FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Dragos Tudose
Doamne, Doamne, arată-te!
apoi liniștea, biserica moartă, înghesuiți pe băncile mucede, tremurînd, obsesia plutind peste capetele lor, vina, țipătul, tămîia și jocul de-a pîinea și vinul, adu-ți aminte și privește-mă-n față, căci a trecut foarte mult de cînd Cuvîntul S-a făcut trup și S-a sălășluit printre noi și am văzut slava Lui, slavă ca a Unuia Născut din Tatăl, acum plouă, plouă de mii de ani, plouă așa cum nu a mai plouat niciodată de la Noe și pînă acum, frigul și brațele uscate al copacilor, blana udă a cîinelui ce aleargă prin ploaie, capul în pămînt și doar trei picioare, lumina ce-mi acoperă ochii, umbra mea alungită ca o cruce, urme de pași pînă la ușa mea, liniște, oboseala și durerea din oase și nervi, tremur, alături craniul unui miel alb, adînc pe adînc cheamă în glasul căderilor apelor Tale, toate talazurile și valurile Tale peste mine au trecut, ziua va porunci nopții, Domnul milei Sale, liniștea apoi, pentru ce ești mîhnit suflete al meu și pentru ce mă tulburi?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu. E alta.  
Postat de catre Dragos Tudose la data de 2013-03-21 11:23:12
         
 
  Aia cu Eikid, cumva?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-20 22:24:04
         
 
  Ioane, tu esti bolnav! Fuga la bai! Esti bolnav ca si comentator...haleste  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-20 21:55:01
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  cioculete,
e obligatoriu să intru în biserica aia în care crezi tu?
sau în aia în care cred musulmanii? sau bufidștii?
sau în alea în care cred alte cîteva mii de secte de pe lumea asta?
am voie să halesc fasole cînd am chef și, după aia, să nu trebuiască să-i conving pe niște fraieriți, de către conclavul popilor, că singurul scop pentru care sunt chemați în lăcașul, oh, sfînt ca soarele de pe cer, e bunăstarea sublimilor reprezentanți ai fantasmelor teologice?
sau, musai, trebuie să gîndesc în spirit stalinisto-religios, în sensul că cine nu e cu popii, e împotriva lumii?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-20 21:53:03
         
 
  Florentin, cea despre care spui tu se numește "Un basm altfel" și a fost publicata cu ceva timp în urmă aici.  
Postat de catre Dragos Tudose la data de 2013-03-20 21:41:41
         
 
  Aveai una mai veche, începea cam așa:
Doamne-Doamne iartă-mă!
Asta e recentă, sau tot veche?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-20 20:25:37
         
 
  Domnule Tudose
Mie mi-a placut mult aceasta litanie a dumneavoastra rostita cu talent si dintr-o rasuflare. Si, daca puteti, nu dati prea multa atentie generaluli ateu Peia care nu intra in biserica decat dupa ce a mancat fasole si are pohta sa strice atmosfera.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-20 17:13:35
         
 
  Asta ce alte alea mai e, dragoșe?
Litanie popească, cîntarea descîntărilor, rugăciunea apocalipsei, repede sosită și tot atît de repede plecată?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-20 13:03:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE