FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Justitia se face! In aceste momente regimul Basescu judeca!
Text postat de ecsintescu virtual
Sursa prietenul Andronic http://www.danandronic.ro/stenogramele-%E2%80%9Dvoicu%E2%80%9D-catalin-voicu-avea-un-sistem-de-interceptare-a-telefoanelor-dosare-despre-ofi%C8%9Beri-sri-%C8%99i-judecatori-plus-%C8%99paga-aferenta-%C8%99i-unde-nu-are-mirc.html

Stenogramele ”Voicu”: Cătălin Voicu avea un sistem de interceptare a telefoanelor, dosare despre ofițeri SRI și judecători, plus șpaga aferentă. Și unde nu are Mircea Badea dreptate.

Ce a apărut pe Hotnews știam demult. De vreun an. Acesta a fost unul in motivele pentru care am crezut că este mult mai bine pentru România să câștige Traian Băsescu decât Mircea Geoană. Dar despre asta, mai încolo…

Deocamdată vreau să decriptăm câte ceva din stenograme.

1. Cătălin Voicu avea un sistem de interceptare a telefoanelor civile.

Voicu Catalin: Dom’ne, daca eu ti-am demonstrat ca in vremurile astea de restriste sunt eu. Si am, am un sistem in mana pe telefoane ci…Telefoanele astea civile….Cum sa spun asa? Am toata Romania aici….Imagineaza-ti, ce va fi pe alea oficiale! Iarta-ma! Plus ca eu sunt un tip de calitate. Vanghelie ma stie de atatia ani…Cand am spus o treaba…(…)

2. Cătălin Voicu șantaja ofițeri SRI, judecătoi și polițiști cu dosare din trecutul lor.

Voicu Catalin: Peste tot! Domnule, ti-am spus ca in decembrie 1989 am fost numit aghiotant al primului Procuror General al Romaniei libere, cand nu mai asculta nimeni de nimeni si a functionat 89, 90, toata perioada si toate relatiile mele, am crescut cu ele, odata. Eu tanar locotenent…(neinteligibil)

Voicu Catalin: Din toate motivele care ti le-am expus, cate o hartie din trecutu’ fiecaruia, i-am tinut pe loc si i-am facut fideli. Si unii dintre ei chiar daca-s ofiteri SRI, mai erau pe state si SIE. Si toate astea erau la generalu’ Iliescu, eu eram in departamentul de lucru…(neinteligibil)…Un om ti-e loial daca are un motiv. L-ai ajutat, ai facut, da? Dar in momentu’ cand mai ai un motiv suplimentar, foita, doua motive sunt mai puternice ca un motiv, colegule! E complicat acuma sa ma apuc sa-ti fac teorii.

Voicu Catalin: …dvs puteti scapa, fara sa va spun un nume. Eu va spun ca ma duc la o persoana autorizata, ii chem pe toti in birou, acolo si pe ala si pe ala si pe ala…situatia: Domnilor, daca apreciati in viata ce am facut si eu pentru voi cat eram la Palatul Cotroceni, daca veti fi azi in viata…(….) de cate ori v-am tratat cu respectul cuvenit, cu prietenie, si n-am dat drumul la niste….(neinteligibil)…in ce va priveste, va rog foarte mult, uitati-va de zece ori! Parerea mea, opinia mea…Si atunci eu va rog, si luati-o ca o rugaminte personala; pentru ca eu, cand in momentu’ o rugaminte de-a mea este refuzata, eu o iau ca pe un afront personal. Sa va uitati de zece ori si daca voi apreciati ca asta este un infractor si nu stiu ce stam de vorba, stati de vorba voi si eu cu inca un prieten. Si acel prieten o sa fie domnul general. (…) Si eu va spun ca nu se va intampla nimic pana la alegeri. Ca daca le spun chestia asta, ii vom baga in dificultate totala. (…)

3. Visul lui Cătălin Voicu: un sistem de tip mafiot în justiție, procuratură, poliție

Mazare Alexandru: Ce dracu’ fac cu militienii astia?
Voicu Catalin: Nouazeci si noua la suta dintr-un dosar, colegule, asculta ce spun eu….Sunt lucrate de politisti…Politistii au si carciumile, au si casele de c…., au si economicu’ in mana, au si buticarii. Deci, procuroru’ lucreaza prin mana politistului, el supravegheaza dosaru’. Sunt foarte putine cauze care le ia direct de la procuror….

Voicu Catalin: Sa unim DNA-ul cu DIICOT-ul! Ca sa pot da afara pe toata lumea.
Matei Constantin: Da’, poate, il stie Brailoiu mai bine!
Voicu Catalin: Purificare! Nu mai e Directia Nationala Anticoruptie, Directia de Crima Organizata si Anticoruptie! Am de mult proiectul asta in cap. L-ai adus pe Miclescu de la pensie, l-ai pus acolo, ai terminat, e fiara! Dosarul “Flota” a lucrat el, tot cu Vasile Draghici, de la ei de la Constanta si cu Otel, procuroru’ asta…

Voicu Catalin: Asculta-ma un pic! Daca eu m-am dus la Interne, omule, ai toata Procuratura Romaniei, ai toata Justitia in mana, ai toata Curtea…
Mazare Alexandru: Da’ ai sa arestezi? Dumneavoastra?
Voicu Catalin: Da, am Politia, vreau sa-l arestez pe Ontanu, vreau sa-i fac dosare lu’ Oprea, credeam ca poate vine de la …de la…de jos dosaru’, sus merge snur! Pentru ca eu sunt singuru’ personaj care am tot…toata cane…conexiunea in mana, si-ai vazut ca Procuratura, in Justitie si…

Voicu Catalin: Neprezenta mea in varfu’ ministerului de Interne se rostogoleste ca un bumerang impotriva mea, imaginea Politiei, a Curtii, la noi. Ei nu inteleg chestia asta. Ei inteleg ca am fost fentat a doua oara. Mi-ar fi mult mai simplu, sa bag un baiat bun, sa ma asculte …(neinteligibil)…da? Da’ daca-l incaleca cei de la SRI? Daca il incaleca cei de la Parchet? Nefiind eu acolo, eu am alta relatie. Pe unii ii cunosc si in alte pozitii, mai cunosc cu peruca-n cap, pe altii ii cunosc si cu fetite ce fac. Cu mine le-a…daca ma duc si-i spun: “Domnule procuror general, am o mare rugaminte! Si va raman indatorat, dosaru’ asta vreau sa ramana asa!” Si am dat cu palma, nouzeci si noua la suta ramane cum spun eu! Daca-l rog cutare, gaseste cinspe elemente, sa ni-l intoarca pe pustiul ala de….(neinteligibil)…Da’ eu daca ma uit intr-un dosar, stiu unde sa caut, c-am fost la Gheorghe Robu…(neinteligibil)…Si nu ma poa, poate pacali nimeni! Ma, f….(

P.S. Abia acum aveți imaginea unui sistem de tip mafiot adevărat. Pentru că l-am auzit astăzi pe Mircea Badea explicându-ne că toate aceste interceptări nu au nici o relevanță juridică, vreau să nuanțez un pic. Ar fi adevărat dacă ar fi doar astea și dacă nu ar mai exista alte povești la dosar. În 11 volume, cât are dosarul Cătălin Voicu încap cam 11.000 de file. Nu sunt numai interceptări. Mai sunt și declarațiile unora care l-au dat în gât pe Voicu. Ce citim acum, e pentru deliciul opiniei publice.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Peia,

Dumneavoastră aveți obligația să respectați regulamentul.

Dacă sunteți lezat, fără a replica și fără a escalada conflictul sesizați, aici ori pe e-mail arătând paragraful sau fraza care în care ați fost lezat și articolul din Regulament încălcat.

Eu nu sunt obligat să citesc tot (mai ales textele ori comentariile celor pe care, la un moment dat, decid să.i ignor(IGP, până nu-și prezintă scuze, ecsintescu, etc) și nici nu sunt la dispoziția dumneavoastră. Care departe de a sprijini în vreun fel eforturile mele de a păstra o atmosferă salubrtă și cooperantă pe site sunteți cel mai recalcitrant membru al site-ului.


PS. Iată cum viața vă aduce la realitate. Negați intertextualitatea dar acum reclamați fraza propoziția ""Ioane, ramane ca-n seara aia" (spirt)" În propoziția în sine nu văd nicio încălcare a regulamentului. A, dacă acceptăm intertextualizarea, probabil, propoziția intertextualizează cu o situație anterioară în care veți fi fost jignit. Însă, pentru dumneavoastră, nu pot să dau curs reclamației, întrucât dumneavoastră nu recunoașteți intertextualizarea. Prin urmare, aștept punctul domniei voastre de vedere. Așadar, dacă nu acceptați intertextualizarea propoziția incriminată nu încalcă în niciun fel regulamentul. Dacă acceptați, și vă rog să-mi comunicați, expresis verbis, poziția dumneavoastră vă rog să faceți trimitere la textul respectiv pentru a putea corobora datele și a constata încălcarea regulamentului. Dacă nu acceptați, sesizarea dumneavoastră nu are obiect.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-27 03:00:26
         
 
  Deocamdată mai aștept, cu acest singur text, pînă mîine.
Dacă nu răspundeți, concluzia e clară.
Vă fofilați mr. Cristescu, iar regulamentul ăla de care vă cramponați numai cînd e vorba de cei pe care nu-i înghițiți, îl aplicați arbitrar.
Sper să nu se mai porducă niciun eveniment politic în măsură a mă scoate din papuci.
Altcum, voi face orice efort să nu mai aud de locul ăsta.
Dar mai aștept puțin, măcar să văd cam cum judecați chestiune de față.
Sunt curios nevoie-mare!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-26 23:42:03
         
 
  Aștept.
Am răbdare.
Așa cum am procedat de fiecare dată, cînd mi s-a pus la încercare.
Deci încă nu trag concluzia că vă fofilați să dați un răspuns, mr. Cristescu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-26 23:35:29
         
 
  REVIN: să înțeleg că încercați să evitați un răspuns în problema de mai jos, dle Cristescu?
sau, dacă n-ați luat, eventual, la cunoștință, nu se găsi niciun delator să vă colporteze povestea?
sau delatorii sunt activi numai cînd e vorba de oarece persoane?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-26 21:15:07
         
 
  REVIN:

dl Cristescu,
Mai fac o intervenție, că, poate, nu ați observat:

"Ioane, ramane ca-n seara aia" (spirt)

Deci,
Data trecută, cînd eu am răspuns - cum era și normal - unei astfel de provocări, pe mine m-ați banat, el a rămas (cică, avertizat!...).
Acum, provocarea se repetă.
Eu nu am răspuns.
Văd că nu prea v-a tras de mînecă spiritul regulamentului de care faceți atîta caz.
Să înțeleg că el se aplică pe ochi frumoși?
Dacă eu îl tratez pe individ, cum ar merita, dealtfel, se cheamă că încalc regulamentul?
Dar, în cazul lui, nu?
Aștept răspuns.


Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-26 12:37:15
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-26 18:33:41
         
 
  Bon.
Dacă cineva a aprobat comurile de mai jos, rezultă de aici că a vizionat și cererea mea de răspuns la observația făcută.
Să înțeleg că vă fofilați a da un răspuns clar, dl Cristescu?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-26 15:59:16
         
 
  Băh, mă lași?... :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-26 14:01:43
         
 
 
"http://www.petitiononline.com/qd3xx666/petition.html

Beneficiind de numerosi membri ai etniei tiganesti in guvernarile Romaniei - sunt notorii Ion Iliescu, Adrian Nastase sau Andrei Plesu - dupa "Memorandumul" lui Petre Roman, care oficializa denumirile paralele, nimic nu le-a mai stat in cale schimbatorilor de limba si istorie. O prima disputa a fost cea legata de cuvantul "romi", romanii fiind prostiti apoi ca aceasta va fi inlocuita cu "rromi", o alta formula care doar a sporit debandada lexicala. De amintit, ca fapt divers, ca in anii 1995, limba cu care Soros vroia sa inlocuiasca tiganeasca primise numele de "romalli", forma care nici nu se putea declina si care a fost inlocuita ulterior cu "romani" si varianta "rromani".

Ia să văd cine, de pe aici, semnează petiția asta!


"Se știe că Ungaria are un interes major pentru ca România să nu intre nici în anul 2013 în spațiul Schengen și acționează în această direcție, cu sprijinul Olandei, Finlandei și Germaniei. Ca urmare, românii get-beget acceptă acordarea, cu multă generozitate și în mod gratuit, a cetățeniei și pașaportului din partea Ungariei, fără să cunoască limba ungară, Constituția și imnul, istoria și geografia acestei țări. Pe cale de consecință, românii care obțin și cetățenia Ungariei se pot angaja ușor în toate țările Uniunii Europene, fără niciun fel de restricții. Mai nou, pensionarii români get-beget care cer și obțin cetățenia ungară beneficiază de pensie din partea Ungariei, pensie care este de două, trei ori mai mare decât pensia din România, la care sunt obligați să renunțe. Pe surse, s-a aflat că sunt peste 2,5 milioane de cetățeni români care au obținut dubla cetățenie în Ungaria.Zilnic se duc în Ungaria mii de români, în cele 920 de localități, pentru a dobândi cetățenia acestei țări și pașaportul unguresc. Acțiunea diabolică de acordare a cetățeniei ungare pentru românii get-beget constituie un precedent foarte periculos pentru Uniunea Europeană, dar pentru Guvernul Ungariei este prioritatea numărul unu. Până în toamna anului 2014 se acționează pentru acordarea cetățeniei ungare pentru cel puțin încă două milioane de români. Apoi, Ungaria va solicita organismelor europene de la Bruxelles să constate, pe bază de acte de identitate și pașapoarte, că în Ardeal sunt 4-5 milioane de cetățeni unguri. Apoi, cer autonomia teritorială a acestei provincii istorice românești, prin aplicarea principiului autodeterminării popoarelor.
Așa-zisul război al steagurilor, din luna februarie a.c., declanșat de Guvernul de la Budapesta, face parte din programul Ungariei de internaționalizare a problemei..."

Circulă pe net.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-26 12:40:01
         
 
  dl Cristescu,
Mai fac o intervenție, că, poate, nu ați observat:

"Ioane, ramane ca-n seara aia" (spirt)

Deci,
Data trecută, cînd eu am răspuns - cum era și normal - unei astfel de provocări, pe mine m-ați banat, el a rămas (cică, avertizat!...).
Acum, provocarea se repetă.
Eu nu am răspuns.
Văd că nu prea v-a tras de mînecă spiritul regulamentului de care faceți atîta caz.
Să înțeleg că el se aplică pe ochi frumoși?
Dacă eu îl tratez pe individ, cum ar merita, dealtfel, se cheamă că încalc regulamentul?
Dar, în cazul lui, nu?
Aștept răspuns.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-26 12:37:15
         
 
  Roger!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-03-26 00:51:45
         
 
  Radule,
Radule dupa ce am vazut-o pe Shania Twain, sunt ferm convins ca acesta fata este cu siguranta capabila sa-l scoata din functie pana si pe Traian Basecsu. Deci pentru ea ar fi trebuit sa voteze domnul profesor Emanuel Cristescu si nu pentru prapaditul de Ponta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-26 00:10:44
         
 
  Păi așa îl chinui și mai tare...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-25 23:30:42
         
 
  pentru sufletul tau chinuit  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-03-25 23:20:44
         
 
  oh God...

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-03-25 23:20:19
         
 
  barde, lasa prostiile, viata e frumoasa...

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-03-25 23:12:49
         
 
  esculabe,
glumițele pe care le faci, gîndind că, astfel, demontezi suspiciunile în legătură cu tine, mai rău de incriminează.
și las-o-n fasolică, cu glumițele, că eu nu mi-s un ageamiu care a auzit de electronică ieri, de la tine.
eu știu ce e posibil și ce nu, pe zonă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-25 22:52:25
         
 
  i-o fi, gheorghe!
dracu știe ce văr i-o fi, da' sigur un pui securel de doi bani este.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-25 22:13:12
         
 
  Catalin Voicu mai are o taina! Nu-i asa ca e frumos!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-25 21:54:36
         
 
  Radu, isi folseste rinichiul ca sa vrea ovare! Si Dumnezeul Lui Nu-l Ajuta!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-25 21:51:23
         
 
  barde, citeste si baga la cap, oricand ti se poate intampla si tie!!!

p.s. m-am chinuit 2 saptamani sa-ti montez microfoanele alea-n baie, si nimic.
sunt 2 posibilitati:
1. le-ai gasit si-ai taiat firele
2. nu folosesti baia

pe de alta parte, ce dracu fire sa tai, ca erau wireless...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-03-25 21:47:14
         
 
  Ioane, ramane ca-n seara aia plus ca-ti donez un rinichi, daca vrei ca nevoi ai.

Spun in text un adevar. Puterea Justitiei in epoca Basescu!

Liviu, eu scriu si ma produc. Deliciu e asta: Romania justitiara, moare dar nu se preda!

Ioan Peia, cum era seara aia?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-25 21:18:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ioane, Traian Voicu e văr cu Cătălin Voicu? sau doar beutărăm brudănșaft la Cățaua leșinată?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-25 21:16:14
         
 
  da, justiție se face!
o "face" băsău cu asupra de măsură, călărind-o!
își plantă pupilu la CCR. după ce-l plimbă, prelungire după prelungire, prin DNA.
morar, care l-a scos curat și măcinat, bob cu bob, cu dosaru ăla.
e clar! îi e frică de supendare!
cre' că-l va numi șefu curții, că ăla cu o sută de dioptrii nu mai nimerește bine ușa.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-25 21:12:07
         
 
  ecsi, mai scrie și tu cîte ceva. Că de compilări din astea mi s-a cam aplecat.

De la citate din Oana Mizil ai trecut la stenograme. Mai mult, ai și nuanțat. Bon! Da' deliciu', unde e deliciu'?...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2013-03-25 20:55:14
         
 
  Observați, vă rog, micul securel, egzematescu, alias traian voicu, ce legături are!
Ce pretenii!
În primul rînd, nu e mare brînză să intri în posesia unei astfel de aparaturi de ascultat celulare. Trebuie doar să știi numărul de telefon al celui pe care-l asculți.
Apoi, cît de tîmpit trebuie să fi fost acest voicu, - tizul de famelie, de! - ca să-și închipuie că el poate vorbi pe un tel celular, fără să fie și el, la rîndul lui, ascultat!
Mai exact: ori a fost tîmpit, ori stenogramele de mai sunt fabricate.
Trei: cuma făcut acest cutărescu andronic rost de aceste ipotetice stenograme? A? Le-a scos din pălărie, ca pe iepurași?
Ce jjjmekări de doi lei mai umblă și pe coridoarele politichiei lu pește!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-25 20:37:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE