FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
REGULAMENTUL CONCURSULUI NAȚIONAL DE POEZIE TRICOLORĂ
Text postat de Ion Gabriel Pusca
Acest material este preluat de pe saitul http://romeojulietalamizil.ro/


REGULAMENTUL CONCURSULUI NAȚIONAL DE POEZIE TRICOLORĂ

Concurs integrat Zilei Limbii Române (31 august 2013)
ED. I, 2013

„A vorbi despre limba în care gândești, este ca o sărbătoare. Limba română este patria mea.
De aceea, pentru mine, muntele munte se numește, de aceea, pentru mine, iarba iarbă se spune, de aceea, pentru mine, izvorul izvorăște, de aceea, pentru mine, viața se trăiește.”
Nichita Stănescu

ÎNSCRIERE: 30.06.2013 - 20.08.2013
La concurs pot participa românii din toată lumea.

PREMIEREA va avea loc pe 31.08.2013, la Sfinx, pe platoul Bucegi. Premiile sunt în cd-uri, cărți și o răspândire mediatică națională și internațională.
Printre premiile oferite, câștigătorii vor primi un
drapel național mare.

JURIU: Emil Proșcan, Lucian Mănăilescu și Ion Busuioc.

Atenție!
Concurenții vor scrie, în fișa de înscriere, un motto pe baza căruia vor fi identificați.

Concurenții trebuie să trimită patru poezii. Tema lor
trebuie să fie limba română.
Altă temă aleasă va face ca respectivul concurent să fie descalificat fără a fi anunțat.
Textele trebuie scrise cu times new roman, font 12, cu diacritice. Concurenții care nu respectă această
cerință vor fi descalificați fără a fi anunțati.
► Oricine va înscrie un text ce nu-i aparține (sau care conține părți copiate) va fi descalificat din concurs.
► Organizatorii pot descalifica, fărăpreaviz, orice concurent a cărui creație conține greșeli gramaticale,
cuvinte vulgare, triviale și pe cei care nu dau dovadă de bun-simț, respect și decență în comunicarea (prin orice mijloace) cu organizatorii.
► Organizatorii își declină responsabilitatea când un terț preia textele în vederea folosirii lor.
► Organizatorii au dreptul de a antologa și populariza textele participanților la concurs astfel: pe site-uri, în volum sau alte materiale și situații conexe concursului fără a mai cere participanților acordul și fără ca aceștia să pretindă drepturi de autor !!!

ÎNSCRIEREA ÎN CONCURS REPREZINTĂ O DOVADĂ A ACCEPTĂRII REGULAMENTULUI CONCURSULUI ȘI ASUMAREA OBLIGATIVITĂȚII RESPECTĂRII LUI !!!

Coordonatorii proiectului: prof.Laurențiu Bădicioiu și prof. Victor Minea

Înscrierea se face aici: www.romeojulietalamizil.ro
sau pe mailul [email protected]
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE