FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
cel mai important scaun!
Text postat de Dumitru Cioaca
"Aveam nevoie de niște scaune potrivite în bucătărie..."
(Fragment din "Sca-únele" de Gheorghe Rechesan)

sa azvarli cu bani, prosteste,
pe-unele, ce nici nu-ncap,
cand singurul ce-ti lipseste,
e scaunul de la cap?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Prozodia e imbarligata rau de nu ti-ar mai descalci-o nici Sherlock Holmes, dar poanta finala e misto.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-30 02:30:05
         
 
  adevărul e, măi, fane. măi, băiatule(observ că ești peștișorul de aur calp acum la profil și bine-ai făcut, poate te fotobuchețea fo fană și aveai necazuri conjugale!)că mă documentez pentru ceea ce va fi încununarea eforturile mele pe-acilea:o stufoasă nuvelă despre comunitatea ecoliterară.între timp am dat o fugă cu yahtu pînă în insula Mljet, apoi am luat elicopterul și am prînzit la Torino cu Alanis Morissette.
vezi ăsta e baiul cu tine, ești fraier, eu investesc în călătorii și cărți, tu în șekspir(barem e o Omni 902 Quiver de 6 libre?)și picotești pe malurile Mostiștei) și prinzi doar scrum de rusalce.
Acum, ce să zic... în privința proiectului europeic am o dilemă, cui să-i încrdințez partitura pricipală...trăienel e prea tern, plat, neinteresant din pdv caracteriologic, bref că o mică secătură cu automatisme comportamentale, cioacă e banal și prea schematic.tu, ma crapule, ai corespunde,mai ales că ai face o figură de succes în etapa decrepită cu o sulamită mică la căpătîi, dar mi-e că dacă dau de tine prin București, mă vei fugări cu lanseta urlînd că pescuiești sonete.cred că îi dau rolul stimabilului Corbu,aka Elena Ștefan, în travesti. el măcar citește cu atenție tot ce scriu, chiar cînd e în vizită de lucru la vulcanii noroioși din întorsătura Buzăului și îi pică conexiunea în crater..
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 23:58:34
         
 
  măi, gheorghiță, te lăsai aici, aici te găsesc. stătuși toată ziua lipit de tastatură, ca mucii de chiuvetă, ca să zic așa. sau, vorba ta, "metaforic vorbind". mă tot întreb, tu nu mai faci pipi, nu mai mănânci, nu le mai soilești, nu mai ieși pe-afară cu nepoții, nu mai dau grăunțe la curci? alte chestii nu trag nădejde că te-ar dezlipi de scaun. ai tu câteodată zile de-astea agitate rău, rău. noroc că e spre binele literaturii.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-27 22:31:11
         
 
  măi, trăinele, tre' să recunosc, rolul de mamă a sărmanilor te prinde, fiind și tu o progenitură cu limbaj sărac(în ciuda limbii neevoluate)dar, onor stimabilulprof. universitar(cine știe cum și-o fi loat doftoratu, dar mă rog, are prezumțía de nevinovăție)pe europeea e o figură(bîlbîxolană, matrice aunei serii satirice cu oareșce notorietate)nu un nume. cînd apare, bolovănos și mai nou epigramistic riscant cu erorile specifice de ortografie)pe mine mă umflă rîsul.cine naiba îl pune să scrie, nu știu, dar e de tot hazul!
dar, observ că te contamină cu onorabilitatea-i agramaticoasă, sau marile spirite șchioape se reunesc?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 22:17:25
         
 
  Gheorghe, domnul profesor Buricea este un nume! Au mai incercat si altii sa ii i-a numele in zadar..dar degeaba!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 20:20:24
         
 
  minunat, nene buricea, ai găsit 2 rime rarisime, incomparabil de penetrante pe plan lexical și cîmp deviațional-comportamental, doar riga bîlbîxolanilor te-ar putea egala, dar te repeți ca o placă, nu dentară ci de pe patefonul țaței Mimi din piesa ”pentru cine cîntă cucu”? de A.Flo. Cismaru.o știi?normal că nu, nici nu a fost scrisă încă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 19:56:53
         
 
  Scaunul lui de la cap
a pățit ceva profund,
nu-i vorba de-un handicap,
s-a făcut scaun la fund!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2013-04-27 19:11:49
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Scaunul lui de la cap
are ceva mai profund,
nu-i vorba de-un handicap
ci l-a pus prea mult la fund!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2013-04-27 19:08:43
         
 
  Scaunul lui de la cap
are ceva mai profund,
nu-i vorba de-un handicap,
doar ca i-a căzut la fund!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2013-04-27 19:07:54
         
 
  Scaunul lui de la cap
are ceva mai profund,
nu-i vorba de-un handicap
ci l-a pus prea mult la fund!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2013-04-27 19:05:53
         
 
  Scaunul lui, pentru noi,
de la cap stiți cum e oare?
Are numai trei picioare
si acelea-s cu noroi!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2013-04-27 19:00:06
         
 
  sau: ”limbuția a dos de țap!”  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 12:59:30
         
 
  cînd mitică izvodește
rimele-i cu scaun la cap
gura lui pute a pește
și morala a dos de țap!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 12:58:45
         
 
  ești intratabil, cioacă, s-ar sinucide și autorii de limericksuri dacă te-ar citi...ce ai zice dacă, acum, fiindcă sunt grăbit să plec la iarbă verde, te-aș lăssa cu spumele tale adiacritice și agramatice cu tot?ce ai mai scrie, nene? nici poetele cu minijupă nu mai colindă europeea, să poți surprinde, ca un satir mic-pitic fluturarea unor poale moi. umbra coapsei virtuale ce-ți ridică velele libidoului în creieri! fă-ți nerăbdarea pe din doi, tu sensei, ecsi discipol respectuos, umblător pe 2 cărări( să te umple al lui respect)și revoluționați românica cu isprăvile unui tandem de aburiți...el, la propriu, matale la figurat, cu rime de pește verde.nu-mi răspunde imediat, așteaptă ora a.m. din l.a. cu exacta corespondență la fusulorar din Îngenunchiații de Gorj.și lasă-i pe Cioran, Brâncuși, Enescu și Eliade în pace, ei nu au fugit s-au autoexilat în altă epocă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 12:52:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE