FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Valeriu Cercel, cu respect!
Text postat de ecsintescu virtual
Am postat un embed si al dreaq american mi-a facut figura...de-aia revin romaneste aici.


Maestre Cercel..vedeti..plecat sau nu..v-ati intors aici sa va publicati cartile ( isbn platit de dumneavoastra, daca imi amintesc) si care au avut un maret succes ..3-5 carti vandute, spuneti-mi dumneavoastra, domnule, si va reformulez..de ce "plecatii" vor a fi "venitii"? Si sa dea lectii si a fi posesorii de curaj, curajul de a fi detinatorii de adevar? De ce domnule Cercel? Ca o idee personala, domnul Cioaca este mult peste plecatul de dvs. Dar este o parere personala. Si da, ramasii, au facut Romania, sunt ei Romanii, aia care nu dau doi bani pe cartea plecatului Cercel...nu-i asa?
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 03:26:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior Text urmator


Despre cei fugiti, cum era pe vremuri, ca-mi mai amintesc din-nainte de '79 cand am plecat din Romania, nu stiu ce sa zic. A fugit Pacepa, si chiar foarte multi comunisti, unii chiar din guvern, apoi auzeam ca fugeau chiar securistii ce erau trimisi sa aibe grija de altii ca sa nu fuga. Imi amintesc si de directorul ITB-ului,nu-i mai retin numele, fugise cand eu eram la parnae la Rahova.Daca acesti "fugiti" de care am mentionat mai sus, or avea mai multe drepturi ca voi care traiti acolo, nu stiu, dar ce stiu e ca romanii ce inca mai au cetatenie romaneasca si traiesc prin alte tari au aceleasi drepturi cu cei din tara.
Referitor la "..fugiti sunt lasi sau ramasii curajosi..", pot spune ca intrebarea este foarte
buna, insa nu ai pus-o cui trebuia, caci, iti repet, eu sunt "plecat".
Tu ai pus fata in fata "fugitii" care ar fi sau nu, lasi, si cei ramasi, care, dupa cum gandesti tu, sunt cei curajosi.
Pentru cei ramasi, ca ar fi "curajosi", cum spui tu, nu prea sunt dumirit.
Despre ce curaj este vorba?

Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-29 03:18:41

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Apropos sunt pe cale sa cumpar romanianportal...dar asta e alta poveste." (ecsi)

Dar cine ti-a zis tie ca vreau sa il vand?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-30 04:30:55
         
 
  Pentru conformitate:
"Valeriu, de ce ti-ai lansat cartea in tara? In cate exemplerare s-a vandut ea in SUA? Cine esti tu in SUA? De ce nu te-ai lansat acolo?"
(procurorul Ecsintescu Virtuala)


 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-30 04:28:41
         
 
  Acuzarea are cuvaantul:

Procurorul Ecsintescu: -Valeriu, de ce ti-ai lansat cartea in tara?
Acuzatul Valeriu Cecel: -Ca sa poata fi citita de cititorii din tara.
Procurosrul Ecsintescu! -In cate exemplerare s-a vandut ea in SUA?
Acuzatul Valeriu Cercel: -In ne-numarate!
Procurorul Ecsintescu: -Cine esti tu in SUA?
Acuzatul Valeriu Cercel: -Eu si in Statele Unite sunt tot Valeriu Cercel!
Procurorul Ecsintescu: -De ce nu te-ai lansat acolo?
Acuzatul Valeriu Cercel: -Fiindca m-am lansat aici!

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-30 04:06:18
         
 
  Despre ce carte vorbesti ca a iesit una in 2006 si alte in 2008,
Aia din America se tot vinde caci romanii din diaspora citesc. Poti sa o comanzi si tu la
http://www.amazon.com/Durere-romaneasca-Romanian-Valeriu-Cercel/dp/1481906429/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1364599121&sr=1-1&keywords=Durere+romaneasca.

pana atunci iti dau un link al unui blog unde poti sa citesti cateva poezele scrise de unii poeti cunoscuti de tine, traduse intr-o limba ce-ti place la nebunie.

http://blog.xfree.hu/myblog.tvn?SID=&pev=2011&pho=02&pnap=7&n=klara50
sa ai o noapte frumoasa!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-30 01:31:28
         
 
  Valeriu, de ce ti-ai lansat cartea in tara? In cate exemplerare s-a vandut ea in SUA? Cine esti tu in SUA? De ce nu te-ai lansat acolo? Gata...si dau si gratarul, citesc si aia de langa tine? Apropos sunt pe cale sa cumpar romanianportal...dar asta e alta poveste. Si ca idee..platesc 4000 de dolari numai tva. Asta pe luna. Statului Roman.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-30 00:38:14
         
 
  Maestre Cercel, Romania Mama traieste si nu se dezminte! La fel si tarile adoptive. Numai ca adoptatii fug in draci de tara mama!


Radu, daca o singura data iti mai permiti sa-mi iei pseudonimul la misto, te trimit in virginatia necrofaga care ..se pare..te-a nascut sau nu? Treaba ei..Deci baga ecoliterar la cap...colpororule! Apropos, niciodata nu ai spus...ma de Ion Corbu eu nu am vorbit ca ar fi mos si bosorog... Dadea o Cola si cadeai si de la masa, crede-ma...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-30 00:32:28
         
 
  Eu mă întreb ce mai e...
Da' mai bine nu mă mai întreb.
A ieșit bine grătarul?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-29 20:18:04
         
 
  Radule, draga,
permite-mi, te rog, sa-mi cer eu scuze pentru colegul nostru, Ecsy ,care, dupa cum vad, te-a cam obosit si totodata parca te-a facut sa vorbesti si singur.
Pe mine nu, mai ales ca astazi este Good Friday la catolici si, daca nu se lucreaza, am invitat cativa compatrioti romani, tot asa, veniti de multa vreme pe aceste meleaguri, la un barbecue. Le-am dat si lor sa citeasca toate aceste comentarii de pe pagina asta, cat si de pe cealalta, caci nu m-au crezut cand le-am spus ca sunt romani in tara, care cred ca de tot raul lor suntem vinovati noi, cei din diaspora.
Nu e o chestie genelala, e bun inteles, ci doar cateva cazuri care, asa cum a zis si nea Mitica, Ponta nu e Romania, si nici Base si nici Ecsi.
Sa ai un weekend placut!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-29 19:50:51
         
 
  Nene Mitica,
Io le-am spus de vreo doua ori aceasta chestie.
Io plateam cincizeci de mii pe an in taxe caci la noi se plateste o treime din venit, plus alte taxe ascunse in anumite preturi,
dar avem sosele, scoli, spitale si un guvern care lucreaza pentru noi, caci este platit din banii nostri, si, nici pomeneala sa auzi pe careva ca ar astepta de la guvern sa pice ceva!. Si ajutoarele sociale si pensiile, tot din taxele noastre sunt platite. Guvernul nu are nimic si nici nu produce nimic. Daca noi nu am munci si, implicit, nu am plati taxe, guvernantii s-ar duce acasa si s-ar apuca de crosetat sau cultivat barabule.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-29 17:48:45
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Repet: Ce ati facut pentru SUA, sau alta tara, ca n-am inteles unde va revendicati."
(Ecsintescu Virtual)

Am facut extrem de mult pentru America si Guvernul American ma iubesste pentru ce am facut. Am platit taxele pentru venit. An de an am platit taxele pe salariu care in cazul meu se ridicau la 40% din venituri. Asta inseamna cam 80 de zile pe an lucrate pentru Guvernul American. Iobagii lui Horia Closca si Crisan s-au rasculat fiindca grofii le-am marit taxele de la 17 zile pe an la 27 de zile pe an. Deci ei lucrau 27 de zile pe an pentru exploatatorii lor iar eu lucrez 80 de zile pe an pentru Statul American. Puteti sa-mi spuneti si mie care este mai iobag dintre noi? Insa sa stiti ca nu simt nici un fel de regret ca mi-am ales iobagia americana.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-29 17:00:26
         
 
  acest exceptional topic al d-lui ecsintescu virginal, ma convinge inca o data, ca dincolo de zavistia care ne roade matele, exista o zona unde noi, romanii, indiferent de culoare, uitam instantaneu de caftelile intestine, si ne-ntalnim pentru pupatul fratesc pe chelie: oftica. era sa zic xenofobia, dar nu era eco, si mai am un avertisment. fratioare, nu mai conteaza de ce-ai plecat. zici c-ai facut parnaie-n rahova? texte. ai plecat, ai tradat. iti merge rau? cu-atat mai bine. iti merge bine, cu-atat mai rau. te-am ingrijit ca pe fratele meu, ba, te-am spalat pe picioare, pe dinti, etc. cum a fost, ba, la sarmisegetuza? povesteste, bastus! haide, bastus! zi-i si lu ma-ta, aci de fata, care te-a nascut in durere si bucurie, bla bla! pai, sefu, in nemernicia mea, ca un caine turbat, io am aratat romanilor cum sa sparga conducta care-aduce motorina euro 5 in cetate, si unde a ascuns decebal loveaua... nu asa, ba, spune-mi cum mi-ai zis mie pe drum, cu lacrimi, ba, cu lacrimi!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-03-29 14:03:48
         
 
  Ecsy, draga,
Vorbeam de una, civilizat, colegial, si tu ai intrat in derapaj rau de tot,ca te luasi de cartile mele!
Pai, io n-am de unde sa stiu cate s-au tiparit si cate s-au vandut.
Poate ca ai dreptate ca s-or fi vandut 4-5 exemplare, ca este bine stiut si s-a comentat in nenumarate randuri si pe acest site ca lumea, in Romania, nu citeste, fiind preocupata de alte lucruri mult mai importante.
Stiu doar ca s-au vandut la librariile Diverta, iar de profit, nu am fost interesat.
Dar sa revenim la articolul postat de tine.
Am inteles ca ai facut marea descoperire si anume ca Romania nu a intrat in spatiul Shenghen din pricina diasporenilor.
Nu cred ca pot sa te contrazic si nici nu pot sa cred asa ceva caci nu am niciun fel de probe.
Daca este adevarat, este un lucru foarte grav caci, asa cum este si la alte popoare, o legatura stransa intre diaspora si tara lor de bastina, cred ca si la noi, la romani, trebuie sa existe o asemenea legatura, mai ales acum, dupa '89, caci inainte scindarea era pusa la cale de guvernul comunist din tara, guvern ce astazi, am inteles, nu mai exista.
Dar daca este adevarat ca din cauza diasporei nu a intrat Romania in Shenghen, te-ai gandit oare la vreo solutie ? Ce crezi ca s-ar putea face?
Doar ca sa ne blamati, sa ne jigniti, sa ne injurati, sa ne luati cu huo, nu cred ca ar fi solutia cea mai eficienta.
Crezi oare ca ardelenii, cei de care sa spune (in gluma) ca ar gandi mai incet decat ceilalti romani, ar fi gasit solutia de a intra in Shenghen, cerand si obtinand cetatenia maghiara si implicit alte drepruri inclusiv pensii, care sunt de trei ori mai mari in Ungaria decat in Romania?
Si pe astia cum ii numesti tu, caci nu sunt nici fugiti, nici plecati?

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-29 13:49:43
         
 
  Cercele, cine-i Bruce Ross?...hai că știi și fără wikipedia!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-29 11:16:21
         
 
  Si chiar va repet: Plecat sau fugit cum ati fost primit de plecati sau de huidari? ( huidari--oameni care iau cu huidu huu fugitii, hoitari)

Asta ca literat!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 04:27:24
         
 
  Domnule Cercel, am respect, e "ramas" respectul... dar ce ne facem cu "venitul" respect?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-29 04:24:37
         
 
  Ha, ha, ha, ha !
M-ai pacalit, chiar inainte de 1 Aprilie.
Ma luasem dupa titlu si chiar am crezut ca ai respect pentru mine!
Ha, ha, ha, ha !
Buna!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-03-29 04:21:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE