FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Iată, domnule Ștefănescu!
Text postat de Emanuel Cristescu
O simplă "capsă" utilizată spre a pune presiune pe mine să termin mai repede antologia aceea! O simplă "capsă". În viziunea mea simpatică și amicală. O șarjă menită a mă impulsiona. Iată ce "pace europeică" a declanșat. Iată ce patimi. Iată câtă intoleranță. Cât vindicativism. Câtă ură!

Ați înțeles acum de ce am schimbat strataegia și n-am mai vorbit de proiect? Ați înțeles de ce am hotărât să mă "ajut" singur?

Ce importanță are faptul că domnul Olariu ne-a împins oarecum de la spate lansând ideea unei antologii? Este o idee bună? Este. Se înscrie ea pe linia misiunii asumate a site-ului? Se înscrie. Scrie în regulile europeice că Europeea poate selecta orice text și-l poate publica? Scrie.

Prin urmare, ca să nu compromit acest proiect și pentru a opri zavera care cuprinsese toate vasele sanguine europeice am procedat cum am procedat. ȘI IATĂ-NE DIN NOU ÎNTR-O ZAVERĂ ȘI MAI MARE! Pornită de la scânteia unei "capse", drăguțe spun eu. A unei simple capse. Toate resentimentel, toate nemulțumirile, tată ura, și câte altele, au ieșit la iveală. Ca efecte ale unui cutremur europeic cu magnitudine 9. Care riscă să producă modificări de relief europeic!

Dar, tenace cum mă știți, nu voi abandona și voi utiliza din plin prerogativele de mai sus. Trec peste ambiții, orgolii, încercări ale unor distinși colegi de a mă manipula, ba chiar de a mă constrânge într-un fel și multe altele. Antologia va apărea. Nimeni nu-mi va restricționa dreptul de a antologa texte europeice. Valoroase. Și, sunt extrem de multe texte valoroase publicate pe Europeea. Din păcate mulți nu conștientizează această comoară. O spun ca unul care m-am aplecat cu migală asupra a sute de texte.

Cutia Pandorei. Deschisă. Iată unde a dus simpatica și oarecum inocenta domniei voastre capsă, domnule Ștefănescu. O simplă interpelare și ne aflăm în plin război!

Acuma că s-au spus toate câte s-au spus, că v-ați mai răcorit cu toții , vă solicit, domnilor colegi, un armistițiu. La o pace europeică nu îndrăznesc a visa. Haideți să încheiem această batrahomiomahia europeică pe tema antologiei. Cum vă spuneam am selecționat cca 700 de pagini. Lăsați-mi timp să mai selecționez încă 700.Și nu mă mai condiționați. Pentru că orice condiționare naște un precedent. Și, dacă X spune: nu vreau să apar în antologie dacă apre Y se poate genera un șir Infinit X (1...n) care să genereze condiționări de tipul Y(1...n) Ca să nu mai vorbesc și de combinatorica specifică. Iar, când armele zăngănesc, se știe, muzele tac!

Vă mulțumesc anticipat și cu speranță, TUTUROR!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Martalogule, ti-am spus de mai multe ori: daca tu faci ceva(mers in cimitir si furat cruci) nu inseamna ca toti fac la fel. Despre limba romana ce sa spun uita-te cum scrii tu si ce agramatisme cat muntele folosesti!
Iar dl Gruia Novac sr., amice, este redactorul sef al uneia dintre revistele literare din Romania cu cea mai inalta tinuta. Uite mai afli si tu cate ceva ca sa te poti da intelectual.

Acum mi-a deschis dl Cercel mintea: de asta tot intrebi tu de unde am bani si cine ma sponsorizeaza pentru ca tu esti trantor si ai vrea sa "mananca si gura ta ceva".. binee, maaaa...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-23 08:36:42
         
 
  auzi plișcoci,
da' ăsta, gruia lu novak, cine era? fratele tău de cruce? vă duceați amîndoi în cimitir și furați cruci?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 00:21:53
         
 
  plișcoci,
printre lăutarii ăia ai tăi, din formația agrăitorilor, ciripitorilor, cîrîitorilor, sau cum dracu le zici, nu e niciunu' care să fi absolvit șapte clase, să te-nvețe și pe tine să scrii corect, românește?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-23 00:14:29
         
 
  Ce e Rachesane si tu esti tractorist ca martalogul Peia? Martalog pentru ca e din Giurgiu, Lache, pirat de Dunăre, ca tot ai dat definitia... bine el este mai mult expirat de Dunare. aI ABSOLVIT INTRE TIMP stiinte juridice Rechesane ca te vad pe aici facand pe avocatul? :)) gata v-am mai dat o jucarie deacum stai numai cu tractoristu-n gura...

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-22 23:35:23
         
 
  PSpușcă, iar o iei cu vocabularul pe-arătură, deci ești tractorist sadea:
martalóg m. (turc. martoloz, soldat creștin care servea la forturile turceștĭ, pirat de Dunăre, d. ngr. armatolós, armatól d. árma, pl. ármata [d. it. arma, armă], supt [!] infl. luĭ amártolós [vgr. ῾amartolós, păcătos]. De aicĭ: sîrb. martòloz și -olos, pirat de Dunăre, grănicer turcesc, ung. martolós și -óz, hoț, pirat, negustor de robĭ). Vechĭ. Armatol saŭ haĭduc Grec care păzea drumurile și granițele Imperiuluĭ turcesc (începînd de la Selim II, în sec 17). Cazac grănicer în servicĭu Țăriĭ Româneștĭ: martalogiĭ formaŭ una din diviziunile Cazacilor din Țara Românească (Bălc. 636); haĭducĭ ungurĭ și martologĭ sîrbĭ (Ĭorga, Ist. Arm. Rom. I, 328). Azĭ. Olt. Vechil, logofăt de moșie. – Se zicea și martolog și martolot.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 23:26:52
         
 
  pușcă, ești tare: Cezar Ivănescu se preda și la școala de plotonieri din Bîrlad unde absolviși ca maistru de osii și biele clasa a III a?că prea ești la curent cu modele de tractoare!oricum nu nici o rușine, bre, să fii tractorist...mai bine mecanic utilaje agricole profesionist decît poet rugbist.aici e baiu, joci rugbi ca un poet și scrii ca un rugbist.
darea de seamă cînd o publici? hai, că-ți pun steluța napoi pă epolet dacă ne-mpărtășești experiența ta ectoplasmatică cu ge călinescu..sau era florin?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 23:24:51
         
 
  Amurit AU MURIT

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-22 23:21:16
         
 
  Mai,tractoristule, citeste si tu istorie. Pacepa este UN MARE TRADATOR. Amurit zeci de oameni din cauza 'dezvaluirilor' lui.. si nu o mai da la intors.. il citezi adica il citesti si esti imbuibat ca un martalog de invatatura tradatorului..
Gerunziule, eu ii aveam modele pe TATA, pe Cezar Ivanescu si pe Gruia NOVAC, pe C D Zeletin si pe proferorul Sarbu. Asa ca mergi su da o tura cu U 445
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-22 23:20:11
         
 
  păi, măi anticomunistule, nu era Pacepa modelul vostru de protest anticeaușist? sau acu' îl renegați?
dar care e problema?
sau vă ofticați că v-a dat în gît?
oricum, nu e cazul să ți se umfle rînza de oftică, umflatule, că tu ești un zero barat pe linia asta. ești folost doar ca baliză, că plutești ca o cătrună supradimensionată, pînă la limita de plesneală.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 23:12:56
         
 
  Ia uite cum mai aflam cate ceva despre tractoristul de la Malu: doarme cu cartea lui Pacepa sub cap. Mi-e mila de tine daca iti faci educatie politica citind pe cel mai mare tradator de tara de la Bastus incoace.

Ce ziceai despre jumulit? Mi-ai jumulit cocosul?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-22 23:04:56
         
 
  atitudine de delator, desigur.
adică ceea ce ai fost, ești și vei fi în veci.
pînă la tăierea moțului cu pricina, să mi-l culcușești tu în palmă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 22:25:11
         
 
  l-am sunat pe șefu. a zis că vine-acu și-ți taie moțu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-22 22:18:44
         
 
  iar fane ascultacu', din obligație de serviciu, mai vîră și el cîte-o strîmbă, că, de, pe ce să-și ia solda?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 22:15:19
         
 
  europeea, piața Taksim. shrek și gheorghiță împart bulane-n mulțime.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-06-22 22:06:20
         
 
  "La capitolul bagatori de bete in roate, desigur ca se incadreaza: ioan peia (...) Aceste personulitati nu sunt in stare de nimic constructiv, nu au realizat nimic in viata" (agentu' răspopit!)


Da’ tu ce realizări ai la viața ta, măi travestitule în redactor, ori editor, ori de seamă băgător, de te-mpăunezi atîta cu persoana-ți sacrosanctă?
Poate că ești în aceeași postură, de slugă a mai-marilor de pe aici, înregimentat în „oastea domnului” (!), care te plătește pentru gargara pe care o faci în beneficiul jagardelelor ce ni s-au urcat în creștet?
Ian uite ce scria Pacepa, în „Orizonturi Roșii”, despre atare chestiuni:


„În seara aceea, peste 250 de emigranți români au fost „invitați” la ambasada României din Washington să se întîlnească cu Ceuașescu. Cu cîteva ore înainte dăsusem celor de la Serviciul Secret listă cu numele lor. Lista cuprindea floarea agenților DIE din Statele Unite și Canada, adunați pentru prima dată într-un meeting public. Printre ei se aflau preoți de la diferite biserici din SUA și Canada, reprezentanți ai unor organizații de emigranți luate sub controlul DIE, precum și REDACTORII GAZETELOR EMIGRAȚIEI CARE FUSESERĂ CREATE ȘI ERAU FINANȚATE DE DIE (subl.mea). Doisprezece oameni au luat cuvîntul pentru a-l elogia pe Ceaușescu. Patru dintre ei erau FEȚE BISERICEȘTI (răspopiți olarieni, desigur!)”

(...)

„În 1975, Ceaușescu a ordonat ca DIE să alcătuiască un inventar computerizat al tuturor emigranților născuți în România, precum și al celor din a doua generație, organizat pe criterii precum țara de rezidență, profesiunea și locul de muncă. A fost un proiect ambițios, ce trebuia să se bazeze pe evidențele consulare, pe datele rezultate din interceptarea corespondenței și pe informațiile obținute de DIE. Ceaușescu considera că acesta ar fi cel mai important pas către crearea coloanei a V-a (așa cum făcuse Hitler, pe care-l admira în secret și-i asculta discursurile! –n.m.) și a ordonat ca el să fie dus la îndeplinire într-un cincinal.”

Ei, și cum genul ăsta de activități a rămas la fel de operativ, redactorul olăraș, transfug de formă și agent cu nume și pronume, papă colastră securisto-băsistă și se laudă că s-a realizat, că e dășșștept nevoie-mare, numai pt că e un plemplea cu epoleți sau simplu agent de două parale: mănîncă rahat cu linguroiu’ din dotare.
Ei, da, iacă ce realizat e omu’!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 21:58:57
         
 
  nostalgii comuniste? ce cutră propagandistică oranj ești, nepopitule, nehalitule!
du-te acolo în sat de unde ești și întreabă moșii.da, ăia spun că au trăit bine în comunism, fiindcă furau de la ceape.habar nu ai de ce eîn țara noastră(a ta nu mai este de cînd ai tulit-o din ea)dar ragi ca asinu la scaieți!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 20:34:13
         
 
  ce stupid people ești! păi tu chiar crezi ce zici, nâba speri că te ia cineva de bun.literatura, sorinele, se face scriind, nu adunînd fomiștii , veleitarii și submediocrii în cenacluri, nu cu intenții și laude goale sau autoeditînduți scremetele lirice la propria editură.de asta urli pe aici ca lupu brezeluit autobiografic că nu ești în stare să scrii decît catrene răsuflate, iar amicu pușcă cîte un afiș dat la copy-paste, în care schimbă doar data!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 20:30:53
         
 
  Din frustrarile lor. Punct.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 20:29:33
         
 
  transfugule, securistule de unde știi tu atît de exact că cei enumerați de tine nu au realizat nimic în viață? ai dosar despre ei probabil, că doar nu ți-o fi șoptit sfînta filofteia în timp ce spuneai sara la culcare”îngel-îngelasu meu, nu mă lăsa derbedeu, fă-mă mare și faimos, și poiet cu pana-n dos!”  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 20:27:16
         
 
  Mah, una si cu una fac doua: exista oameni care doresc sa construiasca, sa faca ceva si bagatori de bete in roate.
La capitolul bagatori de bete in roate, desigur ca se incadreaza: ioan peia, gheorghe rechespan si kosta vianu. Aceste personulitati nu sunt in stare de nimic constructiv, nu au realizat nimic in viata si atunci urmaresc cu o placere sadica sa distruga tot ce incearca altii sa faca.
Mah, acestia, daca sunteti atat de valabili de ce nu faceti deschideti voi un cenaclu sa ii demonstrati lui IGP cum se face literatura? N-aveti speraclu sau ce?
De ce nu editati voi o revista literara sau de ce nu va ocupati voi de o antologie?

PS: Ma uit la indivizi ca cei enumerati mai sus, si, din pacate si cum multa cu parere de rau incep tot mai mult sa le dau dreptate lui Tutea si lui Patapievici. Nu-i de vina nici Ceausescu, nici Iliescu, nici Basescu sau Boc, nici Ponta si nici Crin pentru ce s-a intamplat si ce se intampla cu Romania. Ei doar lucreaza cu materialul clientului.
Pacat de romanii cinstiti si onesti, intelegatori, emancipati, intreprinzatori, harnici si cu spirit de sacrificiu care isi doresc o viata mai buna, asa cum merita. Dar pe care nu o au fiindca sunt trasi in jos de alde astia cu nostalgii comuniste.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 20:02:33
         
 
  peio, si de unde ai inceput sa il jumulesti, nebunaticuleee?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 19:49:27
         
 
  hai, du-te și te dă de-a dura, lupișor-rozător, că te-am jumulit destul pe ziua de astăzi!
da' ia-l și pe fugacios, poate-ți prinde o epigramă-n păr, să pari și tu mai arătos!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 19:27:30
         
 
  ai covoare în sufragerie, pușcă. te tăvălești pe ele ca godacu în mîl? și eu cred că doar rogojini de papură, gămane
gropare, mai cu fereală că te belesc rudele și fanii lui Mușina!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 19:23:44
         
 
  Rechesane, mergi ma pe margine ca murdaresti covorul.

Peia, de ce intrebi? vrei sa intri si tu pe teren? Hai ca iti trimit o masina sa te aduca. Noi juvam in fiecare sambata si duminica. Ori pe Olimpia ori pe fostul Studentesc. Dar daca vii tu si joci in echipa adversa pe cuvant de onoare ca il sun pe nea Florescu, fostul meu antrenor sa traga toate sforile sa jucam pe Nationalul de la Arcul de Triumf.

Si imi pare rau sa iti dau o veste asa de proasta dar eu chiar editez si vand carte, oricat te-ai oftica tu sau ai considera ca sunt agramat. Gabdeste logic, coada de lopata: ar mai lucra Rebreanu, Fetecau, Stoica, Toma cu mine daca as fi asa cum iti inchipui tu?. Si am puterea organizatorica si financiara sa sustin 'Proiectul 300' de care vorbeam mai jos. Am facut deja echipa de proiect. Toate lansarile se vor face la Palatul Sutu. Pe 15 ianuarie scoatem prima din cele 300 de antologii. Si, tine cont: la mine termenele se respecta!!!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-22 19:14:27
         
 
  peia si rechespan, acesti Bolek si Lolek frustrati ai Europeei!

Bah, va baga Lupishor in buzunar pe amandoi si fuge 10 km cu voi. V-ati da juma' de viata sa puteti conduce un cenaclu sau o revista literara, amarastenilor!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 18:42:09
         
 
  lupișor, ungător de rotisor!!!
tare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 18:12:53
         
 
  tu, măi agramatule (anagramatule, era să zic!) faci muncă de editor? de cînd fac vocalize afonii? de cînd urlă la lună?
și să-i spui lu mutu că trăiești din ce spui, slugă amărîtă!
a, de-aia au anunțat ăștia un cutremur de 3 și ceva, pe richter: alergai tu-n baie, să prinzi apa caldă, și te-ai împiedicat de periuța de dinți!
cînd faci rugby? cînd te-mboncăluiești după șnițelele pe care ți le-aruncă stăpînii?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 18:12:10
         
 
  poate o plesnești pe lupulica pe crupă, gămane, crezînd că prinși pre muza eutherpe de un chicior...și cînd colo...așa că bre, ciobane tutovene, lat în foale, ud în izmene , la figurat ești gonflat, la stat estropiat mulgi berbecu faci cronici lu ne Alecu, ș.a.m.d.
e nasoale dacă trăiești din așa ceva.dar de meserie ce ești, nene lupișor? ungător de rotisor?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 18:11:46
         
 
  Si, peia, chiar te roade pe tine din ce traiesc eu? de ce te roade? Poti sa spui sau iar fugi ca de fiecare data cand iti cer sa imi raspunzi la intrebarea asta?


electonelule, traiesc din munca de editor, munca pe care tu nu ai fost in stare sa o faci..De asta te oftici tu asa de tare? stii ca oftica este tot o consecinta a lipsei de inteligenta?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-22 17:56:47
         
 
  Rechesane, subiectul acestei pagini daca nu ai aflat pana acum, este discutia despre antologia Europeea in niciun caz despre bazaconia ta. Asta pe de o parte, pe de alta parte, tu stii ca nu discut cu tine decat atunci cand trebuie sa te plesnesc peste bot. La fel si cu Peia, cu stupidul si cu atarnache. Asa ca mana-ti oaia stearpa in alta parte.

Peia, azi dimineata am facut 80 de minute de meci de rugby in care am pus doua eseuri. Amice la varsta si greutatea mea inca alerg 10 km lejer in 45 de minute si duc doua reprize de rugby pe post de linia a treia pe teren in care fac 15-20 de placaje pe putin. Asa ca voi fi fiind eu cu 20 de kile mai mult decat normalul dar nu iti fa tu grija de cat si pe unde respir eu..:))

Cum am mai spus: eu 'lestul' il pot da jos, dar tu din prostie nu prea ai cum sa dai si nici operatie nu se face, metaforic vorbind. Stai pe oala ta de noapte si nu se ia nimeni de tine... Uite cum intri pe aici, cum miroase urat.. sau o fi de la rechesan?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-22 17:53:15
         
 
  păi, ce răspuns să dea pușcă? cînd el e obișnuit cu pomenile, din asta trăiește. și-a tras colaboratori cărora le halește coliva. asta, cînd nu slugărește cînd la un puternic al zilei, cînd la altul, după cum i se aruncă-n castronel boabele de linte. așa că aroma lu' doamne-miluește îl incită, îi procură înalte satisfacții spirituale.
atît de înalte, încît e veșnic terrian. dealtfel, seamănă cu un montgolfier care nu se poate ridica de la pămînt din două motive: 1. are prea mult lest și 2. răsuflă pe la bumb, din pricina presiunii vintrale!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 17:27:38
         
 
  pușcă, tu carele ești oleacă autopsier și pomper funebră, cam ce părere ai de trebșoara asta de gropar a lu nen-tu olariu? că ăsta e de fapt subiectul paginii!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 17:14:23
         
 
  ca de obicei, cînd e vorba de spus lucrurilor pe nume și făcut ordine în poiata sa ecoliternăucă, apropritaru tace mîlc.nema răspundere pt ditamai profanarea de cadavre literare!l-a somat pentru porcărie,, iaca așa formal pă necrofag, de uzanță uzată, ăsta scoate limba mai avan și uite-așa, cică adversitățile se molcomiră.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 17:13:20
         
 
  si te oftici, Peia? Oricum nu te depasesc la niciunul dintre capitolele enumerate, doar ca eu sunt -cum zici tu umfalt- iar tu esti unflat-ulent si atat. phuuuu... iar ai stricat aerul pe aici...:)  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-22 16:38:24
         
 
  unflatule,
ești o caricatură ambulantă, un prost veritabil!
e singurul tău merit!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 16:11:39
         
 
  "ca să faci propagandă băsistă?" Peia, pentru tine orice nu intelegi este basist sau gras. Vezi tu vehementa este semn clar de prostie.Si oricat de bun poet ai fi, daca esti prost, metaforic vorbind, existi degeaba. Nu ca tu ai fi facut mare rahat cu apa (din care serveste rechesan seara si dimineata) cu sau in viata ta.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-22 15:22:19
         
 
 
'"căci e de presupus că o faci bucățele,"

observi, Peia, cam atat te caracterizeaza:
vorbesti doar din presupusuri. Singurele adevaruri cum este asta:

" doamne, cum dau șchiopii lecții de echilibistică! mă rog, de fapt, echilibristica a tras spre echilimbistică!
de aici și greșeala!
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-21 21:39:41 "

le spui rar si de aceea -cum am mai spus- cand recunosti adevarul, pari mai simpatic..:))
atat cat puate fi o coada putreda de lopata.
Ramanem fiecare la ce stie sa faca: eu de-ale mele si tu "echilimbistică".


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-22 15:12:28
         
 
  "Peia, un pic mai relaxat, nu folosi tastatura ca pe volanul de la tractor." (plișcoci)

umflatule,
eu oi folosi tastatura aia, n-oi folosi-o, precum gșăsuiește pițigoiul din cerebelul tău, dar tu cred c-o schimbi în ficare zi, căci e de presupus că o faci bucățele, în special după ce mai pui de o sesiune postcenaclistă, cu mititei și mititele, antricoate și alte cele!
totuși, cine-ți vîră colastră în burtoiul ăla, ca să faci propagandă băsistă? nu vrei să te dai în fapt, a?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 14:12:40
         
 
  cioacă și cercel nu mai pot zbura?
li s-au năpîrlit haripioarele?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 14:07:33
         
 
  măi, măi, cum se-adună puii de guzgan ca să lingă opinca stăpînului băsescian!
dar pentru ce vii tu, măi nomadule, pe aici?
ca să susții ultima găselniță al lui kiorleone, care îi înjura pe ruși, iar, azi, i-ar cam pupa-n c..r?
pupi și tu la grămadă? desigur... căz doară ai exercițiu îndelungat pe temă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 14:06:02
         
 
  măi fugitivule, de supt sîngele meu nu aveți voi cum, că vă trebuie ceva lichid de frînă-n instalație pentru asta, dar, de supt, vă pot face plăcerea să sugeți, totuși, ceva!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-22 14:02:42
         
 
  a ieșit guzganu din gaura metroului americănesc, după ce se piti acolo 3 zile să vadă dacă nu-l dau prietenii lui Alex Mușina de pămînt!fugi, măi transfugule, fugi napoi, că părădăițile-s scumpe!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-22 13:58:47
         
 
  Domnule profesor Corbu, doamnelor si domnilor, recheshpane, acum vreun an si jumatate trageati de mine sa ies in strada si sa protestez impotriva celor care sug sangele poporului. Imi cer scuze ca nu am putut sa va fiu alaturi ca sa o infrunt pe Elena Udrea cu piepul gol, dar niciodata nu e prea tarziu.
In sfarsit am primit si eu concediu asa ca va astept sa protestam impreuna pe 2 iulie.
Jos guvernul si parlamentul, jos hotii si coruptii care sug sangele poporului si pe cel al lui peia in mod special.

Bah, sper ca veniti... nu ma faceti sa imi stric concediul degeaba!



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 07:08:54
         
 
  recheshpane, zi sa mori tu ca nu ti-ai da zece ani din viata sa poti conduce si tu un cenaclu literar sau o revista literara ca IGP!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-06-22 06:21:37
         
 
  "altfel de unde ai știi, băiet de zahăr tos că eu aș fi diabetic?"

Se vede de la distanta, rechesane..

"dar să lăsăm asta, unde e darea de seamă asupra evenimentului?"

Este o cronica, Rechesane, si inca una serioasa, dar nu pentru tine...

"PS firește, era vorba de drepturile de autor datorate lui Liviu Rebreanu, printre altele...
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 21:25:54 "

esti prost informat rechesane.. dar tu incearca sa zici fiscului sa vedem cine stie.. poate ma amendeaza ia sa vedem poti?


Peia,

" doamne, cum dau șchiopii lecții de echilibistică! mă rog, de fapt, echilibristica a tras spre echilimbistică!
de aici și greșeala!
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-21 21:39:41 "


imi place cand esti sincer! Eu nu am cum sa iti dau lectii de "echilimbistică" pentru ca tu esti un as in asa ceva... Maitre, Chapeaux!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-21 22:06:20
         
 
  mă rog, de fapt, echilibristica a tras spre echilimbistică!
de aici și greșeala!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-21 21:39:41
         
 
  "faci greseli de ortografie." (plișcoci)

doamne, cum dau șchiopii lecții de echilibistică!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-21 21:38:50
         
 
  PS firește, era vorba de drepturile de autor datorate lui Liviu Rebreanu, printre altele...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 21:25:54
         
 
  reveniși sau îți reveniși, pușcă...ce mai contează, ai colesterolul mărit, transaminazele spre un pisc asimptotic ascendent, gliceridele ating limita morbidului plus că efectul solstițiului de vară asupra undelor tale cerebrale e dezastruos...altfel de unde ai știi, băiet de zahăr tos că eu aș fi diabetic?
de ce te miri, așadar musiu că te rostoglesc ca pe o amandină, cu tot cu contabil? oricum ești carne de tun pe europeea...în lumea reală probabil tocătură de organe dispeptice.
dar să lăsăm asta, unde e darea de seamă asupra evenimentului? hai laudă-te pușcă, acum e momentul, ai cinci minute, și, hop, steluța se-ntoarce pe epoletul de majur!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 21:25:13
         
 
  "în cazul tău e vorba de impozite neachitate, drepturi de autor neonorate, etc...
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 13:45:48"

Stii tu, Rechesane, vreun autor publicat de mine care nu si-a primit drepturile? sau stii tu ca am eu vreun impozit neachitat? Contabilul meu zice ca mananci rahat cu apa rece... vezi ca la diabetul tau nu e bun prea mult dulce...

Peia, un pic mai relaxat, nu folosi tastatura ca pe volanul de la tractor. Mai multa atentie la rime si nu te mai repezi ca faci greseli de ortografie.
Remarc ca stii toate literele alfabetului, dar constructia textului tradeaza mintea si gandirea de propagandist scolit la Gheorgiu Dej.
Este totusi un punct de plecare. Exerseaza..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-21 21:17:35
         
 
  îți mai dau un hint:

să trăiască să trăiască
nea pușcoci ot tutoveni
buhu lui să se vestească
de la Ieși la Burdujeni !
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 14:54:44
         
 
  ia-n să te văd, ighepe, pe cine, ce am pastișat acilea, că te dai promotor cultural al clasicilor:

colo-n Tutova la vale,
din Bîrlad la Botoșeni
buhu lui face nasoale,
zarvă multă-n poporeni
nu e nuntă cu chimvale,
nu-s prohoade și pomeni
doar o pleasnă colo-n foale,
doar nea flintă-ntre fameni
muza și-o momește moale,
printre blide și meseni
cu fleicuțe și sarmale!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 14:29:29
         
 
  Rateu!
Rerepostez:

Strîmb, umflat și mititel,
Dar viteaz cît nu încape,
Plecă pușcă la răzbel:
Butoiaș umplut cu doape!

Mîndru-i era-n scalp chipiul,
Trasă-n gold a lui vipușcă,
Și – o, zei! – priviți aidiul:
Monogram de super-pușcă!

Se da țuț, ca cavalerii
Trași, cu toți, din „clanul pușcă”,
Și, simțind gustul zaverii,
Lătrau javrele din cușcă!

Bătea pas de defilare
De se-nfiora tot netul,
Dar cum se-ambală prea tare...
A căzut pe spate, bietul!

Vai, viteazul Svejk Dum-Dum,
Cum trăgea mult la cîntar,
Se zbătea avan în drum
Dînd din craci ca un bondar!

Pînă cînd, în mare grabă,
Secția municipală,
Cu un vinci și cu o roabă,
L-au repus la verticală;

Dar bia scos din belea,
Tăvălit prin lut și zloată,
Scoase pușca din curea
(Că avea cureaua lată!)

Și chitit pe-ncăierare,
Bravul nostru Agarici,
Fixă ținta în cătare
Și făcu deodată: plici!


PS:
La final, declar aceste:
Cele spuse sotto îs,
În fapt, pușca din poveste
A făcut atîta: fîsss!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-21 14:20:53
         
 
  În grabă, am sărit o strofă. Și era păcat, definitorie fiind.
Repostez în completitudinea ei capodopera inspirată de inestimabilul, inegalabilul, irefutabilul pușcolete!

Strîmb, umflat și mititel,
Dar viteaz cît nu încape,
Plecă pușcă la răzbel:
Butoiaș umplut cu doape!

Mîndru-i era-n scalp chipiul,
Trasă-n gold a lui vipușcă,
Și – o, zei! – priviți aidiul:
Monogram de super-pușcă!
Se da țuț, ca cavalerii
Trași, cu toți, „clanul pușcă”,
Și, simțind gustul zaverii,
Lătrau javrele din cușcă!

Bătea pas de defilare
De se-nfiora tot netul,
Dar cum se-ambală prea tare...
A căzut pe spate, bietul!

Vai, viteazul Svejk Dum-Dum,
Cum trăgea mult la cîntar,
Se zbătea avan în drum
Dînd din craci ca un bondar!

Pînă cînd, în mare grabă,
Secția municipală,
Cu un vinci și cu o roabă,
L-au repus la verticală;

Dar bia scos din belea,
Tăvălit prin lut și zloată,
Scoase pușca din curea
(Că avea cureaua lată!)

Și chitit pe-ncăierare,
Bravul nostru Agarici,
Fixă ținta în cătare
Și făcu deodată: plici!


PS:
La final, declar aceste:
Cele spuse sotto îs,
În fapt, pușca din poveste
A făcut atîta: fîsss!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-21 14:19:52
         
 
  La final, declar aceste:
Cele spuse sotto îs,
În fapt, pușca din poveste
A făcut atîta: fîsss!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-21 14:11:23
         
 
  Strîmb, umflat și mititel,
Dar viteaz cît nu încape,
Plecă pușcă la răzbel:
Butoiaș umplut cu doape!

Mîndru-i era-n scalp chipiul,
Trasă-n gold a lui vipușcă,
Și – o, zei! – priviți aidiul:
Monogram de super-pușcă!

Bătea pas de defilare
De se-nfiora tot netul,
Dar cum se-ambală prea tare...
A căzut pe spate, bietul!

Vai, viteazul Svejk Dum-Dum,
Cum trăgea mult la cîntar,
Se zbătea avan în drum
Dînd din craci ca un bondar!

Pînă cînd, în mare grabă,
Secția municipală,
Cu un vinci și cu o roabă,
L-au repus la verticală;

Dar bia scos din belea,
Tăvălit prin lut și zloată,
Scoase pușca din curea
(Că avea cureaua lată!)

Și chitit pe-ncăierare,
Bravul nostru Agarici,
Fixă ținta în cătare
Și făcu deodată: plici!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-21 14:03:52
         
 
  dap, tu ai argumente , am văzut cîta chintalu de argumente...dar tu ce ai în sînge, măi licheluță pseudoculturală, înafară de lipide?
de intrat nu intri la pușcărie, că le-ai paradi ălora toate paturile din fier, dar cine-știe, poate vreun comisar fiscal zelos ți-ar putea brișcălui osînza acumulată. vezi, cine te puse să te lauzi că editezi șpe volume și en autori, nu te-ai gîndit că vorba aia înțeleaptă din bătrîni:"prostia și domnia se plătește?" în cazul tău e vorba de impozite neachitate, drepturi de autor neonorate, etc...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 13:45:48
         
 
  pușco, ești în spațiu public, fie că mă interesează pe mine au ba (că susținători și interesați am văzut cîți ai, e de-abia unu, necrofagul-plastograf, deh, cine se-aseamănă, mai o vadră, mai un ciolan de autor decedat, se-adună)nu mai fă fițe de telectual, trebuie, c-așa-i elegant să informezi publicul larg, europeean despre cultiura ta.fie că e de păioase, leguminoase ori leșinuri frumoase.mai sugeți burta, zic(la figurat, că nu mă leg eu de fizic, deși ești excepția care-ntărește regula, grașii ar fi bonomi, tu ești agresiv ca un tăuraș scopit)că nu te recunosc istoricii literari ai momentului!uimește-ne, așadar, ighepeule,afișează și luările de cuvînt(tot ai tu practică de utecist fruntaș în dezamorsarea făsuilor) pun pariu că n-ai curaj s-o faci! la ce famelici promovezi e de mirare că ai acumulat osînză!(altă metaforă)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 13:39:37
         
 
  ps.ți-am luat steaua de pe epolet, pînă nu vii cu darea de seamă asupra sesiunii adsunate de azi!

dupa fiecare sesiune se publica cele citite si o concluzie a sesiunii de lucru, Rechesane, dar cum tu nu ai treaba cu asa ceva este normal ca nu vei primi niciodata -iti garantez, nici macar din greseala- aceste concluzii. fiind, ca si colegul tau constantinescu, cu capul in jos, esti prea sus pentru noi..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-21 13:29:08
         
 
  In concluzie, domnilor, cam astea sunt argumentele.

O logoree tipica lui rechesan, care s-ar vrea cu miez dar nu are niciun chichirez si reactia normala a aceluiasi, care dupa propria sa voie scoate semnul de evidentiere de la un anunt.
Rechesan, inca o data iti spun: public aceste anunturi pentru ca sunt oameni pe europeea care sunt interesati se activitate si atat. Interventia ta nu influenteaza cu absolut nimic acest lucru, dar ne da tuturor o imagine despre nivelul tau intelectual si de dorinta ta de a fi cel care hotaraste ce este bun si ce nu.

Alte argumente? nu prea vad, si cam asa au stat lucrurile intotdeauna.

A propos de ce nu ma parasti la fisc? doar ai in sange asta.. Revista ZIP, ISSN 1844-6701.http://ro.scribd.com/doc/52234556/Revista-ZIP-nr-13

ia vezi intru la puscarie pentru ca l-am publicat pe Rebreanu Liviu si pe Eminescu si pe Hasdeu si pe Alecsandri si pe Arghezi? DACA AI NEVOIE ITI PUN LA DISPOZITIE SI NUMERELE DE DINAINTE DE REBREANU SI PE CELE DE DUPA REBREANU, PE CARE NU LE-AM MAI PUS PE NET SI BINE AM FACUT! Hai...Da-ma in judecata, paraste-ma la fisc spune-le ca i-am publicat in revista pe cei de mai sus, pe unii chiar de doua trei ori. promit sa nu cer suspendarea executarii... Rechesaneeee, mi-e mila de tine..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-21 13:25:50
         
 
  ps.ți-am luat steaua de pe epolet, pînă nu vii cu darea de seamă asupra sesiunii adsunate de azi!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 12:53:55
         
 
  er desfăcut  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 12:52:01
         
 
  tambur majurul cu fermoarul șlițului descăcut(zip-zipper)trece la atac.baioneta e moale, pușca cu dopuri,dar el mărșăluie descopciat, fără jenă, marșează, minte și se-mpăunează. păcatul meu e că acum cîțiva ani l-am întrebat ce-ai înfulecat, bre..pardon, ce-ai scris, editat... că de zis...pfuiii!
acum privind lucrurile prin prisma unui soi de darwinism sincretic, aprioric literar e nevoie în viață și de entități precum pușcă . altfel nu ar fi termeni de comparație între valoare și fîsul autoproclamat act cultural. să ne trăiești, ighepeule, ca substanță de contrast ești valabil.
la problema cu Rebreanu redactor să te judece fiscul, nu cred că istoria literară va consemna promovarea unui pușcă rebrenolog notoriu.chiar de plimbi dulăii lui Yldirim.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 12:51:35
         
 
  Aveti, voinicilor vreun argument cu care sa contaziceti cele spuse de mine? In afara de aberatiile si drifturile pe care le faceti cu oglinda, rebreanu etc...

Contraziceti argumentat, logic, cele spuse de mine sau stati copii cuminti in banca voastra. Nu va mai faceti de ras si nu mai produceti bulbuci fara rost. Hai ne vedem diseara dupa orele 21.00
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-21 12:47:37
         
 
  Iata cum ati venit la apel toti cei care de--a lungul timpului ati fost in bataia pustii.

Rechesane, eu nu am timp de judecata si alte prostii, asa cum dl Stefanescu a intuit foarte bine la momentul oportun. Voiam doar sa verific ceva reactii. Si ele au fost. dl Cristescu s-a dus la Rebreanu. Mai departe nu este treaba ta ce si cum.

Constantinescu, cand te afli cu capul in jos este normal ca, noi, cei aflati deasupra ta, sa parem mult mai jos decat tine. Eu nu pornesc un razboi cu invalizii, asa ca stai linistit esti in siguranta.


Peia te simti mai destept doar pentru ca esti mai slab ca mine? Ma faci sa rad... si al naibii rasul ingrasa.. Poate ca scrii bine, dar in niciun caz nu esti detinatorul adevarului absolut cat despre omenie, acest cuvand nu exista in vocabularul tau. Si inca ceva peia, as fi, poate,ridicol daca nu ai fi tu prin preajma. Dar tu atragi toate privirile asa ca si eu sunt in siguranta, la fel ca kosta (CACOFONIE INEVITABILA!).

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-21 12:42:08
         
 
  măi pușcolete, măi caricatură ambulantă,
de cîte ori să-ți spun ca să pricepi?
mai uită-te, dracului, din cînd în cînd, într-o oglindă, poate reușești a-ți curpinde marginile, generoase și circumovoidale. cum dracu să tăvălești tu prin praf pe cineva cînd ești un fel de caltaboș hipergonflat, care se dă de-a dura ori de cîte ori întîlnește o denivelare în teren?
măi pușcolete, măi gigilă, ești un munte de ridicol, tată! un activit sepultural, care vorbește-n somn și mestecă-ntruna! adică, spune prostii și digeră magiun de kakaise!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-06-21 12:22:04
         
 
  ighepeule, ca întotdeauna prezent cînd e vorba de apelul bocancilor.pe loc repaos, poete, nu te-am întrebat ce și pe cine ai publicat(deși se poate verifica)și nici nu mă interesează "făcăturile"tale culturale, din partea-mi poți promova și rugbiști, boxeuri, luptători la circ, dacă așa vrei.repet, în ce calitate participi la proiectul antologiei? consultant de promovat aura mediocritas, așa ai lăsat să se înțeleagă...de poet? altă sîcîială e că m-am întrebat ce tupeu ai să dai sfaturi după ce ai amenințat proprietarul saitului cu instanțele. ești rău certat cu aia a bunului simț.
de tăvălit, ai tăvălit poate micii în muștar sau fleicile în mujdei, că-ți pute gura a nonvaloare, ceva de speriat.vezi că nu ești în arenă, pe terenul de-antrenament, ori în cazarmă, ești încă, pe teren literar.așa, sărăcuț și oropsit cum e el.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 12:20:38
         
 
  Razboi? Cu Pusca (IGP, nu scula, nota mea)? Nu se face! Nu aia cu "La guerre de Troie n'aura pas lieu", nu se face pentru ca sa ne coboram la un asa nivel. Tre' sa ai un contraopinent serios, nu sacaz! Ori astia, care fugira de foame din Romania si au acum tipografii si negrisori, in noua patrie, ce sa stie ei de necazurile si suferintele razboaielor? Credeti ca ar indura? Nuu, n-am nimic cu ei, ma amuza doar insistentele lor de Gaga in a se considera unicii detinatori ai adevarului literar romanesc. PS Cu divortu' ramane cum am stabilit.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-06-21 12:17:54
         
 
  Rechesan, intotdeauna cand am dat peste dependenti de "daca eu nu fac altul de ce sa faca" asa cum sunteti voi(tu, peia, constantinescu si adrian mihai) am luat atitudine.

Pe de alta parte cred ca un om care a publicat in ultimii ani 45 de autori si peste 80 de titluri, are un pic de experienta in editare.

Dl Cristescu daca ma considera 'persona non grata' imi putea stinge glasul oricand. Imi dadea 10 nivel de postare si indiferent ce spuneam era trecut sub tacere. Nu a facut acest lucru. Ca atare poza pe care o oferi nu are valoare, la fel cum nu are valoare nici varianta cu Rebreanu si asta o stii mai bine decat oricine, dar altceva decat sa reamintesti o chestie de la care nici macar nu stii amanuntele, si de a spune ca sunt supreponderal, nu prea ai ce zice asa ca pui placa asta continuu.

Sub ce forma sunt eu apartinator Europeei? Uita-te de cate ori v-am tavalit si lasat in praf pe tine si pe convivii tai si vei intelege.

De cate ori gasesc un Gigi-contra care contrazice o initiativa laudabila doar de dragul de a arata ce muschi are el -fara sa aiba habar despre ce vorbeste- voi vorbi deoarece eu nu fac parte dintre aceia care se tem sa nu le fie sifonata camasa. Maestru Cezar Ivanescu m-a invatat ca de multe ori este necesar sa iti sufleci manecile si sa pui mana pe lopata. Noroiul este mult si nu este bine sa se usuce peste culturile din gradina.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-21 12:09:34
         
 
  pușcă, tu sub ce formă ești entitate aparținătoare europeii? întrebarea e retorică, ia cleiul, bidineaua și iute, la avizier!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 11:55:29
         
 
  er.șifonat...imaginea  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 11:53:47
         
 
  domnule Corbu, observ că vreți să mă pierdeți de interlocutor serios, o dați mereu în bășcălău ieftin.observațiile și întrebările mele, în pofida tonului sunt serioase, răspunzînd în maniera "stai jos nene și calmează-te" nu probați abilități de moderator, de antalogator și editor serios nici atît.plus ghiuleaua macabră ce v-o legă epiglumistu de glezne.nu vă condiționez, nu vă presez, dar mă-ntreb, în varianta că textul meu va intra, sub ce copertă va fi adăpostit...
de asemenea, nea pușcă, un alt veleitar pseudocultural agresiv, căruia i-ați sugerat că e persoana non grata, un ins care v-a amenințat cu cremenalu fiindcă i-ați șifonat(pe drept cuvînt și bazat pe legea drepturilor de autor)cu ce drept sau cu ce probitate(ca lipitor de afișe pe murii lavrei bleu) se erijează în istoric, critic și moderator pe-acilea?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 11:53:04
         
 
  ORICE ANTOLOGIE este un instrument necesar pentru criticii vremilor viitoare. Din aceste antologii se va crea imaginea actuala a dezvoltarii literaturii cu toate castigurile, esecurile sau executiile facute. Daca veti cosmetiza imaginea nu veti reusi sa ii ajutati. Nici pe ei nici pe cei care publica.
Si, iarasi, vor sari stimabilii colegi, dar le pot spune ca au doua optiuni :
1 sa solicite dreptul de a nu fi publicat in antologie - un drept care ar trebui respectat
2 sa isi stearga textele pentru a evita aparitia in antologie - drept prin care se sterge si aparteneta la grupul europeea.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-21 11:46:45
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Scrie în regulile europeice că Europeea poate selecta orice text și-l poate publica? Scrie."

Va mai aduceti aminte dle Cristescu cand v-am spus despre aceasta solutie si mi-au sarit toti cei din echipa de zgomote in cap? Iata ca ati gasit pana la urma solutia. Odata ce ai aceeptat sa publici in spatiul europeic ai acceptat si ca textele tale sa fie selectate pentru o eventuala antologie care sa arate imaginea tiparita a saitului.

Va readuc in atentie inca o sugestie facuta acum ceva vreme:

Publicati un tablou clar al evolutiei europeice. Daca selectati doar spuma textelor vei obtine o aontologie a internetului romanesc si niciodata o imagine care sa reflecte spatiul www.europeea.ro Dvs si inca vreo cativa intelegeti foarte bine ceea ce spun.

Pe de alta parte, pentru cei care vor sari ca arsi citind aceasta propunere, am un singur lucru de spus:

INTELEGETI, oameni buni, ca o antologie nu este o pista de intrecere (eu sunt mai bun decat X, iar Yeste cu doua clase sub scrierea mea!).

O ANTOLOGIE ESTE O RADIOGRAFIE A UNUI MOMENT DAT!

Anul 2013, la 10 ani de euroepeea, aceasta este situatia. Acestia sunt scriitorii cu care s-au format pe saitul europeea.
Nimeni nu se naste ca Peia sau Rechesan, direct invatati cu stea in frunte si convingeri vehemente dupa care trebuie se schimbe toata lumea, pentru ca altfel nu intra in universul lor. Iar universul lor isi schimba culoarea dupa cum bate vantul.

Si pentru ca tot am vorbit despre o antologie a internetului, astazi am sa propun in cenaclu formarea unei echipe pentru "Proiectul 300".
Cu un pic de curaj pe 15 ianuarie anul viitor vom scoate prima dintre cele 300 de Antologii ale Scriitorilor de pe Internet. Fiecare volum va contine 30 de autori care vor avea la dispozitie cate 10 pagini FIECARE iar tirajul este de 1000 de exemplaRe . Fiecare autor primeste CATE 30 de exemplare. Celelalte 100 de exemplare ramase vor fi trimise bibliotecilor judetene, cate 2 exemplare la fiecare biblioteca. DIXIT!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-06-21 11:39:34
         
 
  Prin urmare, domnule coleg Recheșan, insistați în rezbel! Ati trecut la motorizate. Pe când artileria grea? Ori, doamne ferește, armele nucleare?  
Postat de catre Alex Popescu la data de 2013-06-21 11:27:02
         
 
  PPS totuși mă împiedicai de o volută ilogică, precum șoarecele ce vroia să traverseze panglica moebuis și se mira:
"Scrie în regulile europeice că Europeea poate selecta orice text și-l poate publica? Scrie."

cine e europeea asta? ounăru? patronul, într-o absurdă asumare absolutistă "europeea c'est moi? tipu cu hîrlețu ce fură din sicrie? un membru din comisia UE interesat de proiect? ar fi interesat de știut și varianta mijloacelor de editare: prescripție publică, contribuția benevolă a celor publicați, sponsorizări de la fondul cultural român, accesare de fonduri BOR, europene, nord-americane?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 11:22:31
         
 
  PS. iar de o fi să fie editată de groparul șmanglitor, să vă fie de bine, e tot ce pot spune în momentul în care văd cum e scuipată în obraz opera, postumă de-acuma, a unui poet valoros, de către un vrednic colaborator căruia, evident vă feriți să-i clintiți nu o buclă din freză ci nivelul superior de flecăreală pe sait!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 10:59:39
         
 
  explicația aceasta,combinată cu petarda puturoasă emisă de un necrofag, amator de cadavre literare proaspete, nepopit, dar prohoditor de plagiate mă duce spre concluziile logic-simpliste dar firești:
-antologia europeică nu a apărut încă, fiindcă doi autori cu vechi state, Kosta Vianu și moi-meme se opun ca ea să apară de teama concurenței adevăratei literaturi europeice.
păi din partea mea, nu are decît să apară și la gallimard dacă merită;domnule Corbu ați primit textul meu, de o fi selectat de juriul de specialiști bine, dacă nu mă voi împăca cu gîndul eșecului.
-Ștefănescu nu-l lasă pe patron să lucreze.păi se poate, maestre, știi doar că pînă și Caramitru ce jucă pe tipu ăla în hamleți scrisă de unu căruia îi tălmăciși sonete îi spunea poetului Dinescu ce-i spunea?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-06-21 10:55:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE