FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Doctore!
Text postat de ecsintescu virtual
Ma doare! E o durere seaca si usor cretina. Raspunde in vintre si da simboluri variate. Doare, doare si durerea este laxativ. Si doare, doare in draci. Colacul e de lemn, nu-mi plac turcismele alea de plastic sau de burete invelite gen rapirea din serai. Aud de sus cum curg dejectiile. Aud de sus cum curge apa. Ma doare-n draci. Imi fac singur o injectie cu metaramirol, 2 ml, parca e mai bine. Ma doare!

Fug de la o primarie la alta! Stiu deja taxiurile. Le comand dupa o aplicatie chiar desteapta, vad ala care conduce, daca are barba, mustata sau chelie, daca vorbeste ecoliterar sau nu! Glumesc! Toti vorbesc eco, altfel …cine dracu ar merge cu ei!

In fine. Metaraminolul cheama WC-ul. Fereasca-va sfantul de chestia asta. Opreste pe Calea Calarasi, revin, flatulatii extreme, imi cer scuze, ajung. Lincoln!

Una peste alta un film epocal. Un joc al lui Daniel perfect. O America totala, erecta, cu Metaraminolul inclus si nu ca al 13 lea amendament. Daniel Day-Lewis joaca un Abe absolut fantastic. Nu stiu daca va lua Oscarul, eu sper sa-l ia,il merita! Are simboluri variate…Dureros de variate! Lincoln este un film de povestit la batrani.

Cobor din Taxi. Aici e golita parcarea. Chiliman nu stiu ce dracului face cu reabilitare peste reabilitare, vin prezidentialele si Crinuta e moarta la Vadean in pusculita! In fine, cobor, imi salut omul meu de la Perla din fata, de fapt Balcic, un restaurant rupt din fostul Perla, omul meu e fara picioare, pleaca iarna la hotel. Il cheama Ioan si e din Giurgiu, spune el, dar eu nu cred chestia asta.

Pe scurt. Ajung . Doctorul tipa, urla si canta. “Turai si Turai, Scrie ba Scrieeeee” Intru pe Europeea. Doar e site-ul meu de suflet. ( Apropos, am intrat pe chatul facebook cu domnul profesor si m-a ejectat) Pe Europeea sunt suspendat. Metarominol in vena, ca sa zic asa! Si ma jur ca asa ma simt! Ma doare! E o durere seaca si usor cretina. Raspunde in vintre si da simboluri variate. Doare, doare si durerea este laxativ. Si doare, doare in draci.)

O pisica! Ma jur ca da! Atentie stau la etajul 5! ( Asta ca sa pregatesc audienta) Doctorul canta ca la draci. Turai so scrie baaaaaaa..scrie… Se aude un mieunat. Dar un mieunat ca de rut, un mieunat in calduri. Ma uit dupa nebuna de pisica. Intre timp niste porumbei , sobolanii vazduhului, nu-I asa, glavacesc ca niste tampiti, si urlu .. pisica…vreau pisica… Si doctorul a tacut!

Imi sting tigara, e 7:20, si dracu sa ma ia daca nu as vrea sa fiu doctorul!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  E seaca si usor cretina, cu siguranta, si banuiesc ca doare.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2013-02-11 02:23:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE