FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
vis contrarevolutionar
Text postat de Dumitru Cioaca
"- Iubita mea, sunt doar al tău, să știi,
Nu te-aș schimba pe-o galaxie-ntreagă,"
(Versuri din poemul "taramul visurilor rebele" de Ioan Grigoras)

pe iubita mea divina,
jur: n-o schimb pe-o galaxie!...
(dar un vis rebel ma-mbie,
ca s-o schimb pe o vecina.)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  recheșpane, nu e ușor să te masturbezi pentru că trebuie să ai cu ce. Așa că nu mai fi invidios pe cei care pot, că vorba aia: cât ai degete și limbă/recheșpanul nu se schimbă...  
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-04 04:49:46
         
 
  "cam cum s-ar manifesta ”enteresele ” alea literar-sexoase?"
(domnul cronicar Gheorghe Rechesan)

"Enteresele" mele literar-sexuale se manifesta asa cum se manifestau la marii nostri clasici care faceau tot ce puteau ca sa poata patrunde cat mai adanc in secretele literaturii feminine. Deci erau total diferite de "enteresele" dumneavoastra, care cum ma vedeti asudand asupra unei opere literare, cum va jucati cu ideea criminala de a-mi pune o galeata pe cap spre a ma putea sodomiza literar. Doamne Sfinte, cat de mare poate sa fie gradina cronicarilor Tai!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-03 23:44:48
         
 
  cam cum s-ar manifesta ”enteresele ” alea literar-sexoase? ai fantezii cu Margaret Mitchell sau cu Pocahontas(producția disney world), încuiat în bibliotecă?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-03 22:12:17
         
 
  cioacă, tu în timpul liber cînd nu produci catrene de tot plînsu, ce filme vizionezi? vezi că mihai Viteazu și Întoarcerea lui lăpușneanu măresc prostata. dacă se mai poate vorbi de glanda aia la matale-n brăcinar.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-03 22:09:28
         
 
  Nu va recomand nici dumneavoastra si nici amicilor dumneavoastra sa incerce o astfel de actiune care ar contravine intereselor mele literaro-sexuale.
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-03 17:53:20



asta chiar e tare, trufanda, fratile mieu... :)))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-03 20:41:28
         
 
  "meriți să ți se pună o cratiță-n cap și să fii pe rînd sodomizat(tot metaforic și la figurat)de cei atacați."
(domnul cronicar Gheorhe Rechesan)

Stimate domnule Rechesan
Nu va recomand nici dumneavoastra si nici amicilor dumneavoastra sa incerce o astfel de actiune care ar contravine intereselor mele literaro-sexuale. Dar nu va condamn ca ati poftit la ssa ceva. Fiindca barba ca pana corbului am, mustata ca spicul grului am, frunte lata ca Traian Basecsu am, deci am toate calitatile literare pentru a deveni extrem de ispititor pentru unui. Problema este ca partea la care poftiti dumneavoastra eu mi-am dedicat-o intreaga viata unui singur scop: acela de a sta cu ea pe un scaun. Ori nu ar fi pacat ca dumnealui, (in cazul ca dumneavoasstra ati reusi sa-i faceti ce va cere instinctul,) de revolta, obida si scarba sa-mi refuze dorinta atunci cand ii ordon sa se aseze pe un scaun?! Dar motivul principal pentru care va cer sa nu va puneti in practica visurile este Alexandru Lapusneanu din nuvela cu acelasi nume. Va amintiti celebrele lui cuvinte de patul de moarte? "Daca ma voi scula pe multi o sa popesc si eu!" Cum eu nu sunt inca pe patul de moarte, ci un barbat care inca plezneste de sanatate si vana, nu ar fi pacat sa ajungeti calugar din cauza mea?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-03 17:53:20
         
 
  "practic, ce faci, matale, nea cioaca-catrenistule e metaforic, vorbind masturbare pe textele poetice ale altora."
(domnul cronicar Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule Rechesan,
Pai ce vreti sa fac cand nu vine muza?! Sa mor de pofta? Ma masturbez si eu pe textele altora care nu sufera nici o alterare sau vatamare din cauza auto-mani....rii mele sentimentatle. (am pus patru puncte datorita faptului ca in interiorul acestui nenorocit cuvant se afla cea mai ne-ecoliterara chestie masculina de gen feminin din Limba Romana, si daca o lasam acolo, mai mult ca sigur ca agatati de ea. Si eu nu permit decat la muze sa-i simta folosul. Nu ca dumneavoastra nu ati fi un muzoi interesant, dar nu-mi permite religia.) Deci sa recapitulam. Eu fac ce fac de nevoie. Pe cand dumneavoastra, cum vine muza, o si dat afara pentru a face acelasi lucru pe seama propriilor dumneavoasstra opere literare. Pai se compara una cu alta? De asta si zice proverbul ca ca un satul (de masturbare literara, bineinteles) nu-l crede niciodata pe un flamand (tot dupa acelasi fel de masturbare)

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-03 17:29:41
         
 
  R(N)echezene, mori de ciuda ca nu ai fost, nu esti si nu vei fi niciodata in stare sa scrii un catren, cat de cat plauzibil!
Dl Cioaca ne da clase in acest domeniu la toti de pe acet site, frecventeaza si tu macar clasa zero!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2013-04-03 13:07:07
         
 
  practic, ce faci, matale, nea cioaca-catrenistule e metaforic, vorbind masturbare pe textele poetice ale altora. nu mă mir că stimabilul Corbu te-ngăduie, mă mir că cei mînjiți nu ripostează.meriți să ți se pună o cratiță-n cap și să fii pe rînd sodomizat(tot metaforic și la figurat)de cei atacați.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-03 11:07:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE