FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Epitaf
Text postat de latunski criticul
(așa am început, cu "renașterea" termin).

Așa și-a stins existența latunski (criticul "maeștrilor" ce-și merită odihna, și nu lumina - M. Bulg.) Cum s-au stins și alți critici (Freron, Ariman și Dobrogeanu-Gherea). Rămînea-v-o Nina Lapșenninikova neconsolată? Dar toate secretarele cum rămîn?
Numai Anna Riciardovnaia va plînge la vederea unor costume goale, care vorbesc, tastează, tastează și nu se mai opresc (M. Bulg.)
A se vedea.
A se juca acum.
A nu se pleca în afară.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  @Latunski: mi se pare mie sau ai mai murit de cateva ori pana acum, pe aici, pe Europeea?
Oricum, nu-i nimic... sa fii matale sanatos!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-01-31 15:24:46
         
 
  ba e purul adevar, babuin batran. dar ce surpriza. mustata ta sclipind in lumina blanda a monitorului, nu pot sa cred. ai mai chelit un pic, in rest, esti neschimbat. ptiu, sa nu te deochi.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-31 14:24:11
         
 
  cîtă ipocrizie, ”bre”, fănele, după ce l-ai scîrbit pe om cu miștocăreala, ba chiar l-ai împroșcat cu lături, acu îi deplîngi lipsa. bălăcește-te dragule în balta bleu cu dalde hăsmățuii, cercelași, afeii și epigramiștii rămași, doar asta ai vrut. nu te salut că nu meriți, vroiam doar să-ți semnalez că europeea aia nostalgică a autorilor valabili e kaput!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-31 13:41:23
         
 
  ma tot gandesc ca peostul la textul asta ciudat, din care se pare ca n-am priceput nimic iar voi totul, si-mi pare ca mesajul e altul. oricum, mi-e dor de criticul latunski, o spun fara nici un fel de misto.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-31 12:10:55
         
 
  Domnule Radu,
Cum adica, toata Europeea este in doliu si dumneavoastra va faceti ca nu pricepeti de ce atata suferinta si boceala?!
Marele Latunki Criticul, sperand ca dincolo o sa dea de o lume literara mai buna si-a pus, dupa o indeluga si chinuitoare suferinta, capat zilelor.
Daca stiam prin ce avataruri cumplite trece muscalul eu nu l-asi fi lasat sa se chinuiasca atat. De acum inainte tot ce va apare pe Europeea sub gloriosul nume de Latunski Criticul va apartine numai operei lui postume. Dar cum romanul spune "vii cu vii si mortii cu mortii" eu ma ocup in momentul de fata de consolarea secretarei lui Ninocica, (lucru destul de obositor fiindca distinsa persona se arata a fi foarte nesatula cand e vorba de consolari), iar cronicarul se ocupa de imbalsamarea cadavrului.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-01-17 17:33:12
         
 
  n-am priceput nimic  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2013-01-17 13:02:53
         
 
  Cu toate ca mi-a tras pentru ultima oara clapa (in loc sa moara de mana mea, a preferat sa moara de moarte buna) si mie imi va lipsi Muscal-Turcitul. Dar cum Alah Akbar, asta nu va scapa de mine nici mort. Cat despre concurenta cronicarului nu-mi fac nici o problema fiindca am aflat ca sovietica Nina prefera sa-i invinga prin lupta dreapta pe imperialisti yankey, dar asta numai pe dolarei.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-01-17 10:25:16
         
 
  dacă-mi faci lipeala cu Nina, barem prin poșta emailată(îs holtei serios, băutor cu măsura, dependent de tastatură, afumătură și tiutiun)ț-aș rămîne platonic amic!:))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-17 09:15:28
         
 
  sincere condoleanțe, George, îmi va lipsi a deakului de-adînc, Vitea, tre să recunosc cu minimă credință în vorba marxistului, că de la ființarea Transnistriei ancestrale și a ăstei Zaporojii litera(te)re?...trecînd prin Taras Bulba, ori Faustov ce-ndrăgea vulva, alt avatar mai viu, hazos și inteligent n-am văzut.p'onoarea mea de ateu neconvertibil în bumăști!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2013-01-17 09:13:02
         
 
  mnezău să-l hodinească și să-l așeze la dreapta lui!
da' nu prea aproape, că se divinizează și, pe urmă, ne bîntuie în chip de angel!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-01-17 00:16:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE