FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De ce ii multumesc lui BASESCU!
Text postat de ecsintescu virtual
Se misca tara! Romania asta, patriotica si nationalista, cand cumana si cand dacica! Se misca Romania democratica!

Avem un Bombonel condamnat! Si un senator bagat la bulau! Acte de coruptie!

De-aia il iubesc pe Basescu! Suspendatul asta lasa justitia in doru lelii!

Catalin Voicu are o recto-ragie!

Imi place Romania! Se simte aerul dreptatii!


Intrebare: Daca nu eram membri ai Uniunii, ce se intampla? Daca romanii nu erau de acord cu lovitura de stat, nu-i asa ca Voicu era scapat? Si Nastase?

Imi place Romania! Si imi plac romanii care au decis Referendumul, si alegerea succesiva a lui Basescu! Diasporezii nu au gresit! Si nu gresec niciodata!

Au plecat din aceasta tara urmandu-si peincipiile, nevoile si neamul. Da, nevoiile si neamul. Amaratii aia de capsunari au adus PIB-ul la nevoi satisfacatoare pentru Romania! Deci, sunt niste eroi!

Ii multumesc lui Basescu! Si ii multumesc celor care ne-au redat ideea in democratie, in lege, in justitie!

Abia astept si condamnarea presedintelui actual pentru Flota, hotiile Elenei Udrea, ale fratelui sau, pentru Haysam si pentru Mihaileanu!

Si asta va fi posibil datorita Europei, o Europa in care suntem cetateni cu drepturi depline! O Europa si o lume in care presedintele Basescu ne-a arat cum trebuie sa fim!





Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ar fi, totuși, o scăpare pt marinel...

și anume schimbarea de nume, din băse în vântu, ceea ce - nu-i așa? - ar fi cam același lucru din punct de vedere olfactiv, decât că acționează surdina!

în definitiv, e și ăsta un progres! măcar auditiv!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-23 09:37:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE