FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
mai bine viu si sarac lipit pamantului decat mort si bogat!
Text postat de Dumitru Cioaca
"Doamne,
în marea Ta bunătate
Te vei putea ierta
și pe Tine?"
("o singură întrebare" poem de Victor Petrini"

Doamne, spre-a scapa curat,
din labele lui Petrini,
ce-o face pe procurorul,
sa nu faci ca dictatorul
Nicolae Ceasescu,
ci sa faci rost de techinii
ce ti-i cere-un avocat
de talia lui Sorescu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  poate tu trăiești din banii diasporezilor, măi drojdierule. o limbă aici, o limbă colo, după cum ți-i felul și nevoia. eu am trăit și trăiesc din munca mea. nu am lustruit cu limba pantofii nimănui și nu mi-am lepădat copii, făcuți prin boscheți, în brațele femeii pe care-ai înșelat-o, aruncîndu-te în patul ortopedic al metresei. de ce ortopedic? simplu: pentru că tu, cu mintea scrîntită fiind, aveai nevoie o proteză inghinală, care să-ți poarte icrele borșite.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-27 01:46:12
         
 
  am nevoie de corectori

De-a pururi. Numai că nu-i vorba de corecturi, ca să le plătești, ci de corecții, și astea le-ncasezi!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2013-04-26 23:29:44
         
 
  adrian, de ce nu le corectezi? Considera ca e o proba de angajare!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-26 22:46:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ioane, tarisoara asta mare si puternica si geniala, traieste economic exclusiv din banii diasporezilor si a guvernului Boc!
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-26 22:00:23

fraierici!

într-o singură prăpădită de frază ai reușit rara performanță de a face nu una, ci două greșeli groase cât propriu-ți obraz! nu-ți spun care sunt, că oricum nu vei pricepe!

dar e lucru cert că îi calci pe urme și-i sufli-n ceafă lui măiestrel-catrenel...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-26 22:35:27
         
 
  @adrian mihai, am nevoie de corectori! Te bagi?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-26 22:02:16
         
 
  Ioane, tarisoara asta mare si puternica si geniala, traieste economic exclusiv din banii diasporezilor si a guvernului Boc! Ca sa ne-ntelegem!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-26 22:00:23
         
 
  asta mi se pare o refulare, ca tot statu-si pe tusa!
Domnule Ion Corbu, pe un site EUROPEAN, CE INSEAMNA JIDAN?
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-25 23:34:27

ptrrrru cu tata!
până la a-l întreba pe dl corbu cum e cu termenul de "jidan" în europeea, ia fă tu un pustiu de bine și întreabă-te pe tine zicându-ne și nouă cum e cu statu-si.

nu de alta, dar cred că-ți ești la îndemână...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-26 09:13:56
         
 
  Ce-aveți, fraților, ce v-a apucat? Altceva mai bun decât să vă bălăcăriți pentru toate prostiile n-aveți de făcut?
Ioan Peia, când ți se dă binețe, răspunzi cu binețe.
E chestiunea aia de minim respect pe care ar trebui să o aibă oricine față de oricine.
Eu nu știu cum devine treaba cu abjecta problemă jidovească,
dar mi se pare că ce facem noi aici e curată țigănie.
Noroc cu înțeleptul Jupiter, că ne mai arată cum e bunul simț.
Gaspadin Latunski, ce-ai frate, te-a apucat și pe tine? Nu te prinde neam aerul belicos.
Tu, Radule, ce pățiși?
Stimate domn Cioacă, toată lumea înțelege că ai plecat de mult timp. Poți fi însă mai receptiv la atenționările relative la scrierea limbii române. Bunăoară, ți-am zis de 100 de ori că se scrie "aș", nu "ași" - forma de condițional, iar mătăluță la fel o faci.
Zic ziua bună tuturor și bună să vă fie inima.



 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-26 08:13:38
         
 
  "pe lîngă celelalte scîrbe, care papă din banii jidanilor, ca să facă politică antiromânească."
(tovarasul general Ioan Peia)

Stimate tovarase general,
In primul rand un calduros bun re-venit pe Europeea. In legatura cu citatul de mai sus, cred ca nu puteati sa-l plasati mai bine decat in subsolul care im apartiene fiindca eu sunt si rrom si jidan si jidac (dac de pe Jiu). Si eu am observat ca rromul Cioaca papa banutii castigati de jidanul Cioaca pentru a-l defaima pe jidacul Cioaca, un caz clar de politica nu numai antiromaneasca dar si antiolteneasca. Dar mi-am zis ca totusi nu este cazul sa ma pun cu cobilita pe ei, avand in vedere ca cele trei minoritati par a se impaca destul de bine intre ele. Si nici sa le arat prazul parca nu ma lasa inima.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-26 03:21:19
         
 
  prostălăule,
dacă nu ești sufucient de beat la ora asta și mai poți citi cîteva rînduri, citește în Eminescu, Caragiale, Conta - ca să enumăr doar cîțiva - și o să afli ce-i acela jidan: adică, unul care te plătește pe tine ca să fii muci în fiecare zi, în schimbul limbilor pe care le dai protectorilor tăi, care te folosesc ca pe un papagal dresat.
adică, fix ca pe o jivină primitivă.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-25 23:48:31
         
 
  Ioane, se vede ca ai logoca: am spus in celalalt comm "sublima" si tu te-ai dus cu gandul la Caragiale! Bravo!

"anșa, cît nu apucă să mă suprime din nou, vreau să apuc ați zice că ești o mare scîrbă de ins!
pe lîngă celelalte scîrbe, care papă din banii jidanilor, ca să facă politică antiromânească. "

asta mi se pare o refulare, ca tot statu-si pe tusa!

"jidanilor" daca nu vei fi avertizat am sa scriu la Muzeul Holocaustului!

Domnule Ion Corbu, pe un site EUROPEAN, CE INSEAMNA JIDAN?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-25 23:34:27
         
 
  rădulesculabe,
atît cît nu mă mai toarnă un delator lu musiu corbu, ca să mă suprime - că așa știe el, să se dea mare retor, pe zona imparțialitărții, taman ca dom nae cațavencu: face teoria chibritului cu două scăpărători - anșa, cît nu apucă să mă suprime din nou, vreau să apuc ați zice că ești o mare scîrbă de ins!
pe lîngă celelalte scîrbe, care papă din banii jidanilor, ca să facă politică antiromânească.
da' tu ești fruncea!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-25 22:59:34
         
 
  adica corul catelusilor din opereta "lasati-ma sa-l cant" de gherase (sau manase) dendrino? prinsasi curaj, bubico?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-25 20:16:04
         
 
  ia uită, ne veni ”șăfu” (în accepțiunea ta, evident)! d-acu să vezi corul antic (Reccheșan, Kosta, latunski)  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-04-25 19:40:49
         
 
  ”uau! mirosise saracu' gheorghita ceva..”

trecerea ta.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-04-25 19:36:18
         
 
  uau! mirosise saracu' gheorghita ceva...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-04-25 17:09:34
         
 
  Ioane, nu trebuie sa te enervezi! Romania este pe maini bune. USL defileaza in sondaje, masurile economice sunt sublime si a venit vara.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-04-25 15:28:54
         
 
  Ioan Peia, bucuros să-ți văd glăsciorul. Salut cu salutul cuvenit unui poet  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-25 12:00:59
         
 
  scuzați-vă, fraților, scuzați-vă!
față de toți vînzătorii de neam, de agresorii poporului român, de liftele plătite să ne umilească, să ne aducă în sapă de lemn, să ne reducă la starea subalternă de sclavi - veșnic îndatorați și plătitori ai cămătarilor mondiali.
scuzați-vă, fraților, și recunoașteți-vă, în acest mod, starea de îngenunchere la care am fost condamnați.
cîtă micime în mințile și sufletele celor ce s-ar fi căzut, mai informați fiind, să ne apere ființa națională!
vai de mamă de român! în ce hal de degradare morală, subumană a ajuns!
peste un timp, din România va rămâne doar o legendă tristă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-04-25 10:19:45
         
 
  Domnule Florescu,
Avand in vedere ca nu mi-ati sarit peste iapa ci numai peste cal sa stiti ca v-am iertat saritura de acum o luna cand s-a intamplat. Imi pare rau ca ati fost pedepsit, mai ales ca vina pentru aceasta pedeapsa o port eu: daca nu eram atat de nurliu probabil ca nu incercati sa-mi faceti figura!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-25 04:14:35
         
 
  Scuze, mister Cioacă, pentru săritul de cal de-acum o lună.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-04-24 22:57:52
         
 
  "cioacăăă, bi cherful că te dau cu capu de coloana infinită!ciocu mic, cînd vorbești de Brâncuși, maarsupialule!"
(Gheorghe Rechesan)

Cum ati inchis subsolul in care aparut comentariul dumneavoastra de mai sus, ma vad obligat sa va raspund aici. Nu neg ca in marsupiul meu s-a adunat cate ceva. Pri munca cinstita, bineinteles, fiindca ameriacanii sunt niste hiene cu hotii. Desi incerc sa-mi fie sila de mine pentru ca-mi merge bine, nu reusesc. Asa cum am mai spus eu, fiind un las, niciodata nu am avut curajul sa-mi apar "saracia si nevoile" atunci cand americanii mi-au spus ca ar fi cazul sa renunt la ele. Neamul mi l-am aparat cand am vazul ca altii il denigreaza, fiindca facand parte din el nu faceam altceva decat sa ma apar pe mine. Din cate am priceput nici dumneavoastra nu va merge rau in Romania, lucru care ma bucura, ca daca ar fi dupa mine fiecarui roman ar trebuii sa-i mearga bine. Sa integ ca nu puteti dormii noaptea datorita cosmarurilor ca va merge bine?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-20 22:22:59
         
 
  hai, bagă vrăjala...uite cum să face la modu profesionist

http://www.realblackmagicspells.com/?gclid=CKelu93X2bYCFYS_3godPTUAqg

cum că nu știai că pistă balta a mare ai să te apuci dă cătrănele, că va veni vremea să ai nevoie dă iea!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-20 19:51:51
         
 
  Nu, nu pusei in desagi si o gramatica. Fiind prea grea mi-ar fi incetinit fuga.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-20 19:49:06
         
 
  bine, fratele meu cu marsupiu, bine făcuși!da o gramatică de ce nu băgași în el, era prea grea?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-20 19:45:41
         
 
  "cine e Petrini, nea cioacă, ia-n spune-mi, știi? dar Scorniceștiul îl vizitași? păi vezi, bre!"
(Gheorghe Rechesan)

Petrini-i un om cu vana,
si un procuror divin,
ce lucreaza mana-n-mana
cu-avocatul Florentin.

p.s.
Daca vizitai Scornicestiul?
Nu ca n-avui timp, fiindca fugii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-20 19:43:15
         
 
  hai, lasă vrăjeala răspunde la întrebări!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-20 19:40:18
         
 
  "da, unde ți-e ciracul dîn detroit, cum de nu e la post să-ți sară în apărare, să îți laude spiritul cătrănit?"
(Gheorghe Rechesan)

Sfintia Sa parintele Sorin Olariu nu mi-a fost niciodata cirac ci numai duhovnic. Parerea mea este ca nici dumneavoastra nu v-ar prinde rau daca ati merge sa va spovediti la Sfintia Sa. Daca veti face acest lucru, va recomand sa nu va marturisiti toate pacatele deodata ci numai cu taraita. Daca nu procedati cum va recomant eu exista pericolul ca Sfintia Sa, care este sanatos tun dar cam slab de inima, sa lesine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-20 19:32:49
         
 
  cine e Petrini, nea cioacă, ia-n spune-mi, știi? dar Scorniceștiul îl vizitași? păi vezi, bre!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-20 19:27:54
         
 
  Stimate domnule cronicar,
Eu nu numai ca nu incit pe nimeni impotriva unei categorii socio-profesinale atat de "nobile si sfinte" (Petre Pandrea) cum este avocatura, dar incerc din toate puterile sa-l conving pe Dumnezeu sa-si ia ca aparator pe cel mai bun avocat pe care il cunosc eu. Fiindca numai domnul avocat Florentin Sorescu este capabil sa-l scape pe Prea-Inaltul din ghiarele unui procuror de talia lui Victor Petrini.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-20 19:22:13
         
 
  da, unde ți-e ciracul dîn detroit, cum de nu e la post să-ți sară în apărare, să îți laude spiritul cătrănit?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-20 19:20:00
         
 
  și încă un amănunt semnificativ despre verbul ăla moale dintre garaibace ce demonstrează că habar nu ai despre ce s-a petrecut și se petrece în Românica, bre. vreme de un deceniu presa ortografia numele geniului din Scronicești, așa: ”nicolae ceaușescu”. știi de ce? nu fiindcă era oltean, juvete corcit cu tătar, bre.mai ai o încercare, hai forțează neuronu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-20 19:19:08
         
 
  cine e nea mitică, ”nicolae ceasescu”ăla? de ce inciți bre, împotriva unor categorii socio-profesionale din România? era retorică întrebarea, așa că nu-mi răspunde, te rog, ai toate vorbele moarte în tine, fiindcă vb neamțului ein mann ain mort...pardon, wort!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-20 18:44:24
         
 
  "Heute rot, morgen tot - cum îți spuneau și nemții ăia în lagărul de transfugi din Austria..."
(tovarasul transfug transnistrian Latunski Criticul)

Radio Erevan raspunde:
In afara de faptul ca zicerea suna "besser rot, nicht tot" si nemtii aia din Austria lipseau cu desavarsire, presupunerile comisarului Latunski sunt suta la suta adevarate.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-20 16:21:10
         
 
  "mai bine viu si sarac lipit pamantului decat mort si bogat!" (genialul de peste baltă)

Heute rot, morgen tot - cum îți spuneau și nemții ăia în lagărul de transfugi din Austria...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-04-20 13:55:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE