FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Aritmetica și fiicele EVEI
Text postat de adrian mihai

fetele, în operare,
excelează - am dedus -
unele la adunare,
altele doar la produs.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Da, cand intra rechesan in discutie ca musca in fundul calului se poate spune ca e "agramatic".  
Postat de catre General Motors la data de 2013-05-11 07:02:12
         
 
  epi AGRAMATIC, poate!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-17 20:54:48
         
 
  Inca n-ai inteles. Sa fie poanta prea suptila?
Iti dau un hint: vezi duelul epi gramatic de la textul lui.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-17 14:57:30
         
 
  ei, să știi că tocmai mi-ai aprins un led în cap, epi_gonule!

everestul ăsta al catrenelor șchioape (de tine e vorba, cioculete, cred că te-ai prins!), n-o fi, oare, mai mare și decât tine?

dacă-i așa, mergi pe principiul "scapă cine poate!" și nu-ți mai băga pielea-n saramură pentru mine!

vezi-ți de necazurile tale, hombre!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-17 09:11:51
         
 
  Din contra, imi pari cam vulnerabil in fata lui pentru ca va iesi intotdeauna invingator dintr-o disputa cu tine. Asa ca nu il apar pe el de tine, ci pe tine de el.

Vorba aia: Chuck Norris nu doarme cu veioza aprinsa fiindca ii e frica de intuneric, ci fiindca intunericului ii e frica de Chuck Norris.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-17 02:46:46
         
 
  stai liniștit, că nu-s crescut în mediu steril, așa că n-ai de ce să te sforțezi în a mă apăra de virusul "miti", c-o să te doară mijlocul.

o pot face singur, n-am grețuri la capitolul ăsta!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-16 15:58:31
         
 
  N-ai inteles cum vine chestia. Din pacate tre' sa plec la serviciu. O sa iti explic dupa ce mai citesti vreo 100 de catrene de-ale lui nea Mitica.
Ideea este ca eu vreau sa te protejez pe tine de nea Mitica, nu pe nea Mitica de tine. Gandeste-te la varianta asta. Prietenii stiu de ce.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-16 15:47:08
         
 
  te contrazici în termeni, uite de ce:

afirmi că juvetele ăsta e un epigramist dat naibii de bun. eu sunt de aceeași părere... contrarie. un epigramist cu adevărat bun n-are nevoie de avocați și punct!

prin urmare, dacă tot sari așa, de-l aperi la tot pasul, indiferent ce ar scrie, cum ar scrie, conduce la ideea că omul e, de fapt, un neajutorat iar tu nu ai curaj să îi spui verde-n față ceea ce sunt convins că și vezi, și gândești. și nu doar tu, ci tot site-ul!

pe de altă parte spui că excepția aia nu confirmă regula. ba o confirmă, meștere! era schimbul meu de replici cu agramiță, chestia asta nu te privea personal.

ce să înțeleg, că atunci când faci pe apărătorul lui ciocușor ai voie să-ți bagi și să-ți scoți? asta nu se pune, nu? păi ori ai principii, ori n-ai!

tu ești epigramist cu ștaif, nu ca mine! sau cel puțin așa te pretinzi, din moment ce zici că ai scris cu zecile de mii (cât de bune or fi, dumnezeu cu mila...). dacă eu poate că aș mai avea vreo scuză, având în vedere că încă nu mi-a căzut cașul de la gură în materie de epigramă, apăi tu n-ai absolut nici cea mai mică scuză...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-16 15:42:40
         
 
  Nici replica lui K.V. nu e rea. Ar putea fi o epigrama de sine-statatoare destul de reusita daca ii gaseste un titlu si o posteaza separat.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-16 15:26:48
         
 
  Asta-i exceptia care NU intareste regula. Si totusi, ce vrei sa spui? Ca nu ai fost badaran cu nea Mitica cel care poaț sa'ti fie tata?

90% din ce ai postat pe aici au fost atacuri la persoana lui. De-abia acuma ai inceput sa il mai uiti, de vreo doua zile. Ma intreb cum o sa arate la tine Epoca post-Mitica. Oare o sa supravietuiesti? Eu zic ca da. Ce nu te omoara te intareste, nu-i asa?

PS: Pe vremuri a venit unul la cenaclul din CS cu un caiet cu vreo 300 de epigrame, toate la adresa primarului de atunci. Nu stiu ce avea omul ala de impartit cu primarul (pe care nici nu mi-l mai amintesc, de altfel), dar dorea sa scoata si o carte cu epigramele alea. Adaptase tot felul de bancuri, anecdote, povestiri cu talc, etc... si le pusese in carca primarului. Unele dadea ca nuca-n perete, se stia ca bancul era cu olteni sau cu militieni, dar el nu si nu: "Vreau sa scot o carte sa-l sparg pe primar!"
Pana la urma nici primarul nu mai e, nici tipul ala nu a scos vreo carte. Ba nici nu am mai auzit de el, nu i-am citit nicio epigrama prin vreoi revista sau antologie. Si nici nu imi mai amintesc cum ii cheama. Nici pe el, nici pe primar.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-16 15:25:00
         
 
  bine ați venit pe corabia nebunilor, dle kosta! :)  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-16 15:15:07
         
 
  PS: Cam asa tebuie sa arate o replica decenta. Fara mirosuri pestilentiale si fara trimiteri la origini.
Postat de catre Epi glumist la data de 2013-04-16 14:51:17

ce vorbești, meștere? uiți așa de repede sau îți place să te complaci în postură de lup moralist? ia uite colea...



Chit ca ne-a iesit in cale
Nush ce suge adrian,
Stiu atata: cu matale
E destul de badaran!
Postat de catre Epi glumist la data de 2013-04-15 03:56:39

ei, cum e cu teoria? se mai susține?

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-16 15:13:47
         
 
  celelalte...pagubesc, scuze
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-04-16 15:03:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Aritmetica bizara
Tot la modul romanesc
Cele ce produc...aduna
celelalte, pagubesc
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-04-16 15:02:48
         
 
  Dar nici nu e de mirare:
Asa cum singur ai spus
Unele fac...inmultire
altele numai...produs
 
Postat de catre sters sters la data de 2013-04-16 15:01:07
         
 
  PPS: In epigrama e la fel ca in karate. Sporturile acestea cer concentrare, tenacitate, perseverenta, munca. Iar aceasta nu se poate face cand esti orbit de ura si de sete de razbunare. Altfel devii un simplu bataus de strada. Mardeiasul cartierului, dar atat.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-16 14:54:31
         
 
  De vreo câțiva ani buni
Tu catrene tot aduni,
Dar mă-ntreb de bunăseamă
Când produci și-o epigramă?

PS: Cam asa tebuie sa arate o replica decenta. Fara mirosuri pestilentiale si fara trimiteri la origini.



 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-16 14:51:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE