FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sancțiune
Text postat de Emanuel Cristescu
Userul Răzvin cu Vadra a plagiat. Prin urmare nu mai are ce căuta în acest spațiu. Rog editorii să nu mai valideze niciun text ori comentariu al acestui user.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Oau!
Ar trebui dat afara din Uniunea Scriitorilor Razvin Cuvadra asta! Si din USL...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-07-18 15:13:23
         
 
  "și uite așa ne văduvi pușcă de geniul său de creator. compensează, ce-i drept, la lipit afișe cu pap!":))
domnule Mihai, eu i-am sugerat să folosească prenadez, dar flinticel, sigur pe el și-a zis:nu mă duci tu pe mine, că l-am invitat la taifas pe Nenițescu, crezi că nu știu că toate vorbele care are(sîc) terminația-n ez, mușcă!?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-18 11:34:41
         
 
  dle recheșan, vă zic eu cum e cu pușcă și cu scrisul.

mai anțărț, când se opinti pușcă, odată, mai abitir, icni niște versuri în care, asudat la greu, își mușca iubita de picior, de metatarsiene, probably. iar peia, a dracului piele pe el, îi tot striga de după leațuri: mușc-o, pușcă, mușc-o!

îndemn onest, în definitiv, însă care avu darul de a-l face pe carnasier să se taie taman ca maineza (sic!).

și uite așa ne văduvi pușcă de geniul său de creator. compensează, ce-i drept, la lipit afișe cu pap.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-07-18 10:38:08
         
 
  cecitate pușcariană proverbială.nu citez că mi-e silă de panseurile sale*privitoare la persoană, nici din pusurile golănismele epiglumiste, mi-a reținut, tot cîteva secunde, hai maxim un minut asta:
”Este posibil ca la un moment dat Europeea sa fie un sait unde sa nu mai fie 'vandute' drept satira atacuri imunde si insailari grotesti de subliteratura, unde ideea de libera exprimare va fi impletita cu aceea de bunsimt si cu dorinta de a ajuta pe cei care vor sa scrie mai bine sau mai rau, ca tot am adoptat ideea americana de a scrie mii de pagini in speranta ca se va nimeri ca una dintre ele sa fie buna!
Stiu ca este o imagine idilica, dar poate e bine sa incercam. Cine stie..?

EU AM INCEPUT DE IERI!!!
Postat de catre Ion Gabriel Pusca ”

este evidentă, din păcate pt cei care ar citi scornelile pușcariene de mai sus discrepana între inteție și realizare...su cumva, ”poetul ”pușcă ne va slăbi cu afișele, colectarea marmitelor, potcovitul ouălor și-alte acțiuni culturale de gen și se va apuca să scrie? scrie de ieri?de ce nu i s-au editat textele?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-17 22:22:40
         
 
  Dle Stefanescu, eu nu incerc sa schimb opinia nimanui! Fiecare isi alege drumul cel mai potrivit propriei dezvoltari. Eu am ales sa ignor nesimtirea, mitocania si mahalagismul unora (nu dau nume, se vor deconspira singuri).
Respect sacrificiul pe care il faceti.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-17 19:36:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  domnule Pușcă, m-am gândit la ideea dvs, fiindcă, mărturisesc, preț de câteva minute, mi s-a părut logică și, firește, de bun simț. din păcate, în ce mă privește, e inaplicabilă. după ce m-am scanat cu maximă seriozitate, am ajuns la concluzia că n-am să mă pot abține. gheorghiță, n-am nicio îndoială, e un mare ticălos - cel puțin in ce mă privește. dar e simpatic. rămân cu el să ne dăm la gioale, spre binele literaturii române, nu contați pe mine.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-17 19:19:52
         
 
  fănele, da, se poate, dar cînd europeea era un sait onorabil, fără contribuția masivă stimabililor amintiți, parcă și dependența de bleu ecoliterar părea benignă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-17 18:27:44
         
 
  er. așa cum ți l-ai respectat...
profesională
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-17 18:26:09
         
 
  pușcă, „ignoratorule” sunt convins că ai să-ți respecți cuvîntul, așal cum ți-ai l-ai respectat acum 5 ani(să fie, nu contează, nu se prescrie)cînd mi-ai cerut un text pt fițuica ta, iar după ce ți l-am trimis și am pomenit de onorar ( unul simbolic)ai dat-o la întors. oricum, mă amuză opiniile despre europeea a unuia care n-a prins vremurile propice scrisului, care se-aciue aici de un an-doi și care se mărginește ca un adevărat culturnic să lipească afișe ca-n avizierul gazetei de perete a cazărmii de maiștri militari din Buzău sau pe unde îți desăvîrșiși tu pregătirea profsională.

ps. da, sunt convins că lupulica ta e o tipă foarte răbdătoare, îngăduitoare care te suportă exemplar.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-17 18:24:58
         
 
  Dle Stefanescu, pe mine ma puteti sterge linistit de pe acesta lista deoarece am hotarat ca:

"Eu de astazi AM SA IGNOR ORICE INTERVENTIE a dlui Rechesan tot asa cum ignor si postarile lui Adrian Mihai. Dixit! Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-16 11:59:42 "

Si cum am obiceiul de a respecta ceea ce spun, ASA VOI FACE!

Poate nu este calea cea mai scurta, dar daca ignoram nesimtirea si tupeul ignar este posibil ca la un moment dat Europeea sa redevina un Atelier Literar unde nu se vor mai purta razboaie de suprematie a opiniei personale- sustinuta doar de viloenta verbala si amenintari-, unde 'principiul veteranilor' nu va mai fi cutuma care lucreaza in defavoarea celor ce doresc sa experimenteze literatura, unde dialogul civilizat nu va mai fi abandonat in favoarea atacului persoanei sau a familiei celor care intra pe sait(ceva de genul:

"cum o alinți în intimitate? pușculița, lupulica?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:21:53,"

'tu în schimb ai o meclă de gay' sau

'tipa în tricou cu dungi cine e, fiică-ta? dacă vii în Timișoara o invit la o plimbare pe bicicletă, la o cafea în foaierul operei,' Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-16 11:03:52 http://europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=45250).


Este posibil ca la un moment dat Europeea sa fie un sait unde sa nu mai fie 'vandute' drept satira atacuri imunde si insailari grotesti de subliteratura, unde ideea de libera exprimare va fi impletita cu aceea de bunsimt si cu dorinta de a ajuta pe cei care vor sa scrie mai bine sau mai rau, ca tot am adoptat ideea americana de a scrie mii de pagini in speranta ca se va nimeri ca una dintre ele sa fie buna!
Stiu ca este o imagine idilica, dar poate e bine sa incercam. Cine stie..?

EU AM INCEPUT DE IERI!!!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-17 17:31:29
         
 
  gheorghiță, scuze că intervin, eu unul cred că o viitoare retragere a ta de pe site e la fel de probabilă ca existența puricilor pe îndepărtatul Pluto (planeta, nu cățelul). ce-o să te faci tu fără zbenguiala zilnică, mă-ntreb, cu prietenii tăi Pușcă, epigramistul, Cercel, Genu, Andrei Florian, etc, etc, și cu voia ta, ultimul pe listă, subsemnatul? ce-o să faci tu când se va-ntoarce bardul (că se va-ntoarce, asta e sigur) și va suna din corn? nu te va dojeni că ai abandonat cauza?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-17 16:45:28
         
 
  er. de suspendat, nici pe...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-17 15:00:19
         
 
  nu, nu e greu de înțeles, deși în opinia mea sunt doar niște principii "blege" nu concepte filosofice. de banat s-a dovedit că mecanismul it-ist învechit n-o poate face. de nici pe pușcă nici pe clona lui olaru nu puteți nici cît a reușit parlamentul și votul popular cu băselu governant, cum vă place să-i ziceți, pe bună dreptate. pe scurt, discuția e inutilă și benefică pecum frecția diana pt un femur de fag.

ps.ați primit probabil ultimul meu e-mail.din lipsa dumneavoastră de reacție înțeleg că sunt liber să părăsesc, barem pt vreo jumătate de an, saitul!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-17 14:59:38
         
 
  Domnule Recheșan,

Mi-ar fi așa de ușor să banez, să interzic, să suspend, să etc. Care ar fi sensul? Rostul? Finalitatea? Să zicem că niște incomozi ar dispărea de pe site! Și? Am avea o secvență de viață retușată, fardată, artificială. Și ar reprezenta un fel de frică față de realitate. Prin urmare, domnule coleg, dreptul la liberă exprimare, așa cum de nenumărate ori am spus, este un drept sacrosanct, în condițiile unor minime cerințe. Adică respectarea regulamentului. Iar eu chiar cred în acest drept care, dacă vedeți, insidios și tenace se încearcă a fi abolit iar oamenii deposedați de el. De aceea am tot spus eu că dreptul la liberă exprimare prevalează chiar valorii textuale și chiar, horrible dictu, "valorii gramaticale" Europeea se vrea un exemplu aplicativ și o conștientizare a oamenilor cu privire la acest drept. Tot mai mult, și sub varii forme și bazat pe varii pretexte se încearcă o cenzurare a acestui drept. Încet încet. Paragraf cu paragraf. Bucată cu bucată!

Mă interpelați cu privire la IGP. A fost sancționat, și-a efectuat penitența. A solicitat mărirea nivelului. I l-am redat. Respectă regulamentul. Care-i problema? Că, făcându-i bine a încercat să-mi facă rău? Nu-i problema mea. Important este că nu a reușit. Că publică aici? Ce ați vrea să fiu ipocrit? Nu. Chiar și atunci când cel ce publică scrie în defavoarea mea, are dreptul să o facă. Dreptul la liberă exprimare trebuie să prevaleze. Cu o singură condiție. Să respecte regulamentul. Personal nu am nicio rezervă și nicio teamă. Și, cred eu, pot face față oricărei abordări amicale sau ostile. Care merită. Care nu este ignorată.

Este chiar așa de greu de înțeles această filosofie?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-17 13:54:02
         
 
  dle Cristescu, memoria lavrei consemnează și declararea lui i.g.p. drept persoana non-grata, pt amenințări fățișe cu cremenalul, terfelit imagine promoteur cultiurel, etc.acum, nu mă-ntreb ce motive ați avut să vă manifestați clemența(deși în opinia mea a fost riscant și neproductiv pt imaginea , lavrei, respectivul avînd la activ două bucăți poezele, restul răsteli și afișe veleitos-plesnitoare)dar dacă schitul ecoliterar n-are aghesmatar în dotare, la ce bun amenințările fără rezultat!știu, aveți o încredere nețărmurită în oameni, oferiți șanse și vlădicii și opincii, numa că nepopitul recidivist își va rîde în sinea lui:" și ce dacă...n-ai cu ce, băh!(sic)"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-17 13:21:57
         
 
  eroare, stefănele, de reumatism poliarticular, boala poeților meteosensibili și a traducătorilor permisibili. de gîlci vindecau doar regii capețieni ș Ion Peia, deși el folosea metoda retroanală. crezi că după culesul viilor îl vedem iarăși?btw, ai dreptate cu, virgulă, clona lu nen-tu sorinel, hai să punem de-o prescripție publică să-i cumpere omul identitate nouă.știi tu, una cu cenepe românesc în regulă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-17 13:16:23
         
 
  Și nu ne face rău nouă!

Inocența dv. trucată, domnule Corbu, a devenit proverbială. Și vă cade mereu cașcavalul cînd deschideți pliscul. Ia priviți prima pagină: comentariile veninoase a doar 3-4 persoane o umplu la orice oră din zi și din noapte. Nu-i asta producția statornică a cuibului de viespi pe care-l patronați? Și nu sare ea în ochii oricui intră în nișa dv. pretins ecologică? Nu a devenit cumva antologic, vreau să zic reprezentativ, definitoriu pentru confuzia pe care o patronați cu un aplomb vădit jerpelit?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-07-17 10:33:38
         
 
  domnule Cristescu, ce e val, ca val navara trece. iar veninul viespii vindecă de gâlci. ce e binele și răul? în rest, de acord cu dvs.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-16 18:47:06
         
 
  Domnule Ștefănescu,

Dacă toate cele spuse de domnia voastră ar fi adevărate și, cu toate acestea, înaintea semnăturii ați simțit nevoia să scrieți un, nu-i așa? neipocrit "stimă" înseamnă că "ușor ilogicul" este de fapt logic, fie și dacă intrați în editură. Unde vă veți constata în autocontradicție. Cel puțin în raport cu val navara. Dacă veți continua investigațiile veți găsi și alți editori. Însă, evident, în plan ficțional, aflându-ne noi într-un spațiu literar, realitatea poate fi n-polarizată.

Pragmatic vorbind, distinsului user i-am oferit posibilitatea unei explicații. A ignorat oferta. Și aproape uitasem "incidentul" și uitasem să aplic sancțiunea. Însă m-a interpelat într-unh alt spațiu. Sancțiunea de mai sus a fost dată pentru un act grav, acela de plagiat. A fost aplicată ca urmare a acelui memento interpelativ.

PS. Dacă doriți să faceți cunoscut un text care nu vă aparține, postați câteva rânduri din acel text și dați link-ul. Dacă veți posta un text care nu vă aparține, sub semnătura domniilor voastre, comiteți un act de plagiat și veți suporta consecințele de rigoare.

Celor care cârtesc, tot cârtesc și critică și iar critică și tot critică și răscritică Europeea le înțeleg nemulțumirile dar nu le înțeleg comportamentul. Ce vor mai fi căutând aici?

PPS. Într-un com, distinsul CTA mă întreba ceva cu veninul. Nu mai țin minte formularea. Însă veninul domniei sale se simte în fiecare silabă. Și nu ne face rău nouă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-07-16 18:30:14
         
 
  e nen'tu, mai mare peste căprăria de veselari-marmitagii-grataragii! ia-n pune-l pe nepopitu olaru să jure pe biblia-ntoarsă (așa e obișnuit, pe la spate)că răzvan cu vadra nu e clona lui!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-16 10:59:43
         
 
  Vai, cat de inocent e dl Rechesan..:)) Cin' sa fie? Cin' sa fie?  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-16 10:43:47
         
 
  cine e răzvin cu vadra?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-16 08:49:39
         
 
  d-le Cristescu, măsura luată de dvs. e necesară și lăudabilă în intransigența ei, dar și:

- ușor inoportună, având în vedere data comiterii faptei (pleistocen - 20.o6.2013)
- lipsită de finalitate concretă (textul încă poate fi accesat, de ex. astfel: http://europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=45181&id_comentariu=212070), pentru că ați uitat să invalidați și comentariile.
- ineficientă (din cei 25 KJ pe care i-ați consumat scriind decretul de mazilire, cu doar 5 KJ puteați solicita IT-istul de site, pt. a afla IP-ul de pe care a fost postat textul în cauză, sancționând astfel autorul, cu alte cuvinte balaurul, nu doar una din clonele/capetele sale, ca pe vremea distinsei Elene Toma, care avea vreo 5-6 capete scuipătoare de flăcări și pucioasă, din câte-mi amintesc).
- inaplicabilă (posesorul clonei își poate schimba nick-ul fără nicio problemă, putând posta alte neghiobii, bine merci, în continuare, neghiobii pe care le veți valida chiar dvs).
- ușor ilogică, având în vedere că singurul editor activ al acestui site sunteți dvs. Ce faceți, vă rugați singur? nu era mai simplu să intitulați acest topic "Memo", sau și mai bine, să vă lipiți un "post it" roșu pe frigider?

stima
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-16 05:48:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE