Trenul ala care transporta nostalgia prin rape si munti, vai si piscine. Povesti si politica. Yuporn si biserici. Si acum ma gandesc la ultimul gandac. O sticla amarata de “Absolut” . Unde o fi? Dracu stie. Ma jur ca pe ultima am ascuns-o in gunoi. Acolo erau coji de cartofi si de dovlecei, coji-vegan, skinuri, cum as spune. Si-mi cautam sticla. Si n-am gasit-o. Si-mi vin idei. Vreau sa beau. Sa scurg toate ideile. Sa le beau pana se imbata fiecare in parte. Atat de bete incat sa-si importe filosofiile. Sa le faca praf. Sa se culce cu Descarte dupa ce Kant era supt fara prezervativ. In conditiile in care Platon ii lingea Cucuta lui Socrate. Si vaga idee: Marx plus Lenin egal Democratie. Nascuta Soljenitan.


Si viata merge mai departe. Carcinom Bazo Celular. Ups. Cancer de piele? Si suna ca un rechizitoriu. Si viata este un tren. Fara bilet. O mocanita. S-o deraiez? Acarul Paun a cautat in gunoaie?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Trenul fara Nas

http://youtu.be/ydICvIrNzKo
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-05 02:36:03
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Habar nu am daca viata gandeste, daca gandeste ea, daca ea singura isi face curat cu aspiratorul, daca ea isi gateste si isi spala cada dupa ce face baie. Daca stinge lumina in camara sau opreste gazul cand pleaca in devenire. Daca se masturbeaza sau daca are orgasm daca o face. Viata. E atat frumoasa ca un nume propriu. Viata. Ma gandesc ca daca ar bea s-ar lasa imbatata. Daca ar vrea sa faca sex ar fi regulata cu precizia secundei care beep timpul si timpul cade lat transpirat. Daca ar vrea sa munceasca ar face-o la saiba si saiba ar fi mai frumoasa decat Dumnezeu. Insasi Dumnezeu ar privi-o cam naspa, dar i-ar da Like pe Facebook. Viata este frumoasa si merita bauta. In vinuri spoveditoare de barbatii, cele rosii, si-n Campariul de Galitia, oftatul curvanelor, cum ne spune Barbu.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-08-05 01:17:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE