FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sunt liber să gândesc pozitiv
Text postat de gheorghe Sarbu
Spre stiinta: Premier Victor Ponta, Ministru al Culturii si Cultelor Daniel-Constantin Barbu, Prefect Gabriel-Marius Sersea, Presedinte Consiliul Judeatean MIrcea Cosma



Domnule Primar,

Ploiesti, 13.07.2013



subsemnatul Gheorghe Sarbu din Ploiesti, str.Cosminele, nr. 17, bl 181B, sc. D, ap. 62, sector Vest, cod 100256;

vin in intimpinarea initiativei Domniei Voastre de a-mi acorda renta viagera, pentru ca practic de peste 5 decenii urmatoarele sporturi ale mintii: poezie, stiinta, filosofie si pictura, cu precizarea: sporturile mintii sunt mult mai greu de practicat decat celelalte sporturi; datorita naturii lor, aceste genuri de sport se practica fara antrenor, fara sala de sport, fara sustinere publicitara, fara deplasari la campionate mondiale, etc., intr-un cuvant, fara cheltuieli suportate de buget; asadar, solicit ca renta viagera pe care o veti stabili pentru mine sa depaseasca suma de 10.726 Ron, renta viagera acordata Nadiei Comaneci cu resedinta in USA.

Banii proprii pe care i-am investit in formarea mea, in desavarsirea mea ca om de litere, ca om de stiinte, cunoscut si apreciat de cele mai prestigioase universitati depasesc cu mult sumele ce-mi vor fi alocate cu titlu de renta viagera.

Si cartile publicate: Bla, bla, bla si Cardinalul alb, sigur vor contribui in mod decisiv asupra formarii si desavarsirii multor pleiade de oameni de litere, respectiv, de oameni de stiinte.

Practic, Domnia Voastra sunteti Primar datorita dascalilor care v-au invatat abecedarul si tabla inmultirii, respectiv, datorita poetilor, prozatorilor, dramaturgilor, compozitorilor, filosofilor, oamenilor de stiinte, si nu datorita vreunei gimnaste, canoist, boxeur sau fotbalist.

Sa trecem pe rol tabla de valori …

De asemenea, sunt de acord a face spoturi publicitare pentru Primaria Muncipiului Ploiesti si nu numai, de a accepta cheia orasului Ploiesti, cat si de a primi functia onorifica de consilier.

Convins ca si Domnia Voastra impartasiti punctul meu de vedere, al Domniei Voastre cu stima, cu respect si inalta consideratiune,

Gheorghe Sarbu



Website: http://www.sarbu.ro

Fax internet: 0244 586 848

Mobil : 0728 768 888
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  multumesc tuturor onoarea este de partea mea cum si lauda aduc pentru comentarii nu ar fi un bun castigat daca am discuta scriitura idee perenitate stil fara a ne etala argoul zic poate cine stie  
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2013-08-07 15:46:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Panaceu universal": unul din cele mai vechi și discutate pleonasme, și nu doar în limba română : panaceu înseamnă leac, medicament pentru orice boală, deci universal (după cum arată elementul pan - adică "total, complet, general", din compunerea sa). " apud George Pruteanu.
Nina face, cu succes ședințe de reflexoterapie. vindecă de ridicol tot ”mapamondul globului”

p.s. Stimate domnule Cioacă, și eu vă citesc cu plăcere catrenele. Mesajul lor este apropiat de al savantului Sârbu.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-08-02 06:34:33
         
 
  "Nina face și ședințe de reflexoterapie? "

face, săraca. dar fără rezultat.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-01 22:36:00
         
 
  Stimate domnule Sarbu,
Va rog sa nu puneti la inima falsa aprobare data de tovarasul comisar Latunski Criticul. Ii iau apararea nu ca am impartasii aceiasi cauze revolutionare ci fiindca e diasporez ca si mine.
Nu stiu ce se intampla cu domnia sa in iltima vreme. Pana si devotata secretara Nina a ajuns sa se plnga ca din focul revolutie ce-l incendia pe timpuri, numaai rar se mai vede cate o palpaire. Dar pana sa ajunga la ea, flacaruia este deja stinsa.

p.s.
Va citesc cu mult placere poeziile.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-01 22:01:13
         
 
  vitea, viața bate literatura.uneori și panaceele universale.Nina face și ședințe de reflexoterapie?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 21:20:18
         
 
  SE APROBĂ!!!

Vă veți prezenta, în cel mai scurt timp, la Voila- Câmpina, cu Operele complete și scrisorile de acreditare de la universitățile prestigioase, tablourile și cîteva flacoane de Panaceu (șpagă). Să nu uitați pijamaua și romanul Bla, bla, bla. După înmînare, cheia rămîne la sanitarul de sector.

Referent gradul doi: latunski
Secretară: Nina Lapșenninikova
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-08-01 21:11:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE