FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De data asta
Text postat de Elena Stefan
"mda, de data asta poeziile nu sunt rele. și nici comentariile." Radu Ștefănescu

De data asta, probabil, în sfârșit, veți înțeles și domnia voastră, ceva!

PS. Evident că ironia trebuia să primească o replică pe măsură. Chiar dacă a fost făcută într-un topic unde nu se cădea.

Prin urmare, aștept aici și alte ironii, contestări, negări, critici, polemici, etc.

Însă, e bine de știut, să nu mizați pe lipsa mea de reacție!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ilustrissimă doamnă, eu am tastat greșit o literă, dvs. ați devorat la modul cinic un întreg cuvânt, și eu, din noblețe, nu am cârcotit, vedeți mai jos:

"veți înțeles și domnia voastră".

în ce privește ironia, nu m-a deranjat, vă asigur. de altfel, v-aș mărturisi că niciodată nu m-au deranjat ironiile dvs, poate doar tăcerile. dar asta e o altă mâncare de pește.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-28 11:03:05
         
 
  Corect. Nimeni nu-i scutit de erori. De exemplu, "unde progresivă"

Ce să mai gândești când cineva spune "de data asta..." încercând să-ți "anuleze" totul de până la de data asta! Gândul este de o simplitate dezarmantă. Zicătorul n-a înțeles nimic până la "de data asta" Nu vă mă mai gândiți că tot la concluzia aceasta ajungeți. Dacă operați cu principii logice.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2013-07-28 10:44:06
         
 
  doamnă, nu văd nimic spectaculos în faptul că de data asta am înțeles ceva. apropos, în propoziția "De data asta, probabil, în sfârșit, veți înțeles și domnia voastră, ceva!", ultima virgulă nu se justifică. nu mă aștept nici să recunoașteți, nici să corectați, e o simplă constatare a faptului că, pe lumea asta, nimeni nu-i scutit de erori, uneori stridente.

iar dacă pe lanțul emițător-canal de comunicare-receptor, informația nu circulă întotdeauna în regim de unde progresivă, ci formează unde staționare, cu ventre și noduri în gât, vina nu aparține ab initio receptorului, adică sarcinii, care, vezi doamne, nu s-a adaptat...

mai gândiți-vă.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-28 10:34:12
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE