FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
vrem motivul real, nu cel fictiv!
Text postat de Dumitru Cioaca
"Ca sa nu fie ponegrita Europeea, ca sa nu sufere aceasta dama asa de trista in ultima vreme, io divortez acum si aici de EA."
(poetul Kosta Vianu)

de-Evropeea, vrem a sti,
divortezi fiindca te-nsala,
sau ca nu ti-a dat copii
dup-atata osteneala?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Evropeea l-a lăsat,
nu că ar fi fost nătângă,
dar l-a prins mereu în pat
nopți în șir cu doamna srângă!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2013-06-25 18:39:37
         
 
  Contra sictir de 7,4 milioane de ori, Ioane!
Nu uita ca ne-ai declarat aici, pe site ca nu vrei sa muncesti si tu vorbesti de democratie.
poate de aia a trantorilor!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-22 23:14:48
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ce-ai făcut tu, mă scllluptore? ai venit p-acilea și "ai observat"? adică, făcuși terenu', ca să vezi cum reacționezi de-aci 'nainte în rapoartele pe care le faci! da' cine sunt "necăjiții" pe care-i privești cu atîta dispreț? cei 7,4 milioane de români care s-au luat "în serios" cînd au crezut că democrația se exercită prin vot și au văzut că sunt la cheremul mai-marilor și tarilor, care i-au transformat în pașalîc? iar, pe voi, în cîrîitori de propagandă băsistă?
știi ceva? ia tu un hai, sictir, în freză, multiplicat de 7,4 milioane de ori, dacă, pe acolo, nu te ia nimeni în seamă, căci ce poți reprezenta: un țigan oarecare, ce se plimbă de colo-colo, umflat în pîntece și descîntece, ciripind serviciilor secrete cam cum stau lucrurile cu emigranții și cum pot fi trași pe sfoară, inoculându-le ideea că oricine altcineva în afară de băsiști sunt comuniști!...
încă o dată: hai,sictir!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 22:13:24
         
 
  Nene Mitica,
Tocmai ce-am venit din tara dupa o luna si ceva si sa stii ca am observat ca toti acesti necajiti vor sa fie bagati in seama, si fac orice pentru asta, de sus pana jos, numai ca lumea s-a cam invatat cu ei si nu-i mai ia in serios.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-06-22 22:04:11
         
 
  Amarasteanul cu pricina a mai divortat de 100 de ori de noi pana acum. Cred ca o sa trebuiasca sa ii platim pensie alimentara...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 06:06:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE