FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
unui coleg de apucaturi
Text postat de Dumitru Cioaca
"Ca să scoți un ban cinstit... "
(poetul si avocatul Florentin Sorescu adresandu-se cronicarului Gheorghe Rechesan)

de-as fi si el avocat,
Rechesan n-ar fi silit
sa se lase cocosat
pentru un banut cinstit...

p.s.1
spre Sorescu, cand ma-mbie
ca sa-l iau de-aparator:
mai bine la puscarie,
decat s-ajung cersetor!...

p.s.2
ca-n belsug vrea sa traiasca,
l-inteleg pe avocat,
dar sa vrea sa-si insuseasca
absolut tot ce-am furat?!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ahaaa...asta era o epigramă acidă..leșie, omule, nici măcar leșie, spume jenant de porcoase...dar mai știi, poate te ia cineva în serios!deși, fără prea mare efort în aprecieri asupra textului de 3 lulele, ești cam ininteligibil!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 20:30:49
         
 
  ce faci, coane Mishu, ai trecut și matale pe ulei?deh, atmosfera e vag bahică dar nu se face să îți dea iar ghes mîrlănia! în definitiv ești om serios ditamai prof.universtar, ai o poziție(chiar și atunci cînd te apleci în baie, ghiduș)cu nepoți, foști studenți, cum naiba te poți, mă întreb sincer, în halul ăsta?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 20:28:40
         
 
  Dacă s-are lăsa profund
aplecat să ia săpunul
ar avea parte la fund
de o fericire-n unul!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2013-04-27 19:22:15
         
 
  Gheorghe, esti atat de mic...Rad cu lacrimi. Ridica-te, Gheorghe. Viagra nu cred ca este cu reteta. Dar oricum pensionarii cred ca au gratuitati. "gYR- gir" atat poti? Ha ha ha ha ha hi hi hi  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 18:02:07
         
 
  te-aș spînzura de ”creanga” mea că poate gînguri ”notre respect”, dar sincer mi-e scîrbă...un sentiment de altfel omenesc, iar tu, care scuipi pe Gyr, ai avea gir de la Corbu să fii acceptat încă un an.cum unde?la ”căpșunica”, de golden blitz nu ai nici față nici parale.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 17:51:02
         
 
  du-te, mă, împleticitule și bea ceva! nu vezi că îți tremură mîinile pe tastatură?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 17:48:05
         
 
  Gheorghe Rechesan, ai putea fi mai interesant. Ion este peste tine la capitolul frustrari. Si tu, dar si el, sunteti mici la scriitura. Asa ca propun imnul legionar " Ridica-te Gheorghe, ridica-te Ioane! Poate vi se ridica niste "crengi" si albul iesit vi se pare aur! Asta apropos de frustrarea lui Ion Peia! Care isi viseaza vreascul o creanga!
Si ca sa pui tot sarutul fierbinte
pe praguri, pe prispe, pe usi, pe icoane,
pe toate ce slobode-ti ies inainte,
ridica-te, Gheorghe, ridica-te, Ioane!

Ridicati-va si pupati Europeea! Fara ea sunteti niste batrani fara nume.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 17:37:08
         
 
  dai la bobboci? așa se întîmplă cînd nu-ți dimensionezi corect jetul!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 17:21:30
         
 
  Gheorghe Rechesan, rad de crap!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 17:13:50
         
 
  er. nu prea am vreme. se observă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 17:06:10
         
 
  sincer, aburitule te porți bizar.ieri dădeai cu flatulențe în altar, azi. după cîteva reprize de regurgitări și reflux esofagian cronic plus polonicele aferente cu moare de varză, revii scrobit.știi ce? nu prea ma vreme să te arunc înapoi, am scris ceva care te disecă atent, obiectiv, dar nu e cazul să aplauzi propriul ecorșeu.acolo, ești literar eviscerat, pus pe masa de disecție, elegant, fără spumele astea de adolescent acneeic.îți imaginezi cît m-a amuzat pe mine să te ”scriu”? probabil că nu” hai, mai ia o bere și conspectează!
btw: dacă tăceai te lăsam să-ți duci mahmureala liniștit. nu, nu e atac la persoană era o metaforă.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 17:05:20
         
 
  Gheorghe Rechesan, Europeea este un spatiu literar. Chiar daca il consideri un spatiu in care iti eviscerezi neputinta! Crezi ca esti scriitor daca iti exhibi frustrarile? Crezi ca devi mai talentat sau mai tanar? Vax! Ramai exact ce esti! Mi-ar lua 1 minut sa-ti pun oglinda! Dar, sincer, ma amuzi copios. Ha ha Ha !  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 16:40:22
         
 
  ce să aprob? că te dai merdenea cu brînză, cînd de fapt ești un pesmet prăfuit și tăvălit prin scîrna șoarecilor?...asta, da, aprob. te dai miule ipocrit, Hipocratele europeei, cînd de fapt nu ești decît u colportor de minciunele, țîfnă și fabricant de parodele!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 16:24:34
         
 
  Ioane, de ce te oftici?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 16:23:21
         
 
  recheșan aprobă pozitiv, am înțeles.
a rămas latunski, adrian mihai, și parcă mai era unul.

peia, zici că și eu sunt țigan. așa o fi.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-27 15:40:26
         
 
  pupă-mă-n creanga de aur, pui de securist tuciuriu.
voicu, desigur - ca și cioacă, cercel și olaru - e nume de țigan. fandosit. și tîrnosit la țîța fustanelelor multiplicate de la brîu în jos.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-27 14:28:23
         
 
  transparentule, fane, frustrea-ți este fără limite! de ce nu întrebi cine a deschis primul cutia pandorei pe europeea? vrei să îți reamintesc episoadele absolut jenante(la care mărturisesc, mi-am dat obolul fiindcă haita conținea niște nume aparte. Bordaș, AAA, C.Vasiliu)la care te dedai satiric și tu, satir mic,supărat că te lovea tanti la țurloaie cînd o fugăreai constant clănțănindu-i respectabilitatea gălăgioasă, pe lenuța toma? aia nu era mizerie?
oricum, faptul că poți înstela o neghiobie de catren, doar fiindcă conține scuipați în direcția mea te descalifică din start.și-atunci dacă europeea nu mai e pic de literară,iar masculul alfa conduce o echipă nu de zgomotoși ci de frustrați și gonflați de emportanța lor calpă, despre ce vb?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 14:24:43
         
 
  Ioane, fii ma cuvincios, ma baiete! Ce ai pe suflet? Te pot ajuta?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 14:23:28
         
 
  tu, mă plagiat de genă vermicolă, spirtulescule, tu nu contezi nici cît un microb în zona angștriomului!
du-te la metresă, să-ți culci mintea scrîntită pe leagănul ei puberal! în toate serile alea, de care pomenești, și în care viermuiești cu toată plăcerea putridă a subclasei biologice, numită primitivă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-27 14:22:46
         
 
  numai asta vrei să știi, rădulesculabe?
păi, ce e cu tine? în general, tu vrei să știi mai multe, eventual totul, dacă e posibil. face parte din fișa postului.
interesant e că, deși vînezi greșeli de limbă la toți cei care mînuiesc bine rigorile ei, la limba întunecată a lu cioacă nu ai avut, niciodată, nicio obiecție. ba chiar ești entuziasmat de tribulațiile lui gramaticale. de, ca de la agent la agent! de complement vorbeam!
în plus, tu vorbești de "mizerii"? tu, care ești întruchiparea mizeriei morale?
hai sictir, paceauro!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-27 14:19:44
         
 
  Ioane, esti pierdut! Frustrarile te-au coplesit! Urat, urat!

Stii cat tin la tine! Pacat!

Ramane ca-n seara aia! Trist batran...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 14:12:21
         
 
  "cioacă,
pe un țigan borît ca tine, ce se dă mare mînuitor de limbi, și, care limbi, una nu-i a lui, ci furate de pe drumuri - c-ai bătut drumuri lungi, din India pînă-n americi - pe o cioară ca tine, zic, nu dau o ceapă degerată.
vă cunosc obiceriurile: lugu-lugu, pe lângă român, cu un ochi la stradă și cu altul la ogradă, pentru a poza locul, ca, după aia, să vină pe șustache, să-i șparlească omului orătania, s-o arunce în oala comună, să aive și gura puradeilor ce să mănîncă. acu a ajuns a vă cunoaște și simandicoasa coană europa."

(peia)

despre mizeria asta, sunt curios ce părere are echipa de zgomote.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-27 13:50:06
         
 
  cioacă,
pe un țigan borît ca tine, ce se dă mare mînuitor de limbi, și, care limbi, una nu-i a lui, ci furate de pe drumuri - c-ai bătut drumuri lungi, din India pînă-n americi - pe o cioară ca tine, zic, nu dau o ceapă degerată.
vă cunosc obiceriurile: lugu-lugu, pe lângă român, cu un ochi la stradă și cu altul la ogradă, pentru a poza locul, ca, după aia, să vină pe șustache, să-i șparlească omului orătania, s-o arunce în oala comună, să aive și gura puradeilor ce să mănîncă. acu a ajuns a vă cunoaște și simandicoasa coană europa. aia care se dădea mare democrată și apărătoare de drepturi umanitare. cînd-colo, îi face pachet pe cioroi și îi trimite, par-avion, încoace. noroc că gena ta tuciurie nu se lasă așa ușor intimidată: ia paraua de transport, face o excursiunea pe la șatra din vale și, după aia, o tunde-ndărăt, la fițoasa europa, care nu mai știe cum s-o dea la-ntors, înnebunită de educațiunea cosmopolito-șparlitoare a rasei tale. dacă te apuca revoluția la merkălari, sigur făceai cîteva itinerarii dus-întors pînă acum. dar pe-acolo, prin america aia, mare cît o zi de post, furgăsită de la indieni, te-ai pierdut în peisaj. întunericul din jurul tău nu poate să fie detectat pe sateliți, în pestrițărimea din jur, așa că ești cantitate neglijabilă. pe aici ce te mai dai și tu papagal vopsit, excitîndu-i gustativele lu alcoolescu-egzematescu, căruia i-ai promis, probabil, un bax de wiskey, dacă te dă genial.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-27 09:34:44
         
 
  Stimate tovarase general
Dupa ultimul dumneavoaastra comentariu adresat colegului Ecsintescu Virtual am impresia ca toate eforturile mele de a va salva nivelul au fost zadarnice. Pacat! Fiindca am asteptat reintoarcerea dumneavoastra cu atata nerabdare.
Ca rrom nu pot sa spun ca nu apreciez limbajul dumneavoastra. Este tipic etniei noastre, are culoare, miros, ba as putea spune chiar parfumul lui. Si putini romani au ajuns sa-l stapaneasca atat de bine. Unul care nu va cunoaste originea de roman get-beget ar putea sa jure ca ati crescut in aceiasi satra cu mine. Vedeti dumneavoastra, eu ca rrom, am visat ca odata si odata sa invat sa vorbesc corect romaneste. Am reusit numai in mica masura. Dumneavoastra ca roman ati reusit sa invatati limbajul rromilor peste toate asteptarile. Parerea meaa este ca aveti un talent inascut pentru aceasta limba. Emil Cioran a reusit sa fie considerat, dupa Pascal, cel maai mare stilist al Limbii Franceze. Dumneavoastra ati reusit sa fiti cel mai mare stilist al limbii rrome dupa nimeni, fiindca aceasta limba nu a avut nici un inaintasi de talia lui Pascal. Sper din tot sufletul ca sa nu va simtit ofensat ca v-am pe aceiasi treapta cu Emil Cioran.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-27 05:33:17
         
 
  egzematescule,
cam cît speri să obții de la țiganul "stilat" (așa cum îl lauzi tu că ar fi, cu sîrg și mare agitație de vîrf de limbă) pentru nevoiele tale permanente de drojdeală?
sau ai deja un depozit de samahoancă americană, depozitată în debaraua metresei, din care vă împătășiți amîndoi, înainte de a frământa droturile divanului?
cîți indivizi ai limbit pînă acuș, borșitule?
din palma cîtor ai adunat grăunța, cu ptialina prelinsă-n barbă?
rămăseși fără stipendiile mizilencei și acuș ești în căutare de alți caritabili, dispuși să-și pună la dispozițiile bucile, ca să i le lustruești tu cu osîrdie? pe-ale lui cioacă cum i le-ai? prin telepatie freudiană?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-27 02:17:15
         
 
  Stimate domnule cronicar Rechesan
Vreau sa stiti ca tot ce spune domnul Ecsintescu despre mine nu este adevarat. Intre talentul dumneavoastra si lipsa mea de talent este o diferenta ca de la cer la pamant. Dumneavoastra fiind bineinteles cerul. Avand in vedere ca probabil nu ati citit declaratia mea de capitulare neconditionate dupa citirea nemuritoarei dumneavoastre opere "Mirosul balegii" (sunteti primul scriitor care a reusit sa dea balegii locul de onoare, pe care si-l merita cu prisosinta, in Literatura Romana), declaratie pe care am sters-o la insistenta domnului profesor Emanuel Cristescu, o reproduc mai jos, pentru a nu mai exista nici un fel de discutie asupra diferentei de dimensiuni dintre noi:

sentiment de inferioritate

lang-un cronicar de vaza,
eu, si pus pe-un piedestal,
simt ce simte-o cacareaza
lang-o balega de cal.

Stimate domnule Florentin Sorescu
Va rog sa intrebati orice mare avocat daca este jignit cand i se spune ca onorariile lui sunt exorbitante. Toti va vor spune ca acest lucru nu este o jignire ci un compliment. Intre un avocat de talia dumneavoastra si un hantalau de avocat singurul lucru care reuseste sa-i diferentieze, ca valoare, este marirea onorariului pe care il primeste fiecare. Faptul ca un mare avocat reuseste sa ii jupoaie de parale pe marii mafioti pe care ii apara nu este ceva imoral ci un act de justitie sociala binemeritata. Pai daca nici un avocat nu reuseste sa ia pielea de pe astfel de talhari la modul cel mai legal, atunci cine?! Pentru mine un astfel de avocat este un Robin Hood sau un Iancu Jianu al zilelor noastre.
Finului meu Brutus Mihai nu am sa-i spun nimic diferit de ce i-a spus Cezar fiului sau Brutus.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-27 01:51:36
         
 
  nu, nu mă cred, dar mă amuză teribil să încerc mereu și să îi văd pe cei din jur enervîndu-se inutil.ceea ce nu e totuna cu ridicatul sticloanței spre gură. vorba lui Nichita:”lasă-l pe poet, dragă, noi ce mai beam?”  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 00:45:57
         
 
  Gheorghe Rechesan, ma repet! Dumitru Cioaca are stil, talent, logica si frazare. Si sarcasm triumfal. Dumneata te crezi scriitor. Ceea ce este bine!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 00:30:14
         
 
  eeei, nu te împăuna , e vorba de Pyrus, tinere, și ăla consuma în timpul campaniilor. mîine o să te doară un pic occiputul, dar nu îți vei aminti deloc cum ai măturat cu cioacă.sau el cu limba.sau logica cu tine. mă rog, sunteți valoroși, amîndoi!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 00:24:27
         
 
  Gheorghe Rechesan, imi pare rau ca ti-am stricat sarbatorile pascale! Trebuia sa fiu mai indulgent!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 00:19:12
         
 
  uneori, pe europeea, landul tuturor gorobeților doldora de talente (darul beției, harul hoției,etc.) nu omul scrie epigrame ci epigrama îl scrie pe om...mă poți contrazice inteligibil, nea ecsi? pe tine cine te scrie, oare? implacabila celulă hepatică?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 00:14:25
         
 
  Gheorghe Rechesan, stiu ca in mintea dvs cel ce va contrazice v-ar creste raitingul de la zero la plus zero. Eu nu o fac. Va astept cu productii literare interesante si inteligente. Pana acum Dumitru Cioaca face acest lucru. Eu nu intru pe Europeea ca sa ma cert. Eu intru ca sa citesc si apoi ca sa scriu! Sa scriu ceva care sa INSEMNE!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 00:12:15
         
 
  știu prea bine, dar mă amuză să-l văz ecorșeu.sau mai precis exponat în alcool.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 00:11:14
         
 
  Florentin, si la multi ani ca doar maine nu-i poimaine, Dumitru Cioaca are simtul ironiei, al limbii romane, al mistoului care te baga in ceata! Ai scris si tu epigrame. Si? Un fas! Pe langa epigramele cu precizie chirurgicale, Dumitru Cioaca ataca la baioneta, asa cum spuneam. Si daca nu esti atent te face terci! Dumitru Cioaca este un exemplu si un exemplu!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-27 00:06:57
         
 
  Dan Gheorghe Recheșan, acest domn Homunculus nu vrea altceva decât să stârnească gâlceavă și atâta tot.
Lucru care se tratează fix cu întorsul spatelui.
Lasă-l în propriul caltaboș, nu-l băga în seamă...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-27 00:05:04
         
 
  ahaaa, acu ai scos-o pe aia cu ”bătrîn”!urmează ce? rinichiul, duodenul, ficatul...nu de ficat nu vorbim, da, trăienele?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 00:04:52
         
 
  musiu trăinele, ești la cinci dește de existența perfectă în unghi radian la 45 de grade.alcoolice, normal..nu-ți ajunge,adică? mă ameninți, tu, pe mine?păi nu ți-ar fi rușine de bebeloaica? pînă una alta cioacă mătură silabele , fără altă logică decît că încropind catrene agramate în L.A. se simte încă verde și român, iar tu, apărîndu-i nevolnicia te faci singur de kko.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-27 00:03:02
         
 
  Cioacă? Talent uriaș??
La ce???
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-27 00:01:11
         
 
  Gheorghe Rechesan, esti prea batran si prea ranchiunos ca sa vezi ca Europeea se vrea un spatiu literar pentru oameni talentati. Tu ce talente ai?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-26 23:59:27
         
 
  Gheorghe Rechesan, mi-ar lua pret de cinci taste sa te aduc cu degetul in tarana. N-o fac pentru ca eu cred in spiritul Europeic. Stiu ca doare, l-am vazut pe Ion Peia. Ce se da si ce se cere! Dumitru Cioaca matura pe jos, sarcastic, cu simtul limbii romane la el, si cu logica literara! Face misto! Cu alte cuvinte!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-26 23:57:36
         
 
  ete na, acu îl plagiezi, musiu eczemanteescu pe bonaparte sau pe Radu Gabrea...cum ziceam, arde inclusiv neuronu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 23:56:24
         
 
  adrian, esti prea mic pentru un razboi atat de mare!

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-26 23:52:42
         
 
  m-am înșelat nu era tennessee, era spirt medicinal. arde tot, inclusiv neuronu gazetăresc.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 23:52:35
         
 
  Gheorghe Rechesan, Dumitru Cioaca are verb, sarcasm si bun simt! Si talent urias sa faca sa va simtiti mici si ingsinifiabili.
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-26 23:31:09

n-are verb, fraierici! doar verbozitate! ingsinifiabilule (sic!) care esti!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-26 23:42:38
         
 
  Gheorghe Rechesan, daca iti pute America si sistemul lor:
1. Ce cauti pe un site?
2. De ce iei dolari?
3. De ce te irosesti, aici, pe Europeea, tu fiind un "scenarist" in viata? De ce te ratezi? Iti amintesti de poza de pe FB? Erai pe un iacht. Trista imagine a parvenitului. Pentru ca asa doresti sa existi. Un parvenit in literatura, un parvenit in cultura, un parvenit..si atat tot. Banuiam ca parvenitii nu plagiaza inca! "Scaunele" ca si titlu literar apartine altcuiva!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-26 23:38:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  trăinele, să nu aprinzi acu și o țigară că la cît de ing-ig-nifug și fiabil ești în acest moment sare naibii șandramaua lui Corbu în aer și mîine seară scrii denunțuri doar pe mîlul din balta lui Tekir.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 23:36:05
         
 
  Gheorghe Rechesan, Dumitru Cioaca are verb, sarcasm si bun simt! Si talent urias sa faca sa va simtiti mici si ingsinifiabili.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-26 23:31:09
         
 
  măi, trăinele tu eshti mare-mare jmeker, vrei o invitație în State, la L.A. sau barem în tennessee.whiskey tennesse nu wiliam tennessee,că tot ești ”dramatic” ca-n seara aia!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 23:28:53
         
 
  Păi, ia-ți senseiul și bucurați-vă împreună de viață...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-26 23:20:43
         
 
  sau suferi de sindromul oedipus-captivus?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 23:05:34
         
 
  ”băiete” ești cu tactu,trăinele...l-ai cunoscut?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 23:04:52
         
 
  Baieti, Dumitru Cioaca este un sensei literar. Are verb, logica si talent. Ar matura cu voi in secunda doi/ asta ca o rima. Apreciati valoarea acolo unde ea exista!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-26 22:56:40
         
 
  Așa m-am gândit și eu, Dane. Dar zău dacă are sens să-ți faci sânge rău pentru atâta lucru. Omul e nevinovat, ce să-i ceri? Și ferice.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-26 22:45:08
         
 
  vezi bine, insul e irecuperabil și nevindecabil, orice i-ai face!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 21:00:37
         
 
  florentine, cu regret zic: ai avut dreptate, afirmația pe care o făcuși și pt care ai plătit cu leucoplast pe gura comentariilor,dar e reală și n-avea sens, doar din acest pdv al ”concepției” și contribuției literare a lui mr, cioacă acilea, pe europeea, să plătești și să îți ceri scuze!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 20:59:27
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE