FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Când arbitrariul lovește în democrație
Text postat de Emanuel Cristescu
Noi iubim America lui Walt Whitman a lui Erza Pound a lui Edgar Allan Poe. Și a multora. Iubim democrația și am așteptat zeci de ani să vină americanii! Însă când au venit au venit să ne arate că voința, votul nostru, democrația nu contează. Contează voința unui om care se crede dumnezeu, Philip Gordon, care ne-a sfidat, care a călcat în picioare democrația care a mințit, care ne-a disprețuit și care a reinstalat un cetățean, în mod ilegal și nedemocratic, în fruntea țării. Deși țara nu-l mai vrea, deși toate principiile democratice fuseseră respectate.

Efecte:

au început să apară sentimente antiamericane (de fapt antiGordon și anticei așijderea lui; noi continuăm să iubim Amaerica lui Whitman și America democrată)

Națiunea s-a fracturat, unii care sunt de partea majoritară, 7,4 milioane, și alții care țin cu partea minoritară cca 1 milion. Și, de aici încolo, răul. Răul care se propagă osmotic. În loc să avem o națiune unită dezbinarea ne-a cuprins.(de ce nu vom fi învățând și noi de la evrei? Cel mai internaționalist popor când este vorba de alții și cel mai naționalist când este vorba despre ei. De oriunde s-ar afla, și-au iubit își iubesc necondiționat țara. Chiar și atunci când nu au avut o țară!)

Ce ar fi de făcut? Reconcilierea noastră, a românilor. Însă reconcilierea nu se poate realiza cu cinism, sfidare și acuze. Toate acestea nasc reacții anti. Reacții de prevăzut și de evitat. Românii sunt un popor creștin însă cu măsură. Întoarcerea obrazului celălalt este mai mult teoretică decât practică.

Prin urmare, domnilor colege, respectați ca să fiți respectați, iubiți România (NU TAGMA JEFUITORILOR) Ca să fiți iubiți.

PS. Dacă nu vă țin curelele nu intrați în polemici cărora nu le puteți face față. Nu jigniți, nu sfidați, nu fiți cinici. Dacă o faceți nu vă plângeți. Cassius Clay când intra în ring, știa ce-l așteaptă.

În, fine, nu responsabilizați Europeea pentru nemulțumirile, frustrările ori eșecurile domniei voastre. Europeea vă asigură libera exprimare, în limitele regulamentului tuturor. Prin urmare nu poartă nicio vină. Este ca și cum ați spune că Pământul este de vină pentru că unele state poartă între ele războaie. În plus, jignirea cu ștaif, jignirea rafinată tot jignire se cheamă.

Așadar, Europeea nu are a-și reproșa nimic, Dacă vă simțiți lezați reclamați pe e-mail, concret, pasajul sau pasjele în care considerați că s-a încălcat regulamentu, nu vă faceți dreptate singuri, nu escaladați conflictele. Europeea, după caz, va asculta, democratic, și partea cealaltă. Și apoi, în limita și spiritul regulamentului va decide. Și să nu credeți că acela care reclamă primul are și dreptate. Și, nu în ultimul rând, nu începți și nu provocați un conflict.

Eu vă sugerez să îngropați securea războiului.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Rechesan, exista o mare diferenta intre cele doua idei.

"ce e rău în a pomeni de pomană?" nu este niciun rau rechesan doar ca: a pomeni / pomana are legatura cu un gest crestinesc legat strict de credinta ortodoxa,

pe cand gestul umanitar de a oferi o supa calda, in mod regulat, unor sarmani care nu au cu ce si de unde sa primeasca ceva este legat de spiritul civic (stiu ca e limba straina pentru tine dar mai insist poate prinzi macar reflexia ideii). Adica eu pornesc, dau un exemplu: se poate face.

Pe undeva este legat tot de credinta: eu cred ca vor fi multi oameni care vor intelege dimensiunea gestului si vor dori sa participe la acest proiect, sa faca voluntariat, sa gaseasca resurse pentru a mari numarul de persoane carora le putem oferi ajutorul, sa preia proiectul si sa il aplice in orasele lor, sa ajute la constructia adapostului pentru sarmani etc.

Da, poate ai dreptate nu am luat examenul la estetica uratului pentru ca eu vad in cei din jurul meu doar ce este frumos si acelei laturi ma adresez. Este adevarat ca la tine am ceva probleme in a identifica partea frumoasa a sufletului, pentru ca esti frumos ca muma padurii, destept ca noaptea si bun ca pita mucegaita.

si ca sa demonstrez afirmatia de mai sus: " ție ți-e totuna dacă ai vecin în bloc un apevist burtos sau un terorist cultural" : este viata lui, rechesane, si-o traieste cum vrea.. asa ca da, imi este indiferent cine este vecin de bloc. Daca imi cere ajutorul, il ajut, pentru ca apv-ist sau turnator sau idiot este si el tot om.. Dar asta este o alta limba straina pe care tu nu o intelegi.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-13 01:15:30
         
 
  vezi ighepică, frunte mică, nu deții nici măcar exactitatea unor termeni uzuali...ce e rău în a pomeni de pomană? dar tu, marxist rîșnit, utecist pîrît, habar nu ai de mila creștină și semnificațiile euharistiei, deși avuși parte de înalte studii universitare nefinalizate(bîrfesc unii că ai rămas repetent la estetica urîtului cinci semestre) !
și-apoi cum să nu mă intereseze ce face ditamai vecinul de chilie!?ce, ție ți-e totuna dacă ai vecin în bloc un apevist burtos sau un terorist cultural flămînd de pomeni?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-12 22:33:48
         
 
  Rechesan, nu mai fi tu curios, ca oricum nu este treaba ta... si nu este vorba de mila, rechesan, nici de poaman cum ai zis mai devreme, de asa ceva este interesat doar un 'curios cu o curiozitate sanatoasa' cum esti tu. Aici vorbim despre un mic ajutor dar celor care au nevoie. Adica vorbim o limba straina pentru tine.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-12 22:18:49
         
 
  scuze, dar m-a bufnit rîsul, rectific:curiozitate  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-12 21:50:25
         
 
  o curizotate de om sănătos, măi, pușcă:burtoiu ăla al tău*la figurat vb)în ce procent este cointeresat de conțínutul, nu al marmitelor, dar al inițíativei miloase? ai văzut filmul lui nae caranfil, ”Filantropica”? eu, cred și sper spre gloria ta culturală să faci un remake cu un plotonier obez în rolul principal...asta ca să răspuns și chestiei de promovare culturală, coiinteresat strecurată!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-12 21:49:06
         
 
  Lasa rechesane nu purta tu dorul burtii mele.Am eu grija de ea, si nu mai da tu sfaturi ce si cum sa fac, stiu eu mai bine, pentruy ca daca nu as sti nu as face. as lasa sa treaca viata pe langa mine asa cum fac altii. Reusesti rechesane sa fii demn de mila in toate ocaziile..:))
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-12 21:21:41
         
 
  ps mai schimbă dioptriile pușcă, comiți doar tîmpenii și typouri de tot rîsu...i-auzi, la flintoci ce frumușață de ecoliteralism tastă: ”cointact”...:)))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-12 20:38:50
         
 
  pușcă, fie vb între noi, cînd îți vor vedea pîntecul, sărmanii înfometați ori vor rîde ori te vor huidui.eu zic să trimiți mîncarea, cum poți și cîtă poți dar să nu te arăți. în cazul filantropiei, reclama nu e sufletul comerțului. căci asta fac unii, comerț cu mila creștinească. vb mai tîrziu de meniu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-12 20:36:38
         
 
  rechesane, iar dovedesti o acuta lipsa de cointact cu realitatea.
1. nu ma intereseaza ce crezi tu despre reusita sau nereusita actiunii pe care impreuna cu o mana de oameni (doi sunt chiar de aici de pe sait) o vom realiza.

2. este normal sa caut marmite. ai tu o idee mai buna de a duce de la bucatarie in strada mancarea? Si de ce sa scot alti bani din buzunar, sau sa reduc suma alocata acestei actiuni pentru a achizitiona marmite cand pot fi oameni care sa le aiba acasa si sa nu le foloseasca? E cam greu sa intelegi chestia asta cu ajutorul intre oameni...

3. Iti garantez ca stau foarte bine cu matematica rechesane. Tu stai prost cu logica. Eu pot sa asigur de doua-trei ori pe saptamana, timp de 5-6 luni o masa calda pentru 40-50 de persoane fara adapost. In Bucuresti sunt aproximativ 5000 de persoane fara adapost care sunt vizate de acest proiect mic, deocamdata. Eu nu pot face mai mult, ajut doar 40-50 de persoane din cele 5000. Iar tu spui: "dar probabil jumătate dintre defavorizații vizați [...] fie vor deceda din pricina lipsurilor, fie vor ajunge infractori."
Cam asa stau lucrurile, Rechesaneee..
Unii, ca noi, fac lucrurile sa mearga, altii, ca tine, incearca sa le demoleze. De ce? Pentru ca si cei din urma trebuie sa traiasca, asa depasiti de dezvoltarea societatii si neputand tine pasul cu ea.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-12 18:48:35
         
 
 
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-12 18:48:24
         
 
  ștefănele, voyerule, pur și simplu n-am chef de comentarii.să fiu sincer, din excesivă modestie și simț autocritic acut.
pușcă, nu ă pe idiotul, eu am spus f. clar, de ce inițiativa ta mi se pare un eșec, cînd vrei să faci așa ceva dispui de mijloace, iar tu, așa cum mărturisiși de bună voie, umbli prin tîrguri și cazărmi, după oale și marmite.de altfel nici cu matematica nu stai mai bine decît cu literatura, din 50 de porții se făcură 5000?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-12 18:00:15
         
 
  Nu ai cum sa ma iei in serios rechesane. Un om care isi doreste ca pana in 5 octombrie jumatate din cei 5000 de oameni fara adapost din bucuresti sa moara nu poate lua nimic in serios.Tu ai spus-o mai jos... Nici viata nu o iei in serios rechesane de aceea nici nu ai nimic.
Iti repet: poate intr-o zi ai sa intelegi ca lucrurile nu sunt ceea ce par la prima vedere !
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-12 15:14:03
         
 
  gheorghita, intreb aici, ca-n alta parte n-am unde: de ce, precum sfiosul domn mihai enescu, ti-ai inchis caseta comentariilor?

doar e un text literar, nu o retragere de pe sait, sau o injuratura de mama

repet ce i-am scris acolo, e valabil si pentru tine:

"mai e ceva, d-le Mihai Enescu.
ratiunea postarii unui text intr-o comunitate virtuala ca aceasta, ca oricare alta, e feedback-ul. adica reactia. textele postate cu caseta comentariilor inchise imi evoca o femeie care iese goala intr-un balcon cu vedere la strada, si tipa "bai, prapaditilor*, nu sunt de nasul vostru". chestiune patologica, fara indoiala, scuzabila, pe undeva, doar intr-o singura ipostaza estetica. din nefericire, in opinia mea, fara legatura cu textul de fata.

* sigur, din motive care tin de rigorile ecoliteraturii, am evitat forma infinit mai populara, mai expresiva, mai bogata, si, de altfel, mai precisa si onesta, a acestui vocativ"
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-12 15:13:19
         
 
  bine, pușcă, ai fost profund ca o latrină fără fund. tu, flintosule, forțosul, chiar îți imaginez că te iau în serios? măiii, ighepeule, măiii, dar naiv mai ești la vîrsta ta... hai că nu mai ești nici tu la prima tinerețe(ai vîrsta arterelor tale, obturate, încărcate cu lipide)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-12 15:09:22
         
 
  Ei asa mai merge rechesan,

Hai, poti dezvolta pe aia cu "deposeda pe rebreanu de drepturile postmortem ", ca nu inteleg exact unde bati.

Si ca un hint: "te urechez cu plăcere, ori de cîte ori îmi dai prilejul! Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-12 14:35:24"

nu ma urechezi, rechesane, doar te acoperi de ridicol. Iti arati limitele gandirii (ceea ce faci tu nu se numeste nici ironie, nici satira, nici exprimare asociativa sau inovativa ci doar: gandire limitata! Unilaterala.) Esti unul dintre robii sintagmei: "mie ce-mi iese?"!!!
Poate intr-o zi vei intelege. Rechesaneeee, vorbele zoboara, faptele raman.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-12 15:02:44
         
 
  PS pînă-n 5 octombrie a.c., pînă spoiești tu marmitele, mi-e greu să o spun direct, dar asta e situația, dar probabil jumătate dintre defavorizații vizați se vor plictisi probabil s-aștepte pomenile tale și, fie se vor îndrepta spre o societate de caritate veritabilă, fie vor deceda din pricina lipsurilor, fie vor ajunge infractori.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-12 14:38:26
         
 
  ce fac io? păi nu vede, ighepeule, te urechez cu plăcere, ori de cîte ori îmi dai prilejul!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-12 14:35:24
         
 
  pușcă, e normal să nu-ți dai seama de ridicolul în care te scalzi cu voioșie, ca rîtanu-n baltă, fiindcă dacă ai realiza nu te-ai numi i.g.p., n-ai visa la ciolanul cu fasole, nu l-ai deposeda pe rebreanu de drepturile postmortem și...fiind pe un sait literar, ai posta texte cu veleități literare, mai mult sau mai puțin izbutite.
mă-ntreb, totuși, dacă colcăi de atîtea ințiative de ce-ți faci reclamă deșănțată pe un sait liternautic? retoric, firește...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-12 14:34:39
         
 
  Da, rechesane, dar eu macar VOI DARUI, incepand cu data da 5 octombrie, cate 40-50 de portii de mancare de doua ori pe saptamana celor care nu au ce sa manance. Eu misc un fir de praf, dar tu?
TU, CE FACI?
Iei in bascalie propunerea mea? Foarte bine! E dreptul tau dar, hai, mai spune...

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-12 13:31:49
         
 
  ați nimerit-o, maestre Sarbu, pușcă, această conștiință neliniștită a saitului(nomen est omen)face de toate(mai puțin literatură), nu să-ncurcă! mai nou adună marmite...deh, reflexe din subconștient, sau poate nostalgii de pe vremea cînd scria poezele kaki și se-ndestula literar din fasole cu ciolan la cazan!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-12 12:33:33
         
 
  Sa facem ce e necesar, sa nu mai avem saraci. Si doi, sa cautam solutia buna, impreuna, si nu sa ne sfadim …  
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2013-07-12 09:49:42
         
 
  Uite ca o postez acum, Radule.
Daca gasesti vreo greseala, sau vreo litera lipsa, te rog sa-mi spui.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 20:38:32
         
 
  "postati si voi ceva"

Dle Stefanescu, daca se posteaza ceva vine imediat echipa de zgomote si 'demoleaza'. Asa ca pana mesterul Manole nu zideste intre una si patru Ane in peretii europeei nu prea vad sa se ridice nivelul de audienta al saitului. Sau sa se posteze, sa se citeasca si sa se comenteze civilizat adica europeea sa redevina un Atelier Literar.

Peste o saptamana sau doua vor spune: 'vezi dom'le ca fara noi nu exista viata?' Dar daca vine acum vreo forma de viata si mai are curaj sa si publice, ei (echipa de zgomote) o vor ingropa instantaneu!! Vestea asta s-a cam dus peste tot. Din pacate.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-11 20:23:28
         
 
  sigur  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-11 20:20:35
         
 
  erata;
fara "tie", ca iar mi-aud vorbe!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 20:16:02
         
 
  Da, rechesan, asa este. Vezi cat de mare dreptate am? Daca nu ai strica tu atmosfera am discuta civilizat.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-11 20:15:18
         
 
  Radule,
pot sa repostez o poeze care ti-a placut tie tare mult?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 20:15:00
         
 
  typo - a fost ostracizat  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-11 20:13:17
         
 
  sincer, m-am plictisit. a trecut o mie de ani de cand n-am mai citit aici o poezie ca lumea. ultima a scris-o un user cu nivel 10, care a ostracizat din cauza unui termen anatomic mai popular din dex (desemnand partea din spate a femeii) pe care n-a vrut sa-l schimbe - nu-i mai dau numele aici. postati si voi ceva fara basescu, constitutie, diaspora, democratie si maidanezi. cred ca nici tomas transtromer daca ar posta aici n-ar mai sparge letargia asta.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-11 20:12:45
         
 
  cum am zis,pușcă, ăsta e destinul, țelul tău în viață:fasole cu ciolan la marmită...și bubuielile aferente, pe post de vocabule. nomen est omen....ce să-i faci, în cazul tău se potrivește la fix!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 20:11:19
         
 
  rechesan, daca nu te-ai baga tu in discutie, serios vorbind, discutia ar fi intre oameni inteligenti.

Dar si cei ca tine sunt necesari pentru a avea o baliza de marcaj si la nivelul minim al calitatii, metaforic vorbind.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-11 20:08:05
         
 
  pușcă, ocupă-te tu de marmite și lasă oamenii inteligenți să discute.hai, stînga-mprejur, popota e în cealaltă direcție. și nu mia deschide discuția că nu ești interesant în opinii, parcă ai halit fasole cu ciolan la cazan!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 19:39:17
         
 
  Dle Cercel, risipiti orzul. Lui Rechesan daca ii introduceti informatia direct in neuroni, tot pe a lui o va tine deoarece asa a fost instruit: rasucesti coada vacii pe dupa mana si strigi tare ca e bearca. Mai tare.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-11 19:30:02
         
 
  legea romaneasca spune clar:
toti cetatenii romani au aceleasi drepturi indiferent de adresa lor!
Mai cauta!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 19:26:36
         
 
 
Rechesane, recensamantul consemneaza cetatenii romani care au fost gasiti acasa si care au vrut sa fie inregistrati. Adica 19.043.767 locuitori plus cei 3 milioane de 'diasporezi' (eu zic ca suntem mai multi) plus cei care nu au vrut sa participe la recensamant.
Aduc in atentie scandalul provocat de CNP ! Cate zeci de familii nu au vrut si nu au fost inregistrate la recensamant? Multe...

Rezultatul? Voineagu nu a spus ce a vrut Ponta, a fost dat afara.

Dar mai este o cheie prin care se poate verifica: PIB-ul României. Analizat cu atentie poate furniza mult date... Mai sapati, domnilor...

Ei si aici la discutia cu dl Cercel iar gresesti... Rechesaneee, cei care au plecat in 70-80 in strainatate dar au muncit -iata un exemplu: in cercetare- au ajuns la varsta pensionarii si au pensie si din Romanioa si din -de exemplu America. Pe ce baza crezi tu ca isi iau pensia? Pe pasaportul american? Nu! Pe buletinul romanesc, pentru care platesc anual drumul din America in Romania si toate celelalte taxe! Inclusiv impozitul. Asa ca au aceleasi drepturi ca si tine, doar ca au o pensie mai mare... :))
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-11 19:25:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  care legi, cercele, că tu nu ai habar de alea de adopție, darmite de alea românești! unde scrie în Constituția României că cei cu dublă cetățenie(extrem de puțin, doar 700.000 recunoscuți oficial)au dreptul la dublă reprezentare...pe urmă, e vb de bun simț și de logică.ai plecat, ai renunțat la drepturi, plătești taxe unui stat care e obligat să te apere și să te reprezinte, nu ai ce să ceri țării pe care ai părăsit-o.
înțeleg că e ora tîrzie pt tine, așa că hai, pa, noapte bună și vezi să nu latri la lună.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 18:56:30
         
 
  Asta ai inteles tu, Gheorghe, asa cum intelegi totul pe dos.

Iti repet:

Cei care traiesc afara, traiesc pentru ca sunt liberi sa traiasca oriunde si-ar dori si apoi, ei, ca cetateni romani, au aceleasi drepturi cu cei din tara, inclusiv dreptul de a vota, adica dreptul de a alege si de a fi ales.
Ti-am mai repetat asta dar vad ca nu ai tinere de minte.
Totodata, romanii care au si cetatenia tarii in care domiciliaza si muncesc, au dreptul de a vota si in tara respectiva.

Si te rog sa imi confirmi daca ai inteles.
Eu ti-am explicat cum stau lucrurile dupa legile existente.
Daca nu-ti plac legile cum sunt facuta, nu te pot ajuta cu nimic.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 18:51:12
         
 
  bre,cercele, eu văd unde bați tu, dar bați prost...odată ce ai părăsit țara, ai spus adio drepturilor și îndatoririlor...chestia cu cetățenia la fel.înainte de 89 era retrasă automat celor care plecau.redobîndirea ei reclamă o procedură legală, forme de îndeplinit...de care știai dacă îți redobîndeai cetățenia română.iar în sprijinul afirmației mele, că nu ai decît cetățenie canadiano-americană stă faptul că atunci cînd te-am întrebat ai tăcut mîlc.singura excepție de pîn.ă acum e regele Mihai I care a primit-o fără solicitare.așa că mofluz și confuz, cînd faci o afirmație probează.dacă trimiți pe google fără adresă e ca și cum te-aș trimite u pe tine la Polul Nord în bermude.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 18:44:19
         
 
  Gheorghe,
Esti total confuz.
Cei care traiesc afara, traiesc pentru ca sunt liberi sa traiasca oriunde si-ar dori si apoi, ei, ca cetateni romani, au aceleasi drepturi cu cei din tara, inclusiv dreptul de a vota, adica dreptul de a alege si de a fi ales.
Ti-am mai repetat asta dar vad ca nu ai tinere de minte.
Totodata, romanii care au si cetatenia tarii in care domiciliaza si muncesc, au dreptul de a vota si in tara respectiva.
Chestia cu taxele, o gasesti pe google.
E mult mai simplu de inteles pentru tine.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 18:31:09
         
 
  pușcă, calmează-te, cred că și tu ești corijent la aritmetici...sau la logica primară.recensămîntul a dat 19.043.767 locuitori plus cei 700.000 plecați oficial, LOCUITORI, nu VOTANȚI, cetățeni cu drept de vot!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 18:17:33
         
 
  ce ”jmeker” e cercel în nătîngia calcului său..iote măi, ce-l roade grija pe patriot! vrea algoritm de ciolan pt diasporezi...bine greși iar la artimetica elementară, la regula de trei simplă...păi, punînd în funcție doar o logică elementară, ăia ei 3 milioane de români din afara granițelor au ales să trăiască sub altă administrație, să plătească taxe altui stat care în schimb se ocupă de ei, îi ocrotește și îi apară cît poate. ei sunt reprezentați în calitatea lor de cetățeni americani, germani sau canadieni de către aleșii de acolo, pe care i-ao votat. nemaivorbind că unii au plecat recent taman de scîrba de a fi guvernați sau reprezentați de români. corect ar fi, din moment ce plătesc taxe în altă parte, țară, continent să își aleagă acolo reprezentanții, ca minoritate...dar ce să vezi, domle, taman în ditamai țara care ne predă democrația minoritățile etnice nu au locuri în parlament, senat, congres.canci minoritate, toți sunt luați de-a valma, fără drepturi speciale.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 18:12:23
         
 
  Am trait sa o vad si pe asta: Antena 1 are -nici mai mult, nici mai putin decat- 7,5 milioane de telespectatori. Acum 12 minute au spus la incheierea jurnalului.

Daca intelegem in spiritul sentintei date de domnul Cristescu: "Națiunea s-a fracturat, unii care sunt de partea majoritară, 7,4 milioane, și alții care țin cu partea minoritară cca 1 milion."

INSEAMNA CA TOATA NATIUNEA ROMANA SE UITA DOAR LA ANTENA 1 !!!

Ceilalti locuitori ai Romaniei, pana la 19 milioane nu exista! 's-au topit' tot asa cum s-au topit dacii in opinia unui lector Diaconescu -daca nu ma insel- de la Facultatea de Istorie, tot asa cum nu exista nici pentru Crin care era presedinte pentru cei 7,4 mil care au votat ideea lor.. Cu restul de 11 milioane de oameni cu drept de vot, ce facem, dle profesor Corbu? ce facem cu ei?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-11 17:12:26
         
 
  Domnule profesor, sunteti extraordinar!
In cateva cuvinte, ati facut lumina in toate.
Si in problema urii, si a reconcilierii, si mai ales ne-ati facut sa intelegem, pe noi, cei din diaspora, care sunt cauzele tuturor relelor cu care ne confruntam astazi.
Doar printr-un simplu calcul ne putem da seama de jocul pe care il face domnul presedinte al Romaniei (care este totalmente in detrimentul reconcilierii de care vorbiti si implicit a disparitiei urii care exista fata de cei din diaspora) vazand cum, domnia sa, lupta cu disperare pentru un parlament unicameral de 300 de reprezentanti.
Stiind, dupa ultimele statistici, ca populatia romaniei este in jur de optusprezece milioane de persoane ce au 600 de reprezentanti, iar diaspora, la peste trei milioane si jumatate de romani, are numai doi reprezentanti in parlament, este limpede si clar ca domnul presedinte intentioneaza sa se ajunga la un parlament unicameral de 300, numai ca cei doi reprezentanti ai diasporei sa dispara si implicit, toate sansele de reconciliere.
Normal, ar fi fost ca cei 600 sa se ocupe de binele tarii, iar diaspora (trei milioane si jumatate)
raportat la acest numar, sa aibe, sa nu exageram, dar macar vreo suta de reprezentanti in parlament, care sa se ocupe de binele diasporei.
Sper ca domnul prim ministru Ponta a sesizat gandurile ascunse ale domnului presedinte al romaniei, si va repara si aceasta greseala, eroare, sau oricum o putem numi, si in curand va avea si diaspra un numar considerabil, raportat la numarul disporei, cum spusei, cam la vreo suta de reprezentanti in parlament, si de-abia apoi se poate trece la reconcilierea dintre tara si diaspora.
V-am inteles perfect, domnule profesor, si sincer, va multumesc.
Cu dragoste romaneasca,
Valeriu Cercel
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-07-11 16:11:21
         
 
  ps și-apropos de perorare:ți-a plăcut invenția verbală " să voluntarieze"? pe mine mă duce cu gîndul la volintiru flintă ce-apără patria de liftele păgîne cu pieptu marmitei sau vițăvercea!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 13:36:03
         
 
  radule, nea pușcă se vrea sofragiu,și-ncă unu universal, vezi bine, confundă ciorba de potroace de după zaiafet,cu democrația de la cantina săracilor, așa că-l las să flecărească...pardon, peroreze, în voie,că e hazos tare!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 13:33:36
         
 
  gheorghita, te las in compania d-lui pusca. atentie, seful e aproape si cazierul tau e incarcat. nu ma lasa singur vara asta.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-11 11:39:26
         
 
  Adevarul este ca taareee ne place sa vorbim si sa disecam orice fir in patru ori mai multe desi noi stim foarte bine ca nu se mai poate face nimic.. Hai sa mergem pe ideea ca s-a fraudat votul si ca 7,403 mil romani l-au vrut jos pe Basescu. Corect! si eu il vreau jos dar nu in favoarea lui Cacarau sau, mai nou dupa cum isi pregateste imaginea, Ponta.
1. Ce se mai poate face? Basescu mai are cateva luni de stat la Cotroceni! De ce terfeliti institutia Presedentiei spunand ca omul care este conform legilor (proaste, bune, fraudate sau nu) nu este presedinte cand el asta este dupa legile in vigoare (proaste, bune, fraudate sau nu)? El reprezinta pana la urmatoarele alegeri Presedentia. De ce ne agitam? Sa demonstram ce? Hai sa fim seriosi….
2. De ce nu ne gandim CUM SA SCHIMBAM LUCRURILE de aici, de jos, de unde suntem noi!!! Nu ar fi mai bine ca toate energiile pe care le consumati in aceste ‘dispute’, desfasurari de vocabular sau tehnici retorice SA LE FOLOSITI pentru o alta cauza?
Impreuna cu un grup de prieteni dorim ca din data de 5 octombrie sa dam de 2-3 ori pe saptamana –la inceput- 40-50 de portii de mancare pentru oamenii strazii.

II ROG PE CEI CARE NE POT AJUTA CU:
a) Informatii despre locul de unde am putea primi ca donatie eventual achizitiona 2 (doua) sau mai multe marmite militare de 20 de kg
b) Informatii despre persoane care doresc sa sprijine acest proiect.
c) Informatii despre oamnenii care –dupa ce pornim in Bucuresti acest proiect - doresc, in cursul anului 2014, sa il aplice in orasele lor.
d) Persoane din Bucuresti care doresc sa voluntarieze in acest proiect.

Oricare din informatiile de mai sus le asteptam pe adresa de mail [email protected] .

Va multumesc!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-07-11 11:30:58
         
 
  fănele ești fumător? că una duhănești și alta faci...enfin, vb gorobetului Crin, io ți-am mai propus, în folosul destinelor ecoliterare ale lăvrucii blio, să fumăm pipa păcii(securea nu, că mai trăbe altoiți veleitarii agresivi)dar tu, piele-palidă-cu-două-fețe-alba-neagra, ai zis că tragi numa-n pept!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 11:24:34
         
 
  d-le profesor, eu zic sa-i scadeti direct nivelul lui basescu, oricum, nu e la prima abatere. in rest, ce sa zic, o balacareala cum e datina la noi cand felina nu-i acasa, prompt si straveziu exploatata politic.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-07-11 09:43:38
         
 
  O întrebare nevinovat-mieroasă: cum se face că în nișa dv. ecoliterară s-a prăsit un cuib de viespi care produce doar venin? Îl colectați cumva pentru vreo antologie a libertății de expresie?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-07-11 08:43:29
         
 
  howgh, iubim și americile lui hayawatha, siting bull, crazy horse, cu toate tradițiile lor, pe Faulkner și C.Bukowski, ba chiar minoritatea românească din cuprinsul ei.
ps.vedeți că aveți un tipo hazos domnilor colege, iar cassius clay e Muhammad Ali după ce trecu la islam. haram!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-07-11 07:30:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE