FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
poftă bună, domnule cronicar!
Text postat de Dumitru Cioaca
foaie verde solz de pește,
cînd mitiCĂ CATrenește
vuiesc codrul și cîmpia,
suferă ortografia!
(Gheorghe Rechesan)

foaie verde solz de pește,
dupa ce Gheorghe se-ndoapă,
numele i-l proslăvește,
prin cinci litere de-o șchioapă!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Jupp,
Niciodata Sfantul Dumitru nu s-a luat de Sfantul Gheorghe. Pai cum sa se ia cand ala are ditamai sulita?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-01 19:46:17
         
 
  Eu aș vedea repliCA CAm asa:

Foaie verde solz de pește,
Cînd mitiCĂ CATrenește
Plîng și codrul și cîmpia,
Dar mai rău... ortografia!

(Prietenii sștiu de ce...)

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-08-01 19:35:55
         
 
  Domnilor Gheorghe și Dumitru (ce frumos sună - nume de sfinți), am citit cu atenție replicile dvs. și recunosc că aveți amîndoi dreptate, așa că îmi cer scuze că m-am băgat într-o astfel de dispută; vă doresc în continuare baftă la găsitul celor mai injurioase forme ale numelui oponentului și a celor mai mirositoare rime. Și doamne-ferește să cedeze vreunul și să îi ignore ieșirile celuilalt, că doar știți cît de urît se vorbește despre cei care cedează primii.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-08-01 18:33:35
         
 
  Jupp,
Aici are loc o lupta extrem de inegala intre un elefant al literelor romane, este vorba despre domnul Napoleon Croncanicarul, si un tantar literar care se numeste Agramatu Subsemnatul.
Domnul Agramatu vrea sa-l faca atent pe domnul Napoleon ca nu este nici moral nici etic ca domnia sa striveasca cu buna stiinta si cu enormele lui picioruse literare gazele mici, care si ele au fost lasate tot de Bunul Dumnezeu. Domnul Napoleon contra-argumenteaza ca daca nu ar face acest lucru nu ar mai fi Napoleon. Dupa parerea mea, domnul Napoleon va castiga batalie dupa batalie, dar de strivit tantarul tot nu va reusi sa-l striveasca, fiindca unui elefant ii este interzis sa calce pe propriile-i urechi. Chiar si atunci cand tantarul le foloseste de calesti bune de mers la plimbare.

p.s.
Capodopera pe care am dat-o drept motto a fost produsa si reprodusa aproape concomitent in doua subsoluri de ale mele, asa de buna i s-a parut ea creatorului. Eu inteleg cand un om se mai scapa pe el, dar cand o face de doua ori si in localuri care apartin aceluiasi proprietar inseamna ca scaparea nu s-a datorat unei fasolici stricate la care au dreptul numai diasporezii, ci ca este produsul unor scremeri indelungate si chinuitoare.
De asta am si deschis ferestrele de la subsol. Ca sa poata sa o miroase toata lumea.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-08-01 17:47:22
         
 
  "acum ceva timp eram sluga lui peia, mai anțărț al lui radu ștefănescu, acum văd că sunt al lui gh. recheșan. cine urmează?"

cu mare mirare, mă văd pomenit aici într-o postură de care, sincer, nu-mi amintesc, prin urmare, de care m-aș cam dezice. asta ca să nu folosesc termenul mai puțin politicos "m-aș lepăda".

aș spune doar că amicul X al amicului meu Y nu devine neapărat și amicul meu literar.

reciproc, dacă, întâmplător, eu și Z avem un inamic stilistic sau de specie literară (ce sinistru) comun, asta nu mi-l face deloc mai simpatic pe Z - cel mult, mai tolerabil.

în viața reală, sigur, mai apare câte-o bere, oamenii mai cedează slăbiciunilor.

dacă ați înțeles mai mult decât mine ce-am vrut să spun aici, e ok.


p.s. nea Mitică, corectează titlul...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-08-01 16:57:14
         
 
  deosebirea este, dle Jupp, că, vigulă cioacă (cacofonie inevitabilă)nu poate să scrie altceva.
n-oi fi eu ușă de lavră, dar de cîte ori încercam să-i ignor neghiobiile în patru colțuri, două rime, revenea proaspăt ca murătura-n aprilie! acum am încercat să-i vorbesc pe limba-i catrenit/cătrănită și barem pt restul zilei, tace.
a.mihai, cine zicea cam așa: lasă-i să vorbească despre tine orice, e dovada sigură că se tem! Napoleon, Che,Stalin, ion iliescu ? :D
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 16:02:57
         
 
  fraților, fiți mai hotărâți, ce naiba!

acum ceva timp eram sluga lui peia, mai anțărț al lui radu ștefănescu, acum văd că sunt al lui gh. recheșan. cine urmează?

realitatea e ca nu-s al nimănui, iar dvs, pe aici, aveți fel și fel de bisericuțe (apropo de lavra albastră...) cărora n-am de gând să mă alătur.

de aia tot îmi iau castane când de la unii, când de la alții. dar am cască de protecție, așa că n-o să fac cucuie.

oricum, mulțumesc de sfat, dle jupp... dar asta e, fac și eu ce pot!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-01 15:40:59
         
 
  Enough is enough!

Nene Genu, te știu de multă vreme; erai tot așa de agramat (fără supărare), scriai tot fără perdea, îi iritai la fel de tare pe unii, dar erai îndrăgit de marea majoritate, pt că erai simpatic, mucalit și sprinten la minte. Nu contează ce s-a întîmplat pe aici, te rog, uită, iartă sau ignoră și renunță definitiv la producțiile astea urît mirositoare și la gîlceava fără rezultat.

Domnule Recheșan, sunteți un scriitor talentat. Satira, pamfletul sunt arme pe care le mînuiți cu multă măiestrie. Dacă nivelul domnului Cioacă e atît de jos, cum ne tot spuneți, cum se face că v-ați coborît pînă acolo? Mai mult, "replicile" dvs. nu fac decît să infirme părerea cvasi-unanimă cum că e ușor a scrie 4 versuri. V-aș putea spune despre ritmul, despre rimele ratate în alte intervenții, dar mă voi limita la pagina de față: nici un "catrenist", cum ne numiți, nu ar face o greșeală atît de mare precum cea din versurile:

"mitică cel plin de-antren
scrie despre-ngrășăminte!"


După cum poate observa toată lumea, "Mitică" scrie despre dvs. :)

Domnule Mihai, nu credeți că e destul gaz peste focul europeeic și că domnul Recheșan nu are nevoie de un Sancho Panza? Plus că ați nimerit-o la fix cu susținerea din această pagină. ;)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2013-08-01 15:31:23
         
 
  done!

astăzi cioacă e chitit
către lucruri savuroase,
chiar acum din dosu-i scoase
ce să-i spun? bon apetit!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 11:35:31
         
 
  nene gigi, chiar nu ți-e milă? dai chiar așa, ca-ntr-un câine, în micul catrenist?
mai bine fii uman și urează-i POFĂ bună!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-08-01 10:29:49
         
 
  printre atîtea învățăminte
cînd rimează un catren
mitică cel plin de-antren
scrie despre-ngrășăminte!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-08-01 10:09:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE