FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
NU SE POATE
Text postat de Emanuel Cristescu
Este incredibil în ce ați reușit să transformați această pagină domnilor ecsintescu și Peia.

Vă rog să ștergeți toate aceste mizerii.

Fiecare aveți AVERTISMENT. Am citit în diagonală și m-am îngrozit.

Rușinos. Vă rog să vă bateți joc de site-urile domniilor voastre nu de Europeea.

Oare nu mai pot lipsi deloc de pe site ca să nu o luați razna?

Aștept o oră să văd dacă ați înțeles ceva. Dacă nu, vă voi reduce nivelul amândurora.

Textul "Ioan Peia - poetul patimirii lui - scurta incercare critica" este un imund atac la persoană. Trebuie rapid șters.

Nici cu domnul Peia nu mi-e rușine. Auzi? Metresă! Și câte și mai câte.

Aveți o oră să ștergeți aceste mizerii.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Epi glumist,

Textul domnului ecsintescu viza o persoană și aspecte privind viața sa personală, încălcând astfel art "1.1. atacul la persoana, (viata personala a membrilor site-ului, convingerile religioase, familia si profesiunea acestora.)" De aceea i-am solicitat radierea textului. Faptul că a înțeles și l-a radiat îi conferă circumstanțe atenuante. Însă "Avertismentul" rămâne. Dacă în perioada de o lună, de acțiune a avertismentului, încalcă iar regulamentul, i se va scădea nivelul. Și, iată, în plus, cum o aserțiune în aparență nevinovată "Rămâne ca în seara aia" prin intertextualizare induce o conotație vulgară. De aceea îl atenționez pe distinsul ecsintescu să nu mai utilizeze această formulare care, deși aparent ecoliterară, prin conținutul său subiacent, încalcă regulamentul.

Pentru că, domnul Peia, în loc să se abțină ori să sesizeze, a procedat la atacuri la fel imunde asupra domnului ecsintescu și chiar mai mult și asupra altei persoane a primit, de asemenea, Avertisment.

Domnule Cioacă,

Citez din regulament: "4. Redactia si editorii pot fi sesizati ori se pot sesiza din oficiu. Nesesizarea din oficiu nu înseamna în nici un fel acordul redactiei sau editorilor pentru vreun fel de lezare."

Ce am văzut eu scris azi noapte în Europeea, de către acești doi membri ai site-ului, m-a oripilat. Și, cum știți, eu țin la acest site. Și nu pot accepta ca el să fie adus în zona unei astfel de situații de mahala. Și situația nu este nouă. Prin urmare nu cuvântul adus de către domnia voastră în discuție este neecoliterar. Ci atacul care se realizează prin utilizarea acestui cuvânt asupra cuiva care nu s-a implicat în niciun caz în acest scandal!

PS.

1. Rog membrii Europeea să nu mai pună gaz peste foc și să pune capăt acestui incident. Iar "combatanților" le reamintesc faptul că, de la Momentul T ZERO, asemenea comportamente nu mai pot fi acceptate în niciun caz aici.

2. De asemenea, în loc să se amuze ori să pună gaz pe foc, ceilalți membri mai bine sesizau pe e-mail sau telefonc situația care, poate, ar fi putul fi oprită din fașă.

3. Aștept oferte de editori. (voluntari cu ceva timp liber)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-04 06:22:54
         
 
  Stimate domnule profesor
Si eu ma vad silit sa ma ridic pentru a sprijinii vocea bisericii. A venit vreunul din combatanti cu vreo jalba la stapanire? Nu a venit! A dat vreunul dintre amatorii de literatura buna cu pietre in impricinati? Nu a dat! Atunci de ce atata zarva pentru nimic?

p.s.
Stimate domnule profesor,
Ziceti ca "metresele" sunt ne-ecoliterare?! Pai atunci de ce le foloseau pana ci cei mai culti si luminati regi ai Frantei?! La Versilles am vazut niste portrete ale doamnei de Pompadour. Sa stiti ca, desi ne-ecolioterara, arata destul de bine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-03-04 05:37:32
         
 
  Nu mi se pare ca Ecsi a gresit cu ceva. A facut doar literatura. Cu profesionalism si bun simt. A incercat sa explice pe text, frumos, cu argumente si comportamentul de multe ori ciudat al autorului.Timp in care Peia il blagoslovea cu tot felul de epitete si de injuraturi.
Nu inteleg de ce injuratul trebuie pedpsit la fel ca si cel care injura.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-03-04 04:56:41
         
 
  Din păcate, constat, editorii actuali nu prea mai au timp să intre și pe Europeea.

Aștept volunatri cu ceva timp liber pentru funcția de editori pe acest site.

Oferte: [email protected]

Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2013-03-04 00:05:11
         
 
  Era doar un text critic, o analiza literara...ma rog..  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-03-04 00:04:00
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE