FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
catren patriotic
Text postat de Dumitru Cioaca
"Te-ai dus sa vezi cu ei ce-o fi
dar ametit de ce-ai vazut
ai cam uitat ca sa mai vii
uitand de neamul tau cazut!"
(vecinul Mihail Buricea adresadu-se Sfintiei Sale diasporezul Sorin Olariu)

din America, cu jale,
catre neamul meu cazut:
spune-mi, ce am de facut,
spre-a putea sa ti se scoale*?!

*pentru a taia macaroana oricaror cronicari, generali, comisari sau fini care abia asteapta sa masluiasca intelesul acestei opere profund patriotice, tin sa mentionez ca verbul se refera numai de vointa neamului meu de a-si invinge dusmanii.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Tovarase comisar va rog sa incetati cu sugestiile de tip San Francisco!

"cum, adică tot neamul tău nu mai poate să (i) se scoale?
atunci e explicabil! eu înțeleg suferința lu matale. și nu te mai supăr, suferindule... "
(tavarisci comisar Latunski Criticul)

ca se simte sau nu bine,
cand se scoala, bat-o vina,
"dumneaei"* e pentru Nina,
si nicidecum pentru tine.

* "dumneaei" = vointa de a face un bine
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-11 11:54:30
         
 
  "cum, adică tot neamul tău nu mai poate să (i) se scoale?
atunci e explicabil! eu înțeleg suferința lu matale. și nu te mai supăr, suferindule... "
(tovarasul Latunski Criticul)

Dumneavoastra vorbiti tovarase comisar, cand stiu de la Ninocica, (secretara dupa a caror buze jinduiesc capetele multor dusmani de clasa,) ca pana si cea care se afla pe patul de moarte impreuna cu marele Lenin arata mai descarceiata decat arata a dumneavoastra?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-10 22:42:39
         
 
  "nu te întrista prea tare, pentru că ”dincolo”, conform mîntuirii promise de ”sfinția-sa” Sorin Olariu, vei sta tot cu neamurile."
(tovarasul comisar Latunski)

Daca "dincolo" intre toate neamurile se va afla si cel muscalesc eu ma voi simtii oceni haraso. Dumneavoastra, tovarase comisar, care ati reinviat de curand, ce noutati de "dincolo" ne mai puteti spune? Ati reinviat de buna voie, sau v-au dat dracii afara din partidul lor?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-10 22:29:40
         
 
  dar, pînă atunci nu uita (nici domnia-ta nici domnia-sa) de datoriile ”jandarmului” față de cei cu ochii oblici. Să-ți rezerv un loc pe transatlantic și o garsonieră în Tiraspol?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-04-10 21:44:45
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  nu te întrista prea tare, pentru că ”dincolo”, conform mîntuirii promise de ”sfinția-sa” Sorin Olariu, vei sta tot cu neamurile.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-04-10 21:40:53
         
 
  cum, adică tot neamul tău nu mai poate să (i) se scoale?
atunci e explicabil! eu înțeleg suferința lu matale. și nu te mai supăr, suferindule...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2013-04-10 21:34:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE