FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Radio Erevan raspunde
Text postat de Dumitru Cioaca
„Am discutat cu Crin Antonescu despre acest subiect și am decis ca prima dată când Roșca Stănescu sau Sebastian Ghiță au de discutat în public care e mai securist să plece din USL”, a spus la Realitatea TV primul-ministru. El a precizat că aceste discuții pot avea loc doar în spațiul privat.
(ziarele)

dup-al nostru analist,
intre Ghita si Stanescu
cel mai mare kaghebist
este Ilici Iliescu.

p.s.1
spre Ghita, Ponta, livid:
-de cate ori sa insist,
ca e secret de partid,
faptul c-ai fost securist?!

p.s.2
Stimate tovarase general Peia,
Dumneavoastra, ca specialistul europeeic numarul unu in depistarea securistilor, ce parere aveti, are sau nu are dreptate Radio Erevan?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ... Si Sorescu, nu numai eu si Cioaca.

Dar daca suntem platiti de la buget, inseamna ca totul e legal, nu? Si cum azi bugetul e in mainile USL, insemna ca ne plateste Ponta si cu Crin. Asa ca mai lasa-ne cu Basescu ala al tau!
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-28 17:44:19
         
 
  păi, ce nu e așa?
sau faci pe niznaiu?
toți securiștii sun plătiți de la buget.
toți acoperiții, mai altfel zis.
un acoperit ca tine și cioacă, de acolo sunteți plătiți.
ce e așa mirare și surpriză?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-28 17:37:00
         
 
  Hehehe, aici am vrut sa te aduc, peio! Atata imi place cand infierezi cu manie proletara cum ca Basescu ma plateste din banii tai! :)  
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-28 17:09:11
         
 
  er: "și-o tîrăsc" că dacă nu am semn de zicere la mișto, se găsește frunu să-mi spună că nu știu a scrie românește. poate... cioacă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-28 16:25:59
         
 
  insule ce-ți zici epigramat,
mai întîi că băsescu nu te plătește din banii lui, ci din ai noștri.
p'ormă, eu nu pricep de ce te tot strofoci tu să mă convingi pe mine că rața zboară?!
numai idioții nu s-au prins că tu ești amestecat pîn' la gît în pedelism. degeaba o tot dai dupe coteț cu glumițe ieftine, crezînd că astfel ai putea să aburești problema.
deci, repet, pe mine nu ai cum să mă convingi, că mai am ceva semințe-n tărtăcuță.
poate îi vrăjești pe băsiștii tăi, că voi așa faceți: vă lăudați între voi, ca rățoii care pică de pe rață și și-o tîrăște prin praf cu mîndrie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-28 16:24:35
         
 
  Dragi mei,
Pentru a mai destinde putin atmosfera politica, dau mai jos un fragment din stenograma discutiei dintre primul ministru Ponta cu invinuitii Rosca Stanescu si Sebastian Ghita.

primul ministru Ponta;
-Bine ba, de ce ati facut ce ati facut in vazul lumii si nu in localurile pe care le-am amenajat special pentru asa ceva? Numai ca sa-i dati tradatorului nelegitim Basescu posibilitatea sa spuna ca in veceurile coalitiei pe langa ca lipseste hartia igenica nici apa nu curge cum trebuie?!
deputatul Rosca Stanescu:
-Este imposibil ca intr-o chichineata din aia pe care dumneavoastra o numiti veceu sa incapem amandoi deodata!
deputatul Sebastia Ghita:
-Cu inghesuiala ne-am mai fi descurcat noi cum ne-am mai fi descurcat, dar nu am vrut sa incalcam un punct important din programul de guvernare care intezice dragostea dintre persone de acelasi sex in lacasurile de usurare care apartin coalitiei. Cred ca ar trebui sa renuntam la acest punct.
primul minisstru Ponta:
-Daca va mai prind inca odata ca faceti unul pe altul in vazul electoratului nu numai ca va scot din ambele partide de guvernare, dar v-ati lins pe bot si de toate pisuarurile coalitiei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-02-28 15:59:39
         
 
  Si inca ceva pentru peia: salariul lui Basescu este mai mic decat al meu. Din ce ma plateste?  
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-28 15:34:11
         
 
  peia: Traind intr-o tara in care se respecta legea, in toata chestiunea referendumului am fost de partea legii.
La fel au fost si Merkel si Barroso si toata Uniunea Europeana. Pe ei nu ii intereseaza ce fel de "Escu" e la Cotroceni, cine e dat jos si cine ramane. Ii intereseaza doar ca totul sa fie legal, iar legea sa nu fie schimbata din mers, dupa interese. Sa nu se creeze precedente.
Cand o sa intelegi lucrurile astea o sa fie cel mai important pas din viata-ti.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-28 15:33:26
         
 
  @Florentin: era doar o chestiune de timp pana cand sa te faca peia securist si basist. Tipul e previzibil la chestii din astea. La fel ca in poezia-i.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-28 15:29:38
         
 
  apigramatule,
nu păcălești pe nimeni cu faze de-astea!
că te-ai dat tu versificator, de amorul prosodiei, e o jucărea pt fraieri.
eu, și cine a fost atent, am văzut un prozelit al lui băsescu foarte activ, prin atitudinea pe care ai avut-o pe perioada alegerilor și referendumului. ați primit ordin de concentrare, per detașament, și ați combătut la greu. mărturie stau comurile tale de pe aici, cît și ale celorlalți corifei - mulți - care au păpat colastră de pe urma propagandei voastre deșănțate. așa că las-o-n fasole!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-28 14:37:04
         
 
  soresculatule,
deci:
1. aștept ca chestia cu "mă-ta", măgărie pe care ai introdus-o în peisaj cu lejeritatea unui boschetar, să fie tratată ca atare de cine trebuie. chiar mi-s curios să văd.
nici nu-ți calific mojicia. se califică de și te califică la sine.
2. iacă, nimic nu te-a-nfuriat mai tare decît atunci cînd l-am tratat drept ceea ce e pe mentorul tău, bășilă. deși doar te mirosisem, știam că ești poamă de băsist. acum e sigur.

apropo, ce meserie avuși pînă mai ieri?
ceva cu grade?
le mai păstrezi?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-28 14:31:54
         
 
  Ioan Peia, ți-o spun în cel mai duios mod cu putință: S-o resculezi pe mă-ta, că ți-e tare drag, după cum văd. Una peste alta, nu ne tragem de brăcinari.
Mi-am arătat/descoperit "supptilitate" cu Geoană pentru simplu motiv că face parte din puținele (extrem de puținele) cuvinte din limba română care să conțină triftongul "eoa". Drept care am verificat și în dex-ul on-line, pentru a vedea dacă are vreo semnificație. Asta ca s-o satisfac pe doamna profesoară de română a lui fi-meo.
În schimb, cât de mult gândești mătăluță și cât ești, ca românul, de imparțial, singur o vădești:
"Ei strîng biruri, mînca-i-ar tata, că poznarili lor sunt lungi și largi, ca de oameni politici. Păi, să mai așteptăm, să vedem în ce ape se scaldă. Că și cu bășilă am așteptat, pînă am văzut ce jivină periculoasă e".
L-ai votat și ai așteptat. Ceea ce faci și acum. Ce?
Să-ți taie impozitele. De... Patriuăt adevărat.
P.S. Sunt curios ce vei scrie după vreo cinci ani. Deși... suficient să schimb doar numele. Mai eficient și mai comod.
Că, vorba ceea. Trăncăii tot trăncăi rămân. Și boii, tot boi. Fără partipriuri politice...
"Noi votăm, noi nu gândim,
Țara ne-o cacarisim".
Pa!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-02-28 12:53:38
         
 
  Peio, eu l-am pupat în dos pe Băsescu ăsta cam așa:

PREȘEDINTELUI REALES

De-abia scăpat de Ceaușescu
Îți vine uneori să spui:
Eu nu m-oi teme de Băsescu,
Ci doar de veșnicia lui!

***

BĂSESCU A TRAS CURENT

S-a curentat și el odată
C-un cablu de pe un vapor,
Dar a scăpat basma curată
Că nu e bun conducător.

***

IARNA NU-I CA VARA

Ca-n palmă este strada
La noi pe Porumbescu,
C-au curățat zăpada
Cu freza lui Băsescu.

***

Mai vrei și altele?


Dar tu, prietene, să nu-i găsești încă nicio scamă lui Victoraș până acum?! E chiar atât de imaculat dr. Ponta ăsta?
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-28 02:47:04
         
 
  De-aia l-ai pupat cu atîta entuziasm în sfincter pe bășilă?
Că e porc?
Și promitea mereu o crupă mustoasă de crăciun?

Habar n-am ce scame au ăștia de-acum!
Nu știu de unde ai tu cunoștință, devreme ce ești la mama dracului, iar eu, aici, nu văd. Văd doar că e primit colo, colo, ponta, o fi ceva de capul lui, nu știu. Eu nu-l înghit că e oltean, dar asta e altă poveste.
Dar dacă voi afla că e pușlama, certamente voi glăsui.
Deocamdată văd că au patinat nițel înspre veșnicul obicei al stăpînitorilor (alde ponta, deocamdată, crin nu e amestecat în guvernare): impozitele, tată! Ei nu au în cap decît impozite! E cel mai facil mod de a produce parale: impozite și taxe, taxe și impozite! Nu-i duce capu cum să miște economia din loc pt binele națiunii. Nu. Ei strîng biruri, mînca-i-ar tata, că poznarili lor sunt lungi și largi, ca de oameni politici. Păi, să mai așteptăm, să vedem în ce ape se scaldă. Că și cu bășilă am așteptat, pînă am văzut ce jivină periculoasă e. Și cum ne-a vîndut baroșilor și redingotelor, ca pe galoși, cu ajutorul patzachinelor lui securiste, numai ca să stea el moț, în palat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-28 01:36:51
         
 
  Ba da. Absolut toti politicienii ie neshte porci. Incepand de la Basescu si pana la primarii de comune.

Acuma, intrebare si pentru tine: nu-i asa ca Ponta parca are si el totusi o mica scama pe rever? Iar Crin are o micuta cuta, o cutuliza pe spate la haina?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-27 23:42:10
         
 
  totuși, despre hăineli, ghice și vasilici nemica nu zici?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-27 23:36:03
         
 
  fix și taman românește vorbesc, oliță.
mult mai românește ca voi, globtroterrilor.
faci acu pă patriotu de piste gîrlă?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-27 23:35:02
         
 
  Peio, ti-as fi indatorat daca ai vorbi romaneste.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-27 23:30:30
         
 
  păi, d-aia și cîștigat! pîn neprezentare, adecă la liga lu mitică, precum a și zis. că e pă stilu vostru dă jjjmenari.
da' dispre aranjamentili lu hăinelili și ghicili & vasilicili nu ai a zicere nimika?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-27 23:21:52
         
 
  " eu gîndesc cu creierașu mieu, nu al altora." (ioan peia)

Am vazut. Te-ai dus la alegerile parlamentare sa votezi impotriva lui Basescu. Inutil sa iti mai spun ca nici nu a candidat.
 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-27 23:05:56
         
 
  băseilor,
da' di șe nu v-a preocupat di loc sorgintea închiznovatului, vremea de șapte ani, totuși?
că ăștia, mai noi, sunt nește bieți copchilași de țîță, față dă căpcăun și armata lui de interlopi? a?
aveți oarece jene?
sau s'teți așa dă dăștepți încît nu realizați ce ușor vă dați de gol că păpați colastră de la țîța lu băselu? atîta cît i-a mai lăsat udrea dîn ea!...

soresculăm,
pt deplina ta infomare: eu nu am partipriuri politice. eu gîndesc cu creierașu mieu, nu al altora. vezi de cere unu nou. nu din modrogan, în orice caz!
dacă ai fi fost la fel dă supptil și în cazul bășiștilor, parcă-parcă aș fi crezut că ai ștaif dă ins cu rectitudine. da' așa... las-o n stufăriș că măcăne! (apropo: știi de ce măcănitul raței nu are ecou?)


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-27 22:46:51
         
 
  He, he, he... n-ati vrea sa stiti ce inseamna ponta!  
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-27 21:22:33
         
 
  Iacătă ce am găsit și eu relativ la Geoană:
"GEOÁNĂ, geoane - 1) subst. > Gafe de proporții, prostii, tâmpenii, netoții, neghiobii. 2) adj. > Care se referă la un om cunoscut ca autor al unor geoane (sens peiorativ, folosit informal). ex: Bă, esti geoană? (Sursa: DOOM 2 )".
Ca să vezi!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2013-02-27 21:00:47
         
 
  Ar trebui ca Ponta sa organizeze un referendum. Ar fi cea mai buna decizie politica a lui de pana acum. Poporul va spune cine este mai securist dintre cei doi. Astfel romanii vor fi multumiti ca sunt consultati si ca iau parte la viata politica a tarii si ca avem un prim-ministru alaturi de popor. Adica paralel.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-02-27 17:50:30
         
 
  Stimate tovarase general,
Eu nu am contestat niciodata faptul ca Traian Basescu este un chelios care se uita crucis la Elena Udrea chiar si atunci cand incearca sa-i faca ochi dulci. Deci in problema capcaunului sunt suta la suta de acord cu dumneavoastra.
Intrebarea mea este: cum poate un prim-ministru care se pretinde democratic sa taie macaroana la doi deputati din propria lui coalitie numai pentru faptul ca acestia incearca sa lamureasca problema care dintre ei a fost mai mare securist?!
Cum ramane cu dreptul sfant la libertatea de expresie?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-02-27 17:30:05
         
 
  SMS1: "ne roagă Alina să dăm cu DA la pct. 13 pup"

SMS2: "să nu uităm să dăm cu NU la pag 23 la plecarea lui Vasilică"

SMS3: "o să facem plen joi (da vezi că nu le zicem la 4pezi - neacșu, dănileț, dumbravă și șerban) ca să se care liniștiți în turneul lectoral pt roman, noi plecăm joi seara la Jai..."

Astea nu-s de la radio Erevan, musiu cioacă, ci sunt aranjamentele pupilelor lu băsilă-securilă, în CSM-ul ăla "independent", despre cum să aranjeze voturile și plenurile.
Cam cum e?
Primul SMS, ăla cu "pup", este către judecătorul Bogdan Gabor.
Unul din "4pezi" (în fapt, patrupede, da' hăineală, porcoroarea, e la fel dă dășteaptă ca tine, știe românește ca bulă sanscrita!) e vasiliiică, măăă, care, pe vremea aia, nu era pe felie cu alde ghica și hăineală.
acuș, ghiculeasa și vasilică suntără pa! (nu pup!)
poate că și hăineala se va duce dupe e...i, ei!
și se va sparge gașca lu băsilă.

Apropo, am găsit originea numelui lu băsilă:

BĂSĂU s. = afront, ciudă, cusur, dar, defect, gelozie, injurie, insultă, invidie, jignire, meteahnă, nărav, necaz, ocară, ofensă, patimă, pică, pizmă, pornire, ranchiună, răzbunare, rușine, umilință, viciu.

Îl descrie cu lux de amănunte!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-02-27 16:58:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE