FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare către amicii din țară
Text postat de Valeriu Cercel

Dragii mei amici, fârtați,
Douǎ vorbe-mi ascultați:
Chiar de voi le știți pe toate,
Viața în strǎintate
E mai rea decât otrava,
Sau ‘nǎuntru la Jilava,
Cǎci oriunde m-aș afla
Și oricâte aș avea,
O durere mǎ apasǎ,
Aia de-o aveam acasǎ,
Dar cǎ-s singurel pe lume,
Boalǎ am, de-aia cu spume,
Cǎ mereu ceva-mi lipsește
Ce aici nu se gǎsește
Și tot plâng și-s necǎjit,
Viața parcǎ s-a sfârșit:
N-aud vorbe deocheate,
Bancuri proaste, nesărate,
Sau înjurǎturi sadea,
Apropo de mama mea,
N-aud glume fǎrǎ rost,
Ori sǎ fiu luat de prost,
Nu tu țeapǎ, nu tu șmen,
Nici pe blat n-am mers pe tren,
Alintat…nu sunt de loc
C-aș fi bou sau dobitoc,
Nici mǎcar…mai știu și eu,
Sǎ mǎ calce pe bombeu;

Nu-s oprit de polițai
Sǎ mǎ-ntrebe de mǎlai,
Șpagǎ, n-am dat nimǎnui,
(Nu primesc…ai dracului!)
Nu tu ceartǎ, nu scandal,
Ori caftealǎ la vreun bal,
N-am primit de mult, v-o jur,
Din senin un șut în cur,
Nici mǎcar un bobârnac,
Nu știu ce sǎ mǎ mai fac…

Nu văd la televizor,
În pârnae-un procuror,
Magistrat sau avocat,
Că m-apucă și-un oftat
Cum putem să mai trăim,
Nu Becali, nu Vadim,
Fără Base, viață grea,
Ce “succesuri” ‘om avea,
Fără Crin, Ponta la fel,
Și nimic în portofel…

N-a fost chip, măcat o dat’
Să aud de-un plagiat,
Nu mai zic, pe cinstea mea,
Mor si n-aud o manea!

Că, de-așa viață nasoală
Și de-atâta plictiseală,
Fi’nd cuprins de nostalgie
Și de dor de a mea glie,
Precis, vara viitoare,
Am sǎ vin la…reciclare !

Valeriu Cercel
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  cercele, cînd ieșiși singur și de bună voie din tiparul prăfuit al poezioarei de mai sus, tre să îți asumi consecințele.te-ai tîrît singur în chestii ale căror control și înțélegere îți scapă scapă. dacă nu poți purta o discuție civilizată ai opțiunea închiderii comentariilor... dacă ești deranjat, fiindcă, pecei ca tine, adevărul îi deranjează mereu.și încă ceva, dude, egzistă diasporeni și diasporeni, îs plini codrii canadei de uscături din care nu se mai poate ciopli nimic..  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-28 19:26:20
         
 
  Gheorghe,
parerile voastre , a celor cativa de pa acest site, despre noi, diasporenii, sunt arhicunoscute.
Ceeace am tot cautat sa te fac sa intelegi este ca trebuie sa facem comentarii numai la ceeace este postat.
Tu vrei sa ma angrenezi in discutii care incalca regulamentul.
Ti-am mai spus-o. Celora pe care ii urasti, nu le accepti nimic. Punct.
Asta s-a clarificat din comentariile tale.
Fii bun si nu ma mai deranja.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-28 18:57:25
         
 
  nu, cercele, doar vă disprețuim. fiindcă sunteți îngîmfați. rupți de realitatea din țară(și așa e normal, să nu aveți drepturi aici, doar ca orice turist ce trebuie să respecte legile țării pe care o vizitează, fiindcă plătiți taxe dincolo)duplicitari, nostalgici(românica ta a dispărut), iar uneori ne este milă de voi, dezrădăcinații, care oricît de ”realizați material” ați fi, tot după lutul sărac de la noi vă vor tînji oasele.
Scuză-mă dar nu mă pot considera coleg cu unul care face ceea ce faci tu, emite păreri neadevărate despre țara mea.am destui prieteni și rude plecate, știu cum trăiesc și după ce tînjesc, tu habar n/ai ce se întîmplă aici, în țara mea care nu mai e a ta, findcă așa ai ales, ”ubi bene ibi patria”știi ce este aia eurosceptic, nene?
în altă ordine de idei, Charles Windsor, duce de Cornwall e de o mie de ori mai român decît tine, cioacă și sorinel solaris.
iar despre comentarii la fix, abține-te, ai făcut din europeea sait de socializare, ți-ai postat mutra în diverse ipostaze, te lăudași cu casa, nevasta, nepoții, concediile tale, o adevărată manelistică a bunului simț.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-28 18:40:33
         
 
  Mai, Gheorghe,
Eu am plecat in '79 din tara, cu scandal, taraboi si parnai, ca am obosit de cate ori ti-am tot explicat, si motivul a fost ca am vrut sa fiu liber si sa-mi cresc copiii intr-o societate civilizata. Iti repet asta, cu toate ca tie nu trebuie sa-ti dau nicio socoteala pentru ceeace am ales eu in viata mea.
Chestiunea este ca tu, si alti cativa colegi de site, ii urati cu pasiune pe cei care au plecat din tara, si nu numai atat, ci tot ce-i inconjoara si tot ceeace este in relatie cu cei plecati din tara. Asa ca orice am spune noi, cei care traim in vest, voi vedeti in negru.
Apoi, mai este o chestiune foarte simpla.
Pe acest site literar, noi suntem colegi, indiferent unde am trai. Domnul Corbu, proprietarul acestui site literar, stie asta mai bine decat tine, facand mereu apeluri catre membrii siteului, ultimul fiind facut de domnia sa in data de 24 ale acestei luni, in a sta in litera regulamentului si de a se face comentarii numai la ceeace este postat.
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=45208
Eu am inteles asta, numai ca tu nu prea ai inteles, continuand a face comentarii ce nu au nicio legatura cu textul postat.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-28 16:56:11
         
 
  ceea ce nu realizezi nici, tu, cercele, nici amicu-ți ce sporovăie mai jos, e că România voastră nu e-așa cum știți sau vă prefaceți voi că o vedeți, nu mai departe de căușul polonicului și vîrful buricului! Plecarea celor cu adevărat valoroși, aminților luminate(nu e cazul vostru care ați emigrat "să vă realizați" nu "să realizați")e un lucru care ar trebui să vă doară, laolaltă cu guvernanții, dacă tot vă clamați apartenența la țara prost guvernată, nu să aplaudați și să aruncați cu obrăznicie și cinism scuze de felul:"păi, vezi, cum să trăiască printre hoți și leneși, pleacă omu să-i fie bine, să-și facă un rost!?"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-28 09:39:25
         
 
  "da' cine reprezintă Rommânia, măi nomazilor? voi?" (ioan peia)

Exact.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-25 06:03:51
         
 
  "da' cine reprezintă Rommânia, măi nomazilor? voi?" (ioan peia)

Exact.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-25 06:03:51
         
 
  "da' cine reprezintă Rommânia, măi nomazilor? voi?" (ioan peia)

Exact.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-25 06:03:50
         
 
  Hahaha, sa inteleg ca peia se lauda ca a citit 300 de carti! Pai atatea am citit numai ca lectura obligatorie in liceu. Dar probabil ca peia o fi facut scoala profesionala...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-25 06:02:39
         
 
  Ha, ha, ha, ha!
țigan borît?

Poate cu traiesti in alta tara si nu in Romania!
Tara mea e civilizata, cu oameni inteligenti si cu bun simt!
Ia de citeste, ca sii a citi, ce mai e nou pe la noi:

http://www.ziare.com/social/romani/folosirea-cuvantului-tigan-amendata-cu-7-000-de-euro-1241263
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-24 15:19:02
         
 
  țigan borît,
ți-am mai zis de cîteva ori: guvernu' lu kiorleone al tău nu mi-a dat în veci nicio para. și nici alte guverne, oricare ar fi acelea. din contră, eu datu-le-am guvernelor bani, că m-au jupuit ca pe oile de prăsilă. le-am dat bani și ca să fiți plătiți voi, agenților, pentru rahatul pe care-l mîncați pe aici și pe aiurea.
și cine denigrează România, măi țigan borît?
nu tu, cu șleahta ta de papugii, care ne tot faceți "inepți ai mahalalelor", „nătăfleți” (vezi la țiganu blond fugacios)? vrei să-ți scot toate insultele aduse românilor pe care le-ai scuipat pe aia, mangafa tuciurie?
pe la ce șatră ai fost cînd veniși pe-acilea. era bine să nimerești pe-aic prin preajmă, să te aflu și să pleci cu picioarele-n valiză, pastramagiu colorat!
dar tu din ce trăiești pe-acolo, măi cioplitor de surcele? lustruiești bastoane?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-24 15:00:45
         
 
  Ca tot te lauzi ca ai citit peste 300 de carti, pe asta ai citit-o?

http://blog.xfree.hu/myblog.tvn?SID=&pev=2011&pho=02&pnap=7&n=klara50
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-24 14:59:35
         
 
  Nu astia reprezinta Romania." (cioplitoru de surcele)
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-24 10:45:54

Ia mai jos de citeste, de pe vremea cand nu-l asasinarati pe fiul iubit ca de tine n-am auzit ce faceai pe vremea aia, dar stim ce faci azi.

http://www.miscarea.net/cercel.html
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-24 14:52:11
         
 
  Pai, de cine sa fie reprezentata Romania, mai patriotule?!
De trantori si paraziti ca tine care declara ca nu vor sa munceasca, traind din mila guvernului?
De denigratori de neam si tara ca tine, care injura si murdaresc tot ce e romanesc, ca nu te-am auzit o data zicand ceva frumos de tara aia sau de poporul ala?!
De jagardele si agitatori care n-au curajul sa-si arate fata asa cum faci tu?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-24 14:43:37
         
 
  "Nu-ti face probleme.
Nu astia reprezinta Romania." (cioplitoru de surcele)

da' cine reprezintă Rommânia, măi nomazilor? voi?
hai sictir!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-24 10:45:54
         
 
  băi ghiftuiților,
dacă e așa de bine în România, de ce dracu' mai frecați mangalu' pe-acolo și nu vă întoarceți colea, să vă îndestulați și voi și să contribuiți la propășirea neamului? e o întrebare simplă simplissimă: deci, ați fugit pentru că... en motive...
bun. acum totul e cum nu se poate mai gigea, după cum dați a înțelege. e libertate, e haleală, e fericire cît încape. atunci? cum se face că acceptați, pe mai departe, umilința de a linge crupa stăpînilor de pe acolo? ca să arătați voi fraierilor care au rămas acasă superioritatea sistemului lor: "democraticeskaia kapitalista"? uite, eu asta nu pricep nici în ruptul capului!

"unde va ajunge țara asta", vă întrebați! păi dacă e așa de bine, ce rost mai are o astfel de întrebare? e clar că, dacă vă stîrnim deja invidia capitalist-competitivă, vă vom ajunge din urmă și chiar întrece! ei, și-atunci ce-o să faceți? o să treceți Atlanticul înot, ca să fugiți ilegal din americilea alea? ia să vezi dicxstracție: să tragă grănicerii americani în voi, așa cum vă lăudați că au făcut ăștia de pe aici. aiurea-n tramvai: ați plecat cu misie precisă acolo, măi patzakinelor!

pdap, ce vă doare pe voi în cutare loc unde va ajunge țara asta, hahalere transfuge? sunteți la adăpost de orice eventualitate, deci...? o, să nu-mi spuneți că vă macină grija patriotică, fincăci îmi vine să vărs!
hai sictir, țigani nomazi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-24 10:39:57
         
 
  Nu stiu unde va ajunge tara asta!


Postat de catre Epi glumist

Nu-ti face probleme.
Nu astia reprezinta Romania.
Io acum cateva zile am venit dupa vreo cinci saptamani si am constatat ca bine ca acum nu s-a trait niciodata in Romania de cand e ea si de cand e neamul romanesc pe acel teritoriu.
Sunt cativa faliti care injura si blesteama tot ce-i in jurul lor ca nu au putut sa se realizeze din motive ca ori nu le-a placut munca, ori ca nu i-a dus capul la nimic, dar in rest totul e de milioane. Guvernantii au refacut justitia, acum fac constitutia, fac invatamantul si in general fac tot ce a ramas nefacut.
Pietele sunt pline, restaurantele sunt pline, litoralul e plin.
Ca in douazeci si ceva de ani, o tara din lumea a treia sa ajunga atat de prospera, e lucru mare.
Sa fii iubit!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-24 03:27:14
         
 
  Doamne, si cand te gandesti ca specimene ca peia si rechespan au drept de vot in Romania!

Nu stiu unde va ajunge tara asta!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-24 03:09:07
         
 
  " faptul că matale sugerezi c-aș fi diot și tembel " (rechespan)

Amice, tu esti singurul care demonstrezi asta.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-24 03:07:14
         
 
  Val, cocalarul ala de rechespan iti poate trimite un disc cu favoritii lui: vali vijelie, adrian copilul minune, nicolae guta...
A inceocat sa ma combine si pe mine, dar nu i-a tinut.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-24 03:05:55
         
 
  Ai cedat asa de usor, Peia? gata nu mai ai 'sclipiri metaforice' (nu ca ai fi avut vreodata), ai trecut la injuraturi? ::)

Trebuie sa recunosc ca este o injuratura deosebita... de 'intelectual', speciala, grea, pe masura ta, exprima o quintesenta a gandirii tale (presupunand ca ai avea o gandire) .

Te-ai gandit vreodata sa participi la concursul de injuraturi? Nu ai castiga pentru ca nu ai imaginatie dar ai lua, cu siguranta, un premiu pentru determinare.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-23 11:12:08
         
 
  umflatule,
am o înjurătură specială pentru tine. o folosesc atunci cînd gratuleze spirite mai înalte, de vreun metru cincizeci, așa ca tine: du-te-n ssss că te rupi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 10:42:29
         
 
  Dle Cercel, Peia si-a bagat amandoua picioarele in clasici, adica acuma are 'clasa' (nu stiu daca trei sau patru clase).  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-23 08:57:31
         
 
  Apropos de epigramele antologice postate de tine mai jos. Noi stim ca tu esti cel mai mare scriitor de pe acest site si mai stim ca deja te afli cu un picior la clasici, dar, din pura curiozitate, in pozitia asta cracanata ai conceput aceste epigrame cu talentul tau maxim, ori te-a ajutat si Reche, ca tare bune sunt?

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-23 02:25:50
         
 
  nu, nu muncesc, stau cu burta la soare, cu busola-n sus și fac mișto de țigani! e bine?


Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 00:24:10



dee care tigani faci misto pe site, Ioane? caci singurul de pe aici esti tu.
Romanii nu debiteaza tampenii si idiotenii ca ale tale, avand bun simt si decenta, si apoi, romanii muncesc, nu, ca tine, cu tupeu si nerusinare sa spuna ca nu vor sa munceasca, traind din mila guvernului.
Ti-am spus eu ca vrei sa te faci de ras, dar daca asta-ti place, e treaba ta.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-23 01:21:33
         
 
  fiindcă somnul ți-l cam strică
pana mea voltaireiană,
ia, ca leac, dom valerică,
un gît de valeriană!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 01:04:05
         
 
  nu am îndemînarea voastră de agenți plătiți să fluiere-n biserică, manufacturierule!
nu știu să umblu cu necuratu, da' știu să recit poezii. auzi una care se spunea pe la noi, în loc de sorcovă:

"crau, țigane, crau,
ferește că dau,
ori dau, ori te las,
ori te pic cu bățu-n nas!"

lirism absolut, ce mai!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 00:51:45
         
 
  măi scllluptore,
te freacă grija de mine?
nu, nu muncesc, stau cu burta la soare, cu busola-n sus și fac mișto de țigani! e bine?


Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 00:24:10


Ci cum, mai Ioane,
Stai ca un trantor, ca un parazit pe spinarea poporului si nu ti-e rusine?


Pune si tu o poza, ia sa vedem daca ai curaj!
Sa nu ne spui ca te-a prins soarele cand taiai frunze la caini!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-23 00:47:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  oau, ce-ntuncime!
ți-ai dat cu fond de tuci pe față sau ai stat prea mult la flacăra ceunului?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 00:37:29
         
 
  Uite-te in oglinda si vezi care e mai colorat, Ioane!
Uite ca am sa postez si o poza de-a mea ca stiu cat de mult iti plac!


 photo 154e4b8d-7d55-430e-989d-f01b43eb5082.jpg
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-23 00:35:45
         
 
  uiati să te-ntreb: cînd erai geambaș pe-aici, furai și cai sau numai rațe?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 00:34:27
         
 
  cum să mă fac de rîs, dacă rîd pe tine, coloratule?!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 00:24:52
         
 
  măi scllluptore,
te freacă grija de mine?
nu, nu muncesc, stau cu burta la soare, cu busola-n sus și fac mișto de țigani! e bine?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 00:24:10
         
 
  Ca sa ma insulti ar trebui sa te mai cobori, ca poti, asa cum te-ai facut de atatea ori de ras, cum te simti, de fapt, bine.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-23 00:23:16
         
 
  Nu mi-ai raspuns la intrebare.
Ti-ai luat serviciu sau stai tot pe spinarea celor care platesc taxe?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-23 00:21:24
         
 
  țigane,
nu eu te-am făcut ceea ce ești, ci altcineva!
ai uitat așa repede?
normal, dacă ai tulit-o-n patagonia, iute-iute!...
te vei fi considerînd, probabil, șpiță ariană, născut prin sciziparitate, dintr-o amibă și un brontozaur?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 00:18:41
         
 
  Repet,
te tembeli si idioti numi-e dor.
Clar?
Am sugerat eu ca tu ai fi unul dintre acestia?
Mai citeste o data ce am scris.
Tu imi apari a fi chiar simpatic,
fara tine ar fi mare plictiseala pe siteul asta.
Sa fii iubit!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-23 00:12:12
         
 
  cercele, să fie clar eu ți-am semnalat niște greșeli de ortografie și mi-am spus părerea despre texte, e dreptul meu aici pe europeea atelier literar să spun ceea ce cred după o lectură. faptul că matale sugerezi c-aș fi diot și tmbel te califică automat ca un mitocan fără educație.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 23:13:57
         
 
  Erata:
"tari civilizate"
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-22 23:11:24
         
 
  Ha, ha, ha!
pai, nici acum n-ai invatat din alea peste 300 de carti ce te lauzi ca le-ai citit ca noi traim in tati civilizate unde putem fi orice?!

Daca tot vrei sa ne arati cat de marlan si mitocan esti, sau cat de neam prost esti, cauta si tu alte jigniri si insulte ca a ma face tigan pe mine este egal cu zero!

Apropos,
tot viata de parazit duci, pe ajutor social, bani din taxele muncitorilor?
Chiar tu ai scris, cu mînuța ta, ca nu vrei sa muncesti!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-22 23:10:35
         
 
  "Șpagǎ, n-am dat nimǎnui,
(Nu primesc…ai dracului!)"

Minți, țigane! Chiar tu ai scris, cu mînuța ta, că ai șpăgărit, pe aici, funcționari ca să obții nu'ș ce! Te faci că ți s-a pus pata pe umoarea apoasă?

P'ormă, nu e de mirare că te simți bine pe-acolo. Țiganii obiceiul ăsta îl au: o tund la bine și se lipesc de portofele mai ceva ca marca de scrisoare!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 22:03:58
         
 
  De tenbeli si idioti nu me-e dor.
Ma bucur ca sunt departe de mine!
Chiar ma fac sa ma simt bine ca traiesg printre straini!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-22 21:39:23
         
 
  spune-o asta cu plagiatu lu nen-tu olariu! dei pun pariu peo mie de dolari că habar nu ai cine a fost alex Mușina!
vezi că se scrie PÎRNAIE cu I, iar fi'nd, ți s-a mai spus de vreo sută de ori e un agramatism grosolan.în rest rime de blegeală, temă fumată, nimic nou, original, haz expirat, probînd doar rîca față de foștii concetățeni.dacă totuși ți-e dor de un cataroi în mufarină, du-te în harlem, poate ți-o iei!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 20:59:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE