FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
i s-a dus buhul
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Image hosting by Photobucket


Diversiuni. Scopul? Compromiterea site-ului și a credibilității sale. Știu ce spun domnule coleg. Am tot refuzat să cred dar adevărul a ieșit la iveală. Însă fiți liniștit. Nu voi tolera. Amân luarea unei decizii pentru că acum sunt prea nervos.

Auzi obrăznicie "am intrat aici să ne distrăm" de parcă Europeea ar fi un sat fără câini. Prin urmare, adresez deocamdată politicos, invitația extrem de fermă acelora care au intrat aici "să se distreze" fie să se delimiteze de această formulare și să-și prezinte public scuze, fie să părăsească, și asta cât mai urgent site-ul.

Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-18 20:56:50



Distinse domn coleg, impresia mea (liberă în exprimare) este că sînteți de departe cel mai mare atentator la reputația site-ului. Intervențiile dv. sînt de fapt cele mai reușite atentate la reputația lui. Credeți că mai e nevoie și de alte diversiuni decît acelea politice, pe care le-ați lansat, întreținut și patronat cu generozitate, pentru a-i sminti pe toți cei care s-ar fi putut limita la prestații cu miză literară?

Cît privește ideea că pe acest site de distrezi, mă îndoiesc teribil de valabilitatea lor. Protagoniștii sînt prea încrîncenați și crispați și zîmbetele lor sînt mai curînd rînjete crispate. Cînd intru aici (reușind să ies cît mai repede) pot spune doar că mă crucesc și-mi scuip în sîn.

Mizele, atît cît sînt, sînt deplasate, plasate aiurea, deșănțate, obscene, joase pănă la josnicie.

Dacă țineți totuși la cuvinte, poate că site-ul are totuși o faimă, un renume, o notorietate, dar una deloc favorabilă. A ajuns de pomină, i s-a dus buhul.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Ca să numai fie invidios și ca să-și poată rumega cu drag frustrăile, administrația prezidențială îi dăruiește domnului Peia o pereche de role nou-nouțe

role 1 photo role-de-hartie-termica-80mm-x-30m-set-90-rolel_3441479_zpsb422526b.jpg

și o instructoare mai mult decît profesionistă care-l așteaptă-n Dealul Spirii zi și noapte.

role 2 photo role_zpsb30561af.jpg


Asta ca să-și dea seama că nimeni nu-l poate cenzura.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-07-21 18:48:50
         
 
  pe scurt: nu-mi place să fiu cenzurat, indiferent sub ce motiv.
deci, iar pa!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-07-21 08:39:40
         
 
  err: "se forțau în beregăți și-și debitau tirada-le filipică"
(inițial, expresia era formulată la singular, iar capul cel limpede a dormit pe dumnealui!).
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-07-21 08:38:55
         
 
  "spune-mi cu cine te-aduni, ca să-ți spun cine ești."

logica noastră elementară, de rîtani fără educațiune, ne spune următoarele: ori autorul rostirii sapiențiale de mai sus se amestecă, și el, fincăci, nu-i așa? grămădindu-se p-aci, e de aceeași esență cu onorata adunare pe care o pune la zidul infamiei; fie mesiu rostitorul vorbește să n-adoarmă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-07-20 22:24:09
         
 
  și nește corecturi mici, dar vesele, domnu’ literat de mansardă:
„în care se poate vede(a) așa cum este (virgulă) de fapt (doo punte): schilod sufletește. Și (virgulă) asta (virgulă) interzicînd celorlalți să dea crezare ț(i)cnitului.”

deh! niciodată nu mînuiești suficient de bine o limbă, cît să nu dea rateuri la fesa suveranului. dar, mai ales, la buca foșnitoare a DEX-ului !
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-07-20 22:21:04
         
 
  Pînă la fițe psiho-hermeneo-criptice, o vorbă din popor ne ajută mai oblu: spune-mi cu cine te-aduni, ca să-ți spun cine ești.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-07-20 22:17:35
         
 
 
da.
dar tot pe la curțile suveranilor ființau fel și fel de scorțoși, pudrați la scăfîrlia potopită de peruci cîrlionțate și care stăteau înfipți în costumele alea de epocă, precum bățu-n fundu' găinarului care a sărit gardul la creștin și s-a-mpiedicat de ulucă, taman cînd era-n vîrf.
ăștia – pudrații ăștia – își ziceau aristoi, nu făceau altceva toată ziua decît să-și umfle burdihanele, să își rotunjeau pungile și să clămpănească întruna, savant și prețios, lustruind bucile suveranului, sub a cărei benevolenție își debita partitura-i obedientă.
ăv cors, dacă stăpînul era nervos, din pricină de răzmerițe ale mujicilor care, răzvrătiți, îi puneau în pericol statura-i impozantă și misia-i planetară, atunci aristoiul de serviciu, pe post de sfetnic, se forța-n beregăți și-și debita tirada-i filipică în contra mitocului care îndrăznea – mă-nțelegi mata? – să-și reclame dreptul la o existență decentă. lucru pe care-l făcea cu ceva reteveie-n mîini și cu un repertoriu de „binecuvîntări” la adresa aristoilor și slugilor lor nobililare, pudrate și periate.
oh, doamne, imprevizibilul insipid al istoriei, care răsturna scara valorilor și punea în locul unui posesor de „sînge albastru”, fabricat în laboratoarele genetice ale belferilor, un „mitocan” ceva mai înfipt în realitate și ceva mai strong, decît teoriile savante ale clămpănitorilor cu ștaif.

ps: vezi slugile băsiste și clămpăneala lor fandosită, slugi care, fie se dau atinse de tendința mitocului („inepții mahalalelor”, vezi bine!) de a le pune la îndoială autoritatea incontestabilă de „aleși” ai domnului din dealul spirii, fie fac rotocoale savante pe macadamuri, cu patinele lor alunecoase, spre impresionarea asistenței vicinale.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-07-20 22:08:16
         
 
  Simplificați domnule CTA. Rolul bufonilor la curțile regale este mult mai complex. Însă hermeneutic vorbind, actul interpretativ se focusează preponderent, pe experiențele trăirile și cunoștințele decriptorului. Care, cum vă spuneam și altă dată, de regulă, scriind, se descrie. Iar psihologia ne ajută mult în acest sens.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-20 22:04:36
         
 
  d-le Cristescu, sincer, n-am niciun pic de tărie în casă. dacă aș fi avut, poate aș fi suportat mai ușor replica din subsol, pe care doar mi-o imaginez, și de care bine ați făcut că mă feriți, fiindcă sunt o natură sensibilă, și i-aș fi dedicat un poem.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-20 21:45:58
         
 
  și de ce ar fi replica parcată-n editură?
răDulea e mai finuț, mai tras la rașpel, mai bronzat la neuron? care-i faza? că, altcum, văd că se-ncură p-aci, scuipînd semințe, ca rîtanii, în capul celor pe care nu-i are la pipoțică. de ce o asemenea dezechilibrare a balanței, mă rog frumos?
adică, "ai ghimbir", zisă dupe cireș, nu e chivalent cu "ai sictir", spus cinstit, în față? sau dacă o băsim jjmekerește, înseamnă că suntem în regulă?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-07-20 21:36:09
         
 
 
La curțile suveranilor, după cum bine știți, exista întotdeauna și un bufon. Rolul său era să întrețină prin glumele pe care le făcea, dar și prin persoana sa schiloadă și scălîmbă o atmosferă de veselie. Personajul nu era doar un actor dedat la giumbușlucuri ieftine, dar era, de obicei, și un ins tarat, cu reale defecte fizice, suferind de nanism, ghebos și șchiop, și, evident, deraiat psihic. Era comic, grotesc, dar și caraghios, căci, măscărici fiind, îi făcea pe alții să rîdă, dar era și ținta batjocurii tuturor.

Uneori, devenea preferatul regelui, un fel de consilier intim care țopăia permanent în preajma sa și își permitea glume deșucheate cu suveranul. Era, dealtfel, singurul care avea acest privilegiu. De obicei, purta și acel costum specific bufonului sau nebunului, însemn care îl predestina la a nu fi luat în serios și a fi scutit de penitențe.

Întrebarea de ce îl tolera monarhul cu atîta lejeritate și bonomie în preajma sa are două răspunsuri. Primul este acela că printr-o prezență scălîmbă mereu în preajmă, grandoarea sa devenea cu mult mai evidentă. Iar toleranța excesivă de care se bucura măscăriciul îl făcea pe suveran să pară mai magnanim decît și-ar fi permis cu alții.

Al doilea, e mai subtil și mai pervers. Suveranul este sătul de etichetă și protocol, de mascaradă și lingușeală, detestă toate oglinjoarele ipocrite din jur. Preferă ca, sub masca nebuniei, un ins detracat să-i spună permanent cum este cu adevărat. Căci măscăriciul este oglinda lui fidelă în care se poate vede așa cum este de fapt, schilod sufletește. Și asta interzicînd celorlalți să dea crezare țîcnitului.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-07-20 21:36:01
         
 
  Domnule Ștefănescu în editură "măscărici" are o replică nu prea măgulitoare! Aveți tăria să o vedeți?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-20 21:22:45
         
 
  "...și purceaua?"

O tolerăm. Vine din când în când pe aici. E din stirpea "cu fițe"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-20 21:21:38
         
 
  d-le Cristescu, de ce-mi făcurăți nivel 200?! eu cu respect solicitasem 20. 100, 200, intru eu în editură, dar nu văd comentariile. cu 20 n-aș mai vedea nimic, aș fi mai liniștit. măscărici e un termen derivat, cu sufix, cum ar fi păcălici, bambilici, agarici, pricolici, etc  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-20 21:15:47
         
 
  oricum, haiku(ku)-ul rămîne tot un fel de poezică în tetra. sau, chiar mai apetisant: în buburuza goală!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-07-20 20:59:45
         
 
  Aici e viață reală, adevărată, Nu surogat nu farafastâcuri de salon, ori spațiu aseptic.

În rest, să auzim de bine!


...și purceaua?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-07-20 20:22:34
         
 
  Vă spuneam, distinse coleg, că o să-mi reclamați replicile la eleganta și grațioasa băgare a bățului prin gard pe care, grațios și cu maniere, ați exersat-o chiar ieri.

Cu nivel 200 nu puteți intra în editură?

Am reținut intervenția pacifistă și de mare tandrețe culturală "la tumbele noului dvs măscărici" Puteți detalia?

În rest, să auzim de bine!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-20 18:33:56
         
 
  neică atanase, făcătorule de plăci de gramofon Columbia,
matale ai fost abordat vreodată mai așa, mai pi la colțuri de cartier, de frun interlop sadea? ai idee cam despre ce e vorba? sau te dai lovit p-acilea, îți țîșnește magiunu' pe trompetă, cum că, vai, te impietăm noi cu damfu-ne argotic?
că, dacă nu, și faci doar fasoane de fluturică înecată-n polen, pre cînd feromonii partenerului o asaltau la baionetă, atunci mimezi false pudori, neică. (pardon, nu intenționam să te trag de nastur, da' asta mi-i vorba... mitocan, de!)
zo!
cît privește cuvintele derivate, să ai matale pardon, dar am întîlnit cu nemiluita la scriitori consacrați. sigur, vei spune că numai condeie experimentate, ca al lu' matale, își pot permite pentru ca să. ei, ce să facem și noi, mai pe lîngă, mai stîngaci, mai confuzi. dar, cum avem de la cine învăța, așteptăm cu mare anteres să vizionăm acoladele matale literale, ca să ne esperimentăm și noi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-07-20 18:30:56
         
 
  typo: clorotrefilat  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-20 17:20:26
         
 
  a, să nu uit, văd că și gheorghiță și-a adus aminte: ce mai face antologia?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-20 17:05:52
         
 
  d-le Cristescu, boss, ca să nu vă mai lăcrimeze ochii-n monitor așteptând aplauzele mele la tumbele noului dvs măscărici, ale cărui comentarii le validați, observ, cu mare plăcere, taman azi, în zi de sărbătoare - deși, sincer, acum nu prea am chef - iată, am să trag un glonț în aer. așa cum ne indică manualul, adică la modul general, impersonal, fără sugestii psiho (mi-e lene să scriu restul vorbei), legitim, clorofilat și diagonal-ecvestru în plan procedural/buiestru :

ioane, hai ghimbir.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-20 17:03:33
         
 
  Utilizate în general, nepersonalizat, adică fără adresarea lor cuiva anume, individual ori colectiv, cuvintele respective sunt perfect legitime.

Mă tem că nu comentariile care folosesc cuvinte obscene, licențioase (cum zic unii: care nu-s în DEX – de ce n-or fi oare? pudică limbă mai avem! sau doar un DEX stupid de pudibond: nu trebuie să le vadă copiii, ca și cum nu le-ar auzi și debita toată ziua) sînt cele care creează probleme membrilor și editorilor unui site.

În fond, excesul folosirii acestor cuvinte (și mie-mi place să le rostesc, bucurîndu-mă de suculența lor cînd și cînd, e adevărat, doar într-un cadru mai intim) este caracteristica unor limbaje argotice și registrul respectiv are evidente conotații de frondă la adresa limbii comune. Limbajul de cartier (mărginaș) denotă însă o comportare vulgară, de mahala nesigură în care oricine te poate aborda cu o familiaritate dubioasă și intenții nu doar vădit injurioase, ci și de o agresivitate interlopă.

E un limbaj pe care oricine îl percepe – și nu numai din pudibonderie – ca pe unul măcar ostil, ofensator care nu comunică nimic altceva decît intenția interlocutorului (generos spus, pentru că el este deja un agresor) de a te lua peste picior, de a se trage de bretele cu tine, de a te apuca de un nasture ca să nu-i scapi și de a-ți răsufla urît mirositor în nas: auzi, șefu’! băi, nene! măi puțică!

*

În ce vă privește, de mult nu-și mai poate face nimeni iluzii. Sau și naivitatea n-are limite?!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-07-20 15:41:48
         
 
  1. la afirmația: „onorabilului coleg trompet ioan peia”, răspund: onorabilul ascultac rădulea, acest colportor de cartier – transferat, din periferia bolbotinelor de trivale, în buricul tîrgului – are frustrări de fată mare, cu buricul netăiat. acu, după ce și-a lăsat ciocatele la barier㠖 să nu tropotească pe macadam și să-l creadă lumea o gloabă emancipată, în buiestru – se dă jmekăraș de bucale, cu pojghiță de telectual. și-i ofensat foarte cînd i se spune că nu e decît un biet interpretac, în falset.

2. la afirmația „taică Rapsodel”, răspund: baragladină vioristă, în loc să cîrîi în ritm de șiekspirică, mai bine ai purcede pe la nunți, botezuri și alte sindrofii, cu ostromentația sub haripă, ca să mănîncă șî gura ta un dumicat cinstit, nu din prestații subliminale, de urechist.

3. la afirmația „nu mă iau de-o femeie la telefon. că de-ar fi fost bărbat, se apăra singur,”, răspund: nu, de femeie nu te iei, la telefon, dar o linchești cu perseverență și perversiune, pînă cînd, șucărit că nu-ți iese pasența, o urmărești cu frustrarea-ți de prapurgel nesatisfăcut, pînă la moarte. cît privește faptul că recunoști, iată, că ai înjurat la telefon, ce să mai spun? apelativul „pramatie” e prea blînd pt personaje de calibru-ți. ciudat e că, deși nu te-am numit, în mod expres, ca mai sus, te-ai simțit dator să te ofuschezi. altfel spus, să te autodenunți! deci, fitilistu ești chiar tu!!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-07-20 13:15:11
         
 
  fănele,răducule, uitași întrebarea capitală: ”ce se întîmplă cu antologia?”  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-20 12:59:55
         
 
  aveți dreptate, d-le Cristescu, cum de nu mi-am dat seama? amnistia ei de viață, ce căscat sunt. băgai la cap. scuze.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-20 10:56:51
         
 
  Domnule Ștefănescu, mă uimiți! Utilizate în general, nepersonalizat, adică fără adresarea lor cuiva anume, individual ori colectiv, cuvintele respective sunt perfect legitime.

Domnule CTA, chiar nu "mirosiți" deloc la ce fac referire spunând "ce anamneză v-ați făcut" ori "opinii clorofilate"? Ori și "mirosiți" este o bâlbă? Mă deziluzionați! Și nu numai pe mine!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-20 10:11:57
         
 
  păi, d-le Cristescu, la data de 2013-01-16, în textul

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=43939

ați scris:

"Începând cu 17 ianuarie, ora 24, cine va încălca regulamentul, va avea nivelul scăzut. Sine ira et studio. (Atenție la formulări de tipul "siktir" "boule" "jigodie" "lepre" etc.)"

or, aseară, d-l peia a scris:

"dacă aș fi făcut eu cărțile, leprele de care vorbesc ar fi înfundat demult canalizarea cu propriile lor boiuri"

nu mai vorbesc de încălcarea amendamentului 1.2 de la

http://europeea.ro/atelierliterar/index.php?aproba_conditii=1

și a altor edicte ulterioare (Momentul T zero)

p.s. cu această ocazie, reiau o solicitare mai veche, vă rog treceți-mă la nivel 20, cedez 80 unități metrice domnilor colegi peia, și, firește, grăuntelui de aur, recheșan.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-20 09:43:27
         
 
  Ce anamneză v-ați făcut cu acest comentariu!

Aveți talentul de a folosi cuvinte a căror proprietate n-o aveți. N-o mai dați pe metaforă cînd dați cu bîta-n baltă. Asta se numește de obicei bîlbă în direct.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-07-20 09:21:51
         
 
  Vedeți, domnule Ștefănescu? Nimeni nu-i perfect. Eu am validat. Dar puteți menționa, expres, ce articol sau paragraf am încălcat? Iar dacă voi fi fost încălcat ceva cred că și domnia voastră aveți o oarece responsabilitate. Mă veți fi manipulat cu sugestia psihocomportamentală a amnistiei! Pe care ați vehiculat-o, cu siguranță, exclusiv din considerente etice, nu-i așa? Că doar neutru, neutru cum vă știu, nu aveți nicio propensiune spre antinomicul politic editorial. O z frumoasă!



Vai domnule Atanasiu, vai! Și iar vai! Suntem într-un spațiu literar, mă rog, ecoliterar. (facem abstracție acum de atitudinea politică. Avenită totuși într-un astfel de spațiu)

Să vă lipsească într-atât simțul literaturii încât să nu observați sensul metaforic în care am utilizat cuvântul, inventat, este adevărat, "clorofilat"? Doar la atât vă rezumați? Să luați sensul propriu din docționar? Puțin, extrem de puțin. Și v-am mai spus-o de nenumărate ori: scriind, ne descriem! Ce anamneză v-ați făcut cu acest comentariu! În contexte nemetaforice, adică acolo unde verdele este legitim funcțional, aveți dreptate. Doar cineva cu simțul metaforei total atrofiat poate înțelege din expresia "opinii clorofilate" sensul propriu ori prim al conținuturilor cuvintelor care o compun.

Vă mai ofer o șansă. Faceți un efort, evident nu insist deloc, dacă nu puteți nu-i bai, și explicitați metaforic sensul expresiei "opinii clorofilate" Ajutați-vă și de de context. Dar cel mai mult ajutați-vă cu ce aveți de acasă în materie de stilistică! Succes. Să vă dau un hint?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-20 09:07:53
         
 
  Ci pur și simplu că habar nu aveți de ce înseamnă Europeea, care, cum vedeți, nu are nicio problemă să vă găzduiască opiniile clorofilate.

Cînd nu inventați cuvinte bombastic-prețioase, vă cam împiedicați în sensuri. Deschideți dexul la
http://dexonline.ro/definitie/clorotic. În contextul vigorii europeice pe care o invocați (Nu sunt valori de seră, hrănite artificial și iluminate cu infraroșii.) ați pigmentat nițel cam aiurea textul. Verdele are conotația de proaspăt, puternic, robust, solid, tare, viguros, viu, vânjos, voinic, zdravăn.

În rest, amintiți-vă măcar din cînd în cînd că cine seamănă vînt, culege furtună.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-07-20 08:29:32
         
 
  domnule Cristescu, mă-ntreb și eu (desigur, mai mult retoric) cine-a validat comentariile onorabilului coleg trompet ioan peia, citez: "bine, bre", "da' ai grijă cu incontinența aia", "lepre", "ar fi înfundat demult canalizarea cu propriile lor boiuri", etc.

nu că ar conta, dar vreau să știu și eu cine-o păzește mai nou pe doamna ecoliteratură de atentatele la pudoare. că eu, mai an, oferitu-m-am (am scris corect, domne plutonier mihai?) dar vai, printr-o tăcere de sarcofag, refuzat văzutu-m-am (pentru gheorghiță - "văzutumam"). precizez - de tristețe, nu plânsu-m-am.

iar de tine, taică Rapsodel, ce să zic? dacă prin "părțile moi", de care cu îndreptățită spaimă încerci să faci vorbire, te referi la fontanelă, șezi blând, nu te mușcă nimeni taman acum, în perioada de creștere a perimetrului cranian. dimpotrivă. noi te-așteptăm cu drag să vii, să crești, să ispășești. cu respect și flori, pe la ferești. în ce privește întrebarea, îți reamintesc că eu mi-s de la oraș, nene Rapsodel. nu mă iau de-o femeie la telefon. că de-ar fi fost bărbat, se apăra singur, demn și discret, mă gândesc. apropos, oare ce (pardon) fitilist te-a dezinformat și cu ce scop?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-20 06:37:36
         
 
  bine, bre.
pune-ți patinele și du-te!
da' ai grijă cu incontinența aia. cine o evocă, înseamnă că-i știe de frică!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-07-19 23:40:10
         
 
  Mulțumesc tuturor, felicitări, continuați!

Considerați că totul este doar un pretext. Suficient pentru obișunita viață reală, adevărată. Fără opreliști. Fără stavilă. Trăiască incontinența!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-07-19 22:59:00
         
 
  să citești mailuri mai vechi se poate, desigur. dar să "citești" telefoanele date cu scopul de a-l înjura, ca un birjar, pe cel de la capătul firului, se poate, răduleo? sau, în calitate de petialist, tu îți poți șterge urmele ușor?
pdap, văd că te roade foarte grija de mine, ai intrat în vrie la gîndul că aș putea să te mai trimit, din cînd în cînd, la raport.

ps: aviz celor care, profitînd de absența mea, mă tot mușcă de părțile moi. dacă jucați samba rozătoarelor pe masă, onorabililor, asta e pentru că jupînului îi e foarte greu să distingă între oamenii dotați cu coloană vertebrală și lepre. dacă aș fi făcut eu cărțile, leprele de care vorbesc ar fi înfundat demult canalizarea cu propriile lor boiuri.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-07-19 21:48:45
         
 
  slăbuț, maică, slabuț. imbătrânești, ehe. îmbătrânim, ne enervăm, ne prostim. citesc niște mailuri vechi de la tine, primele, alea cu editura, ce parfum, ce vremuri! le mai ai?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-19 20:14:11
         
 
  Rada, nu-mi place să mă dau în stambă, dar, dacă n-o fac, din cînd în cînd, unii ca tine tind să mă considere inadaptabil, în cel mai bun caz naiv. N-ai tu argumente să mă contracarezi, dovada este la cîțiva centimetri mai jos. Iar acum nici nu mai poți plînge că pleci la job, ca să-mi plătești mie pensia, tu și cu acolitul tău, AF. Parcă ti-a mai spus careva pe aici că ești jalnic. Nu? Atunci ți-o spun eu eu. Basta. Howgt!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 19:56:16
         
 
  nu te enerva, Georgică. take it easy. ți-ai luat telefon? înțeleg, e un lucru bun. gândește pozitiv, Savule, bucură-te de viață. mai scrii la vocea Buzăului? eu n-am reușit, nu m-au publicat, și Doamne, cât m-am străduit.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-19 19:41:53
         
 
  uite că mă enervai, da-mi face bine la gîlci...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 19:35:53
         
 
  care crezi că Tiraspolul a rămas tot pe malul Buzăului (revin, scuze!)  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 19:34:51
         
 
  Emanuel, nu dau mailuri, nu dau telefoane, nu mă interferez cu cine nu vrea să mă cunoască. Tu, care ești un scormonitor prin net, nu te uiți de unde postez, de aproape un an? Paraliticule informațional. Lipsit de imaginație, care creși că Tiraspolul a r  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 19:33:54
         
 
  Băi pitulice, băi Rada, ești în urmă cu informațiile, parfumul tău nu-i în interpelare, e în chiloții tăi, ex-ex poetule (cum pipa-mesei să te apuci de scris la jumadesecol, și să mai ai pretenții de veleitar!). Chiar dacă stau la 1km. de Marele  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 19:30:59
         
 
  interpelarea mea e parfum, domnule Cristescu, parfum. dacă n-ar fi fost doar o biată metaforă beton, mă rog, un "farafastâc de salon", i-aș zice (citând un clasic în viață) viață reală, autentică adică, precizez.

apropos, dvs. ce-ați înțeles? utopie? fosă septică? ar fi regretabil - viața bate garagața.

p.s. gudurău, e de grădiniță, zău.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-19 19:26:11
         
 
  auto-citat (grav, semne de narcisism!)
"tradittore-i* tînăr ca o floare..."

Cum, nu știți cine-i tradittore? Voi nu aveți bibliotecă virtuală de la 1700, era noastră?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 19:07:02
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Elegantă și de ținută intervenție domnule Ștefănescu. Mă-ntreb cum ar fi arătat intervenția unuia care ar putea fi cunoscut drept un fel de omul cu bățul prin gard, sui generis. (gudurău de buzău, etc.)

Să nu-mi reclamați replicile cu care veți fi, cu siguranță, sper eu în limbaj ecoliterar, veți fi onorat. Tu l'as voulu, George Dandin.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-19 19:03:46
         
 
  hop! și gudurău de buzău. previzibil, rizibil, penibil? (Rada Ștefănescu)
Așa-i cînd îți ții permanent nasu-n derrieru propriu, monșer, nu-i bai, de la tine-ți pute...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 19:03:22
         
 
  Domnule CTA, mă văzurăți pe mine încrîncenat? Nu cred! Mai din topor și popor, da! Eu vă prețuiesc, spre deosebire de boss Emanuel, mai ales pentru kero-sen-urile alea, cu care merg și avioanele în țara Soarelui-Răsare. Am cunoscut cîndva un japonezot (îl chema Nagano - la fel ca pe pistoletul ăla care-ți ducea centura pînă la genunchi), nu știu dacă semănați - psihicește vorbind - și, sincer de tot gavarind, mai apropiat de Peia și Recheșan mă situez, chiar dacă nu știu cum li-s ochii. Nu știu dacă li s-a dus buhul, nu știu dacă vreau să mărșăluiesc alături de ei, nu știu nimic. Dar, mai am timp să aflu, tradittore-i* tînăr ca o floare și pînă cînd va deveni celebru, mă voi defini și eu, cumva.
Cu stimă, arrigato, sayonara și mai ales - omedeto!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 19:01:10
         
 
  "De ce m-o fi obligând domnia sa sâ-i tot reduc nivelul îmi este peste putință să înțeleg! Intervenția de mai jos reprezintă un exemplu de fermitate și, iată, de respectare a regullamentului."

să înțeleg că după "political conformity" urmează o amnistie?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-19 18:54:35
         
 
  a-nviat musiu peia, hop! și gudurău de buzău. previzibil, rizibil, penibil? mă țin de nas, monșer. iertare, sluga.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-19 18:48:08
         
 
  Ei, tocmai voi care vă dixtrați p'acilea de oarece vreme aveți grijă de sănătatea saitului? Hai, Valeriu, că tu ești un boy OK, chiar nu credeți că ați sărit peste cal? Nu că aș lua apărarea lui Recheșan, nu, dar reconsiderați-vă. "Ia liubliu acest sait și detest pe cei ce-l erodează" - spuse Margareta Nicolaevna, apoi încălecă pe mătură...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 18:37:36
         
 
  "pușcă ești un dobitoc"
sau
"tigan imputit!"
(din folclorul europeic)

dacă tot nu sînteți, de ce vă strofocați inutil?
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 18:03:21


Nu este vorba nici de cei care au postat ce e mai sus si nici despre mine, ci este vorba despre site!
Eu pot sa apar in ochii altora, orice, ca nu voi ajunge sa ma "stofoc" nicicum!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-19 18:29:19
         
 
  "pușcă ești un dobitoc"
sau
"tigan imputit!"
(din folclorul europeic)

dacă tot nu sînteți, de ce vă strofocați inutil?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 18:03:21
         
 
  "Cât privește valorile, ei bine, domnule Atanasiu, faptul că domnia voastră și o serie de cârtitori nu le văd, nu înseamnă că ele nu există. Și sunt valori adevărate care rezistă unui spțiu critic real, serios și puternic." (Emanuel)

Mulțumesc, știam că mă prețuiți, chiar dacă nu m-ați inclus. Sînt TVA, boss!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 17:59:45
         
 
  Cît despre incluziunile cu iz politic în spațiul literar(sic!) concret, să-i dăm cuvîntul domnului CTA. Aveți cuvîntul, domnule CTA!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 17:56:13
         
 
  "de ce să faci eteratul gest pisicesc de a călca în vîrful lăbuțelor pudrate printre grămezile de moloz?" (Ioan Peia)
Gaspadin Peia, pisica este un animal "străvechi și tabu", o spune și Behemoth, prin pana lui Bulgakov. Orice comparație cu homo "erectus" este nulă și neavenită. Pisoii mei protestează vehement și cer sancțiuni administrative pentru necuvenita comparație, parol.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-07-19 17:52:23
         
 
  Domnule Atanasiu,

Aici e viață reală, adevărată, Nu surogat nu farafastâcuri de salon...
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-19 16:46:40

Deci, asta este! Aha!
Si eu eram confuz, gandind la regulament si la "ecoliteratura" cund dadeam peste asemenea comentarii:

"pușcă ești un dobitoc"
sau
"tigan imputit!"
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-19 17:12:44
         
 
  Ce nu pot să înțeleg eu și nu voi înțelege niciodată este cum nu pot toți care au intrat în acest spațiu să respecte minimele cerințe de regulament. Și să piardă cum s-ar spune pe "procedură". Când, pe fond, de multe ori, de cele mai multe ori, pot avea dreptate! Un exemplu este domnul Peia! De ce m-o fi obligând domnia sa sâ-i tot reduc nivelul îmi este peste putință să înțeleg! Intervenția de mai jos reprezintă un exemplu de fermitate și, iată, de respectare a regullamentului.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-19 16:46:40
         
 
  Domnule Atanasiu,

Aici e viață reală, adevărată, Nu surogat nu farafastâcuri de salon, ori spațiu aseptic. Nu mai vorbesc de adormiri laudative, și gâdilări reciproce de vai ce talentoși suntem. Sunt multe, extrem de multe, aproape s-au generalizat astfel de spații. Comode, facile, autolaudative și care la cea mai simplă analiză nu rezistă.

Ce nu înțelegeți dumneavoastră nu înseamnă că este și rău. Ori că i s-a dus buhul. Stați liniștit în universul domniei voastre și condamnați imlicarea me politică. În acest timp ăștia arestează internetul, înregistrează tot, ne și vă transformă în furnici. Revoltat, într-un alt spațiu, am scris acum un minut cu privire la diabolicul plan de a ne lua dreptul la liberă exprimare și a ne înregistra tot:

"Aceeași și aceeași problemă a drobului de sare. În baza lui trebuie arestat internetul, e-mailurile, scrisorile, etc. Abolind DREPTURILE FUNDAMENTALE ALE OMULUI: Scrie acolo și în Constituție că acestea sunt inviolabile? Scrie! Atunci toate farafastâcurile aceste sunt pentru prostit proștii! Sigur când tragi cu tunuri mediatice în populație de dimineață până seara, când agenții de influență s-au mobilizat cu ordin pe unitate și toacă mărunt toată ziua, vezi doamne în fiecare om zace un terorist și trebuie să ne apărăm, gata poți îmbrobodi lumea. Însă sunteți monstruoși domnilor. Scrieți dracului pe țări "Lagăre" Spuneți că munca ne face liberi. Aboliți drepturile omului, scoateți din Constituție paragrafele corespunzătoare și gata. L-ați depășit pe Hitler! Auzi idee "dacă sună băiatul lui Ponta la 112"? Atunci ascultați și interceptați totul. Ce ilogică! Sindromul Elena Ceaușescu. Sunteți niște traumatizați, nefericiți și sufereinzi. Pentru voi am ieșit eu în piață? Nefericiților!"

Retrageți-vă domnule în turnul de fildeș și discutați despre sexul îngerilor. Scrieți dulcegării și zdrăngănele. Și fiți fericit. Când lângă dumneavoastră se prăbușesc toate valorile. Rămâneți la "mizele" dumneavoastră mari, adevărate.

Noi aici avem mize mici. Nesemnificative. Care put pentru rafinați și elitiști. Este dreptul dumneavoastră domnule coleg să vă alegeți căldurica neutralității, să vă alegeți spații intelectuale confortabile, etc.

Cât privește valorile, ei bine, domnule Atanasiu, faptul că domnia voastră și o serie de cârtitori nu le văd, nu înseamnă că ele nu există. Și sunt valori adevărate care rezistă unui spțiu critic real, serios și puternic. Nu sunt valori de seră, hrănite artificial și iluminate cu infraroșii. Sunt valori care rezistă viforului și arșiței. Vă dau doar două exemple "Oenologii" "achizitorul de umbre". O satiră impecabilă și un poem mitico-filosofic de excepție. Că sunt unii care le neagă? Firesc. Sunt opere literare. Unii nu pricep, alții sunt invidioși, alții, pur și simplu, au alte gusturi.

În fine, domnule Atanasiu, cu judecăți globalizatoare și cu simple impresii și denigrări, nu înseamnă că ați făcut o analiză a site-ului și, mai ales, nu înseamnă că ați avea dreptate. Ci pur și simplu că habar nu aveți de ce înseamnă Europeea, care, cum vedeți, nu are nicio problemă să vă găzduiască opiniile clorofilate. Poate veniți și cu argumente și cu idei de forță! Așa, acuzând atitudinea politică exprimată într-un spațiu de creatori, adică de vizionari, nu faceți decât să mă amuzați. Ați găsit causa causorum și dormiți liniștit. Somn ușor, domnule Atanasiu!



 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-19 16:37:42
         
 
  mesiu atanasiu,
dacă matale te dai o persoană atît de ferchezuită la cultură, rafinată la fizcultură, stilată și, mai ales, stilungă, atunci e tare greu de înțeles de ce mai calci pe aici? de ce să faci eteratul gest pisicesc de a călca în vîrful lăbuțelor pudrate printre grămezile de moloz? de ce acest enorm sacrificiu de a pătrunde în incintă, ținîndu-te de sensibilele matale narine? te simți cumva dator de la naturel să aduci pe calea cea dreaptă păcătoșeniile acestui loc oribil? da' di ce? cine-ți trasă această insipidă sarcină etică? nu ar fi mai bine să dai matale rotocoale parcurilor ozonate ale bucureștiului, pe rotilele matale sportive, bucurîndu-te de libertate de mișcare și vecinătăți ceva mai selecte decît acest loc rău famat?
nu, zău, lămurește-ne, că tare suntem în confuziune!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-07-19 15:09:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE