FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
în zadar
Text postat de Stefania Carmen Luca
surâsul tău crapă un câmp pictat cu maci

o hartă indescifrabilă mă strigă pe nume
prin cotloanele sufletului acesta aproape barbar
dar eu respir o altfel de lumină
printr-o fantă nou-născută
din refrenul nopților și zilelor la un loc

astăzi strivesc minutele până la rupere
nu vreau să mai aud de puzzle-uri
slujesc doar timpul și descompunerea lui
(împăturind trecutul până la ultima lege
caut ieșirea spre ce-am fost
și tac durerea cât mă țin plămânii)
-știu că tu auzi doar a mia parte
din tremurul zadarnic al sângelui din noi -

te-agăți de frânghii să te prinzi de mine
singurătățile ne sapă șanțuri până dincolo de os
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "apropos, se pare că te jefuiră avocații americani de îi admiri atît de evident. știi ce scria în L.A. Chronicle și Newyorker: "ce reprezintă o sută de avocați pe fundul oceanului? un bun început". parafrazez și te întreb, ce înseamnă 3 epigramiști pe europeea?" - Dan Gheorge Recheșan.
Răspuns: Începutul sfârșitului. Mai exact, un prost început.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-28 13:11:28
         
 
  ehehei, nea cioacă, dacă toți avocații din Românica ar scrie versuri ca Sorescu, poate și sistemul juridic ar fi mai lesne de aplicat.
oricum, comentariul dumitale cu "jefuitori de clienți"este nereglementar, "vezi secțiunea sancțiuni:orice text xenofob, rasisit sau care incită asupra unui grup etnic sau categorie profesinală este nepublicabil!
apropos, se pare că te jefuiră avocații americani de îi admiri atît de evident. știi ce scria în L.A. Chronicle și Newyorker: "ce reprezintă o sută de avocați pe fundul oceanului? un bun început". parafrazez și te întreb, ce înseamnă 3 epigramiști pe europeea?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-28 12:32:59
         
 
  Domnilor, sunteți niște zarzăre!
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-27 13:04:51

cand e seceta de tuica de pruna nici rachiul de zarzare nu este de lepadat pentru cei care nu sunt avocati sau jefuitori de clienti.

p.s.
"Medicii au constatat ca apa folosita in cantitati moderate nu face rau la sanatate"
(Mark Twain)
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-28 10:55:48
         
 
  Domnule Pușcă, Dan Gheorghe Recheșan este scriitor de-adevăratelea. Pe onoarea mea.
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-27 20:47


Domnule Sorescu va cred si respect opinia.
De asemenea, daca este scriitor de-adevaratelea, ma bucur pentru el.

Ii doresc, sincer, sa fie publicat de o editura prestigioasa cat mai repde si sa castige ceva de pe urma acestui talent pe care s-ar parea ca il are.

Din nefericire pentru el prin aplicarea metodei (din cate spunea tata, comunista)

"Injura si ponegreste pentru a fi remarcat" -

pe mine nu ma impresioneaza, ba dimpotriva, imi provoaca repulsie.
Iata de ce de o vreme incoace(sunt vreo doi, trei ani)nu mai citesc productiile d-sale. Ma multumesc cu ce stiu. Poate peste 10 ani voi mai face o lectura din 'opera' dlui Rechesan si imi voi schimba parerea (desi sunt sceptic) dar mai devreme, nu.

Cu 'opera' unui om care nu poate fi civilizat in comunicare nu are rost sa imi risipesc timpul. Zilele astea am avut mult de lucru la calculator si mi-a prins bine ca m-am amuzat copios cu dorinta dlui Rechesan de a a-si demonstra siesi ca tot ceea ce fac eu este lipsit de valoare.

Cum spuneam, ma bucur daca este apreciat ca scriitor. Cand o sa capete si credibilitate probabil va fi publicat de vreo editura prestigioasa. Dar pana atunci trebuie sa mai facem vreo 8-10 ture anuale de pescuit in Delta.

Sanatate si spor.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-28 09:29:51
         
 
  er. te refulezi...da, lupișor.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-28 08:20:21
         
 
  ia'n explică-i lui i.g.p. cîte țuici, atenții, măsline ți-am dat ca să mă cataloghezi astfel. oricum i-ar fi greu să priceapă fiindcă ditamai editorele adsunic-culturnic măsoară literații după "credibilitate" și portofel nu după textele scrise...că oricum nu le citește dacă nu halești la "cantina" lui.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-28 08:19:43
         
 
  greșești, Florentine. domnu i.g.p. e ditamai durianu' îl culegi acu se coace la anu'!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-27 23:57:22
         
 
  mare muhaia ești, bade.știi cum se cade să argumentezi la modul serios? cam așa:”mi-a spus mie un u că știe tot internetul”...pușcă din două una: ori ești mai infantil decît cotoiașul vecinei(are doar două luni jumate)ori într-adevăr te reflezi aicea după tot stresul acumulat în activitatea-ți cultural-editorială..doamna lupulica știe ce faci după orele 23?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-27 23:43:13
         
 
  Domnule Pușcă, Dan Gheorghe Recheșan este scriitor de-adevăratelea. Pe onoarea mea.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-27 20:47:03
         
 
  Domnilor, sunteți niște zarzăre!
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-27 13:04:51


Dle Sorescu, sunt perfect de acord cu dvs doar ca trebuie specificat: Rechesan este samburele in timp ce eu sunt doar fructul acrisor.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-27 20:29:44
         
 
  aplici sentețios, etichete: că fur idei, că aș fi neinteresant și-alte găselnițe

nu e sententios Nene Rechesan, doar iti spun verde in fata ce zice internetul despre tine... ca esti plagiator , furi idei si nu esti interesant..asta este..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-27 20:24:15
         
 
  er:...ca autor...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-27 13:33:29
         
 
  păi cum să te interesez, bre pușcă ca(cacofonie evitabilă)cînd tu nici nu ai citit vreun text scris de mine...bon, asta nu te împiedică să aplici sentețios, etichete: că fur idei, că aș fi neinteresant și-alte găselnițe. din nou infatuare la maxim... repet, cum de îți poți imagina că eu, m-aș mai adresa vreodată unui "editor" de "talia" ta, unui ins care a cerut cuiva pt publicare un text(bun, rău, mediocru, nu contează)iar apoi o dă la întors!ba mai are tupeul de a da lecții de credibilitate.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-27 13:33:00
         
 
  Rechesan... dar ti-am dat de cinci ori dreptate pana acum.. si de aceasta data ai dreptate. Suntem un cerc restrans de amici. Foarte bine..

Pe mine nu ma interesezi ca autor, creatia ta nu ne intereseaza pe noi ca editura, asa ca , mergi Rechesane la editurile mari sa te publice.
Iti urez succes.



 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-27 13:15:41
         
 
  Domnilor, sunteți niște zarzăre!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-27 13:04:51
         
 
  e suficient motivul? sau trebuie să completez o cerere de audiență...mai știi?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-27 12:55:36
         
 
  d-na Dumitrescu, mă citați inexact, eu am spus "pastișă" nu parodie, diferența e clară, consultați vă rog dexul, și fără echivoc. E opinia mea și cred în continuare că e o idee total neinspirată să te "inspiri" atît de vizibil din Caragiale.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-27 12:54:37
         
 
  serios, bade, slăbește-ne cu afișarea unor inițiative care nu trec de un cerc restrîns de amici. n-am dat, în afișele tale, de un singur nume notabil, poet tînăr sau prozator afirmat, asta e realitatea. decît să o scalzi, așa în doru lelii și plescăitul limbii pe palatin, cu plesne cenacliere, discursive de 2 minuțele, mai bine ai milita împotriva tăierii copacilor sau a creșterii în capitivitate a lupanului de stepă.am înțeles ce fel de editură patronezi, cam ce autori promovezi, cît despre ofticare, omule, cum să tînjesc să fiu admis în clica unor inși care habar n-au că literatura evoluează, iar cărțile bune se publică(sau ar trebui să se publice)după alte coordonate decît bunul plac al unui "cîrnățar!"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-27 12:48:57
         
 
  Ca de obicei, Rechesan, nu mai ai argumente. Nu te oftici pe mine, pe fizicul meu.. tu esti ofticat pe ce fac eu, esti ofticat pentru ca cineva face ceva iar tu nu ai sa fii admis la acel ceva NICIODATA! Stii acest lucru si asta te roade si neputand sa fii parte din acel ceva il negi cu indarjire sperand sa faci rau.

"Balmajeala de activitati"? pai daca ar fi balmajeala nu ai da importanta Rechesane..

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-27 11:48:00
         
 
  Doamna Marilena , nu are ce sa va raspunda, Rechesan, va pierdeti vremea cu el.. Doar provoaca nu il intereseaza nimic.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-27 11:15:49
         
 
  activ, bătrîne  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-27 10:25:26
         
 
  ai haz, nea sîneață...cum naiba se poate oftica cineva pe burtoiul tău(metaforic vb) pe activitatea unei găști de pișcotari, or fi printre ei și oameni bine intenționați, care are la activit ce? o bălămăjeală de activități comparabile cu cele ale unui cenaclu de băbătii și fete bîtrîne(tot metaforic, citește)care schimbă între ele rețete culinare și sfaturi despre creșterea nepoțeilor.iară cu damful liric, cum se face că nimeni nu-i ia în serios pe "poietu" pușcă? nici măcar pe un sait de amatori...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-27 10:24:52
         
 
  Domnule Gheorghe Rechesan,

vad ca sunteti foarte curios, insistent chiar, sa aflati tirajul cartii mele, pardon, al 'parodiei' -parca asa spuneati pe undeva, mai jos.

Pot sti care este motivul? Am sa va dau eu raspunsurile ca sa nu mai fiti atat de ingrijorat.
 
Postat de catre Dumitrescu Marilena la data de 2013-03-27 09:52:25
         
 
  ceea ce nu e cazul cu Zip, fiindcă evident la un bilanț de 2,5 volume pe an și un tiraj de 12 bucăți nu poți emite pretenți că funcționezi ca editură!


ASA ESTE RECHESAN, AI DREPTATE. Si? Care e problema. Tu te oftici, eu imi vad de drumul meu si toata lumea e fericita.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-27 00:21:06
         
 
  "eiii da, cioaca dar biblia a fost cioacă, dar biblia a fost tipărită în sute de limbi și în milioane de exemplare, pe cînd pușcă ieditor/zipuitor scoate o duzină la tiraj, cît să cadorisească asistența la un pișcot și un păhăruț de șampanică...și aia Zarea acrită."
(Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule cronicar,
Toate editiile de lux se scot in tiraje foarte mici. Cartile sunt numerotate si sun semnate de autor pentru a putea fi vandute pe bani grei. Din prima editie a cartii tiparite de Gutemberg exista doar cici exemplare in toata lumea. Unul din ele a fost cumpata de Congresul American in timpul marei depresiuni economice din 1929-1933, de la o manastire Austria pe cinci milioane de dolari, care in banii de astazi ar insemna cam un miliard de dolari. Daca ar fi avut si semnaturile lui Ioan, Marcu, Luca si Matei probabil ca exemplarul ar fi costat cateva trlioane de dolari. Parerea mea este sa nu mai cartiti ci sa cumparati cartile publicate de domnul Ion Gabriel Pusca fiindca unui cronicar nu-i sta rau sa fie si bibliofil.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-27 00:08:58
         
 
  er. pretenții  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 23:58:45
         
 
  mizilicu lui pușcoci este un salam de floci...bine, bade, oi supraviețui eu cumva.de altfel multe cărți bune au fost inițial respinse de edituri!
Oameni din Dublin, James Joyce – refuzată de 22 de ori;
Carrie, Stephen King – respinsă de 30 de ori;
Pe aripile vântului, Margaret Mitchell – 25 de ”nu”-uri;
Dune, Frank Herbert – 23 de ”nu ne mai căutați”;
Pescărușul Jonathan Livingstone, Richard Bach – 18 demiteri;
Împăratul muștelor, William Golding – 20 de editori care au spus ”nu”.

ceea ce nu e cazul cu Zip, fiindcă evident la un bilanț de 2,5 volume pe an și un tiraj de 12 bucăți nu poți emite pretenți că funcționezi ca editură!
*floc. floci= FLOC, floci, s. m. (Spec.; de obicei la pl.) Smoc mic de păr, de lână sau de mătase. ♦ (Spec.; de obicei la pl.) Fir de păr din regiunea pubisului. [Pl. și: (n.) floace] – Lat. floccus.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 23:58:15
         
 
  eeei, mai umblu și io pîn edituri dîn alea adevărate

am făcut deja, bade, dar cum tu nu citești decît ceea ce îți priește

Pai si nu te-a publicat nimeni pana acum? din editurile alea adevarate? :))desi ai scria ceva care se apropie la un sfert din valoarea Zaharelului? Da-i incolo niste ingamfati.

"(recte scririle amicilor care dau o atenție, o măslină)" dar cine ti-a zis tie asta Rechesane? Sau stii tu asa ... intuiesti?..:))

Citesc, Rechesane, tot ce ajunge pe adresa editurii, dar tu nu te obosi sa trimiti pentru ca nu te public nici daca ai scris o piesa care sa egaleze Romeo si Julieta.

Si nu te public pentru ca te-ai luat de Mizil, in rest imi esti egal cu zero..:)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 22:08:12
         
 
  am făcut deja, bade, dar cum tu nu citești decît ceea ce îți priește(recte scririle amicilor care dau o atenție, o măslină)e imposbil să realizezi dimensiunea corectă a unui text. E ca și cum ai spune că doamna aia dramaturgă a scris ceva comparabil cu Vișniec!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 22:02:25
         
 
  Pastisa? Rechesan .. ma faci sa rad..:))
Pastisa? poti face, tu, ceva care sa fie macar un sfert din ce este Zaharel? nu mai mult un sfert..:)) Vai cat te oftici..:)))

doua duzini am scos Rechesane, atat.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 21:58:12
         
 
  eeei, mai umblu și io pîn edituri dîn alea adevărate, nu gonflate de apropritar...acu pe bune, ce tiraj ai avut la pastișa aia după O scrisoare pierdută?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 21:31:26
         
 
  "scoate o duzină la tiraj,"


Asa iti inchipui tu nenea Rechesan , asa ai vrea tu, sau stii ca e asa cu siguranta? Dar, de unde stii?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 21:28:41
         
 
  pentru cioacă,-i poezie și anunțurile de publicitate, prinse-n ac de gămălie, de la intrarea-n marketuri.
de fapt, pentru el, e pozie cam tot ce reușește să silabisească în rromalli, tradus de către vecinul lui de cort, care s-a întîmplat s-o tundă din românica mai încoace vreme și încă nu a uitat argotica ermetică a șparlitorilor.

pentru pușcălău, nu mai vorbim: cartea de bucate a Sansei Marin este o capodoperă de lirică gastronomică, servită la botul calului albastru!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-26 21:23:27
         
 
  eiii da, cioaca dar biblia a fost cioacă, dar biblia a fost tipărită în sute de limbi și în milioane de exemplare, pe cînd pușcă ieditor/zipuitor scoate o duzină la tiraj, cît să cadorisească asistența la un pișcot și un păhăruț de șampanică...și aia Zarea acrită.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 21:10:43
         
 
  "Da, Rechesan, asa este.. si?? De asta nu poti tu dormi ? Ca scoate Editura ZIP 2,5 volume pe an? Asta te roade? Rechesan noi macar scoatem 2,5 volume pe an si le vindem.... "

Daca domnul Rechesan nu ar avea ce are cu poetul Ion Gabriel Pusca nu s-ar lua de editura ZIP ci de editura lui Gutenberg care de-a lungul existentei ei nu a tiparit decat un singur volum: Biblia!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-26 20:24:24
         
 
  Da, Rechesan, asa este.. si?? De asta nu poti tu dormi ? Ca scoate Editura ZIP 2,5 volume pe an? Asta te roade? Rechesan noi macar scoatem 2,5 volume pe an si le vindem....

TU CATE CARTI spui ca ai scos pana acum? Nu cred ca am vazut vreun titlu semnat de tine la Biblioteca Nationala a Romaniei.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 20:00:51
         
 
  păi taman astae problema, domnule Cioaca, pușcă ăsta al nost igepeul cu pseudonim hazos, are la bază meseria de grataragiu literar și grăjdar liric dar se ajunse mare editor la o editură ce scoate 2 volume jumate pe an. ifose, însă, are cît Gallimard!cică însuși nepotul lui Liviu Rebreanu (l-ați studiat în gimnaziu, sper)pre numele lui de botez, Ildîrîm veni cu haraci la pașa pușcă răzăș de-al lui Fane babanu să i-l publice pe nen-su cu orice preț!
Păi judecă și matale, se poate așa potriveală...rău faceți de nu-i trîntiți un catren dintr-ăla în 2 timpi, să îl usuture pe turcalet ditamai îndrăuneala, că vb aia cum e turcul și pistolul.
în ceea ce privește poezica donșoarei Luca, nu mă amestec eu în gustul dumitale, mai ales dacă ELE, imaginile alea plăcute, ESTE mai multe!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 19:35:24
         
 
  Mulțumesc din frumos, d-le Dumitru Cioacă!  
Postat de catre Stefania Carmen Luca la data de 2013-03-26 19:28:55
         
 
  Mie mi-a placut poezia asta. Zica specialisti ce vor sa zica, cearta-se dumnealor cu ghioagele si buzduganele dupa poftele muschilor, ca mie placerea tot nu-ti trece. De ce imi place? Fiindca aare imagini frumose. Expesii ca:
(împăturind trecutul până la ultima lege
caut ieșirea spre ce-am fost
și tac durerea cât mă țin plămânii)
nu sunt de colo, chiar daca sunt puse intre paranteze. Si mai sunt si altele. Cat sunt ele de legate sau de deslegate intre ele nu pot sa ma pronunt, (cu toate ca mi se par a fi destul de legate) fiindca vorba finului Mihai, nu-s de meserie. Insa cateodata o poezie merita citita si pentru pentru o singura imagine, daca acea imagine este extrem de reusita. Ori in poezia asta, dupa gustul meu, nu este numai una ci mai multe.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-26 19:23:51
         
 
  "în regulă, am înțeles ce funcție ocupi. însă întrebarea era alta, ce meserie ai, care îți e calificarea..."
(finul Adrian Mihai adresandu-se poetului Ion Gabriel Pusca)

Finule,
Va amintiti cumva ce meserie sau calificare a avut Arghezi?! Fiindca observ ca nu va intereseaza cum scrie cineva ci numai ce meserie are. Pai daca il judecau Lovinescu, Calinescu, Cioculescu, Strainu si ceilalti dupa astfe de criterii inseamna ca Argezi nu facea nici doua parale. Cat despre meseria dumneavoastra de baza, finule, eu nu am avut niciodata nici cea mai mica indoiala. Meseria dumneavoastra de baza este de a-mi fi mie fin.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-26 19:08:32
         
 
  micuțule, te dai de-a dura, asta e! dar nu-i problemă că o faci, ci faptul că pretinzi că aluneci cu grația unui patinator.
Adriane, ce naiba nu știi că foncția doboară gradu? chiar deacă e grad alcoolic?
musiu pușcă pretinzi că-s alcoolic și pensionar...te-au mințit sursele adsunatule....dar chiar de ar fi așa tot scriu în ÎN COMPARAȚIECU TINE (notează pușcă și nu mă mă cita eronat) precum Marquez și Faulkner la un loc!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 18:24:43
         
 
  Da, Adrian Mihai am sarit peste tasta U.
Am gresit, ESTE VREO PROBLEMA? Sau acum generalizam orice typo? Ce facem cu exprimarile tovarasilor tai, Peia, Rechesan care trag pe roata limba romana?

Chiar ma intrebam cand o sa vii pentru a sustine cauza pierduta a amicilor tai. :)

Adrian Mihai, tu ai vazut vreodata la o editura mica asa cum este ZIP, sa fie pus director un inginer agronom sau un medic stomatolog? Cred ca nu. Asta presupune ca meseria in baza careia am fost promovat de consiliul de administratie in functia de director al Editurii ZIP, este aceea de editor.Ca mai am si alte calificari nu cred ca va intereseaza. Si pentru a evita urmatoarele intrebari ar trebui sa stiti ca inainte de a lucra la Editura ZIP, am fost editor si ulterior director al Editurii EuropolisEdit, b-dul Dacia nr 12, Bucuresti. Iti spune ceva adresa?


"asta presupunând că ai vreuna,"

Ma bucur ca am lamurit si aceasta mica neintelegere.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 16:03:02
         
 
  Ce meserie am? SUNT DIRECTORUL EDITURII ZIP...
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 23:28:08

pe sistemul "slujba-i slujbă, drujba-i drujbă", una e meseria, alta funcția, musiu...

în regulă, am înțeles ce funcție ocupi. însă întrebarea era alta, ce meserie ai, care îți e calificarea...

asta presupunând că ai vreuna, că la ce dezacord penibil făcuși mai devale, mira-m-aș!


 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-26 15:30:59
         
 
  Asa a zis si Remus si Romulus...
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 00:30:19

coooooool!!!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2013-03-26 15:23:48
         
 
  "pe-onoarea mea de cititor de bloguri dacă nu ești ăl mai mare dintre toți îngîmfații"

Sunt de acord cu tine, Rechesan ... Iti dau dreptate, si???

De asta nu poti tu sa dormi? De asta nu poti tu sa traiesti? de asta nu poti tu sa iti cheltui linistit pensia la birtul din colt?
pentru ca sunt eu 'laudaros'??
De ce sunt laudaros ? pentru ca iti inchid gura cu argumente irefutabile de fiecare data cand scoti pe ea aberatii ca aceea cu Rebreanu? Ideologule, daca furam de la omul ala imi mai dadea cea mai importanta carte a lui sa i-o public si vand? Mai mergea omul ala doua saptamani cu mine prin tara unde i-am organizat 12 lansari de carte??
De asta sunt laudaros? EI, asta este n-am ce-ti face..eu am facut lucrurile astea si mai fac multe altele. Tu ce faci? Ma faci pe mine laudaros?
Esti pe o carare ingusta, nene Rechesan..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 14:54:22
         
 
  er. zid  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 12:50:16
         
 
  să te iubească Bayazid, cu burta lipită de yid...mare lăudăros ești pușcă, de-abia te mai încape chimirul ăla di răzăș neaoș...pe-onoarea mea de cititor de bloguri dacă nu ești ăl mai mare dintre toți îngîmfații gonlfați de heliumul neputinței...apropos, dna lupișor ce face? bine, sănătoasă?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 12:50:02
         
 
  Vad ca te-a cam incuiat aia cu Rebreanu.. gata ai cedat?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 00:31:02
         
 
  nene Rechesane, vad ca ai tinut=o minte pe aia cu gloabele, care, ca matale, sapa gropi si mesteca fanul cu grija materna.. te regasesti in imagine?

Cat despre Lupoaica ce sa spun? Era lupoaica si atat! Asa a zis si Remus si Romulus...

Dar de ce intrebi? Matale ai supt vreodata de la lup?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 00:30:19
         
 
  metafore cabaline, bade...alea care-ți aleargă după o balercă de sînge de taur prin tîmplă...sau mai bine un mit, că ești mitic pușșcă..am înțeles, ești frate cu romulus și remus și ați supt de la aceeași lupoaică...sau era lup, pușcă?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 00:02:22
         
 
  Si, da, ai dreptate despre care metafore am putea vorbi cu Rechesan Gheorghe?  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 23:30:32
         
 
  Nene Rechesan, e fituica amarata? De ce este fituica amarata pentru ca nu sunt publicati in ea mascarici ca Dragos Iovan, sau Danrec? Ei, n-am ce sa fac asta este , recunosc...

Ce meserie am?

SUNT DIRECTORUL EDITURII ZIP la care l-am publicat pe nepotul lui Rebreanu, despre care zici ca l-am furat. Si la care voi publica in vara asta un text inedit de Liviu Rebreanu.

Imi pare rau dar nu lucrez ca tine, la turnatorie.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 23:28:08
         
 
  "te-agăți de frânghii să te prinzi de mine
singurătățile ne sapă șanțuri până dincolo"
Eu doar atât rețin din polologhia asta.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-25 23:13:55
         
 
  care metafore, bade pușcălău? tu vb, de furt de idei? a, da, uitasem tu furi texte întregi, îl iei pe rebreanu în fițuica ta amărîtă în care printre veleitari ești șefnu te încurci și ți-l faci colaborator! Mie nu i-e rușine cu meseria pe care o am (nici de aș munci la dertaizare sau salubritate)și scriu cum pot în timpu liber, dar, tu, gonflat în metafore cabaaline, ce meserie ai?
Păi, vezi și te superi că te face Peia pișcotar și lingător de blide pseudoculturale!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-25 20:54:26
         
 
  eu nu-s de meserie
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-25 15:03:10

Sa stii ca acest lucru se observa foarte usor la tine.
Dar daca tot recunosti ca nu esti de meserie de ce nu ramai la ceea ce stii sa faci mai bine?? Mergi, nene Rechesan, mai furi de la unul o idee, doua, acolo, iti mai faci o clona si te certi cu ea, mai torni vreun scriitor la cine stie ce redactie.. fa-ti meseria, nu te mai incurca printre metaforele noastre..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 17:41:54
         
 
  musiu Pușcoci, eu nu-s de meserie, dar matale ca om de litere, poet, moderator,editor șmanglitor de rămășițe celebre din clasici(după propria-ți mărturisire), bref ca om ce din asta îți duce traiul(și îl duce îndestulat, judecînd după fălci și circumferința taliei)s-ar presupune că poți lăsa impresii mai deștepte.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-25 15:03:10
         
 
  Nene Rechesan, este simplu: citeste textul!

si daca nu esti de acord cu ceea ce spun da tu alta masura a lucrurilor. Nimeni nu te opreste..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 13:41:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ce neghiobie de comentariu fasonat cu glaspapir:
"se incearca tratarea unor subiecte serioase fara a exploata corect resursele poetice ale subiectelor sau ale autoarei."

păi bine, mă, i.g.p. cum adică? se încearcă tratarea subiectelor fără exploatarea resurselor subiectelor...dar cum, prin excavarea imaginilor denivelate? iar autoarea unde era cînd se "trata" subectu?! că de trata văd că o tratezi de parcă n+ar fi de față cînd...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-25 12:57:42
         
 
  Desi la o prima lectura ar parea descrierea unei stari cred ca mesajul este criptat prea mult - asta daca exista mesaj.

Este un mix de imagini denivelate. " surâsul tău crapă un câmp pictat cu maci" DIN START se refuza dialogul .

"prin cotloanele sufletului acesta aproape barbar"

pronumele demonstrativ poate disparea si de ce ar fi 'aproape barbar' si nu direct 'barbar'. 'Indulcirile' de sens pot dauna mult interesului unui text.

Durerea si cautarea evadarii sunt subiecte comune, chiar daca sunt combinate cu ideea trecerii timpului.

Cred ca se incearca tratarea unor subiecte serioase fara a exploata corect resursele poetice ale subiectelor sau ale autoarei.

Spor!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 11:54:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE