FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Malin Stan
Omul care face cu mâna la icoane

Ceasul a sunat mai devreme decat de obicei, aºa ca m-am rugat de mine sa mai stau in pat, asta si pentru ca am avut un vis care mi-a aratat un viitor negativ.
Dar cand sa incerc sa-mi amintesc, pe usa intra mama cu cateva prajituri: am respins-o:
-E ora 10! spuse ea, parca pe un ton ce mai ascundea ceva.
-Ba nu ! uite cat e ceasul…4!
Mi s-a parut ca s-a bosumflata.
-Victor, Victor!…vino repede fiul tau nu se mai scoala!
Atunci ceasul suna din nou:eram foarte sigur ca fusese un nou vis! Asa ca am hotarat sa mai stau in pat, dar din camera paritilor se auzise scartiituri de saltea. Am mers la ei si prin gaura cheii am vazut: faceau dragoste… Poate ei chiar cred ca sunt mort si au decis sa mai faca unul. In jur erau neobisnuiti de multi maimutoi! Am inceput sa ma rog la Dumnezeu. Avusesem un soc.
Dar atunci ceasul suna din nou si de data aceasta chiar ma trezii: Matematica detestata de mine m-a trezit? era o cu totul alta lume. Imediat a venit in camera mea un maimutoi plangand :
-Frate, hai, ca esti bun la mate ! fa-mi problema asta!
Am alergat la parinti, caci baiatul mi s-a parut perfid.
-Hai nu te-ai facut gata?
-Pentru ce? Am intrebat eu.
-Cum pentru ce? Pentru botezul lu ala micu!
Am ramas perplex… si doar am privit: parintii si o buna parte din prieteni treceau pe rand prin fata icoanelor, fiecare cu bebelusul in brate. Faceau cu mana la icoane in timp ce “frate-mui” se chinuia cu problema. Asta era tot, doar ca m-au pus sa zic crezul (intr-o varianta distorsionata). Nu vroiam sa-l citesc, iar tata mi-a dat o palma si am lesinat. Fie ca am visat sau nu, frate-mui mi-a spus ca mi-a preluat proza caci vroia sa devina vedeta: asa ca a facut o proza in care m-a inlocuit si pentru ca sa ma vada Dumnezeul meu a inceput sa faca cu mana la icoane, amintindu-mi de botez: asa s-a mai nascut un copil caruia intr-o dimineata ceasul i-a sunat mai devreme: era pus de mine. Acum stiu ca mi-am facut-o cu mana mea. Am facut cu mana la o altfel de icoana…





Malin Stan
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  :)) Da, asta e putin mai comica, desi are multe greseli Malineeeee! Ortografia asta ilizibila scade atentia unui posibil cititor. Vezi si tu ce poti face in aceasta privinta !  
Postat de catre George Chiriac la data de 2006-11-19 16:46:54
         
 
  Lory totul este fictiune si a pornit dela un vis.  
Postat de catre Malin Stan la data de 2006-02-12 18:03:06
         
 
  Grea dilem... s tii c eu nu am avut norocul s-i surprind:))), poate si de aceea eu sunt ultima, the lil one, dar sper s nu cumva.... de-acum ncolo!
Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-02-12 12:44:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE