FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de gheorghe Sarbu
o zi cu ferigi de rugã
impuls sã o rup la fugã
sã nu mai foarfec gânduri fest
în oriºice existã rest

nimic nu-i par pe lume ioc
ales de trei de ai noroc
întru întreg oricât sã ici
de sens îi dat dacã e brici

sã mã stau în sold ºi în trap
de karma nu am cum sã scap
ºi nici de dragoste de joc
cu douã þâþe ºi un floc

gonim spre mâine dubios
cãci nu este drum mai jos
clin despre trei cã este ºtim
în ºi - plus unul - ºi el mim

de ducã un dor mã dorea
un dor de ducã mã dorea
de viaþã care mã cerea
de moarte care nu mã vrea
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dar dacã " +1 " este coeficientul de inefabil? Dã-mi voie, dragã Andrei, sã încep cu precizarea: pentru cei care transpirã verbul, sunt Gheorghe. Trãsnet relatarea ta ... Sã-þi iau în nume de rãu opinia? Nici vorbã de aºa ceva ...
Iti mulþumesc pentru intervenþie, ºi mã bucur ...
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2006-02-14 09:46:03
         
 
  E doar o speculatie bazata pe un "+1"(necunoscuta) , simbolizand evolutia, care (se pare) v-a scapat, nu o teorie. In ciuda ridiculizarii, daca doriti, cu modestie va pot argumenta, desi am rezerve ca veti fi interesat.
Aveam la institut un asistent care a intrebat odata o studenta: "domisoara, dumneavoastra radeti si la cercuri, sau numai la ovale?". Relatia patrat-triunghi se bazeaza tot pe +1, efectul de piramida (2/3), la fel, spatialitatea "n", la fel, sirul asimilat evolutiv (constructia "pas-cu-pas"), idem, etc .
Revenind la textul de fata, mult sub nivelul dvs actual, (pe care eu unul il respect), n-am retinut decat "þâþe ºi un floc", ca maxim de precizie pentru ideea exprimata.
Cu drag, sper sa nu mi-o luati in nume de rau, ar fi pacat...
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2006-02-14 04:59:06
         
 
  mulþumesc frumos, eugenia reiter; ai dreptate în ceea ce priveºte " ori ºi ce = oriºice ", dovadã cã am operat corectura. iþi multumesc ºi pentru cã mi-ai lecturat poemul ... de unde vine titlul ce am dat poeziei? de le teoria conform cãreia < piramidele "îmbracã" cea mai durã ºi stabilã conformaþie spaþialã : tetraedrul? Tetra... îþi impune gândul cãtre abstractul 4, mai exact 3 plus 1,...> numai cã poemul l-am scris cu fff mulþi ani în urma. sper cã am reusit sã " dibui " pentru tine " legãtura lui cu textul ". merçi pentru urare ...  
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2006-02-13 20:33:57
         
 
  am intrat atrasa de titlu, recunosc. inca n-am dibuit legatura lui cu textul. in fine.
de dragul rimelor ai fortat pe ici pe colo.
ori si ce = orisice
in rest, numai de bine:)
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2006-02-13 17:17:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE