FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
luna nebunilor
Text postat de cielo ecco
caut e noapte subțire si rece îmi trece timpul prin piele tu
nu ești aici mi-ar / fi mai ușor dacă ai spune o prostie
ar apare fereastra aș simți unda aceea undeva pe-aproape
haide să–ți arăt cadrilul a zis grifonul și a luat de mână
țestoasa param pam pam vââj și-apoi ne cheamă ducesa
timpul taie subțire și rece felii din bostan de lună ăia mici
spiriduși nu se astâmpără niciunde s-au ascuns într-o ureche
iar în cealaltă aud un jive on cu antene de fluture au! pe
muchia nopții stingi țigara dar spune odată ceva că -nnebunesc
zgâindu-mă next door to alice next door to
me
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  asa se intelege mai bine, oare ? ..........

caut/ e noapte subțire si rece îmi trece timpul prin piele tu
nu ești aici mi-ar / fi mai ușor dacă ai spune o prostie
ar apare fereastra aș simți unda aceea undeva pe-aproape/

haide să–ți arăt cadrilul a zis grifonul și a luat de mână
țestoasa param pam pam vââj și-apoi ne cheamă ducesa/

timpul taie subțire și rece felii din bostan de lună ăia mici
spiriduși nu se astâmpără niciunde s-au ascuns într-o ureche
iar în cealaltă aud un blues cu antene de fluture au! pe
muchia nopții stingi țigara dar spune odată ceva că -nnebunesc
zgâindu-mă/ voi pleca in poveste/ voi petrece cu alice/
voi reveni, am cheita
doar eu
 
Postat de catre cielo ecco la data de 2013-06-01 22:10:30
         
 
  Imi marturisesc nestiinta: la ce bun imprumutam in poezie expresii gen "jive on" ? si, mai ales, ce dracu inseamna si de ce nu putea figura acolo taman ce vrei sa zici pe romaneste? "Cultura" insusita de pe televiziuni si de pe net pare sa fie singura bucurie a tinerilor care, culmea, au pretentia ca e musai sa ne scrie literatura in acest dialect barbar. Nu le faceti niciun serviciu incurajandu-i. Parerea mea.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-27 12:39:32
         
 
  Verbul "a apărea" pare a fi basculant, sau cum spunea vecinul Sandu, "basculant, adica, ba sculeaza, ba nu sculeaza!" citat exact. Am mai auzit, de asemenea, un patron de alba-neagra care tot asa zicea: "uite-o p-aia marcatoare, ba apare, ba n-apare, ia, frumos la intamplare si castigi un premiu mare... etc, nu insist. a sti ca in limba romana nu exista verbul "a apare" ci numai "a apărea" e chestie care te califica sau te descalifica pentru meseria de scriitor. Părerea mea, vorba domnului ăla, Văcăroiu, care bine zicea: dom'le, ce se intampla, sunt niste aspecta care au devenit niste probleme. asadar, invatati gramatica limbii, caci in cele din urma, tot limba, daca intelegeti ce vreau sa zic. Daca nu, nu si gata, lasati-o decedata pentru altadata.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-05-27 12:31:56
         
 
  E un rezumeu de la convorbire pe net.
Si da, mereu ne intrerupe dansul. dar ne place si asa.
A, si promo poate fi:

http://www.youtube.com/watch?v=wcVLeUFW-AM

PS - Nu stiu care sunt cuvintele, ca nu e cu desen animat.

"ar apare" este forma nerecomandabila doar, inca meditez.
 
Postat de catre cielo ecco la data de 2013-05-27 00:13:43
         
 
  stimata dna/dra iulia, daca ati fi avut mai multa rabdare in a citi comentariile mele facute aici, in europeea, ati fi vazut ca sunt si pro, insa si contra. asa e-n viata, unele lucruri iti plac, altele nu.

deosebirea dintre mine si altii este aceea ca, la mine, ce e-n gusa e si-n capusa, fariseu n-am fost, nu sunt si nu cred ca voi fi vreodata.

daca altii simt nevoia de a lauda si bune si rele, treaba lor! eu nu pot face asa ceva.

si iarasi intervine fariseismul/orgoliul omului. la ce ma refer: cand imi manifest aprecierea (indiferent de autor), e bine! cand trec de cealalta parte, exprimand puncte de vedere legate de lipsa de valoare a unui text, gata... ia foc site-ul!

va dau un exemplu concret: radu stefanescu. e un autor pe care-l apreciez atunci cand imi place ceea ce scrie, insa pe care il si critic atunci cand ceva nu-mi suna bine (atentie, chiar daca mie imi suna rau, s-ar putea ca textul respectiv sa fie bun si cel care greseste sa fiu eu!!!).

prin urmare, daca dvs sunteti adepta laudelor din stanga in dreapta, sunteti invitata mea! pana la urma, e treaba dvs si doar dvs va veti compromite prin aprecieri nesincere.

am fost explicit in cele expuse?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-26 01:10:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  d-le Recheșan, aveți tot dreptul la o părere, așa cum și eu am dreptul la părerea mea, pe care mi-am și exprimat-o.

cât despre tonul acid pe care dl. adrian mihai alege să-l adopte în comentariile dumnealui, asta este o cu totul altă poveste.
 
Postat de catre Iulia Elize la data de 2013-05-25 21:47:13
         
 
  nici eu, Iulia Elize, nu ”l-aș mai citi”dacă vine tot cu fasonări vag inteligibile de genul ”felii din bostan de lună ăia mici
spiriduși nu se astâmpără niciunde s-au ascuns într-o ureche
iar în cealaltă aud un jive on cu antene de fluture au! pe
muchia nopții stingi țigara dar spune odată ceva că -nnebunesc
zgâindu-mă next door to alice next door to
me”
construcții departe de ideea mea despre un text poetic închegat.dacă ție ți-a plăcut, iar nouă evident că nu ce sens au aprecierile astea agresive la adresa celor care au comentat altfel decît etuziast!părerea mea...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-25 21:16:31
         
 
  ar apare = a apărea  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-05-25 20:52:28
         
 
  adrian mihai, cum nu te poți tu abține să nu împroști vreo răutate, mai ales atunci când nu este cazul, am observat asta în comentariile tale, nu știu de la ce/cine te-ai molipsit.


cât despre poem, chiar dacă pășește pe urme consacrate, o face bine și frumos, și mai ales într-un stil original, jucăuș, da, parcă poetul(a) s-ar fi jucat, poate de aceea s-a plimbat prin poveste și song, a avut o aplecare ludică, ușor nostalgică, oricum, eu una l-aș mai lectura pe autor.
 
Postat de catre Iulia Elize la data de 2013-05-25 20:18:31
         
 
  falș (sic!), dle recheșan! era bine să fi citit-o, însă părerea mea e că a văzut doar desenul animat...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-05-25 13:51:31
         
 
  pam-pam para-pam, vîjjj-vîîîj, poezică de compilație next door. atmosfera după mine, canci, reflectă doar un fapt banal, autoarea/autorul a citit cartea lui Lewis Caroll și atît!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-25 11:02:15
         
 
  Multumesc pentru primire si urari, Iulia Elize.
De asemenea, de comentariu.
Zambesc (si eu) catre miel, l-am primit la mine in cielo, care cel mai des acum, vara, e tot albastru, plus... eco.
La buna citire, da da! si eu mai sper.
 
Postat de catre cielo ecco la data de 2013-05-24 20:15:22
         
 
  interesantă această atmosferă de poveste, eu mi-o imaginez derulându-se într-un cadru silvestru, dar asta nu contează prea mult, oricum, din inimă, un sincer "bine ați venit", cu tot cu grifonul, țestoasa, spiridușii dvs, cu luna cea de pus pe cuptor și fumul de țigară al dinstinsei Alice, care, după cum vedem, se îndeletnicește cu acest obicei păgubos foarte, dar care, poate, sperăm cu toții, cred, cel puțin într-un poem viitor, se va și lecui.

mai așteptăm și alte poeme, d-le cieletto sau cielino, să nu vă mirați că vă spun așa, cielo e cât se poate de automobil pentru mine, așa că mai bine dau drumul pe pajiștea asta albastră unui miel virtual cât se poate de nevinovat.

așadar, la bună citire!
 
Postat de catre Iulia Elize la data de 2013-05-24 14:18:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE