FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
unui suferind de modestie acuta
Text postat de Dumitru Cioaca
"dar n-am făcut nimic care să merite
credeți-mă"
(versuri din poemul "n-am facut nimic" de Florentin Sorescu)

ca nimic din ce-a facut,
nu-i demn de-un laureat,
eu poate l-as fi crezut,
de nu era avocat.

p.s.
Domnule Sorescu,
Sa stiti ca prea multa modestie strica:

dar toate apararile alea/ bazate pe cele mai poetice dovezi/ pentru ca tizul meu Cioaca/ sa nu se poata intalni/ nici macar cu umbra celei mai mici vinovatii/ sa nu fie ele chiar nimic/ in viata dumneavoastra/ care merita?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "nepoțica din Canada, habar nu are de faptul că un californian oltean pîrît se pretinde dac, fiindcă unchiu-su nu îi povestește neroziile unor catreniști transfugitivi spre binele universal."
(Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule Rechesan,
V-am spus-o de atatea ori: ca loc de bastina eu sunt jidac, fiindca ma trag din dacii de pe Jii, iar ca structura sufleteasca sunt cuman fiindca si eu i-as fi facut lui Baiazid Ilderim (care nu avea nici in clin nici in maneca cu Ilderim Rebreanu nepotul marelui romancier Liviu Rebreanu) ce i-a facut Mircea cel Batran cand era mai tanar.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-05-23 11:45:56
         
 
  Stimate domnule Rechesan
Eu vreau sa va spun doar un lucru: de cand am aflat ca si din familia dumneavoastra au iesit diasporezi imi sunteti si mai simpatic. Cand voi afla ca si tovarasul general Peia are diasporezi printre rudele apropiate in voi ridica la gradul de maresal. Parerea mea este ca mai toate familiile de romani au produs cel putin un diasporez. Sa stititi ca nu este nici o rusine sa nu va fie rusine de diasporezii care va poarta genele prin Canada sau alte state. Genele romanesti sunt de o calitate exceptionala. Din aceasta cauza vasta majoritate a diasporezilor romani fac o impresie excelenta in toate tarile prin care sau pripasit. Singura tara in care nu se bucura, se pare, de o reputatie prea buna este tara lor de bastina. Dar vorba proverbului: nimeni nu este preoroc in tara lui!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-05-23 11:33:21
         
 
  cioacă, nu că mi-ar displace să te știu în regulă cu toate, dar cîtă vreme răspunzi cu nerozii unor treburi ce țin de persoană, nu-ți doresc decît să mănînci din nou pîine amară din grîu românesc.nepoțica din Canada, habar nu are de faptul că un californian oltean pîrît se pretinde dac, fiindcă unchiu-su nu îi povestește neroziile unor catreniști transfugitivi spre binele universal.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-23 08:59:49
         
 
  Stimate domnule cronicar,
Eu nu mumai ca am cetatenia romaneasca dar ma pot mandri si cu o condamnare romaneasca. Dupa fuga mea lase si rusinoasa, in calitatea mea de soldat neinstruit, am fost bagat in Tribunalul Militar si am primit sapte anisori de munca silnica, pe care i-am si executat la diferite locuri de munca prin Statele Unite. De asta eu nici nu sunt prea suparat cab imperialistii americani m-au muncit in halul in care m-au muncit, deoarece nu ei m-au condamnat la munca silnica. Va rog sa nu spuneti acest lucru celor care se iau de diasporezi fiindca sunt sigur ca daca afla vor insista sa-mi fac pedeapsa si in Romania. Nu ca mi-ar fi frica: daca a scapat de parnaie pana si politistul Cioaca, de ce nu ar scapa de binefacerile aceluiasi lacas si americanul Cioaca? Dar n-as vrea sa creiez anti-diasporezilor sperante false.
p.s.
Ce va mai face nepotica din Canada? Sa va traiasaca! Si sa aiba parte si de un fratios la fel de voinic, vioi si pus pe soti cronicaresti ca si bunicul lui dac.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-05-22 16:47:13
         
 
  f. serios,îți spun domn mitică, cu astfel de afirmații poți intra în ghearele justiției românești ...sau matale nu mai ai cetățenie română?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-22 11:03:10
         
 
  Stimate domnule cronicar,
Dupa cate stiu eu toti avocatii folositi de politistul Cioaca, inclusiv domnul Sorescu, sunt de parere ca pana cand cineva nu o convinge pe Elodia sa spuna unde se afla, numele Cioaca ramane nepatat. Eu nu numai ca nu atac imaginea profesionala a domnului avocat Sorescu, ba din contra, o si slavesc, fiindca in cazul politistului Cioaca domnia sa s-a aflat nu numai alaturi de numele meu de familie dar si alaturi de dreptate si adevar. Fiindca eu sunt ferm convins ca nici un individ asupra caruia divinitatea a avut inspiratia sa arunce nobilul nume de Cioaca nu putea sa se poarte ca un caine, caine-lup, lup sau alte fiare cu Elodia, chiar daca ea ar fi facut ochi dulci nu numai unuia ci mai multor harapi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-05-22 09:39:36
         
 
  nemaivorbind de faptul că ai putea plăti daune pt atacarea imaginii profesionale a dlui Sorescu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-22 08:38:27
         
 
  hooopa, un mesaj subliminal sub obișnuitul, cazanierul(atenție nea cătrenistu, nu are legătură cu vreun cazan de răchie)catren cioacănit, căznit. e belea, ai grijă nea mitică, te bagi pe-un teren minat, ingerințe într-un caz penal grav,crimă cu premeditare, riști să stai la mititica, există acorduri de extrădare cu u.s.a. poate te vedem la știrile de la ora cinci cu brățărele de oțel la mîini, explicînd ce i-ai făcut elodiei într-un catren!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-05-22 08:37:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE