FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Incredibil
Text postat de Emanuel Cristescu
Gândul precede ori ar trebui să preceadă fapta. Și asta dintr-un minim și elementar motiv că multe dintre faptele noastre au ori pot avea consecințe care să ne afecteze!

Îmi este imposibil de înțeles comportamentul unor colegi care, imediat ce li s-a ridicat sancțiunea, au făcut ostentativ, totul pentru a fi sancționați din nou!

Din păcate trebuie să plec și iar sunt blocat în alte probleme. (probabil până miercurea viitoare, nu voi putea intra decât fugitiv pe site; dacă nu va apărea altceva)

Ca o soluție rapidă, îl rog pe domnul Cioacă să șteargă textul în subsolul căruia sunt încălcările de regulament și să-l reposteze. Dacă țin bine minte vor dispărea și comentariile. Și cum voi avea timp voi reduce nivelul domnului Peia.

Am primit și o sesizare privind un atac la persoană al domnului Radu Ștefănescu la adresa domnului Recheșan. Cum principiul "audiatur et altera pars" funcționează și cum nu am timp să văd cine a început aștept și punctul de vedere al domnului Ștefănecu. Nu pot fi invocate argumente anteror datei ridicării ultimei sancțiuni.

Mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  De mult  
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-27 02:08:34
         
 
  Mesiu Corbu,
Atîta vreme cît ai acceptat ca, pe aici, să-și facă mendrele o droaie de mangafale, unii mai agramați decît absolvenții de școală făcută după blocuri, alții intruiți să supravegheze eventuale ieșiri din canonul stăpînilor de peste graniți, - plătiți fiind de către aceștia, ca niște slugi nemernice, să ne scuipe-n farfurie nouă, românilor, rămași în "neamul nevoii" - dacă acestea și încă altele, la ce te poți aștepta? Ce respect să aibă cineva pentru inși de teapa lui icsulescu... și lui igreculescu... și lui zetulescu... etc? Nu există decît două variante: ori să-ți iei tălpășița definitiv de pe aici, ori, dacă ai un pic de sînge-n intalație și nu suporți ca orice terchea-berchea, cu morala îndesată-n poznaru de la spatele pantalonilor, să zburde prin hogeac, ei bine, dacă nu suporți atare chestiune, cum l-ai prins, cum i-ai plasat-o între felinare!
În ceea ce mă privește, puțin îmi pasă de teoriile matale fără fond, pe care le tot întinzi pe aici, ca pe foietajele semipreparate, precum și de amenințările cu scăderea nivelului și alte alea.
Mi-e complet egal că nu mai pot vorbi - liniștitor pentru conștiința mea, căci mi-ai băgat pumnul în gură - sau că, vai, am dezamăgit pe cine știe ce pur, care trăiește sanitar, în cutiuța lui cu jucărele de plastic. Eu știu că lumea-i o mare mocirlă puturoasă, și, ca atare, trebuie să fii pregătit pentru a o înfrunta. Chiar și murdărindu-te. Demult nu mai sunt un naiv eterat, cu ochii și nările asupate, admirîndu-și propriile fantasme și amirosindu-și suavitățile primăvăratice de la subsuori. Asta, în timp ce nemernicii își fac de lucru, cu sîrg, în vistieriile marilor bandiți ai mapamondului.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-27 02:07:33
         
 
  er de ceva vreme  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 11:02:00
         
 
  de ce vreme, stefănescu nu se mulțumeste să lanseze "flegme" virtuale în direcția mea,îi atacă pe cei care lasă un comentariu sub textele mele.nu vreau să repet semnalările de anul trecut, cînd, fără nici "apropou", musiu i-a catalogat într-un mod inacceptabil pe dnii Kosta și latunski, doar fiindcă au avut nefericita inițiativă de a lăuda textele mele. acum văd că extinde echipa de zgomote, :"a.mihai, pintenogule.etc."
Acum trei-patru zile,fără să fie provocat în vreun fel, direct, între gestul de a reclama invalidarea textului cu marsupialele și jenanta constatare:"am citit cu atenție, textul e un fîs!" și-a făcut vreme să mă" evalueze" medical, chipurile:
"în prezent, se pare că tărtăcuța ta, în plină expansiune, a explodat într-un număr n de dovlecei mai mici și extrem de agitați, de ambele sexe, unde n e aproximativ egal cu numărul de clone. după ultimele studii ale cercetătorilor sovietici de le Jebel, se pare că n = 6, așa că teoria bipolarității, desigur, cade. "
bon, nu e ultima mîrlănie adresată de bibic, dar cu singuranță e ultima ce mi-o adresează mie.avertizat ori ba, sancționat sau nu (nici că mai contează injuriile și calomniile proferate de fane r. cît impresia de hărțuială continuă și fără rost)pe mine m-ați pierdut de client. dle Cristescu-Corbu..dacă nu de altceva, pt simplul fapt că vă comportați ca țața Lena pe buza șanțului, nu puteți păstra confidențialitatea unui email a gestului simplu în care-l "pîrăsc" pe miștocar, nimic altceva decît un ins bolnav de ură, incontrolabil în calitate de colaborator sau editor în prăvălia asta de genii pustii.într-adevăr trebuie să fii bolnav psihic să accesezi un sait literar unde covîrșitoarea majoritate a comentariilor conțin răfuieli, injurii și bălăcăreli reciproce.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-26 11:01:41
         
 
  Comunitatea aceasta este departe de a mai redeveni ceea ce era odinioara, cand am intrat io prima oara, na, ca facui si o biata rima involuntara! Erau pe aci oameni de valoare literara certa, erau si mai putin talentati, asa ca mine, dar nu se porcaia nimeni cu nimeni, probabil unora li s-a parut ca nu-i destula veselie si au incins un pic hora injuraturii, tot pe loc, numa-n soapta si-n oftat, ca la Ramnicu Sarat, ca la usa cortului, ca la capul mortului. Dar nu e mai vesel asa, spuneti si dumneavoastra?! Ce atata literatura-vura, hai sa-i dam cu-njuratura! Acest serial e mai lung ca "tanar si degeaba" sau cum dracu-i zice, povestea aia longeviva de pe Proteveaua cu noroace, a, Young and restless, iete ca-mi amintii! N-are cum sa se termine, mor actorii vechi, apar altii mai tineri dar la fel de incrancenati, totu-i ca "show" - ul sa "go on", pentru ca "must". Asta da un anume parfum acestui loc, dar degeaba se straduie unii sa spuna c-ar fi iz de balega, e spirt curat! Daca spirit nu e, macar spirt sa fie, nu?  
Postat de catre sters sters la data de 2013-04-26 11:00:53
         
 
  Nu va mai mirati, este absolut normal! Un om ca domnul Peia despre care se stie ca reactioneaza violent la jigniri, nu va intarzia sa dea replici acide, dupa cum ii este obiceiul. Nici mie nu mi-ar conveni sa fiu jignit fara motiv. Exista incompatibilitati, unele fundamentale, intre caractere. Exista insa si insi fara caracter. Pe aceia nu-i vad integrati in peisajul Europeei. Ei, insa, isi fac veacul pe aici, din motive care ii privesc. Cum alta treaba n-au, ca nu-s in stare de altceva, cum prind izul cat de fin al unui scandal incipient, cum se si amesteca in ciorba, chit ca nu e oala lor. Asa-i la balci! Pacat de sangele varsat.  
Postat de catre sters sters la data de 2013-04-26 10:41:01
         
 
  daca-mi spuneti despre ce e vorba, sigur ca o sa am un punct de vedere.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-26 10:09:52
         
 
  Buba e in alta parte, stimate domnule profesor. Dar de cate ori v-am aratat-o, ca sa zic asa, m-ati ignorat. Nu pretind c-as detine monopolul adevarului, dar totul pleaca de la ce suntem si cum suntem. Educatie si bun simt, credinta si gramatica un pic mai multa, mai multa fermitate fata de caracterele labile, un minim nivel literar impus, cam astea. Dar e frumos si asa, ca la gura Calmatuiului, vine lumea de priveste si zau, nu se plictiseste, sa moara capra vecinului daca va mint, sa n-am parte de Europeea, iete ca m-am si jurat! Un mare adevar filosofic ar fi acela ca daca insii care intra aici nu se pot iubi, ca n-ar fi "mumos", macar sa se respecte reciproc avantajos. Da-i departe griva de iepure, caci primul impuls al needucatului este acela de a macula. Am in minte o superba fabula a regretatului Aurel Baranga, azi uitat:
Intr-o noapte de vis, diafana
pe un lac, sub tremur de luna
pluteau impreuna
o rata
si-o lebada
wagneriana
uita-te la ea
ce-ngamfata!
sopti rata
inciudata
si
daca stai
sa te gandesti bine
ce diferenta e-ntre ea si mine?
aceleasi pene
si acelasi cioc
arde-o-ar focu' s-o arza
vedea-o-as pe varza!

Iar MORALA
e ca
daca nu poti sa urci
macar sa barfesti
si sa spurci!

Cam asta mi se pare a fi concluzia, stimate domnule profesor, din rahat nu poti sa faci bici, necum sa-l mai si faci sa faca "plici!".
Sau ca sa nu mai sporim si asa scabrosul, din coada de caine, sita de matase nu se face.
S-auzim de lumi mai bune, ca Europeea nu se pune.
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-04-26 09:39:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Stimate domnule Cristescu,
Am dat imediat curs dorintei dumneavoastra stergandu-mi textul. Am schimbat si titlul afisarii pentru a corespunde mai bine realitatii.
Cateaua de inima nu m-a lasat insa sa sterg si comentariile colegilor mei din doua motive:
1) Nu-mi apartin si eu respect cu sfintenie comentariile distinsilor mei colegi
2) Comentariile fiind de o suta de ori mai valoroase decat textul meu nu merita o astfel de disparitie violenta.
Si acum asi avea si eu o rugaminte la dumneavoastra: sa nu-l mai pedepsiti pe domnul general Peia. Adica sa nu-i mai faceti jocul voiam sa spun. Dumneavoastra nu ati observat ca domnia sa revine pe site numai din dorinta de a fi pedepsit?! Parerea mea este ca o ridicare substantiala de nivel ii va reduce domnului general si mai substantial agresivitatea. Daca nu ma credeti pe mine va rog sa-l cititi pe Zigmund Freud. Dupa parerea marelui savant toti comandantii militari cu nivele extrem de scazute sunt extremi de agresivi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-26 09:32:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE