FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
unde dai, si unde crapa!
Text postat de Dumitru Cioaca
"...totuși, din cînd în cînd stropesc podeaua schitului cu agheasmă și atîrn funii de usturoi(poate ar trebui și de praz) în cerdac."
(domnul cronicar Gheorghe Rechesan care si-a pus in gand sa gonesca toate duhurile rele de site)

cand da Yago Credinciosul,
cu tamaie prin cerdac,
si eu vad fugind un drac:
ce-ai ma cu Giony Paiosul?!

p.s.
sa n-atarni un praz c-o ata
de-al tau brau, ce-i un curmei,
ca te-or napadi femei,
si doar stii ca nu faci fata!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
îmi e clar că nu-ți e bine
acolo, printre străini:
nu ești naș la multe fine,
ci doar nașă la mulți fini!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-03 12:59:57
         
 
  Stimate domnule Rechesan,
Daca alegeti calea mea sa stititi ca gramatica nu va deveni extrem de geloasa ca ati neglijat-o. Va spun asta din propria mea experienta.

"verbul ăsta prăpădit
fin, finuț ar fi lovit
reflectînd însă, mitică
naș ar fi în grămătică!"
(Gheorghe Rechesan)

cugetand adanc Mitica,
despre cum ar fi mai bine:
-decat nas in gramatica,
prefer sa fiu nas la fine!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-03 09:53:28
         
 
  verbul ăsta prăpădit
fin, finuț ar fi lovit
reflectînd însă, mitică
naș ar fi în grămătică!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-03 09:36:42
         
 
  Finule,
Finule, noi vorbim aicea de lucruri serioase, despre haznale si despre cine este sau nu este demn sa le soarba iar mata ma adti pe cai laturalnice, daca este sau nu reflexib un prapadit de verb. Uite, sunt dispus sa-i acord acelui verb onoarea de a nu fi reflexiv. Dar asta nu inseamna ca vei scapa cu una cu doua de plocoanele mele.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-03 09:18:45
         
 
  daca-n coada nu-ti sta, scai,
si nici nu se graseiaza,
Postat de catre Mitică Cioaca-mică

spun, privind în perspectivă
vebu-acesta, n-are, cică,
diateză reflexivă.
(poate află și mitică)

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-03 09:00:26
         
 
  Parinte,
Cred ca isi baga necuratul coada de nici la a treia incercare nu reusesc sa dau de raspunsul corect la ghicitoare Sfintiei Vostre!...

daca-n coada nu-ti sta, scai,
si nici nu se graseiaza
cand haznale vidanjeaza,
nu cred ca-i finul Mihai.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-03 07:28:41
         
 
  Nea Mitica, fii mandru ca un inginer chimist curata dupa matale.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-03 05:29:54
         
 
  "VIDANJÁ, vidanjez, vb. I. Tranz. A goli, a curăța haznalele, gurile de scurgere etc. – Din fr. vidanger."
(Domnul cronicar Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule cronicar,
Sunteti convinsi ca si alti curatatori de haznale folosesc acest cuvant sofisticat si frantuzit cand isi fac mereria sau finul Adrian Mihai este singurul?! Sa mai zica cineva ca Romania nu a facut progrese imense: la noi pana si curatatorii de haznale ciripesc pe frantuzeste!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-04-03 04:27:15
         
 
  recheșpane, de citit sunt convins că le-ai citit pe toate, dar de înțeles, ai înțeles ceva? Că pentru a pricepe o epigramă de calitate îți trebuie creier. Iar după cum te bâlbâi mai jos...

PS: Las-l tu pe adrian mihai să îi ducă mapa lui nea Cioacă vreo 10 ani până să ajungă la genunchii lui.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-03 02:51:01
         
 
  dah, măh hepigramistule, leamh citith, haliți-ai toate hepigramele și hautobiografiile circumhcizice și hapolcaliptic luphoase dar să nu fahci cumhva endeghestie.dar nu reproduc ce au constatat unu Ștefănescu (nu e fane europeicul)și alți cîțiva filologi tineri pt care hepigrama e un fel de frecție la piciorul de lemn al poeziei cu formă fixă, că iar faci crize de personalitate schizoidă și n-am chef să te mai oblojesc. mai bine zi-ne:unde e lancea lui Horea, Iancule tare, Iancule mare, sorinele/soare, cu moț să fii!
Altfel, cu ce te mai lauzi, pardailliane, cîți dueliști ai plictisit de 1 aprilie? păi, Adrian Mihai, te face mat din 3 definiții, așa că las-o mai moale că pielea ta e bună doar de talpă pt bocancii us.army.poate nici acolo, că la cîte găuri are, îi trage pe pușcașii marini reveneala la picioare.

ps.1. epiglumiț, fanii tăi e(sîc) o adunătură tristă de catreniști reumatici, înțepeniți în două rime dinaintea unei perpetui porți noi . așa zice Manolescu.bine, mai politicos, ca să îl voteze încă un mandat.

ps, 2, crezi că la vîrsta sa, stimabilul, resurcitabilul, infatigabilul cioaca mai poate fi esurscitat literar, barem la nivelul unui școler de clasa a VI și învățat gramatica și ortografia? un profesor de română i-ar da o șansă din 99.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-02 21:52:22
         
 
  @adrian mihai: stai linistit, patrunjel. Epigramistii au pielea tabacita in dueluri cu alte minti sclipitoare. Tu nu ai cum sa ma atingi pentru ca esti dintr-o alta lume. O lume a platitudinii recheșpaniene.

@recheșpan: fanii mei, tristule, sunt tocmai presedintele Uniunii Epigramistilor din Romania, vicepresedintele, secretarul si toata cionducerea U.E.R.
Plus cei mai buni epigramisti contemporani.
Tie ti-a citit vreodata ompunerile vreun prozator roman cunoscut?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-02 15:28:31
         
 
  recheșpane, ceea ce scrii tu este maculatura. Esti insipid, incolor si inodor.
Compunerile tale sunt corecte gramatical, dar orice absolvent de liceu filologic sau profesoras de romana de pe sate poate scrie la fel. Iti lipseste zvacul, talentul, puterea de a atrage publicul. Compunerile tale sunt cenusii, plate si pline de igrasie ca peretii unei taverne mohorate.
Cum e si sufletuil tau.
Catrenele lui nea Cioaca, desi mai au poticniri datorate gramaticii, sunt pline de viata, de exuberanta si optimism. Greselile gramaticale pot fi corectate, sufletul tau macinat de frustrare, ca si compunerile-ti, nu. Niciodata.
Panimaiesh?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-02 15:23:52
         
 
  da, e lesnea de văzut de ce. george lesnea.

"vidanjorii e-n toate
e-n cele ce sunt
și-n cele ce mîine vor rîde la soare
e-n popii făr de sutană
în catrenistul cărunt
e-n ura ce veșnic nu moare..."

așa cum în anii 90 se vindeau omagiile lui ceașcă la prețul unui volum princeps, așa și scremetul epigramistico-agramat, transoceanic poate avea fanii și fanele lui.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-02 10:13:25
         
 
  gura păcătosului adevăr grăiește, dle recheșan, înseamnă că am nimerit la țintă așa, precum găina oarbă bobul de porumb...

(-cred că am apăsat pe ce nu trebuie de ți-a sărit așa, dintr-o dată, țandăra neecoliterară, diavole cu sutană! adevărul doare, popo, dar lasă că trece...), vezi mai devale...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-02 10:03:43
         
 
  firește, în toată ecuația, stimabilul catrenist-agramist miti cioaca, e doar un coșuleț pe șezutul obraznic unei muze. e drept, agramată, sireaca!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-02 09:31:32
         
 
  adrian, dacă mă bate gîndul să-mi încredințez eforturile de scriitor fără normă întreagă unui editor, dincolo de brandul editurii aș căuta să mă conving de credibilitatea, competența profesională și moralitatea editorului pe care-l contactez. Iată o enigmă cu dezlegare la minut.
"onorabilul" profesionist de mai jos absolvent de teologie, dar nehirotonisit(așa că te rog, nu-l mai lua cu popo, ar trebui să i te adresezi cu "nepopitule") este printre altele și membru fondator, vice, șef de filială sau de cuib al unei asociației culturale din diaspora.iată ipotezele, extrase din statut:
"Art.4:
Societatea culturala romano-americana XY isi desfasoara activitatea in conformitate cu drepturile cetatenesti consfintite in Constitutia USA.De asemenea,combate orice manifestari de xenofobie si rasism,de sovinism,de iredentism si pe cele de separatism.

Art.5:
Romanii si simpatizantii acestora,care doresc sa devina membri ai Societatii culturale XY din ...,solicita biroului soc.o adeziune,in care se trec datele personale si prin care se angajeaza sa respecte statutul societatii.
Calitatea de membru al societatii se dobandeste de la data depunerii adeziunii scrise,daca aceasta este acceptata de biroul soc.sau al filialei.
Calitatea de membru de onoare al Societatii se atribuie de catre biroul executiv al societatii.
NU POT FI MEMBRI AI SOCIETATII;

-persoanele care au suferit condamnari pentru omor,talharie,viol,furt,coruptie,trafic de influienta si alte fapte penale grave.
-persoanele care promoveaza violenta,anarhismul,rasismul,sovinismul si oricare alte idei extremiste sau contrare drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului.

Bon, acuma vine potretul virtual al stimabilului, cu date de-aci de pe europeea:

Recheshpanule, acum cativa ani am bumbacit un arab pentru ca a pronuntat Romania cu r mic. Tu si scris-o. Roaga-te sa nu-ti prinda baietiii mei moaca la usa de la lift. ...Baietii mei de la Avram Iancu. Aia mananca rechespani pe pita daca aud ca ai scris Romanika si inca scris cu r mic. Singura ta sansa e ca ai moaca lui Puiu Calinescu si poate ca scapi doar cu bidonul turtit."

sau, mai mult decît semnificativ:

"Vadim m-a publicat in martie 1990, cu un articol impotriva ungurilor care cereau federalizarea tarii. Un articol pro Romania ca stat national unitar. Tu pe sub ce pat stateai ascuns atunci?

si care ar fi soaldele, bozgorashule?
Ca esti:

- MINCINOS
- TURNATOR
- DEZINFORMATOR
- OFTICAT
- LOSER?
Bozgo, ai venit cumva cu vreun argument pentru care UDMR ar trebui sa conduca din nou treburile tarii si nu am fost eu pe faza?"

Acum vine întrebarea de final:care-i asociația cu pricina și cine e stimabilul glumeț ce se strofoacă pe europeea?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-02 09:28:44
         
 
  popo, păi hai s-o luăm pe rând:

-valoarea lui nen-tu mitică e, cu maximă indulgență, fix la nivelul genuncgchiului broaștei, adevărul e că omul e lider detașat la tot ceea ce se înțelege prin agramatism. adăugând la asta și partea de vulgaritate, m-am cam lămurit de valoare... dacă ție îți place așa ceva, e ok, dar nu-ți dai seama că te pui întro postură jenantă?

-spre deosebire de voi, veleitarii mărunței care bateți la porțile, închise pentru voi, ale consacrării, eu n-am pretenții de acest fel. am scris câteva zeci de poezii și cam tot pe-atâtea epigrame, ele sunt aici, in site. cât or fi ele de bune sau de proaste diar cititorii pot aprecia. însă îți repet: scriu cât vreau și când vreau, nu la comandă, ca voi...

-cred că am apăsat pe ce nu trebuie de ți-a sărit așa, dintr-o dată, țandăra neecoliterară, diavole cu sutană! adevărul doare, popo, dar lasă că trece...

-iar treaba cu furuncului reconsider-o, deoarece apropierea ta geografico-sufletească de agramilă te plasează ca favorit indubitabil pe post de buboi în locul ăla pe care văd că-l venerezi...

-in fine, dacă tot n-ai priceput, eu nu cu nen-tu am treabă, cum ar veni pe persoană fizică (aici am citat din nemuritorul vanghelie), ci cu războiul de uzură pe care-l duce agramilă cu limba pe care pretinde că ar cunoaste-o. iar între a alege între limba română și cioacă, regret, dar aleg româna. ce alegi tu, e strict treaba ta!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-02 09:13:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Apropierea ta de recheșpan, adriane mihaiule, arată că ești la fel de ofticat ca el.
Dacă tu și cu recheșpan ați avea măcar pe jumătate inteligența și talentul lui nea Mitică, probabil nu l-ați mai aștepta pe la colțuri cu parul în mână cum o faceți zilnic. Vorba ceea: Veti recunoaste un om de exceptie dupa un singur indiciu: Toti imbecilii se unesc impotriva lui.:Ori nea Mitica e un om de valoare.
Cat despre opera ta literara, ea e sublima dar lipseste cu desavarsitre. Credeam ca poti mai mult decat catrene anemice la adresalui nea Mitica. Dar ma rog, probabil ca vrei sa intri in istoria umorului romanesc drept furunculul din sezutul maestrului Cioaca.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-02 03:45:13
         
 
 
a, și apropo de scris, epi-glumiță:

scriu când vreau eu, spre deosebire de alții (nomine odiosa) care o fac la comandă. măcar de-ar face-o bine, dar nu e cazul...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-01 12:51:29
         
 
  Ca in afara de ai duce mapa cu opere alese ...
Postat de catre Epi glumist la data de 2013-04-01 05:16:03

ce înseamnă, domnule, apropierea de mitică cioacă mică, se ia agramatismul ca râia!

bănuiesc că dacă ți-aș fi dus ție mapa și culegeam și scama de rigoare, aș fi fost în regulă, nu?

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-04-01 12:46:37
         
 
  iote, epiglumiță, ce locvace mestecă potroace... da' el catrenistul fără izmană sub sutană, el, bibicu trensfiug ce face? dă la rațe romînica, fiindcă-l seacă lingurica...mai împrăștiați, măi, băieți, că vi se văd epoleții printre scaieți.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-04-01 09:04:31
         
 
  @adrian mihai: Ce mai faci, mai baiatule? Mai scrii?
Ca in afara de ai duce mapa cu opere alese maestrului rechesan si de a-l piguli pe maestru de cate o scama, n-am mai vazut nimic la tine de multicel.
Acuma eu inteleg ca ti-e ciuda pe nea Mitica fiindca e mai talentat la catrene decat noi toti de pe aici, dar fiecare isi are locul lui in lume. Lasa-l pe nea Mitica si scrie epigrame, nu te mai tine dupa el ca paparazzo ala de rechesan.
Nu mai poate bietul Cioaca sa ma traga o baseasca din aia sfaraita ca toti sunteti la poponetul lui, mai frate!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-04-01 05:16:03
         
 
  de aceea ți-am înșirat cîteva dexuri.dă cu ghioaga în ele! deși ar fi cu folos (ca să poți pricepe clar definițiile respective)dacă ai face rost de un îndreptat gramatical și ortografic al limbii române.unul editat după moartea lui Iosif Visarionovici.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-31 20:39:45
         
 
  păi dă-ți singur, să vezi ecou!

cioacă, fie vorba între noi, ești tot atât de folositor acestui site taman cât virgula aia pe care ai pus-o sus, în titlu, care, evident, n-are aaaaaaaaaaabsolut niciun rost!...

nici ea n-are nicio treaba acolo și, evident, nici tu, pe-aici...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-31 20:36:03
         
 
  Stimate domnule Gheorghe Rechesan si finule Mihai,
Am intrebat si eu ca omul care nu stie, nu am dat cu ghioaga. Ca de dat as da eu, dar nu prea am in cine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-31 20:28:24
         
 
  sapă, sapă, nene cioacă,
sapă pînă dai de apă
amorsează pompa, apoi,
și-o să dai colo-n noroi
de gramatica ”vida(nja)tă”
în catren recomandată!

VIDÁNJĂ, vidanje, s.f. V. vidanjeră. – Cf. fr. vidange.
Dictionar: Dicționarul explicativ al limbii romane - DEX '98
VIDANJÁ, vidanjez, vb. I. Tranz. A goli, a curăța haznalele, gurile de scurgere etc. – Din fr. vidanger.
Dictionar: Dicționar ortografic al limbii romane
vidanjá vb., ind. prez. 1 sg. vidanjéz; conj. prez. 3 sg. și pl. vidanjéze; ger. vidanjând
Dictionar: Noul dicționar explicativ al limbii romane - NODEX
A VIDANJ//Á ~éz tranz. (haznale) A goli în vederea curățării. / Dictionar: Dicționar de neologisme -
VIDANJÁ vb. I. tr. A goli, a curăța haznalele. [< fr. vidanger].
Dictionar: Marele dicționar de neologisme - MDN |
VIDANJÁ vb. tr. a goli, a curăța haznalele, gurile de scurgere etc. (< fr. vidanger)

omul cît trăiește-nvață
deci hei-rup, vidanja-n față!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-31 20:12:42
         
 
  mai sapă, poate înțelegi într-un târziu... :))))  
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-31 18:41:04
         
 
  Finule, aicea m-ai avut. Ce e aia "se vidanjeza"? E cumva munca pe care o depune o pompa de facut vid? Eu stiam ca se spune "se videaza".  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-31 18:33:24
         
 
  boala-ț este fără leac,
că n-ai creier în dovleac!
țeasta ta o populează
ceea ce se vidanjează...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-31 17:39:23
         
 
  "că e moale sub chimir,
pe cuvânt că nu mă mir,
însă mi se pare straniu
că e moale intra-craniu...'
(finul Adrian Mihai)

c-am un creier moale-n craniu,
recunosc fara ocol.
daar la finu-i si mai straniu,
c-are-un craniu ce e gol.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-31 17:19:11
         
 
 
că e moale sub chimir,
pe cuvânt că nu mă mir,
însă mi se pare straniu
că e moale intra-craniu...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-31 16:49:39
         
 
  "chit că sub chimir e moale,"
(cronicarul Gheorghe Rechesan)

unuia din derbedei
cand il strang de ce il doare
pe voinic, cand nu-i calare:
tu, dupa zece femei,
ce arata joviale,
sub chimir nu ai fi moale?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-31 16:13:52
         
 
  pe mitică că-i moroi,
din iatac nu îl alungă
nici funia cu usturoi,
nici un clopot dat în dungă
bățul de-l îmbraci în fustă,
și i-l vînturi cu temei
sare pe cărarea-ngustă,
și-ți vorbește de femei
chit că sub chimir e moale,
de prin deceniul trei
prazul putregăit în foale.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-31 13:02:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE