FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Festivalul international de scurtmetraj Cluj Shorts la prima editie
Text postat de dan mircean


Pe parcursul a două zile, 19 și 20 aprilie 2013, festivalul internațional de scurtmetraje, numit Cluj Shorts va avea loc la Cinema Victoria, b-dul. Eroilor, nr. 54, Cluj-Napoca. Organizat de Asociația Persona, Cluj Shorts prezintă în fiecare zi 6 calupuri de scurtmetraje realizate în Germania,Franța, Marea Britanie, Statele Unite, Australia, România, Spania, Grecia, Olanda, Armenia,Suedia, Slovacia, Portugalia, Austria, Serbia, Irlanda, Ungaria, Brazilia, Mexic, Hong Kong,Columbia, Turcia, Rusia, Israel, Cuba, Malaezia, ce vor putea fi urmărite între orele 11, 13, 15, 17, 19, 21, în cele două zile. Gala premiilor va avea loc sâmbătă de la ora 21.

Organizatorii au ales pentru a prezenta publicului prezent la eveniment 86 de filme proiectate, dintre care 32 sunt selectate pentru a participa la competiția oficială. Scurtmetrajele diversivicate, precum, drame, comedii, animații, documentare şi filme experimentale vor intra în competiție pentru titlurile: “Cel mai bun regizor”, “Cea mai bună imagine”, “Cel mai bun film studențesc”, “Cel mai bun documentar”, “Cea mai bună animaţie” şi, bineîneles, “Trofeul Cluj Shorts pentru cel mai bun scurtmetraj”. Atât filmele aflate în competiție, cât şi cele în afara
acesteia vor concura pentru “Premiul publicului”, pentru că cei prezenți la eveniment vor avea posibilitatea să voteze filmul preferat. De-a lungul celor două zile de proiecții publicul va fi şi el răsplătit cu premii surpriză, ne anunță organizatorii evenimentului.

În festival s-au înscris 453 de filme trimise din 6 continente, așa încât juriul format din personalități din branșă, Conf. Univ. Dr. Acad. GABOR XANTUS, Dr. Ioan Pop-Curșeu și Sergiu Matei vor avea de urmărit și apreciat producții din ultimii ani, multe din ele deja premiate la festivaluri internaționale de gen.

Biletele se pot achiziționa de la casieria Cinema Victoria. 10 RON – preț normal, o intrare, 5 RON – preț redus, o intrare, pe baza documentelor pentru elevi, studenți, pensionari, persoane cu dizabilități și însoțitorii lor, 20 RON – bilet combinat, trei intrări, 50 RON – abonament pentru toate proiecțile, cu excepția Galei de Premiere. 10 RON – bilet Gala de Premiere.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE