FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Rătăcitor
Text postat de Somesanu Silviu
Pe când eram cu tălpile pe jar
tu-n mine focul stingeai,

dincolo de noapte ajunși în gol
margini de lume nu mai aveam.

Însămânțându-ți rana
cu steluțe gălbui,

am rămas cu tine
în ținuturile acelea străine,

având în gând cuvântul Domnului
și o lacrimă de acasă.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  pușcă, credibilul, vaca și chiloții.iaca încă o mostră de vocabular pușcologic dezinhibat:

doamnei cu "glanda"

pusca ioan gabriel
[02.Oct.05 19:06]
Phiii!! Desteapta fata taichii...si cum le stie ea pe toate...offf !Asa este ai dreptate... trebuia sa te ignor de la inceput!

Și pen' ce domnilor...fiindcă lui i.g.p. i s-au numărat, nu ouălele ci silabele dintr-un haiku, care de fapt nu era haiku, după cum mikadoul nu e răzăș, strănepot al lui Fane Babanu, copchil dîn flori cu una Leana Balimezana!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-27 12:41:11
         
 
  Ne...ne Rechesan, daca afirmatia de mai jos ar fi venit de la un intelectual, as fi reflectat la ea, daca actiunile tale anterioare te-ar fi recomandat ca fiind un intelectual, ar fi fost vorba despre altceva.
Dar cand ea, vine de la un individ care are vocabularul tau, care NU ESTE CREDIBIL, care transforma orice discutie intr-o cearta de mahala, scuze, dar nu ma intereseaza. Nici afirmatia, conditia sau ce-o mai fi ea, nici omul respectiv, nici ce scrie sau ce face el.

De ce iti raspund? Din sportivitate, apoi pentru ca trebuie sa iti taie cineva macaroana si nu in ultimul rand pentru ca am de corectat cateva lucrari si cum stau 14-16 ore in fata calculatorului am nevoie de momente de destindere. Pentru ca esti amuzant in limitarea ta.

Auzi la el portret virtual ,,:)))

INCA O CHESTIE... "atenție, fleici grase cu mujdei nu halesc,"

dar cine te-a pacalit ca ai fi invitat la masa?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-27 10:42:03
         
 
  domn pușcă, dacă ai fi un intelectual veritabil, nu contrafăcut și ai avea olecuță de simț al umorului (moștenit de la antecesorii răzăși)ar trebui să îmi fi recunoscător pt potretul virtual ce ți-l făcui.
atenție, fleici grase cu mujdei nu halesc, pune și tu colea un somon la cuptor, dar nu cu zaibăr de tutova, asortează un pinot gris de Jidvei!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-27 10:13:07
         
 
  Sapa, Rechesane, sapa.. doar stii ce spune poemul care te reprezinta: Caii negri ! ..:)) Confirma..  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-27 00:17:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  poemul care mă reprezintă, pușcoci fătule, nu a fost scris de tine. de repreznetat însă te repreyintă bine astfel de miorlăieli de cotoi în călduri:
” scoala ba romane!

emilio
[10.Feb.03 00:47]
eu as propune textul tau ca imn national! e mai plin de viata de spenrata decat "scoala ba romane!" :)
= Lupi& HERA!!! Act patriotic!!!

Veverita
[10.Feb.03 10:59]
Lupi&HERA!!!
După ce–am discutat atâta cu Epigramistul despre problema noastră demografică, despre pericolul care ne paște mișel, această dezlegare,acest urlet și tot ce va urma după el nu pot fi decât un sublim ACT PATRIOTIC!!!:)))Așa că, dragii mei,pe lună plină,cu lumină în piept,sfidând durerile adânci, la muncă, frați români!!!:)))))))(Plus că VĂ închipuiți ce–ar ieși din ăștia doi?!)Hera & Lupi–salvatorii națiunii!!!
Vă pup!!!!
Emilio!!! Trăiască imnul demografic al României!!!
= HERA/emilio/ veverita

M_lupisor
[10.Feb.03 20:43]
Hera:totul a fost scris pentru tine,si 'minunile acestea'spre deosebire de minunile clasice dureaza cu mult mai mult decat trei zile..cat despre putere de 'urlat'...nu are Pamantul urechi cat pot eu striga...::))


emilio:de la un poetel ca mine este cam greu sa iasa -deocamdata!!!- un imn national...oricum multam de apreciere..:)”
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 23:50:02
         
 
  Sapa, Rechesane, sapa.. doar stii ce spune poemul care te reprezinta..:)) Confirma..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 22:14:41
         
 
  e idea unui mort, necrofagule, iar te dedai la cadavre literare!?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 22:05:46
         
 
  da, or fi vechi dar pt mine, arheolog de caractere rarisime și tălîmbe, E (sic)valabile, bade.plus că te definesc la maxim, cu statura ta emfatică de poet și literat.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 22:04:56
         
 
  Vad ca ai descoperit poezie.ro, Rechesane. Acum dupa ce te-ai fript cu celalat com vad ca nu mai dai data cand a fost pus. Am o veste proasta pentru tine: tot ce sapi tu si scoti din arhive sunt lucruri veci de peste 6-7 ani. In afara de faptuil ca esti jalnic, nici macar nu stii despre ce este vorba. Dar poti sa zici 'saru'mana' cand gasesti cate un gainat din acesta,,:))

PS oricat ai sapa prin comurile puse de mine pe net, nu ai sa reusesti sa ma faci sa te citesc. Sau sa fac cum faci tu dezgropand potcoavele cailor morti. Oricum biune ca ai scos chestia asta ca e o idee de utilizat, uitasem de ea..::))
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 21:40:27
         
 
  cronicarul, îndîrjit
pe poet l-a jumulit...
pricina nu e Domnica
ci sîneața, mititica!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 19:37:43
         
 
  Ptiu, drace!

"pentru ca nu ma numesc Rechesan Gh, nici Danrec, nici Tanti Domnica sau Dragos Iovan.."
(poetul Ion Gabriel Pusca catre cronicarul Gheorghe Rechesan)

cand imi spui cine-i Domnica,
asa-mi scade mititica,
de n-am chef sau daruire,
sa-i dau nici o intalnire.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-26 18:50:37
         
 
  am îs pline canalele patriei. ăsta îți convine?

”Eu am o idee vis-a-vis de gainat:
ingerii au aripi asa ca este posibil sa se traga din aripate (nu neaparat si colorate). Asa ca respectivii ingeri daca se duc si ei ca omul -caci au si maini si picioare deci trebuie sa se duca si ei ca omul - ei-ingerii- trebuie ca se gainateaza..::))
Asa ca sa zica 'saru'mana' profesionistii ca se mai 'gainateaza ' cate un inger si pe bronzurile lor..::))”

(citat din vasta corespondență liternautică a luii.g.p. lupishor)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 18:30:26
         
 
  Nene Rechesan pe mine nu ai cum sa ma 'torni', NU ai 'materiale'.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 14:25:59
         
 
  da, te torn din beton ,cofraj, torcretare, tot tacîmul. cu ramforsări din OL 200 fiindcă ai capul greu și inspirația ușoară. dar redevenind getleman chiar cu chitroșii te întreb, bre pușcă, pe cine, cînd și ce am plagiat...repegior, pîn nu te duc la cremenal să-ți mai sleiască din osînza adsunată!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-26 12:54:10
         
 
  eeeee suntem modesti, nene Rechesane, uitam repede ce nu ne convine..

Si, nu te mai chinui sa imi prezinti texte de-ale tale, stii ca nu le citesc. chiar de ar fi ale altota si foarte bune , daca sunt promovate de un om fara credibilitaTE ca tine, nu le citesc ... din principiu: un om de duzina nu poate recomanda decat texte de duzina, hai.cel mult mediocre. Asa ca multumesc. PAS!

Nene Rechesan daca mie imi spui "micule calomniator" inseamna ca TU ESTI MARELE CALOMNIATOR, ca doar lucrezi la turnatorie..:)) parca asa ziceai in alt comm
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-26 00:25:12
         
 
  hai, lupulic, micule calomniator, spune tu ce texte am plagiat? c[ tot nu ai citit niciunul!
da, de turnat recunosc, te-am turnat pe tine în formă rond/bos...din păcate, dintr-un material perisabil: fleici, osînză, trufie un quintal.
ia de aici artă, bre, gavrilaș, mușcă, pușcă, strănepoate

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=41546
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-25 23:58:55
         
 
  Eheheee, nene Rechesane, am mai zis, dar tu ai memoria mica..

Lupisor, pseudonimul meu, are o poveste veche de vreo 300 de ani si vine de la bunii si strabunii Pusca. Avem acte ale familiei si ale pamanturilor noastre inca de pe vremea lui Stefan voda. Ca tot se intreba Peia de unde am bani. :))

Si despre Gavrila este o poveste... Nu ca te-ar interesa.. dar celalat bunic al meu Ciobanu Constantin, a fost tovaras si sfatuitor al lui Ion Gavrila Ogoranu, de aceea eu am fost botezat Ion Gabriel.

Dar aceasta poveste nu te intereseaza pe tine. Este totusi o chestie interesanta.. de numele meu nu se leaga nicio poveste de plagiat. Pe cand de Rechesan Gh, Danrec, Tanti Domnica sau Dragos Iovan SUNT cateva POVESTI DESPRE CEARTA CU PROPRIA CLONA, DESPRE PLAGIAT TEXTE, , ei, cum se zice... folclor... bine in cazul tau mai mult clor decat folk.
Pe de alta parte daca ai avea si tu un nume ca al meu ai fi cineva. Asa cu numele tau, esti ceea ce esti.. unde ziceai ca lucrezi ? La turnatorie?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 23:51:48
         
 
  sincer să fiu mă. gavrilă, dacă așa vea un nume și un aspect ”cultural” ca al tău tare mă mir că nu ai ales un pseudonim. a, dar ai, uuuuuuiuiu...lupulică..sau e lupulețu?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-25 21:14:21
         
 
  pentru ca nu ma numesc Rechesan Gh, nici Danrec, nici Tanti Domnica sau Dragos Iovan..  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 16:54:14
         
 
  sau vrei să spui că nu te visezi statuie ecvestră în foaierul B.N./sau B.N.R. :))/
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-25 15:12:26

NICIODATA NU AM VISAT LA ASA CEVA
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 16:53:15
         
 
  sau vrei să spui că nu te visezi statuie ecvestră în foaierul B.N./sau B.N.R. :))/  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-25 15:12:26
         
 
  da, am un argument beton. te tratez cu ciment, pietriș, apă și accelerator de priză. de la soclu spre gușă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-25 15:11:01
         
 
  Nu este o 'eticheta', nene Rechesan este opinia mea. Eu nu pun etichete cum pui tu. Ai motive si argumente sa imi contrazici opinia? Atunci Fa-o!  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 13:36:42
         
 
  hop, nea poetule-moderatorule, mînca-ț-aș io știința hipo-lirică, de ce lipești etichete:"textul nu e unitar"! dar cum e? solitar? fragmentar?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-25 12:48:26
         
 
  Textul nu are unitate. Iar trimiterile repetate catre simboluri religioase dauneaza. Luati UN singur simbol si tratati-l cu metafore adecvate si cu siguranta va fi mai bine..  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-03-25 11:57:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE