FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
mostenirea lui Terente
Text postat de Dumitru Cioaca
Nota explicativa
Excitat de discutiile aprinse despre originea Poporului Roman care au loc in momentul de fata intre cei mai mari istorici europeeici m-am gandit ca nu ar strica daca am afla si parerea celui mai mare specialist in nasterea popoarelor, dacademicianul Jidac Genuneanu. Redau mai jos prima parte a interviului meu cu acest mare om de stiinta.

Cioaca: -Domnule dacademician Jidac Genuneanu in primul rand vreau sa va multumesc ca mi-ati facut onoarea de a-mi acorda acest interviu.
Genuneanu: -Lasa gargara si da-i bataie cu intrebarile, ca altfel ne apuca ploaia.
Cioaca: -Spre surprinderea tuturor europeeienilor de buna credinta sau atei dumneavoastra nu ati luat parte la marea dezbatere despre originea Poporului Roman si a lui Mircea cel Batran.
Genuneanu: -Nu poti sa iei parte la o discutie cu niste istorici inimosi, dar totusi amatori, fara sa-ti patezi reputatia. Si eu ca sa ajung la o oarecare notorietate in domeniul in care m-am specializat, este vorba despre originea popoarelor, a trebuit sa muncesc din greu, facand timp de sase ani disectii pe cadavrele betivanilor de cele mai diverse nationalitati. E o reputatie castigata mult prea greu ca sa-mi bat joc de ea!
Cioaca: -Ati studiat medicina? Si eu care credeam ca ati studiat istoria.
Genuneanu: -Istoria noastra a fost studiata atat de toti mari nostri istoricii cum ar fi Nicolae Iorga si Imanuil Cristache, ca sa numesc numai doi dintre ei,cat si de vasta majoritate a istoricilor nostri ratati. Deci nu mai era nevoie sa o studiez si eu. Dupa parerea mea nu poti sa-ti dai seama de adevarata origine a unui popor pana nu studiezi medicina. Detaliile anatomice, mai ales cele cu greutate, difera de la popor la popor. Daca le studiezi cu atentie ele iti pot spune de o mie de ori mai multe lucruri adevatate despre originea unui popor decat iti pot comunica toate strachinile pe care acel popor a reusit sa le sparga de-a lungul istoriei lui indelungate. Dar arheologii nu vor sa priceapa chestia asta nici dupa ce le-ai fortat dovezile in cap cu forcepsul. Ei tot cu limba scoasa dupa cioburi umbla!
Cioaca: -Puteti fi mai specific?
Genuneanu: -Sigur ca da. Mai sus am mentionat ca numai detaliile anatomice cu greutate trebuie studiate si nu cele fara greutate. Sa-ti dau un exemplu fictiv.Sa zicem ca ar exista un popor la care degetul mic de la piciorul stang este mai lung cu doi centimetri decat degetul mare de la acelasi picior.
Acest detaliu anatomic specific numai acelui popor nu are nici un fel de greutate istorica, fiindca el poate sa-ti explice numai de ce la acel popor pantoful stang este cu doi centimetri mai lung decat pantoful drept.
Cioaca: -Si care credeti dumneavoastra ca ar fi detaliile anatomice care explica cel mai bine originea unui popor?
Genuneanu: -Cele care care sunt direct legate de vana acelui popor. Fiindca la un popor vana este totul. Un popor care n-are vana este menit pieirii.
Cioaca: Dupa cercetarile dumneavoastra anatomice la ce concluzie ati ajuns, Poporul Roman are sau nu are vana?
Genuneanu: -Oho, si inca ce vana are! Dacica suta la suta!
Cioaca: -Pe ce va bazati cand faceti aceasta afirmatie?
Genuneanu: -Pe marea mostenire lasata Poporului Roman de uriasul patriot Terente. Nici un popor nu se mai poate mandri cu o astfel de mostenire. Daca un francez i-ar fi daruit Poporului Francez o mostenire numai pe jumatatea celei pe care ne-a lasat-o noua Terente, poza ei ar apare la loc de cinste, adiaca langa portretul lui Napolean, in toate manualele de Istoria Frantei, iar bustul ei s-ar afla in Luvru alaturi de portretul Giocondei. Pe cand mostenirea noastra cea mai dacica zace uitata intrun borcan cu spirt de la muzeul Antipa.
Cioaca: -Am vazut si eu mostenirea lasata de Terente muzeului Antipa si nu pot sa neg ca nu am fost profund impresionat. Dar de aicea si pana la "cea mai dacica mostenire"...
Genuneanu: -Nu este numai parerea mea ci si parera celei mai mari savate in domeniu. O doamna cu o extrem de larga experienta internationala. Ea mi-a spus ca in patul ei de expertiza este foarte greu sa il deosebesti pe un francez de un spaniol sau de un italian fiindca mijloacele lor de exprimare sunt cam la fel. Adica mediocre. Dar cand este vorba de un roman, imediat isi da seama ca nu poate fi vorba decat de un roman. Chiar si atunci cand lucreaza cu ochii inchisi. Acuma sa o luam logic: ce au romanii in plus fata de celelalte popoare de ginta latina cu care se infratesc? Genele dacice. Daca nici asta nu te convinge ca mostenirea lasata de Terente este de origine dacica, ori esti tare de cap ori o faci pe prostul. Poporul Roman este un popor dac de limba latina. Numai ca nu vrea sa-si puna in valoare dovezile cele mai convingatoare de care dispune.
Cioaca: -Aproape ca m-ati convins. Acum sa trecem la alt subiect. Ce parere aveti dumneavoastra, a fost Micea cel Batran cuman sau nu a fost.
Genuneanu: -Mircea cel Batran a fost cel mai cuman cuman.
Cioaca: -Cum v-ati convins de acest lucru?
Genuneanu: -Studiind cu atentie izvoarele vremii. Intr-o cronica de a lui Yago Croncanicarul, un istoric care s-a pripasit pentru o vreme la curtea lui Mircea cel Batran, se mentioneaza ca sotia acestuia care era si doamna Valahiei din acele timpuri se plangea in fiecare dimineata boieroaicelor din anturajul ei ca marele domnitor iar nu fusese in stare sa se ridice la nivelul boierilor din Sfatul Domnesc. Eu am ajuns la concluzia ca betesugul domnitorului nu se datora faptului ca Mircea cel Batran era batran, fiindca boierii din Sfatul Domnesc erau cu mult mai batrani decat batranul Mircea. Diferenta de performanta se datora faptului ca Micea cel Batran era cuman pe cand boierii dregatori erau daci.
Cioaca: -Totusi portetul votiv al lui Micea cel Batran nu-l arata a fi cuman.
Genuneanu: -De unde stii dumneata ca ala e portretul lui Micea cel Batran?
Cioaca: -Fiindca asa scrie pe el, Mircea cel Batran.
Genuneanu: -Vrei sa-mi spui ca daca-ti arat portretul unei capre sub care am scris cu litere de o schioapa "Girafa", vei exclama "vai ce girafa reusita" ?!
Cioaca: ?!
Genuneanu: -Hai sa te lamuresc eu cum a fost facut portretul ala in care Mircea cel Batran de pe peretele manastirii seamana la fel de bine cu Mircea cel Batran din carne si oase tot asa cum seaman eu cu Gina Lolobrigida din perioada ei de glorie. Pe timpul ala nu erau pictori ci numai zugravi de icoane. Cum marele domnitor nu prea avea timp sa stea model Holbain-ului valah, fiindca avea ceva proble de rezolvat cu Baiazid, i-a spus artistului sa se descurce cum poate daca vrea sa-si incaseze valuta.
Zugravul, ne-avand incotro, a trebuit sa urmeze porunca domnitorului, adica sa se descurce. A luat o icoana mai veche, a copiat chipul Matitorului dupa care i-a varat trupul intr-un costum de epoca.A mai agatat de el si o ghioaga si un palos, ca sa faca pastisa mai veridica. Cum insa orice icoana nu devine sfanta si ortodoxa decat dupa ce este botezata, cand popa a scos icoana din apa stintita si la intrebat pe manuitorul de vopsele ce nume vrea sa-i dea, acesta a raspuns "Mircea cel Batran" Ca sa te convingi de adevarul spuselor mele te-asi ruga sa faci urmatorul exercitiu de imaginatie. I-al pe Mircea cel Batran din portretul zugravului si desbraca-l de toate coroanele, armele si toalele lui domnesti. Dupa aceia punei o coroana de spini, adauga-i un nimb de sfant si infasoara-i trupul in niste obiele rosi. Sunt convins ca dupa ce vei termina delicata operatie vei cadea in genunchi si vei incepe sa faci matanii fiindca in fata ta se va afla cea mai autentica icoana a Mantuitorului.
Cioaca: -Si Mircea cel Batran nu s-a suparat cand a vazut falsul?
Genuneanu: -Pe vremea aia pentru nici un politician nu era o rusine sa fie confundat cu Isus.
Cioaca: -Domnule dacademician, va multumesc ca mi-ati acordat acest interviu.
Dacademicianul Jidac Genuneanu: -Placerea a fost de partea mea.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  @Florentin Sorescu: asa ziceam si eu.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 18:56:51
         
 
  "Ca patriot roman sunt obligat sa deschid ochii romanilor din tara. Sa le dau lectii, cum te exprimi mai frontal. Sa le impartasesc din preaplinul experientei mele pe alte meleaguri. Sa ii dojenesc, sa ii cert uneori sau chiar sa dau de pamant cu cei care bat campii".
Domnule Olariu, da' modest mai sunteți. Dați pe din-afară.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-10 18:34:56
         
 
  Replica lui Razvin Cu Vadra ar fi de ras daca nu ar fi de plans.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 17:52:14
         
 
  Tot legat de binele facut barbatilor crestini de Sfantul Pavel am discutat cu niste maicute recomandate de parintele Sorin Olariu, domnule Ecsintescu. Toate mi-au spus ca Sfantul Pavel a avut dreptate: pilicica nu trebuie taiata!  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-10 12:38:48
         
 
  Romania e o tara frumoasa. Pacat ca e locuita...
"RăzVin CuVadra"

Domnule RazVin CuVadra, replica dumneavoastra nu este de ras vin cu vadra ci de ras vin butoiul. Atat e de savuroasa!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-10 12:25:05
         
 
  "Sfantul Pavel a fost ideologul Crestinismului."
(Ecsintescu Virtual)

Mai mult decat atata, domnule Ecsintescu, chiar mult mai mult decat atata! Datorita Sfantului Pavel si eu dumneavoastra si toti barbatii crestinii din lumea asta au pielicica acolo unde trebuie sa fie. Fiindca Domnul a pus-o acolo cu un scop, sustinea Sfantul Pavel in toate predicile lui. Cei ce si-o taie nu fac decat sa-l jigneasca pe Dumnezeu, sustinea tot Sfantul Pavel. Daca cititi "Catre corintiei" si "Catre romani" in original veti vedea cu cata putere se ridica Sfantul Pavel impotriva taierii primprejur.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-10 12:18:09
         
 
  "Comunismul a facut si ceva bun in Romania? Domnule Cioaca? Comunismul CHIAR NU A FACUT CEVA BUN IN ROMANIA?"
(Ecsintescu Virtual)
Stimate domnule Ecsintescu,
Cel mai mare bine pe care l-a facut comunismul Romaniei, si asta o stiu din proprie experienta, este ca a scapat-o de elemente indezirabile. Le-a trimis in vest ca sa se poata spala imperialistii pe cap cu ele. Daca nu ma credeti pe mine intrebati-l si pe Valeriu Cercel.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-10 12:04:48
         
 
  Romania e o tara frumoasa. Pacat ca e locuita...

 
Postat de catre RăzVin CuVadra la data de 2013-03-10 07:05:42
         
 
  Nu pot sa te invat, ca tu le stii mai bine.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 07:04:30
         
 
  Ti-am spus ca le stii pe toate ca un om mare? De unde reiese ca mi-am uitat tara in zece ani?
Si de unde reiese ca am fugit?
Acuma sincer, pe ce lume traiesti? Ca ai niste probleme de perceptie.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 07:03:21
         
 
  adica nici macar nu esti fugit!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 06:58:27
         
 
  Epi, scuza-ma, acum am inteles ca esti tributar unei vize.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 06:57:18
         
 
  Si cum o faci..cum o faci cu cinste..invata-ne si pe noi astilalti.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 06:54:51
         
 
  Ti-am spus ca le stii pe toate ca un om mare? De unde reiese ca mi-am uitat tara in zece ani?
Si de unde reiese ca am fugit?
Acuma sincer, pe ce lume traiesti? Ca ai niste probleme de perceptie.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 06:54:12
         
 
  "Si cum reprezinti tara peste ocean? Cum? ca sunt curios!" (ecsi)

Cu cinste.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 06:52:36
         
 
  Si cine sa dea lectii de patriotism in tara? Parlamentarii cu cefele groase si burtile pline?
Esti induiosator, prietene.
Demagogii aia flati la putere si-ar vinde si mama. Va fraieresc cum vor ei, va joaca pe degete.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 06:51:31
         
 
  Si cum reprezinti tara peste ocean? Cum? ca sunt curios!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 06:50:03
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Si in numai 10 ani ati uitat Romania? Ata de putin? Urat!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 06:48:37
         
 
  Domnule, iti imaginezi in creierii domniei voastre ca sunteti in masura sa dati lectii??? Dumneata esti un fugit! Ai plecat! Te-ai dus! Esti un dus, frontalier vorbind. Ponta e un plagiator cretin. Antonescu un terminat. Basescu: Presedinte! Cand ati venit ultima oara in tara? Si de ati fugit?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 06:47:05
         
 
  Vezi? Ce spuneam mai inainte?
Ca le stii pe toate, chiar mai bine decat mine. Dar le stii rau.
Sa indraznesc sa iti spun ca acum 10 ani cand m-am stabilit temporar, cu contract de munca in SUA, comunism mai era doar in Coreea de Nord, Cuba sau Venezuela? In niciun caz in vreo tara europeana si cu atat mai mult in Romania, tara de unde am venit si pe care sunt mandru sa o reprezint peste ocean.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 06:46:23
         
 
  Domnule, istoria actuala ne invata cu subiect si predicat ca lectiile de patriotism se dau de aici din tara, e democratie ce dracului, nu trebuie sa va erijati in aparatul Eurpei Libere, nu trebuie sa fiti fanul lui NC Munteanu, singurul homosexual care si-a arat conditia si care a spus ca Romania trebuie sa se aseze pe principiile europene.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 06:42:29
         
 
  Un doctor nu poate ajuta un pacient sa se faca bine atata timp cat pacientul stie el mai bine decat doctorul ce si cum.
Eu nu pot ajuta Romania din cauza romanilor din tara. Care stiu ei intotdeauna ce ce e mai bine, n-au nevoie de sfaturi. Romanii au solutii la criza palestiniana, romanii stiu mai bine decat ONU cat de inarmat sau neinarmat e Iranul, romanii stiu mai bine decat sud-coreenii care-i treaba in Coreea de Nord, romanii...
Numai cand vine vorba sa isi voteze conducatorii, romanii aleg tot ce e mai prost: interlopi, puscariasi, pitipoance, penali, etc.
Pot sa iti spun ca Romania are un premier plagiator, chestie pentru care in SUA ar fi iesit de cand pe usa din dos a politicii, fara ca sa urli la mine ca cine sunt eu sa iti dau lectii?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 06:42:04
         
 
  iarta-ma, domnule @epiglumist, am fortat nota. Intrebare: Comunismul de care ati fugit a fost chiar asa de al dracului?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 06:37:18
         
 
  Vezi, ecsintescule? Aici deja te-ai calificat pentru grupa mica si m-ai pierdut pe drum.
Ti-ai dat singur raspunsurile la toate intrebarile de pana acum.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 06:34:25
         
 
  Ca patriot roman sunt obligat sa deschid ochii romanilor din tara. Sa le dau lectii, cum te exprimi mai frontal. Sa le impartasesc din preaplinul experientei mele pe alte meleaguri. Sa ii dojenesc, sa ii cert uneori sau chiar sa dau de pamant cu cei care bat campii. Ce ar castiga romanii din tara da le-as spune mereu cat de frumosi si de destepti sunt ei si cat de bine o duc fata de nasolii si prostalaii de americani care o duc... vai de mama lor?

Unul! Cine ti-a spus ca esti "patriot roman" tu singur, in intimitatea ta? In baie?

Ce lectii sa dai tu? Cum se eluda frontiera? Cum se trecea Dunarea la Sarbi? Cum legionarii se cumparau, Cum?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 06:31:14
         
 
  De ce nu ma angajes sub frunza Elenei Udrea? Pur si simplu pentru ca fac parte dintr-un alt partid. Aflat astazi la putere. Dar care ma dezamageste.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 06:30:44
         
 
  De ce nu le pot impartasi romanilor din educatia, cultura si experienta mea acumulate timp de un deceniu in America? Pentru ca romanii le stiu oricum pe toate. Stiu ei mai bine decat mine cum e America chiar daca nu au iesit din sat.
Acuma intelegi de ce?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 06:28:59
         
 
  Si Adrian Copilu Minune a fost in America, dar nu poate compara cele doua sisteme. Eu da.
Te las sa ghicesti de ce.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 06:26:34
         
 
 
Cei plecati din tara sunt singurii care pot compara sistemul din Romania cu alte sisteme.

Superb! Pai de ce nu va angajati sub frunza Udrei?

Idee: Daca ati vazut nemurirea..de ce nu veniti sa ne-o impartasiti. Asa ca la 8 ore munca?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 06:24:59
         
 
  Ca patriot roman sunt obligat sa deschid ochii romanilor din tara. Sa le dau lectii, cum te exprimi mai frontal. Sa le impartasesc din preaplinul experientei mele pe alte meleaguri. Sa ii dojenesc, sa ii cert uneori sau chiar sa dau de pamant cu cei care bat campii. Ce ar castiga romanii din tara da le-as spune mereu cat de frumosi si de destepti sunt ei si cat de bine o duc fata de nasolii si prostalaii de americani care o duc... vai de mama lor?
Daca nu m-ar interesa de soarta romanilor, m-as fi facut demult ca nu mai stiu limba si ca habar nu mai am unde e Romania pe harta.
Sunt multi romani din astia care nu vor sa mai auda de tara lor.
Dupa cum vezi, dupa 10 ani eu scriu si public in limba romana. Vin de cel putin doua ori pe an in tara. Tin un ziar de limba romana in SUA. Editez si tiparesc carti in limba romana, pentru romani. Nu numai ale mele, ci si ale altor autori.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 06:23:20
         
 
  Ei na..pai si Ceausescu a fost in caleasca Elisabetei, fuse si in America. Si eu am stat la Monaco vreo 21 de zile. Si in Franta si prin Italia. Si am comparat sistemul. Fiind obligat..doar eram pe-acolo. Nu, fireste ca nu exista doua perechi.. fugitii au fugit pentru ca nu aveau nici macar unul.. nu credeti..  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 06:20:32
         
 
  Cei plecati din tara sunt singurii care pot compara sistemul din Romania cu alte sisteme.
Si au dreptul, ba chiar obligatia sa o faca. Dar sa o faca corect. Asa cum o fac eu, de exemplu.
Asta nu inseamna ca romanii care au trait in afara sunt mai cu doua perechi decat cei din tara, ci doar mai umblati, mai experimentati. Oameni care inteleg mult mai bine mersul lucrurilor.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 06:12:10
         
 
  Candva gandeam ca "fugitivii" sunt niste blestemati. Nu este usor, gandeam eu, sa-ti lasi familia sau mai ales "raul si ramul" ca sa o tai in necunoscute carari. Gandeam asta pe la 16 ani. L-am citit pe Sartre si am aflat ca omul alege numai binele pentru el. E condamnat la alegerea asta. Fugitii au ales aceasta condamnare. De ce mai baliti peste tampenia asta de Romanie. Ii dati lectii? Sunteti profesori de la distanta? De ce nu va intoarceti ca sa fiti utili acestei tari care va introdus in diaspora? Ma intreb. Si vreau sa stiu.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 06:11:08
         
 
  maestre, fugitii sunt eroi..asa e vremurile..ramasii ce sunt?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 06:04:10
         
 
  AVENTURA EMIGRĂRII LA ROMÂNI

Cercetând puțin misterul,
Dai de-o chestie bizară:
Astăzi, aventurierul
Este cel rămas în țară.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 05:53:35
         
 
  Exista ideea ca cei plecati in afara se considera eroi. Fugitivii dau nastere la povesti eroice. Vezi, fuga e avatarul lasului, indiferent daca cele garduri sarite au si Zidul Berlinului in portofoliu. Dar de ce fugitii au impresia ca ramasii sunt dobitoci? Aici nu inteleg nimic. De ce credeti ca Ceausescu ar fi votat astazi de peste 50 la suta din populatie. Si nimeni venit de-acolo dintre voi, eroicii anticomunisti, nu veti avea never nici 0. 00 9 la suta? De ce? Incerc sa inteleg!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 04:38:46
         
 
  Ba da. Ar fi o ipocrizie sa spun ca, vezi Doamne, comunismul, nu a adus nimic bun. Cum la fel, ar fi o ipocrizie sa spun ca astazi, capitalismul ne-a adus numai lucruri bune.
Dar de ce intrebi?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 04:02:47
         
 
  Epi glumist. Intrebare: Comunismul chiar nu a facut ceva bun pentru Romania?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 03:37:18
         
 
  @Gheorghe Rechesan: scrie undeva in regulemant ca nu am voie sa constat asta? Ca 9 din primele 10 comentarii iti apartin? Mai ales ca te dadeai de ceasul mortii ca nici nu il bagi in seama pe nea Mitica.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-10 02:57:54
         
 
  Domnule Cioaca,

Sfantul Pavel a fost ideologul Crestinismului. Atat. El a avut vocatia de manipulator sef. Se intampla asta la 30 de ai dracului de ani! Dupa ce Iisus (numit asa de greci) murise. Pavel nici macar nu a fost un bicisnic la fel ca si Calciu Dumitreasa ( sa dea bunul si dreptul Dumnezeu sa-l arda in iad de criminal).Pavel a filosofat aceasta noua religie. Ne-a invatat Invierea. Si mai mult ne a invatat pocainta, regretul, daca iti faci penitenta Dumnezeul asta care a lasat sa se faca niste crime in numele lui, te iarta! Dar trebuie sa raspunzi la o intrebare: Comunismul a facut si ceva bun in Romania? Domnule Cioaca? Comunismul CHIAR NU A FACUT CEVA BUN IN ROMANIA?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-10 02:08:01
         
 
  ca de obicei, intrevenția epiglumițelului e de bannat(invalidat)...dacă nu de altceva, doar fiindcă nu spune nimic despre text.probabil că i-o fi plăcut, și-a însteluțat repegior, fără să citească mai mult de două rînduri!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-09 13:14:09
         
 
  9 din primele 10 comentarii (in afara de cel al autorului topicului) ii apartin lui Gheorghe Rechesan.
Nea Mitica, eti tare! :)
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-09 06:50:20
         
 
  Stimate domnule Ecsintescu
Si sfantul Pavel inainte de a deveni sfantul Pavel ii tortiona pe crestini. Gurile rele spun ca ar fi si omorat cativa. Insa asta nu l-a impiedicat sa devina unul dintre cei mai mari sfinti. Nae Ionescu spunea ca crestinismul probabil ca ar fi putut sa apara si fara Isus, dar fara sfantul Pavel sigur ca nu ar fi aparut. Ar fi ramas o secta religiosa talmudica fara nici un fel de relevanta. Intrebarea este: Gheorghe Calciu Dumitreasa s-a dus de bunavoie in inchisoarea de la Pitesti numai de dragul de a chinuii codetinuti, s-au a fost silit sa intre acolo? Unde erau temnicerii cand el tortiona? Pe mine temnicerii aia ma intereseaza. Ca sa-i ajut sa-si scie si ei memoriile.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-09 05:45:03
         
 
  Domnule,
Iisus este un evreu minunat care a fost botezt in greaca lui Homer "iisus" si apoi Hristos. O chestie de Alfa si Omega. Biblia pe care o conjurati ne spune in noul ei testament de curva scapata prin ablutinea de calcaie. Da. au fost bolovani care se indreptau spre mainile pacatoase ale Magdalenei. Apocrifele vorbesc si despre o poveste de coitus intre ei. Fireste Horia Sima era ocupat cu Mein Kamf.

Calciu Dumitreasa a fost un reeducat la Pitesti. Turcanu a avut grija sa-l faca un reeducator. Gheorghe Calciu a fost o fiara. Batea ca masina de cusut, Dadea in draci. Pana cand ailalti se marturiseau dracului. Adica lui. Calciu a fost o bruta. Batea in celula fratii de celula. Ii batea atat de perfect incat a plecat la Gherla ca reeducator. ( Virgil Erunca - Fenomenul Pitesti)

Turcanu si Calciu au fost judecati de catre Republica Populara Romania. Dobitocul de Eugen Turcanu ( fost lider al fratiilor de cruce) parintele intre ghilimele al reeducarii de la Pitesti l-a format pe Calciu. Calciu batea ca masina de cusut ( G.Dumitrescu) El a fost condamnat de COMUNISTI la MOARTE!

Calciu scapa pentru ca a cerut sa fie iertat TURCANU si condamnat Draghici si Nicolski. Marea lui scapare. ( Mircea Stanescu- Reeducarea Comunista vol I)

Cititi, domnule Cioaca, cititi istoria alora de la Pitesti. Legionarul Turcanu si Nutti Patrascanu au facut ravagii si pentru crimele lor au fost condamnati la moarte de catre...comunisti.

Calciu Dumitreasa a fost un bicisnic calau, un scelerat care a batut pana la sange, o bruta ordinara ca marea majoritate a legionarilor, un ucigas si..un las, domnule Cioaca. Nici macar nu a evadat din lagar asa cum dvs ati evadat din lagarul tarii, Calciu a devenit strigoiu de la Gherla. 1954 si judecata l-a trimis in pisoarul constiintei. Nici macar nu a avut curajul sa spuna, DA..i-AM BATUT PENTRU REEDUCARE.

Calciu a tinut-o una si buna ca a fost fortat. A scapat in 64 si s-a facut popa. A fost emigrat si CNAS STIE CUM. Si acum e vazut ca mare erou.

Va intreb: Cam ce au simtit aia batuti de marele Jessus Hrist super star? Ei si familiile lor? Eu nu omor muste si nici tantari, dar daca Calciu imi dadea vreo palma muream cu beregata lui pe sfanta cruce a Capitanului, lua-va-r sa va ia de distrusi. Criminalilor.

Cioaca..Oamenii sunt ai dracului si nu ideologiile. Tine minte!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-09 04:06:39
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Cred ca si dumneavoastra stiti parabola lui Isus care le-a a spus celor care voiau voiau sa omoare o femeie usoara prin lovirea cu pietre, ca bineinteles ca au acest drept, dar cu o conditie: prima piatra sa fie aruncata de cel care considera ca nu are nici un pacat. Si minunea minunilor: nu s-a gasit nici unul care sa fie dispus sa arunce prima piatra spre disperarea celor care abia asteptau sa arunce celelalte pietre. Viitorul preot Calciu era un fost student la medicina cand a fost silit sa treaca prin infernul de la Pitesti. Dupa acea, cand crimele "banditiilor Turcanul si Calciu" au fost descoperite de cel mai vigilent si vanos organ al partidului, pre numele lui Securitatea, aatat Turcanu cat si Calciu au fost condamnati la moarte. Nu-mi amintesc prin ce minune Calciu a scapat de la executie. Dar unde credeti ca au reusit sa faca acesti bandititi crimele pe care le-au facut? In cea maai formidabila inchisoare comunista. Dupa ce a scapat de moarte si de parnaie "talharul" Calciu-Dumitreasa a facut facultatea de teologie, a ajuns profesor universitar la Facultateaa de teologie si a fost unul din fondatorii "Sindicatelor libere din Romania" numai de dragul de aa fi arestat din nou.
L-ar fi gatuit el Ceausescu, dar Europa libera si alte organizatii dusmanoase regimului nostru de Democratie Populara, au tipat preav tare sa nu facaa acest lucru asaa caa cel mai iubit fiu al poporului l-a trimis cu forta in vest. L-am intalnit o singura data pe parintele Caalciu cand a venit sa tina o slujba la bisericuta pe care am reusit sa ne-o facem aici, pe coasta de vest a Statelor Unite. A fost prima data cand am avut impresia ca vad un sfant, atat era de luminos si radiant la fata. Eu am refuzat totdeauna si refuz in continure sa-i judec pe cei care au avut nenorocul sa treaca prin iadul inchisorilor comuniste fiindca eu am avut norocul sa nu trec prin acel iad. Asi insa foarte interesat sa-i descoper pe cei care "i-au descoperit" pe Turcanu, Calciu-Dumitreasa si atati alti oameni distrusi chiar in interiorul inchisorilor comuniste. Calaii trebuie descoperiti domnule Ecsintescu, nu victimile. Acesti calai au pensiile de doua bsau trei ori mai mari decat salariul dumneavoastra, unul din acesto calai traieste in apartamentul de cinci camere de pe soseauaa Titulescu care mi-a fost confiscat, desi nu conform legilor lui Ceausescu de pe vremea confiscarii, nu trebuia sa-l ocupefiindca nu era decat el si nevasta-sa, tot securista bineinteles.
Atata timp cat Poporul Roman ataca in continuare numai victimele fostului fara sa-i intrebe macar pe calai ce i-a determinat sa devina calai, lucrurile nu au cum sa mearga bine in Romania.
Fiindac asa cum spunea taranca acea aproape analfabeta, Elena Rizea parca o chema, pana nu se limpezesc apele lucrurile nu au cum sa mearga bine. Sarcina dumneavoastra ca ziarist domnule Ecsintescu este sa-i scoateti la iveala pe calai. De victime se ocupa in continuare, din pacate inca cu foarte mult succes, tot fosti lor tortionari. Pentru ce fac acest lucru? Pentru parale bineinteles. Mai tu o carte, mai tu o emisiune la televiziune, si lovelele ies.

p.s.
Mi-am pus de multe ori problema cum m-asi comportat eu daca asi fi fost in locul lui Calciu-Dumitreasa in iadul de la Pitesti. Singura performanta pe care am reusit-o a fost acea de a fi sincer cu mine. Probabil ca la fel de mizerabil. Si stiti de ce? Fiindca eu din pacate nu cred in Dumnezeu cu aceiasi tarie cu care au crezut Elena Rizea si mama mea. Ca de! fata de ele, femei care aveau numai patru clase, eu sunt un savant care stiu exact cand a luat nastere Univesrul. Pe cand ele stiau doar ca daca fac rau le pedepseste Dumnezeu!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-09 03:19:01
         
 
  Dumitreasa ptr cunoscatori... i se spunea preoteasa la Gherla...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-09 01:32:57
         
 
  :)) domnule Cioaca, notre respect...

profit de ocazie ca sa va intreb despre Calciu Preoteasa. Si despre parintele sau in ale reeducarii..Turcanu.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-09 01:31:42
         
 
  "Și care ar fi vina mea că ecsintescu și dumneavoastră, nu respectați regulamentul?"
(Emanuel Cristescu catre generalui Ioan Peia)

Domnule profesor
Este extrem de greu de indentificat vina dumneavoastra ca Ecsi si generalul calca strimb pentru a se putea iubi. Fiindca nu aveti nici o vina. Pentru ca mariajul europeeic sa poata fi in continuare fericit faceti si dumneavoastra ce face orice sot istet care nu are nici o vina ca minunatele lui cucuie incep sa ia dimensiunile unor coarne adevarate. Faceti-va ca nu observati.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-09 01:20:47
         
 
  Ioane,

Iata cum devine cazul: Acum vreo 5 ani am primit de la profesorul Ion Corbu 4 milioane de lei. O suma importanta. Eu am devoalat lucrul acesta. Eu si numai eu, am spus ca domnul profesor universitar doctor Ion Corbu m-a ajutat total dezinteresat. Si nu ma sfiiesc sa spun ca a avut mana buna. Si ii multumesc.

Asta nu inseamna ca, aici, pe Europeea domnia sa m-a "ajutat". Din contra. Te-a lasat pe tine, Ioane, sa te simti viu, cu doi rinichi, cu un ficat, cu o inima si cu un creier. Neuronii..habar nu am.

Domnul profesor Ion Corbu a inteles ca Europeea este o rampa de lansare dar si un loc in care frustratii se pot vindeca.

Ii multumesc domnului profesor Ion Corbu pentru ca a stiut ca Europeea va fi si altceva. Si este.

Fara Europeea, maestre Peia, nu eram nimic! Cumva si tu esti o inovatie a Europeei. A..ca eram sa uit..cea mai mare invetie a umanitatii este scaunul de WC. Banuiesc ca si aici mai este demancat...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-09 00:16:27
         
 
  Domnule profesor, imi puteti spune, cu/sau fara echivoc/ de ce avem nevoie de un presedinte ca Crin Antonescu? Si.. de ce trebuie ssuspendat Basescu. Si..de ce Neagu Djuvara a scris negru pe alb ca Crin e ca un Becali? Astept!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-09 00:03:26
         
 
  Ori = or, Ioan Peia. Parol. Ca să mă dau și eu în bărci cu amintirile din mult clamata gramatică a limbii române.
Sper să nu fie cu supărare...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-08 23:57:59
         
 
  Păi, stimate dom Cristescu, să ne amintim: pe mine, pentru un amărît de cuvînt strecurat într-o lung text, m-ați banat.
Insul ăsta, ecsintescu-rom-jamaika, care nu-și mai poate cîștiga existența din munca de mercenariat media ce-o presta pt mizileancă, bicoz asta a fost prinsă cu mîța-n sac, cu nu știu ce conturi prin Filipine, în care pompa masiv iubițelul ei soț, cu goagăl la purtător, și anume Vanghelie, ei bine, spirtulescu, rămas în pană de sticloanță, caută a se aciua iar pe lîngă Mărinimia-Voastră!
Ori, pentru atare fapt, este normal să-l linchească pe padrone, care l-a scos odată din necaz, pe cînd vagabonda prin boscheții Bucureștiului.
Văd că sunteți foarte gîdilit la tălpi de noua prestație a specimenului, astfel încît vă faceți că plouă intens, ca la tropice, cînd, chiar la umbrulița dv. protectoare mai vomeazî cîteva sapienții specifice.
Ce denotă povestea asta?
Ceea ce este evident.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-08 23:48:48
         
 
  Domnule profesor, imi puteti spune, cu/sau fara echivoc/ de ce avem nevoie de un presedinte ca Crin Antonescu? Si.. de ce trebuie ssuspendat Basescu. Si..de ce Neagu Djuvara a scris negru pe alb ca Crin e ca un Becali? Astept!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-08 23:46:46
         
 
  Domnule profesor, imi puteti spune, cu/sau fara echivoc/ de ce avem nevoie de un presedinte ca Crin Antonescu? Si.. de ce trebuie ssuspendat Basescu. Si..de ce Neagu Djuvara a scris negru pe alb ca Crin e ca un Becali? Astept!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-08 23:41:31
         
 
  Care regulament, domnule Cristescu? Cred ca dumneavoastra l-ati tot incalcat. Idee: Opera lierara are un autor. Intre ei se intampla un ombilical ceva. cum sa spui de opera fara sa te raportezi la placenta?

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-08 23:35:17
         
 
  Și care ar fi vina mea că ecsintescu și dumneavoastră, nu respectați regulamentul?

Nu-i așa că schimbările climatice se produc din cauza mea?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-08 23:32:45
         
 
  Ioane, da-ti seama cand vorbesti de ecsintescu!

Rabdarea mea are o limita.

Cu toate astea: Ioane vreau sa-ti fiu aproape. Fiind un atelier literar vreau ne inveti taina versificarii/versificatie, etc. Viata fara tine e pustiu.

de ce te cameleonizezi? In poezie esti trist si in comentarii frustrat? De ce, De ce ma Ioane?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-08 23:32:19
         
 
  Domnu Cristescu,
Sub eseul ilustrissim, care tocmai a fost semnat, șters și repostat de către peana unui mare stilist și articler, mai grav și mai profund decît însăși groapa Marianelor, sub acel excepțional articol zic, măscăriciul ecsintescu, după ce a avut grijă să vă tragă cîteva periuțe pe la receptorii cei sensibili, a vut grijă să dovedească din nou că este o mare jigodie.
Cum am observat că v-ați prefăcut, dar nu cu prea mult succes, să-i faceți olecuță de morală, așa, ca de ochii lumii, (bucurîndu-vă în ascuns de chestie) și întrucît consider că am fost, și de data asta, provocat, îmi dați voie să-l trimit fix de unde a ieșit, adică în privata genitală, din care a împuțit lumea asta cu alcătuirea lui de homuncul reșapat?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-03-08 23:26:56
         
 
  A.. m-am prins..consortul lui Peia, Atanasiu s-a repostat..La Multi Ani!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-08 23:23:51
         
 
  Adica?

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-08 23:21:42
         
 
  Domnuuuuu ecsintescuuuuuu? uuuuuu? Aici este Europeea! Europeea!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-08 23:14:50
         
 
  Pentru mine "procesul comunismului" a incetat atunci cand am aflat ca Calciu a devenit din reeducator la Pitesti si Gherla un actor scatofil. Gheorghe Calciu a batut si a nenorocit oameni. Era unul din acolitii lui Eugen Turcanu. Calciu Preoteasa a fost un criminal. Legionarii cum il vad?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-08 23:09:20
         
 
  Ironic până la sarcasm domnule Cioacă. Însă ironia, sarcasmul, etc reprezintă o poveste pe când insulta este cu totul altceva. Probabil vreo nepoată v-a schimbat ceva taste între ele. Așa, de amuzament!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-08 23:07:33
         
 
  Stimate domnule profesor,
Aveti dreptate! Recitid stenograma discutiei mele ci dacademicianul Jidac Genuneanu am observat ca intre ea si varianta ei care s-a aciuat pe Europeea exista doua discordante pe care le-am corectat. Imi cer scuze!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-08 23:02:21
         
 
  Domnule ecsintescu, nu ați observat personalizarea? Am și subliniat-o.

Cât privește suferința dumneavoastră politică, am toată compasiunea. Dacă vă pot fi de folos spuneți-o!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-08 22:53:03
         
 
  Domnule Cristescu, o luati pe aratura rau de tot! Care e problema ca cineva spune "“-Istoria a fost studiata de toti istoricii ratati” sa fim onesti, Dumnezeule. Mai ramane sa-l vedem pe Crinuta Valeanu editor pe europeea! Jeesus  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-08 22:36:11
         
 
  În contextul persoanlizării dezbaterii

“Spre surprinderea tuturor europeeienilor de buna credinta sau atei dumneavoastra nu ati luat parte la marea dezbatere despre originea Poporului Roman si a lui Mircea cel Batran.”

Afirmațiile:

“Nu poti sa iei parte la o discutie cu niste sfertodocti fara sa-ti patezi reputatia.”

“-Istoria a fost studiata de toti istoricii ratati”

Depășesc zona artistică. Inclusiv zona posibil pamfletară. Și reprezintă, efectiv, insulte. Adică sunt peste standardul grosimii stilistic-epidermale admise.

Rog distinsul și neobositul nostru coleg, Cioacă, ori să reformuleze și să prezinte scuze ori să accepte arătătorul nostru atingând ritmic zona geniană!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-08 22:31:07
         
 
  "cred că textul de mai sus este o mostră de agramatism vioi, animat de o lipsă de logică rară, umor cît păr pe broasca ușii prin care autorele privește lubric spre colecția de monstruleți de la Mina Minovici."
(cronicarul Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule Rechesan,
Daca e sa o comparam cu a cronicarilor, mostenirea lasata de Terente pare intradevar monstruoasa.
Tin insa sa va fac atent ca o doamna foarte culta din protipendada Romaniei de azi intrebata cum imparte ea mostenirile dacice a raspuns:
-Mici, mari, si a la Terente, adica potrivite.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-08 18:34:12
         
 
  Er: (...) încrucișări de oameni = încrucișări de rase  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-08 18:26:38
         
 
  Stimate domnule Sorescu,
Degeaba incercati dumneavoastra sa-l convingeti pe distinsul cronicar Gheorghe Rechesal ca nu cu mult mai putin distinusul dacademician Jidac Genuneanu s-ar trage din dacii albi si nu din Armata Rosie, ca cel mai mare caligraf pe piei de oaie, atunci cand simte in narinele sale istorice puternica putoare de formol raspandita cu darnicie de marele chirurg, tot negru inaintea ochilor va vedea. De ce credeti dumneavoastra ca marele general Peia este suta la suta convins ca dacademicianul nu poate fi alceva decat un demn urmasi al populatiei rrome din Roma antica?
Fiindca i-a spus cronicarul:
-Ba asta nu e negru numai in cerul gurii, ci si pe-afara!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-08 18:11:42
         
 
  erata:
domnia sa a fost facuta dacademicianA
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-08 17:56:36
         
 
  Stimate domnule cronicar Gheorghe Rechesan,
Aveti perfecta dreptate, domnul dacademician nu prea le are cu gramatica. Sa nu uitam insa ca domnia sa a fost facuta dacademician nu pentru studiul si istoric si de o mie de pagini si intitulat "Pictura votiva asa cum e zugravita ea in cronicile lui Yago Croncanicarul" ci pentru realizarile lui exceptionale din domeniul artei chirurgicale: cum prinde un bolnav prost cum taie in carne vie. Aveti dreptate si cu muzeul Antipa. Ce am vazut eu in spiritul si litera borcanului anti-pan, nu este marea mostenire lasata Poporului Roman de patriotul Terente, ci numai o copie cu cativa centrimetri mai scurta decat originalul.

p.s.
La sesizarea dumneavoastra si insitentele mele domnul dacademician Jidac Genuneanu, a recunoscut ca el nu a vrut sa spuna "exemplu fictiv" ci numai "exemplu extrem de fictiv"
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-08 17:54:58
         
 
  Și totuși, Dane, mie nu-mi pare atât de lipsit nici de logică, nici de umor.
În esență, exprimă o idee clară: anume, aceea că originea unui popor (cred eu, mai degrabă, a unui om în general), nu poate fi stabilită cu prea mare exactitate.
De ce? Pentru că de-a lungul istoriei au avut loc nenumărate încrucișări de oameni.
În acest sens, intervievatul imaginar al d-lui Cioacă opune, în vederea identificării rasei, studiul anatomic, celui istoric.
Deși modul acesta de abordare este spus pe ton de zeflemea, cercetările actuale chiar asta fac: stabilesc apartenența la un anumit grup/rasă prin analiza ADN-ului.
Chiar am văzut o emisiune în care mai multe persoane dintr-o comunitate erau "îmbiate" să li se preleveze probe ADN în vederea stabilirii arborelui genealogic.
"Îmbiate", dat fiind faptul că în acea comunitate existau oareșce frecușuri rasiste.
Evident, rezultatul testării se lăsa cu surprize monumentale, cei mai mulți dintre ei constatând că sunt de același sânge cu cei pe care îi blamau.
Domnul Cioacă încearcă să argumenteze această teorie a încrucișării rasisale tot printr-o glumă, nu lipsită însă de adevăr. Cum că nimeni nu știe pe unde umblau boieroaicele.
Și, nu știu unde am citit asta, dar chiar umblau.
Pe de altă parte, ne mai spune domnul Cioacă, sau nea Genu, cum văd că i se mai spune, caracteristicile dintr-un portret votiv nu pot servi ca argumente, întrucât, tocmai pentru că se referă la o ctitorie bisericească, ele sunt făcute după canoanele iconografice.
Raportat la originea poporului român, domnul Cioacă nu este în măsură a o identifica, dar găsește că ar fi una belicoasă, demnă de un personaj ca Terente, dat fiind faptul că românul are tendința de a se umfla în pene și a se sumeți, ceva de speriat. Sau în vene, ca să răstălmăcesc ecoliterar vâna distinsului domn.
Acu' că respectivul Terente nu se află în Muzeul Antipa, ci la Mina Minovici, nu mi se pare o eroare chiar de blamat.
Ce-i drept, cu ortografia stăm mai prost, dar când și când o comitem fiecare din noi. Iar omul nostru, de, înțeleg că e demult plecat de pe-aici.
P.S. A-propos de Mina Minovici. Ați văzut că ele, craniile, diferă de la o rasă la alta? Chiar de la un neam la altul?
Dar nu pentru mult timp, cred. În cele din urmă, tind spre craniul universal.
În rest, toate cele bune și voioase.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-08 16:20:04
         
 
  Cum arată wc-ul la olteni?
Doi pari:de unul te ții, cu celălalt dai după cîini.

Cum arată un WC modern la olteni?
Trei pari: primul - sa te ții de el, al doilea - să dai dupa cîini și al treilea - să-ți pui pălăria în el ca să vadă lumea că e ocupat!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-08 11:46:28
         
 
  Ce s-ar întîmpla dacă puricii ar lumina ca licuricii?!...

Craiova ar arăta ca Las Vegas-ul, noaptea!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-08 11:37:44
         
 
  de ce zimbesc oltenii cand fulgera?

cred ca d-zeu le face poze.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-08 11:35:41
         
 
  Se deschide un nou magazin in oras si anume unu de CREIER! ... se duce un om la magazinul respectiv si se uitasi vede : creier de doctor 1 leu kg, creier de savant 2 lei kg ...... creier de oltean 200.000.000 lei kg! si intreaba asta pe vanzator .... : donme da de ce e asa de scump creierul asta de oltean ... la care ala ... Domle dar tu iti dai seama cate capete de olteni a trebuit sa spargem ca sa adunam un kg?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-08 11:34:18
         
 
  Cum se numeste penitenciarul de maxima securitate din Craiova?
-AlcaPraz...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-08 11:31:24
         
 
  Știi cum fac oltenii gard? Bat un stîlp în pămînt și scriu pe urmă pe o pancartă: ETC!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-08 11:30:37
         
 
  una cu tentă misogină:

O ardeleancă,o moldoveancă si o olteancă se decid să înființeze asociația femeilor libere din România și ca prima măsură dau următoarea lege:
Femeia româncă nu trebuie să spele,nu trebuie să facă curat,nici să pregătească de mîncare și nu trebuie sa ducă copii la școala, toate fiind apanajul bărbaților.
Fiind aprobată această lege în unanimitate, își dau ele întîlnire dupa un an să vadă efectele...
Ardeleanca:Noa, numa bine cînd am ajuns io acas' i-am spus lui bărbatu meu că de azi nu mai spăl,nu mai fac de mîncare și nu mai duc copii la școală...
Moldoveanca: Ohooo, șiii?
Ardeleanca:In prima zi nimic,in a doua nimic,in a treia am inceput sa vad ceva progrese din partea lui
Moldoveanca:Uite, mata ce nimereală că si io i-am zis aceiasi chestie si dupa trei zile am vazut progrese din partea lui!
Olteanca: Mersei acasa si ii zisei acelasi lucru si eu.In prima zi nu vazui nimic, in a doua zi nu vazui nimic, abia din a treia zi am inceput sa vad un pic cu ochiul stang!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-08 11:29:36
         
 
  aia cu "să-ți dau un exemplu fictiv" e anatologică! :D  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-08 11:20:56
         
 
  Florentine, nu contest faptul că dumnealui se străduie, în pofida gramaticii și ortografiei precare(fiindcă-i plecat demultișor din țară și pe cînd făcea școala elementară limba română se preda după normele sovietice) să fie spiritual, dar cum umorul cam lipsește în această pagină, iaca adaug niște anecdote:

Un oltean si un ardelean erau intr-un tren.
OLTEANUL(vesel agitînd o sticlă de țuică):
Foaie verde de lipannnî,
M-a făcut muica oltean, măăi!
ARDELEANUL:
No, iart-o șî tu acuma !
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-08 11:20:04
         
 
  Tot meritul ii revine dacademicianului Jidac Genuneanu. Multam de vizita. Si de apreciere. In numele lui.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-08 10:01:46
         
 
  E chiar fain interviul ăsta al mătăluță. Te-ai produs bine.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-03-08 09:45:53
         
 
  da, stimate cioaca, "scula" lui Terente e la Mina Minovici, nu la Antipa.acolo e consevat patriotismul lui Bastus.:))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-08 09:23:28
         
 
  cred că textul de mai sus este o mostră de agramatism vioi, animat de o lipsă de logică rară, umor cît păr pe broasca ușii prin care autorele privește lubric spre colecția de monstruleți de la Mina Minovici.ce mai, este cel mai ridicol text care a fost postat anul acesta pe europeea!părerea mea.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-03-08 09:22:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE